Mitää vikaa siinä on? Itse olen useasti käynyt työmatkojen yhteydessä ja niin edelleen. Ihan samasta syystä naiset menevät sinne etelään. Kyseessä on vain yksinkertainen kauppa - minä maksan sinä annat.
Miksei huorissa?
17
1988
Vastaukset
- ruma ihminen
Tyhmä tai muuten ruma ihminen seksistä maksaa.Kyllä sitä saa puolin ja toisin ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa.En minä lihasta viellä menisi maksamaan.Saako nauraa! HAH HAH !
- ihmettelevä
"Kirjoittanut: ruma ihminen 1.12.2005 klo 18.47
Tyhmä tai muuten ruma ihminen seksistä maksaa.Kyllä sitä saa puolin ja toisin ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa.En minä lihasta viellä menisi maksamaan.Saako nauraa! HAH HAH !"
No ilmeisesti sitten vaikka Hugh Grant on tyhmä tai ruma.
Kerroppa ihan vaikka tämän illan vinkiksi, että mistä saan tänään varmasti ilmaiseksi seksiä?
- katarzyna
Noooh huoraamiseen liittyy parittamista, ihmiskauppaa jne.. Monet naiset eivät tee hommaa omasta halustaan vaan olosuhteiden pakosta uhkailun ja kiristyksen seurauksena. Uskon kyllä että jotkut ovat ihan tietoisesti valinneet huoran ammatin, mutta näin ei ole läheskään kaikissa tapauksissa.
Jotenkin huorissa käyvästä miehestä tulee mieleen luuseri, joka ei onnistu pokaamaan naista seurustelusuhteeseen tai yhdeksi illaksi. Huoran käyttäminen kertoo myös asiakkaan asenteesta seksiin; yhteinen ilo ja nautinto ei ole tärkeää, vain se että toinen alistuu ja palvelee. Vaikeaa kuvitella että itse voisin nauttia seksistä sellaisen henkilön kanssa joka ajattelee noin. Minulle seksi on antamista ja saamista. Haluan että rakastelukumppanini ajattelee samoin.
En kyllä ihan täysin tuomitse maksullista seksiä. On paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät ihan oikeasti saa seksisuhteita vaikka haluaisivat. Heitä varten voisi olla jonkinlainen järjestelmä yhteiskunnan puolesta. Ammattikuntaa voisi kutsua vaikka seksuaaliavustajiksi.
Seksuaaliavustusorganisaatiolle lähetettäisiin valokuvalla varustettu anomus, jossa liittenä parin todistajan allekirjoitukset varmistamaan että tämä kyseinen henkilö ei kertakaikkiaan saa seksiä vaikka on aktiivisesti ja asiallisesti yrittänyt. Etuuskäsittelijät päättäisivät onko k.o henkilö oikeutettu seksuaaliavustukseen ja paljonko palvelun omavastuuosuus kussakin tapauksessa on.
Jos itselleni joskus tulee eteen tilanne, ettei kukaan enää halua harrastaa vapaaehtoisesti seksiä kanssani, voisin itsekin harkita maksullisia palveluita. Haluaisin kuitenkin varmistua etten k.o palvelun ostamisella tue rikollisuutta enkä riistä palvelun tarjoajaa.- saada seksuaaliavustajan?
Mistä minä voisin saada seksuaaliavustajan kun en viitsi lähteä ketään iskemään.Kyllä minä nimiä saisin vaikka kuinka paljon ja todistuksia siihen tarpeeseen.Olen todella hyvä näyttelemään.Moni minun lisäkseni varmaan saisi tavaraa kotiin tuotuna kun näyttelee tarpeeksi.En ole hassumman näköinen nainen mutta kyllä komea nuori mies menisi nyt seksuaaliavustajana kun en viitsi saunan jälkeen minnekkään lähteä.SEKSUAALIAVUSTAJA TÄNNE JA HETI!
- Asiasta huvittunut
Seksuaaliavustaja, prostituoitu, huora... Mitä eroa?
Yksi vaihtoehto rikollisuuden kitkemiseksi toiminnasta olisi Ruotsin mallin sijaan Saksan malli, jossa bordellit olisivat verovelvollisia siinä missä muutkin liikeyritykset. Tällöin prostituoidut olisivat luonnollisesti työntekijöitä eläkäetuineen kaikkineen.
Sen sijaan tuomitsen täysin ehdottamasi säännöstelyn. Mikäli hyödykkeestä (tässä tapauksessa palveluksesta) ei kansantaloudellisesti ole suurta pulaa esimerkiksi sodan takia, sen kulutusta on aivan turha säännöstellä lailla. Parempana keinona pitäisin toiminnan raskasta verottamista, tällöin säännöstely toteutuisi markkinoiden sopeutumisen kautta. Myös valtion kassaan kilahtaisi jokseenkin mukavahkot verotulot vuosittain, sillä viina ja hinta on aina hintansa väärti. - mies ja äkkiä
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Yksi vaihtoehto rikollisuuden kitkemiseksi toiminnasta olisi Ruotsin mallin sijaan Saksan malli, jossa bordellit olisivat verovelvollisia siinä missä muutkin liikeyritykset. Tällöin prostituoidut olisivat luonnollisesti työntekijöitä eläkäetuineen kaikkineen.
Sen sijaan tuomitsen täysin ehdottamasi säännöstelyn. Mikäli hyödykkeestä (tässä tapauksessa palveluksesta) ei kansantaloudellisesti ole suurta pulaa esimerkiksi sodan takia, sen kulutusta on aivan turha säännöstellä lailla. Parempana keinona pitäisin toiminnan raskasta verottamista, tällöin säännöstely toteutuisi markkinoiden sopeutumisen kautta. Myös valtion kassaan kilahtaisi jokseenkin mukavahkot verotulot vuosittain, sillä viina ja hinta on aina hintansa väärti.Minä haluan nuoren komean urospuolisen seksuaaliavustajan nopeasti kotiini.Kutittaa isojen varpaiden välistä niin kauheesti.
- absolute_hot
Olen aivan samaa mieltä että miehet jotka käyvät huorissa ovat muuten kykenemättömiä löytämään seksikumppaneita ilman rahaa..elämää..
itse en maksaisi seksistä, sillä sitä saa muutenkin jos haluaa..
En myöskään ymmärrä miehiä jotka sen takia käyvät huorissa jotta saisivat alistaa jo muutenkin alistettuja naisia..onko se heistä jotenkin tyydyttävämpää? voisinpa sanoa että ennemmin säälisin tuollaisia miehiä..
mua inhottaa ajatella jos itse olisin joutunut johonkin huoraksi olosuhteiden pakosta/pakotettu siihen..Hyi ajatella että joutuisi tyyliin väkisin harrastamaan seksiä sellaisten iljettävien miehien kanssa.. - WWWWW
absolute_hot kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä että miehet jotka käyvät huorissa ovat muuten kykenemättömiä löytämään seksikumppaneita ilman rahaa..elämää..
itse en maksaisi seksistä, sillä sitä saa muutenkin jos haluaa..
En myöskään ymmärrä miehiä jotka sen takia käyvät huorissa jotta saisivat alistaa jo muutenkin alistettuja naisia..onko se heistä jotenkin tyydyttävämpää? voisinpa sanoa että ennemmin säälisin tuollaisia miehiä..
mua inhottaa ajatella jos itse olisin joutunut johonkin huoraksi olosuhteiden pakosta/pakotettu siihen..Hyi ajatella että joutuisi tyyliin väkisin harrastamaan seksiä sellaisten iljettävien miehien kanssa..No te naiset nyt saattekin suht helposti miestä. Mutta miehillä se on vaikeampaa. Joskus täytyy turvautua siihen maksulliseen.
- katarzyna
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Sen sijaan tuomitsen täysin ehdottamasi säännöstelyn. Mikäli hyödykkeestä (tässä tapauksessa palveluksesta) ei kansantaloudellisesti ole suurta pulaa esimerkiksi sodan takia, sen kulutusta on aivan turha säännöstellä lailla. Parempana keinona pitäisin toiminnan raskasta verottamista, tällöin säännöstely toteutuisi markkinoiden sopeutumisen kautta. Myös valtion kassaan kilahtaisi jokseenkin mukavahkot verotulot vuosittain, sillä viina ja hinta on aina hintansa väärti.Juujuu, seksuaaliavustaja ja huora ovat periaatteessa sama asia, sekusaaliavustaja vain on valtavan paljon paremmassa asemassa kuin huora. Ja siihen, että huoria ovat pääasiassa naiset ja palveluksia käyttävät pääaiassa miehet, pitäisi saada muutos. Myös naisilla, jotka eivät omin avuin saa seksiä, tulisi olla oikeus saada seksuaalipalveluita ilman turhaa moralisointia. Tämä edellyttää muutosta ajattelutavassa ja suhtautumisessa perinteiseen mies-nais-asetelmaan.
Raskaaseen verottamiseen en ryhtyisi, sillä tämä saattaisi ihmiset eri arvoiseen asemaan. Pidän seksuaalisuutta sellaisena tarpeena, jonka tyydyttämiseen jokaisella tulisi olla oikeus, varallisuuteen katsomatta. Seksuaalipalveluita voisivat tarjota yksityiset yritykset, mutta palveluiden käyttämiseen voisi saada tukea vaikkapa kelalta tai ehdottamaltani seksuaaliavustusorganisaatiolta (uusia nimiehdotuksia otetaan vastaan).
Säännöstelyä kannatan sen vuoksi,ettei yhteiskuntarakenteemme vääristyisi liikaa. Moni voisi yritää käyttää järjestelmää hyväkseen niin, että perinteinen parisuhde- ja perhemalli menettäsi merkityksensä. Aivan samoin kuin toivomme kaikkien hankkivan oman elantonsa ilman yhteiskunnan apua. Seksuaaliavustusorganisaatio olisi osa yhteiskunnan tukiverkkoa, kuten esimerkiksi työttömyyskorvaukset. - huoh...
"Kirjoittanut: katarzyna 1.12.2005 klo 18.52
Noooh huoraamiseen liittyy parittamista, ihmiskauppaa jne.. Monet naiset eivät tee hommaa omasta halustaan vaan olosuhteiden pakosta uhkailun ja kiristyksen seurauksena. Uskon kyllä että jotkut ovat ihan tietoisesti valinneet huoran ammatin, mutta näin ei ole läheskään kaikissa tapauksissa.
Jotenkin huorissa käyvästä miehestä tulee mieleen luuseri, joka ei onnistu pokaamaan naista seurustelusuhteeseen tai yhdeksi illaksi. Huoran käyttäminen kertoo myös asiakkaan asenteesta seksiin; yhteinen ilo ja nautinto ei ole tärkeää, vain se että toinen alistuu ja palvelee."
Hyvin on näköjään uponnut sossutanttojen propaganda. Suomessa ei ole mitään ihmiskauppaa, eikä parittajien pyörittämää seksitarjontaa. Väittäisin, että suomessa 99% seksialan ammattilaisita tekee työtään ihan omasta vapaasta tahdostaan.
Tuo on aina yhtä hauska juttu, kun väitetään, että huorissa käyvä mies on luuseri. Milläs nimikkeellä pitäisi kutsua niitä kymmeniätuhansia suomalaisia naisia, jotka käyvät vuosittain etelän reissuilla kokemassa lomaromansseja? Näinhän se menee, että pumpattavaa barbaraa käyttävä mies on säälitävä runkkari, kun taas dildoa käyttävä nainen on rohkea, kokeilunhaluinen ja omaan seksuaalisuuteensa tutustuva. - katarzyna
huoh... kirjoitti:
"Kirjoittanut: katarzyna 1.12.2005 klo 18.52
Jotenkin huorissa käyvästä miehestä tulee mieleen luuseri, joka ei onnistu pokaamaan naista seurustelusuhteeseen tai yhdeksi illaksi. Huoran käyttäminen kertoo myös asiakkaan asenteesta seksiin; yhteinen ilo ja nautinto ei ole tärkeää, vain se että toinen alistuu ja palvelee."
