Hei! Tiedättekö postimyyntifirmoja, joilla on mallistossaan lyhytlahkeisia farkkuja ym. housuja (ei mummo-malleja)? Usalaisia nettisivuja löytyy kyllä, mutta sieltä tilaaminen on hankalaa ja kallista. Eli EU:n alueelta pitäis löytyä. Eikä mitään halens/ellos-laatua...
Farkkuja lyhyille naisille
9
2563
Vastaukset
- haluaa tietää
Jos sulla on tiedossa hyviä yhdysvaltalaisia sivuja, joissa on lyhytlahkeisia housuja, niin laittaisitko linkkejä? Mä olisin valmis harkitsemaan niitäkin epätoivossani.
- maija
mutta ei noilla kovin erikoinen valikoima oo.
Ja kun tilatessa pitää maksaa tullikin, niin oon päätyny etsimään EU:n alueelta
www.victoriassecret.com
www.jcrew.com - haluaa tietää
maija kirjoitti:
mutta ei noilla kovin erikoinen valikoima oo.
Ja kun tilatessa pitää maksaa tullikin, niin oon päätyny etsimään EU:n alueelta
www.victoriassecret.com
www.jcrew.comKiitos linkeistä, täytyy vilkaista noita.
- kannattais
lyhentää siellä liikkeessä, tulis paljon halvemmaksi kuin tilata jenkeistä asti. Ainakin itse ostan paljon farkkuja Onlystä ja Veromodasta ja lyhennytän farkut siellä paikan päällä. Ei tartte itte sählätä lahkeiden kanssa ja ammatti-ihmiset lyhentää ne tosi nätisti. Jenkeistä tilatessa tulee ainakin postikuluja aikalailla!
- maija
kun nuo lyhennykset kuitenkin lähes aina näyttää lyhennyksiltä... mutta ehkä olen liian vaativa :)
- olet :)
maija kirjoitti:
kun nuo lyhennykset kuitenkin lähes aina näyttää lyhennyksiltä... mutta ehkä olen liian vaativa :)
Jos olet valmis maksamaan ehkä kymmeniäkin euroja ekstraa lyhyemmistä lahkeista! Ammattiompelija tekee mielestäni just hyvännäköisen farkkusauman lahkeisiin - itse en alkais lahkeitani lyhentämään. Ja mitäväliä jos housun lahje on lyhennetyn näköinen? Kunhan housut istuvat hyvin. Aina Ei Ymmärrä :O
- Levikset?
Otapa tuosta:
http://www.jeans-online.pl/index.php?ad=go6&language=en¤cy=EUR
Virallinen Leviksen jälleenmyyjä ja kokoja löytyy ilmeisesti sen verran, mitä Leviksellä on tarjota.
Mulle lähti tulemaan 26/30. On tullut vähän pyöristyttyä iän myötä, niin ei enää tarvitse etsiä niitä kaksvitosia -onneksi.- uusiksi taas
Ohoh, linkki jäi pois jostain syystä. Oteaanpa uusiksi:
www.jeans-online.pl - maija
uusiksi taas kirjoitti:
Ohoh, linkki jäi pois jostain syystä. Oteaanpa uusiksi:
www.jeans-online.pl...pitää kokeilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695