Minäkin sain suuria maksaläiskiä kasvoihini e-pillereistä. Olen myös kokeillut kaikki mahdolliset voiteet ja laserhoidot mitä markkinoilla on. Mikään ei auta. Lääkäritkin vaan sanoo että niiden kanssa on elettävä.
Taitaa tulla tosi nasta loppuelämä.
Maksaläiskät pysyvä ihomuutos
2
779
Vastaukset
- avonlady
Itselläni ei ole maksaläiskiä eikä couperosaa, mutta tiedän että Avonin Clinical Laser toimii.
Olen siis oikein nähnyt,enkä vain huhuja kuullut, ja vaikka itse olenkin Avon Lady ei tämä ole mikään perätön myyntipuhe. Olen just sen takia itse mukanakin kun Avon on ainoa sarja millä skeptisen mieleni on saanut muutettua.
Käy www.avonfi.com sivuilla ja anna heidän hakea lähin kauneuskonsulttisi, tai ota yhteyttä minuun [email protected] niin voit tilata tuota ja muutenkin saada kuvaston (13 erilaista vuodessa)ja lisätietoa.
Avon on ainoa kosmetiikkayritys joka uskaltaa antaa kolmen kuukauden täydellisen vaihto- ja palautusoikeuden, joten mitään et menetä jos tuotetta kokeilet ja jos ei ole hyvä niin palautat sen ja saat rahasi takaisin.
Mutta tilata voit siis vain konsultin kautta, kuvastoakaan et saa muuten.- mikään ei auta
Olen kokeillut kaikkien sarjojen voiteita, jotka lupaavat että maksaläiskät lähtevät tai edes vaalenevat. Ei mitään tulosta. Ihotautilääkäri kertoi että ainoa voide joka auttaa on hydrokinonivoide, joka sekään ei auttanut. Rubiinilaseria on tullut kokeiltua mitättömin tuloksin. En vain jaksa uskoa että kauppaamasi tuote auttaa yhtään sen enempää. Kaikki asiantuntijat joiden luona olen käynyt hehkuttavat omia tuotteitaan parhaimmiksi maksaläiskien poistajiksi. Mikä ei kuitenkaan ole totta. Rahaa on palanut nyt jo näihin kokeiluihin ja hoitoihin huimat summat ja naama on ja pysyy samannäköisenä. Mutta kerro ihmeessä vaikka puh.nrosi tai sähköpostisi että voin ottaa yhteyden. Odotuksia mulla ei enää ole minkään tuotteen tai lupausten suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817