Nesteen poistuminen kehosta laihdutuksen aikana

fruit-tree

Tietääkö kukaan että kun olen nyt aloittanut laihdutuksen sillä että olen varautunut että neste on poistunut kovasti kehostani, muutaman päivän aikana olen laihtunut melkei 2kg, eli nestettä vain koska söin sellaisia pillereitä jotka poistaa nestettä. Olo on siis laihempi.

Onko terveellistä että neste poistuu kehosta?
Tuleeko se takaisin sitten joskus vai onks se vaan semmosta kerääntynyttä "huonoa turhaa nestettä"?

muutakin faktoja saa kertoa!!

7

8860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonika

mitähän nesteenpoistajia olet syönyt? ja jos sitä nestettä tosiaan on niin varmasti on apu ollut nesteenpoistajasta.. tosin en tiedä kuinka nopeasti tuo 2kg tulee takas.. tai tuleeko ollenkaan.. mutta itse kiinnostuin että millähän pillerillä olet noin hyvän tuloksen saanut? ;)

• fruit-free

Purkissa lukee Anti Salt, semmoi sini-puna-valkonen purkki.. oon kyl saunonukki kovasti:D

en mä tiedä edes et saaks näit jatkuvasti syödä.. varmaa luontaistuotehyllystä saa näitä tai apteekista(?)

kannattaa kokeilla..

• pihku

Nesteenpoistajia käytetään yleensä paksusuolen vajaatoimintaan. Kaikki nesteet imeytyvät siellä elimistöön ja kun siellä on jotain häikkää, se ei imeydy, ja tulee ripuli.
        En suosittelisi nesteenpoistajia laihdutusmenetelmänä koska ne saattavat olla haitallisia ja aiheuttaa huonovointisuutta, väsymystä, huimausta jne.

• järkeä!!

Mitä laihduttamista nesteen poistaminen muka on, pelkkää silmänlumetta!
      Ruokavalion järkeistäminen ja liikunta pudottavat painoa = polttavat rasvaa, mahdolliset nestekertymät poistuvat itsestään luonnollisesti prosessin edetessä.
      Elimistön suolatasapainon toki tuolla konstilla saat sekaisin ja joka kilo tulee pikavauhtia takaisin, kun palaat normaaliin päiväjärjestykseen. Äly hoi, älä jätä!!!!

• helvetti sentäs

No helvetti mä ajatellukkaa sillä laihtuvani?? siks kysyinkin et mitä tää homma tarkottaa ja tuleeks tää neste takas ym ja onks se turhaa nestettä vai mitä. Mä oon niitä pillereitä syönyt hetkellisen sairauteni takia mut huomasinki niiden avulla et on 2kg lähtenyt 2 päivän aikana pois, eli??? Lukisit ennen ku käyt tuomitsee paskaaka.. käy ärsyttää tollai vähemmästäki.

• pihku
        helvetti sentäs kirjoitti:

No helvetti mä ajatellukkaa sillä laihtuvani?? siks kysyinkin et mitä tää homma tarkottaa ja tuleeks tää neste takas ym ja onks se turhaa nestettä vai mitä. Mä oon niitä pillereitä syönyt hetkellisen sairauteni takia mut huomasinki niiden avulla et on 2kg lähtenyt 2 päivän aikana pois, eli??? Lukisit ennen ku käyt tuomitsee paskaaka.. käy ärsyttää tollai vähemmästäki.

nesteet tulee takas heti ku lopetat niien nesteenpoistajien syönnin. ne nimittäin toimii yks yhteen eli ei vaikuta sun elimistön toimintaan pysyvästi ollenkaan :)

• piip

Ei se haitallista ole, vaan ihan normaalia. Laihduttaessa nesteitä yleensä poistuu ilman mitään nestepoistajiakin. Siksi pitää juoda tarpeeksi vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2243
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      303
      1216
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      905
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe