Nesteen poistuminen kehosta laihdutuksen aikana

fruit-tree

Tietääkö kukaan että kun olen nyt aloittanut laihdutuksen sillä että olen varautunut että neste on poistunut kovasti kehostani, muutaman päivän aikana olen laihtunut melkei 2kg, eli nestettä vain koska söin sellaisia pillereitä jotka poistaa nestettä. Olo on siis laihempi.

Onko terveellistä että neste poistuu kehosta?
Tuleeko se takaisin sitten joskus vai onks se vaan semmosta kerääntynyttä "huonoa turhaa nestettä"?

muutakin faktoja saa kertoa!!

7

8871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonika

mitähän nesteenpoistajia olet syönyt? ja jos sitä nestettä tosiaan on niin varmasti on apu ollut nesteenpoistajasta.. tosin en tiedä kuinka nopeasti tuo 2kg tulee takas.. tai tuleeko ollenkaan.. mutta itse kiinnostuin että millähän pillerillä olet noin hyvän tuloksen saanut? ;)

• fruit-free

Purkissa lukee Anti Salt, semmoi sini-puna-valkonen purkki.. oon kyl saunonukki kovasti:D

en mä tiedä edes et saaks näit jatkuvasti syödä.. varmaa luontaistuotehyllystä saa näitä tai apteekista(?)

kannattaa kokeilla..

• pihku

Nesteenpoistajia käytetään yleensä paksusuolen vajaatoimintaan. Kaikki nesteet imeytyvät siellä elimistöön ja kun siellä on jotain häikkää, se ei imeydy, ja tulee ripuli.
        En suosittelisi nesteenpoistajia laihdutusmenetelmänä koska ne saattavat olla haitallisia ja aiheuttaa huonovointisuutta, väsymystä, huimausta jne.

• järkeä!!

Mitä laihduttamista nesteen poistaminen muka on, pelkkää silmänlumetta!
      Ruokavalion järkeistäminen ja liikunta pudottavat painoa = polttavat rasvaa, mahdolliset nestekertymät poistuvat itsestään luonnollisesti prosessin edetessä.
      Elimistön suolatasapainon toki tuolla konstilla saat sekaisin ja joka kilo tulee pikavauhtia takaisin, kun palaat normaaliin päiväjärjestykseen. Äly hoi, älä jätä!!!!

• helvetti sentäs

No helvetti mä ajatellukkaa sillä laihtuvani?? siks kysyinkin et mitä tää homma tarkottaa ja tuleeks tää neste takas ym ja onks se turhaa nestettä vai mitä. Mä oon niitä pillereitä syönyt hetkellisen sairauteni takia mut huomasinki niiden avulla et on 2kg lähtenyt 2 päivän aikana pois, eli??? Lukisit ennen ku käyt tuomitsee paskaaka.. käy ärsyttää tollai vähemmästäki.

• pihku
        helvetti sentäs kirjoitti:

No helvetti mä ajatellukkaa sillä laihtuvani?? siks kysyinkin et mitä tää homma tarkottaa ja tuleeks tää neste takas ym ja onks se turhaa nestettä vai mitä. Mä oon niitä pillereitä syönyt hetkellisen sairauteni takia mut huomasinki niiden avulla et on 2kg lähtenyt 2 päivän aikana pois, eli??? Lukisit ennen ku käyt tuomitsee paskaaka.. käy ärsyttää tollai vähemmästäki.

nesteet tulee takas heti ku lopetat niien nesteenpoistajien syönnin. ne nimittäin toimii yks yhteen eli ei vaikuta sun elimistön toimintaan pysyvästi ollenkaan :)

• piip

Ei se haitallista ole, vaan ihan normaalia. Laihduttaessa nesteitä yleensä poistuu ilman mitään nestepoistajiakin. Siksi pitää juoda tarpeeksi vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe