Uskottomuus

Mikko

Olen ollut naimisissa 12 vuotta.Olen elänyt hyvässä uskossa että kaikki asiat avioliittossamme ovat hyvin. Vaimoni käy todella harvoin ravintolassa. Sitten tapahtui niin että hän erehtyi ravintola-illan jälkeen menemään ''jatkoille'' erään miehen luokse. Seksiä ei kuulemma harrastettu vain pelkää keskustelua.Seuraavalla viikolla vaimoni otti yhteyttä mieheen tyyliin, ''mitä kuuluu''. Mies halusi tavata, johon vaimoni suostui. Tapaaminen ei onnistutkaan ja sattumalta sain tietää asiasta.Koko juttu paljastui ja sain vaimoni kertomaan kaiken avoimesti. Vaihtoehtoja ei ollut. Soitin miehelle, joka myöskin kielsi seksin, mutta ei myöskään ''muistanut'' että oli vaimoni kanssa viettänyt yön.Ymmärrän että munauksia voi humalassa sattua, mutta en voi ymmärtää, miksi asiaa piti vielä ns. selvinpäin jatkaa. Vaimoni sanoi,ettei olisikaan mennyt tapaamiseen ja sanoo katuavansa koko juttua ja sitä että aiheutti minulle niin paljon tuskaa.Hän sanoo ettei juttu ollut tärkeä.Annoin kaiken anteeksi, mutta luottamus on kieltämättä hieman heikkoa tällä hetkellä. Mitä uskoa ?Oliko kyse vain pienestä uusien tuulien haistelusta?Olisiko juttu jatkunut ilman kiinnijäämistä?Voinko luottaa vaimooni vai onko niinkuin sanotaan, pettäjä pettää aina.
Vaimoni vannoo nyt rakastavansa minua ja ettei enää koskaan petä minua

12

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus

Asioilla on kaksi puolta joko muisti tai sit ei.

Itselläni oli tuossa taanoin naisen(44v) kanssa suhde yhtenä iltana hain hänet terassilta(lue juoneena) vein hänet kotia ja sisälle emme voineet mennä koska sielähän ei olisi voinut tehdä mitään vaan menimme autotalliin jossa pikaiset vedimme.

lähdin kotia koska tyttöni oli minulla ja häntä tultiin hakemaan 22 aikaan jonka jälkeen menin takaisin naisen luo,tiesin että hänellä muisti pätkii kysäisin että milläs tulit kotia? nainen vastasi että taksilla kai johon jatkoin kyskällä että koskas me ollaan viimeksi naitu? johon nainen laski että keskiviikkona(oli perjantai) käskin ottaa pikkarit jalasta ja katselee niitä ja vaikka kalsarit oli spermassa väitti että hän ei tiedä mitä toi on ja että me ei kyllä ole naitu...

ja kaikki mahtui 3h sisään!

eli ei osa naisista tiedä edes naineensa vieraan kanssa vaikka ovatkin

tee sitten tästä päätelmiä!

sun tapauksessa sanoisin kyllä että molemmat tietävät naineensa ja koska muijas soittelee perään ja kyselee tälläisiä niin tuo vieras mies on varmaan antanut sitten asialliset kyydit ja haluaisi lisää samaa lajia

SANONTA(kerran kunnolla tehtyä ei tarvitse tehdä kahta kertaa!... paitsi kun naista kunnolla kerran sitä saa sitten tehdä koko ajan!)

• kyllä se niin on

kyllä se vaan niin on että kun muijas on sen yhden kerran tehnyt niin kyllä sinä saat varautua siihen että sama tulee toistumaan ja nykyään kun kaikilla on nuo kännykät niin se on niin helppoa sopia vaikka kaupassa käynnin verukkeella ja käydä vetämässä pikapano pielistä pitkin.
      se on sinun asiasi mutta jos minun mielipidettä kysyt niin ei muuta kun kun mäkeen vaan tuollainen muija jos et kerta itse harrasta samoja touhuja. suosittelen kyllä sinullekkin sitä.se kummasti virkistää kotiseksiäkin kun käy välillä vähän vierasta painamassa.

• janna

Minä uskon, että jokainen pettää jollakin tavalla ainakin kerran elämässään, mutta optimistisena luonteena uskon myös, että jotkut oppivat virheistään ja jotkut eivät.
      Jos vaimosi hakee itsetuntoa tuolla tekosellaan hän tekee sen uudelleen. Ihminen haluaa nähdä itsensä täydellisenä ja siksi jos se ei enää ole mahdollista suhteessa vaikkakin hyvässä hän tarvitsee tuota tyydytystä ja ihailun tarvetta uudelleen..

• Mikko

Kiitos mielipiteestäsi. Mä toivon , että oppii. Mä kysyin vaimoltani, että kaduttaako teko. Vastaus oli ettei, mutta se kaduttaa koska tapahtuma satutti minua.Asia kadutti vasta kun hän jäi kiinni. Jotain hän haki jutulla, en vain käsitä mitä. Minä olen meistä se ehkä hieman yliaktiivinenkin osapuoli seksielämässä ja vaimo sanoikin ettei seksistä ole pulaa. Haetaanko yleensä vain seksiä vai voiko se jutteluteoria olla totta ? Eli kaipaako vaimoni, kuten sanoit ihailua ja huomioiduksi tulemista.

• Avulias Aatu

..älä tuollaisia mieti, anna hevosten miettiä, niillä on isompi pää!
      Vaimosihan vannoo rakkautta ja uskollisuutta, ole onnellinen!

Sehän on tuiki tavallista, että ravintolaillan jälkeen mennään yöksi juttelemaan, kaikkihan niin tekevät. Eikä sitä yhdessä yössä kaikkea ehdi puhumaan, joten soittelukin on ihan luonnollista.
      Kuinka sinulla voi olla aina seksi mielessä?

