On yhteisesti sovittu, että voi käydä meillä kerran viikossa saunomassa lasten kanssa. Eilen kysyi, voisinko likistellä finnit hänen selästään!!!
HYI HEL***I!!
Ex käy kylässä ja
7
2247
Vastaukset
- ölkki
Sitähän se haluaakin. Että hermostut. Älä tee sitä, vana ole cool.
- Mitä väliä?
Kuka kostaa kellekkin? Eiks parasta ole
sanoa mtä ajattelee?
- Pistä ruotuun
jos finnejäkin vielä on??
- ketjun aloittaja
Taitaa muuten vaan hormoonit hyrrätä.
Oon kyllä muillakin aikuisilla nähnyt finnejä selässä kuin hänellä.
- Äitykkä_2
Hei,
Monelle käy niin, että huomaa vasta eron jälkeen mitä on menettänyt, kaivataan sitä normaalia arkea/perhe-elämää, ja sitten yritetään keinolla millä hyvänsä saada exä takasin..
Voi, voi, voi sanon minä.. minun exä laukkas luonani toista vuotta eron jälkeen, kunnes tein selväksi, että ei tarvitse enään käydä ollenkaan, lapset hänellä joka toinen viikonloppu ja sillä selvä, saavat toki viettää enemmänkin aikaa yhdessä, mutta se ei tapahdu minun kotona.
Jotta sellasta..- ne finnit
Miksi tuntemuksesi on että ex laukkasi luonasi monta vuotta? KAtsos miten hän jatkoi sinun omantunnon kehitystä kun oli vain ja ainostaan varma että hän välittää sinusta. Ja pystyikin aina ja aina uudestaan pönkittään itsetuntosi kun voit tehdä sen ajamalla pois se vain hivelee sua vieläkin. Oliskohan ollu myös niin?
Voi kun olis tosiaan niin että jääkaapit ja "pakastimet" unohdettaissin heti ja pitäis vaikka sämpylänsä hangessa jos kylmää tartee..
Näin ilmastonmuutoksen aikaan nimittäin "kylmälaiteet" tuppaa sulamaan..
- Ihmettelee..
Mulla sama juttu..ex kävelee kotiini kuin omaansa..ja vielä kengät jalassa. Tai sitten ovensuusta kaula pitkällä kuikuilee, onko minulla miesvieraita..heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396