petin miestäni tupareissa:(

Sanna79

olin parhaan ystäväni tupareissa viime viikonloppuna. olin jo aikaisemmin sopinut että jään hänen luokse yöksi. no siinä tuli otettua boolia aika lailla ja muitten lähettyä menin sänkyyn nukkumaan. kaverini tuli vielä juttelemaan mulle jotain siihen sängyn laidalle. jotenkin siinä kävi niin että aloimme hinkata toisiamme. nuolimme toisiamme ja käytimme sauvaa oikein kunnolla. sain ekaa kertaa enemmän kuin yhden orkun!

oon kihloissa miehen kanssa jota rakastan paljon enkä ikinä pettäisi häntä toisen miehen kanssa. en ole ikinä ennen edes kuvitellut seksiä toisen naisen kanssa. taidan siis olla bi kun kiihotuin hänen karvattomasta pimpsastaan niin suunnatomasti.

tavallaan on inhottava olo mutta en uskalla kertoa kihlatulleni tapahtunutta. kaverinikin seurustelee vakavasti ja hänkään ei ole kertonut. sovimme ettei tehdä tätä enää uudestaan, mutta tavallaan ajatuskin siitä kiihoittaa minua. muilla vastaavia kokemuksia?kommentteja?

kiitos jo etukäteen..

19

15845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päkä

mun mielestä tuo ei oo mikään paha, tietty riippu kuin tiukkapipo sun miehes on. mut mä kyllä kertoisin miehelleni.

• .....

JOS miehesi ei ole omistushaluinen, niin voit kertoa aivan huoletta!!
      JOS hän on mustasukkaista tyyppiä, mutta kunhan mustasukkaisuus ei johdu omistushalusta..
      Omalle rakkaalleni kävi näin, hän kertoi minulle, ja eipä tuo paljon hetkauttanut... HIeman mustasukkaisuutta huomasin itsessäni tietäen että naiset saavat "paremmin" ollessaan naisten kanssa..
      Sovimme että hän saa tehdä niin uudestaan, jos "niin sopivasti sattuu"!!

Eipähän tartte pelätä et menis muihin miehiin!!!

• päkä

jos on mustasukkanen niin älä kerro. ja ei muuten oo pakko heti laukasta että sain sen kaa useamman orkun ku sun kaa.

sulle "mies jolle kävi näin" eihän emäntäs kuiteskaan täysin lesboksi ryhtynyt? eli voi kuiteskin olla vaaraa että pettää miehen kaa. toivottavasti ei, piti vaan mainita.

• super

Ottakaa miehenne mukaan! Kannattaa ainakin harkita.. :)

• Harza

Älä kerro!
      Varsinkin jos teidän välillä (siis ystävätäresi) ei tapahdu enemäpää, samoin neuvoisin ystävääsi. Sinun tulisi ottaa huomioon, millä lailla se parantaa miehesi oloa ja suhdetta häneen ja mikäli kerrot miten hän tulee reakoimaan muihinkin kavereihinsa, jos jollakin kaverilla on kovinkin aktiivinen suhde, herääkö mustasukkaisuus ja alkaako pikku hiljaa miehesi epäilemään jne... Toisaalta ongelmia voi tulla silloin kun teidän miehenne tapaavat ja jos toinen tietää tai molemmat, mitenkä tunnesiteet vetää ajatuksia ja muita tommosia... niin, ja kertominen vaikuttaa myös varmasti miehesi suhtautumiseen ystävääsi kohtaan ja millai hän ajattelee ystäväsi miehen suhtautuvan sinuun...
      no, olipa monimutkaisesti selostettu...

• kohtalotoveri (nainen79)

Itselleni kävi samoin, eksyttiin parhaan ystävän kanssa vähän kokeilemaan miltä tuntuu olla naisen kanssa. Asiaa oli vaikea peitellä poikaystävälleni, koska kaverini jätti yhteisestä kokeilustamme minulle muistoksi merkin kaulaan... Poikaystävääni vain kiihotti ajatus eikä hän suuttunut ollenkaan. Myöskään kaverini poikaystävä ei suuttunut, hän oli jopa sanonut että ketään muuta kaverini ei saa suudella mutta minua saa :) Kannattaa ehdottomasti olla rehellinen aina ja kaikessa, luottamus on suhteen tärkein peruspilari. AINA on parempi kertoa totuus kuin valehdella, valheille perustuva suhde ei tule ennenpitkää toimimaan.

• Jope

Ottakaa seuraavalla kerralla miehesi mukaan kolmanneksi niin miehes on ikionnellinen. Jokaisen miehen haave on päästä kolmanneksi kahden toisiaan nuolevan naisen kimppaan.

• Sanna79

eilen illalla sitten kerroin miehelleni tapahtuneesta. yllätyin positiivisesti hänen reaktiostaan. ei pahemmin edes suuttunut. parempi kuulemma naisen kanssa kuin miehen. et silleen.onko siinä sitten niin paljon eroa tapahtuuko pettäminen naisen kanssa vai miehen?

• Tarkkailija

Paljastit itsesi! Olet joku pikkuinen poika jolla vilkas mielikuvitus.

Käytimme sauvaa oikein urakalla... hih

• rose

hassua kyllä, miehet taitavat aika yleisesti ajatella, että pienempi paha, jos pettää naisen kanssa. itse olen myös kännissä pelehtinyt tytön kanssa, mies vähän suuttui, mutta se siitä. voi luoja jos olisi ollut mies...olis tavarat lennellyt. kaiken lisäksi olin aidosti pahoillani tapahtuneesta, ja minua taisi enemmän satuttaa se mitä tein. on aivan sama, pettääkö miehen vai naisen kanssa, ei ole "pienempää pahaa". jostain syystä vain noin ajatellaan. näin varsinkin, jos on bi- heterot tekevät varmaan kerran eläissään noin kännissä.
        vieläkin kaduttaa, se oli typerää.

• mimma
        rose kirjoitti:

hassua kyllä, miehet taitavat aika yleisesti ajatella, että pienempi paha, jos pettää naisen kanssa. itse olen myös kännissä pelehtinyt tytön kanssa, mies vähän suuttui, mutta se siitä. voi luoja jos olisi ollut mies...olis tavarat lennellyt. kaiken lisäksi olin aidosti pahoillani tapahtuneesta, ja minua taisi enemmän satuttaa se mitä tein. on aivan sama, pettääkö miehen vai naisen kanssa, ei ole "pienempää pahaa". jostain syystä vain noin ajatellaan. näin varsinkin, jos on bi- heterot tekevät varmaan kerran eläissään noin kännissä.
        vieläkin kaduttaa, se oli typerää.

juu...mun mielestä se ei oo pienempi paha todellakaan..pettäminen on aina pettämistä ihan sama miehen vai naisen kanssa...hyi hyi

• Rambo
        mimma kirjoitti:

juu...mun mielestä se ei oo pienempi paha todellakaan..pettäminen on aina pettämistä ihan sama miehen vai naisen kanssa...hyi hyi

mun mielestä se ei ole läheskään yhtä paha juttu jos nainen pettää lesboillen, mutta minä olenkin mies!naiset tietenkin eri mieltä.

• E.Leino
        Rambo kirjoitti:

mun mielestä se ei ole läheskään yhtä paha juttu jos nainen pettää lesboillen, mutta minä olenkin mies!naiset tietenkin eri mieltä.

Samanlaisia kokemuksia.
        Heitän villin arvauksen, että suurin osa miehistä on samaa mieltä kanssasi.
        Itse olen innostunut kerran jos toisenkin makuukammarin puolelle hyvän ystävättäreni kanssa. Exääni asia ei haitannut; olisi tullut mukaan, jos olisi huolittu.

• koi

Eroa ei ole! Se on yhtälailla pettämistä! Eikä se ole mikään selitys, että "luulin olevani hetero". Luulen olevani absolutisti aina aamulla, kun herään krapulassa! Vaikka miehesi ei sinua tappaisikaan mustasukkaisuudellaan, on sinun itsesi syytä ottaa jotakuta niskasta kiinni. Ei sellaista asiaa kuin vahingossa pettäminen olekaan. Törkeästi tehty kaikella tapaa. Hyvä kuitenkin, että olit rehellinen.

• Virtual
        Rambo kirjoitti:

Jos nainen pettää toisen miehen kanssa,on suurempi riski että se jää tän miehen luo,kuin jos (hetero)nainen pettää naisen kanssa ja ryhtyis lesboks! eli mä suhtautuisin tosi huumorilla,jos mun mies sanois mulle:"Anteeks kulta,mä petin sua!miehen kanssa.." sitä tosin tuskin tulee tapahtumaan;) Yhen kerran tyttösessiot ei johda mihkään....ps.kokemusta löytyy

• aivan

Tyylistä päätellen sama ääliö joka tehtailee tällaisia tarinoita tänne lukemattomia,samoin deitti-ilmoituksia,ei ilmeisesti työt paina kun on aikaa kuukaudesta toiseen kirjoitella idioottimaisia tarinoita.Tosin kaikenlaisia pervoja maailmassa on....valitettavasti...

• LEKA

ei muutakun kolmistaan harrastamaan seksiä!!!

• h

hyi hyi

• Virtual

Ei kannata ahdistua tapahtuneesta. Mä oon seurustellu 3vuotta. Mä olin kans "sängyssä" mun hyvän tyttö kaverin kanssa.Se oli kivaa ja erikoista,kiihottavaa,mut se jäi yhteen kertaan...mä kerroin sen mun jätkäkaverille ku tuli puhetta lesboista,homoista ja tollasesta,eikä se suuttunu tai mitään.sano vaan et ei sit liian usein!!ei siitä innostunu,mut ei moittinuka!Sä tunnet miehes parhaiten,jos sillä on huumorintajua eikä säpsähdä pienistä,ni kaipa sille voi salaisuuden kertoa...

ps.en tunne itteäni bi:ksi enkä lesboks vaikka olin naisen kanssa,jokainen sitä kai joskus vaan kokeilee!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      215
      5931
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3684
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2567
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2090
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1882
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1851
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1754
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1646
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      38
      1431
    Aihe