• salla

Itse olen ollut naimissa 13 vuotta ja yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.

Pitää sanoa, että joskus oman miehen kanssa ne jutteluaiheet hiipuu ja haluaa ehkä saada jutella jonkun muunkin miespuolisen kanssa ja ainakin itse koen, että keskustelut toisen osapuolen kanssa ovat olleet antoisia (puhun nyt siis ihan vain keskustelusta!).

Luota vaimoosi ja usko, että hänen tarkoituksensa oli vain saada uusia näkökantoja ja ehkä vähän ihailuakin ja uusia ajatuksia ja keskustelutasoja.

Itse olen kova puhumaan ja sosiaalinen ja kun siippa on vähän erilainen tällä puolella, niin jonkun kanssa se puheripulikin pitää saada purkaa.

Seksipuolta ei tarvitse minunkaan muualla tyydyttää.... vaan sippa pystyy sen puolen taas hoitamaan erinomaisen aktiivisesti ja innokkaastin ;)

• Antti

Juu, kyllä jutustelu on antoisaa, mutta että ravintolaillan jatkoksi yökylään juttelemaan...
        Taidetaan nyt Mikko-rukkaa viedä pahemman kerran?
        ;)

ps. Kiva nähdä pitkästä aikaa!

• salla
        Antti kirjoitti:

Juu, kyllä jutustelu on antoisaa, mutta että ravintolaillan jatkoksi yökylään juttelemaan...
        ;)

siis.. kyllä minä juttelen miesten kanssa yölläkin, varsinkin, jos olen juttukaverin tavannut tanssimassa ollessani vaikka se ei ehkä kaikkein paras aika jutteluun ole tai ehkä kuitenkin onkin (riippuu tilanteesta).

Minä kun menen useimmiten tanssimaan autolla (Mikon vaimosta en osaa sanoa). Esimerkkinä voin antaa viime kertaisen tanssi-iltani: juttelin ja myös kyllä tanssinkin erään miehen kanssa melkein koko illan. Hän itsekin ihmetteli, että miksi kertoo minulle (ensin ihan ventovieraalle henkilölle) omia henk.koht. asioita. En voi muuta siitä illasta sanoa, kuin että oli tosi mukava yhdistelmä: mies; joka osaa sekä tanssia, että puhua ja ei ole itseään tyrkyttämässä ekan tanssin jälkeen tai kyselemässä, että "meille vai teille" (se kun on liiankin yleistä nykyään!) (No, en mennyt kyllä yökylään, eli juteltiin ravintolassa, mutta kotona olin vasta klo 4 aamulla, eli kait se on melkein sama asia)

Minä kun haluan itse valita, että kenen kanssa sitten tanssin, puhun tai teen jotain muuta :)

• XX

Juuri noin se menee!

Itsekin olen lievästi sanottuna seurallisempi kuin mieheni: Minä olen menossa ja hän haluaa olla kotona.

Mieheni on kyllä erittäin kiinnostunut millaisia naisia ja miehiä tapaan retkilläni ja kuuntelee mielenkiinnolla esitelmääni palattuani.

Tätä vapautta ja samalla luottamusta suhteessamme arvostan tosi paljon!

Miehelleni ei tulisi mieleenkään soitella tapaamieni miesten perään ja kysellä tapahtuiko miehen ja minun välillä mitään. Hänellä on aivan liikaa itsevarmuutta tällaiseen vetoon.

• salla
        Antti kirjoitti:

;)

Käypä Antti katsomassa Café osion Etsintäkuulutuksissa... siellä voi olla vaikka viesti sinulle :)

• XX

Minun elämänkokemukseeni (=hirrrveän pitkä..)voit ainakin luottaa:

Joskus nyt vaan käy niin, että ravintolasta löytyy joku kiva KESKUSTELUkaveri. Jatkoille mennään ihan oikeasti vaan juttelemaan, kuuntelemaan musiikkia jne. ystävänä! Ei siinä sen kummempaa. Ystäviä voi tavata uudelleenkin!

Jotkut voivat pitää sanomaani sinisilmäisenä ja yksinkertaisena, mutta muistakaa, että se pohjautuu totuuteen; nähtyyn ja koettuun. Jos se pitää paikkansa kohdallani (ja muutaman muun kohdalla) niin miksei myös vaimosi? (Tosin hänhän myönsi pettäneensä jos ilmoitti, ettei ENÄÄ petä, mutta onko teidän mielestä pelkkä jatkoille meno uskottomuutta?)

• Mikko

Monet itkut on nyt itketty, elämä jatkuu...Vaimoni haluaa jatkaa elämää kanssani ja tämä kasvatti avioliittoamme, ehkä eniten minua.
      Opin aivan uusia piirteitä ja tarpeita vaimostani. Sitä kun luulee tietävänsä mitä toinen tarvitsee. Ääliömäistä.Tajusin ettei mikään suhde pysy kasassa tekemättä sen eteen paljon töitä. Aina näihin tragedioihin on jokin syy, onneksi me löysimme sen ja opimme virheistämme. Ei se syy aina ole kokonaan toisessa sukupuolessa, vaan välillä on hyvä katsoa peiliin. Tässä jutussa ei ollutkaan kyse seksistä. Vastaavan kokeneille suosittelen keskustelua partnerin kanssa, ei kannata heittää heti sitä lusikkaa nurkkaan, onhan teillä ollut jotain todella arvokasta. Joskus asiat pitää käydä läpi vaikeimmalla tavalla, ja tämä oli varmasti sieltä vaikeimmasta päästä. Haluan kiittää kaikkia kommenteista, niistä on ollut todella apua miettiessäni asioita.
      Mikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe