Kuinka usein n. 25-vuotiaat pojat haluavat nähdä tyttöystäväänsä? M
ulla on paljon menoja ja näemme ehkä pari kertaa viikossa, poika soittelee usein. Joskus näemme "lounastauoilla" vaikka ei illalla nähdä. Jos nähdään illalla, nähdään yleensä melko myöhään. Jouluna ollaan molemmat vanhempien kodeissa ja uutena vuotena omien kavereiden kanssa. Haluavatko olla tällöin yhdessä?
Joskus tuntuu, että nähdään hänen mielestään liian vähän harrastusteni vuoksi. Ollaan oltu kuitenkin jo melkein kaksi vuotta yhdessä. Kyllästyykö poika? Toisaalta ollaan oltu yhdessä juuri matkoilla. Itse olen muutamia vuosia nuorempi.
Kuinka usein?
3
685
Vastaukset
- Axel.F
voi hyvänen aika... .kaks vuotta yhdessä ettekä edes uutta vuotta kahdestaan vietä? onko teillä sitten jokin kulissisuhde?
eihän tuota voi edes suhteeksi sanoa, jos noin vähän tapailette... - man82
ois tollanen tyttö täydellinen. Eipä sitä juuri kerkiäis yhtä tai kahta kertaa enempää viikossa näkemään kun viettää kiireistä opiskelijaelämää ja on vielä runsaasti aikaa vieviä harrastuksia. Uudenvuoden kyllä haluaisin viettää tytön kanssa jos ei edes jouluna nähtäis. Tai no mikäpä siinä kavereiden kanssa ryypätessäkin ois.
- Haluaisin
En minä jaksaisi tuollaista "suhdetta" paria viikkoa pitempään.
Ihmisillä on tuostakin aika yksilölliset tarpeet, mutta minulle asia on näin: Jos ollaan yhdessä niin ollaan yhdessä tiiviisti.
Haluan elää naisen kanssa, en vain tapailla satunnaisesti.
Kaikilta tuo ei luonnollisesti onnistu, koska kaikki eivät ole valmiita tekemään kompromisseja.
Parisuhteen luominen vaatii molempien osapuolten luopumista jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376