Hyvin on näköjään uponnut sossutanttojen propaganda. Suomessa ei ole mitään ihmiskauppaa, eikä parittajien pyörittämää seksitarjontaa. Väittäisin, että suomessa 99% seksialan ammattilaisita tekee työtään ihan omasta vapaasta tahdostaan.
Tuo on aina yhtä hauska juttu, kun väitetään, että huorissa käyvä mies on luuseri. Milläs nimikkeellä pitäisi kutsua niitä kymmeniätuhansia suomalaisia naisia, jotka käyvät vuosittain etelän reissuilla kokemassa lomaromansseja? Näinhän se menee, että pumpattavaa barbaraa käyttävä mies on säälitävä runkkari, kun taas dildoa käyttävä nainen on rohkea, kokeilunhaluinen ja omaan seksuaalisuuteensa tutustuva.Terve "huoh",
Käväisepä osoitteessa www.salli.org, sieltä löytyy paljon seksityöhön liittyvää tutimustietoa. Esimerkiksi Anna Kontulan tutkimus Prostituutio Suomessa on kiinnostavaa luettavaa. Tutkimus löytyy kohdasta Sallin info > infon sisältö suomeksi > Seksialan (seksityön) tutkimus. Siitä käy ilmi muun muassa se, että Suomessa on paritusta ja että prostituutioon liittyy rikollisutta.
Salli on seksialan työntekijöiden ammattiliitto, etujärjestö ja ihmisoikeusyhdistys. Seksialan työntekijöiden oikeuksissa on paljon parantamisen varaa, mutta löydät sivuilta varmasti myös omia mielielipiteitäsi ja asenteitasi tukevaa faktaa. En siis tarjoa tätä nettiosoitetta juntatakseni prostituution puolustajat maanrakoon, vaan tarjotakseni tietoa ja uudenlaista näkökulmaa ja tutkittua tietoa tähän keskusteluun.
Seksin ostajat eroavat seksimatkailevista suomalaisnaisista siinä, että seksin ostajat maksavat palvelusta, jonka nämä suomalaisnaiset saavat ilmaiseksi. Ilmaisessa seksissä molemmat ovat vapaaehtoisesti hommassa mukana, eikä kummankaa ole pakko tehdä mitään sellaista mitä ei halua.
Minulle ja monille muille ihmisille, etenkin naisille, tulee seksiä ostavasta miehestä luuseri. Eikö se sinusta ole säälittävää? Että täytyy maksaa siitä, minkä muut saavat ilmaiseksi? Itsetyydytys apuvälineitä käyttäen on mielestäni ihan o.k kummallekin sukupuolelle. Myönnän kyllä että yleinen mielipide pitää naisen dildon käyttöä rohkeana, kun taas pumpattava barbara miehellä on jotenkin.. noloa. Tähän kaiketi vaikuttaa se, että joitakin miehiä kiihottaa ajatus naisesta ja dildosta, mutta naiset eivät syty ajatellessaan miestä ja pumpattavaa barbaraa.
- mutta.. mutta..
Ihmiskauppa mietityttää.. Jos seksibisneksen harjoittajat tekisivät sitä ainoastaan vapaasta tahdosta, niin ei haittaisi se, mistä miehet seksinsä hakevat.
- edellisessä vastauksessa
Olen samaa mieltä edellisen kanssa.Sama mistä naiset naintinsa ostavat jos haluavat maksettua seksiä.Nuoret miehet kiinnostaa aina.
- tänne heti
edellisessä vastauksessa kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa.Sama mistä naiset naintinsa ostavat jos haluavat maksettua seksiä.Nuoret miehet kiinnostaa aina.
Mutta mistä voi tietää onko huora vapaaehtoinen vai ei? Sillä kai vapaaehtoisiakin heitä on? Vai onko? Jos taas ei, silloin koko homma on pelkkää p*aa.
- vikana
Prostituoiduilla on seksitauteja ja he levittävät niitä. Etelänmaalaiset eivät varmasti käy edes testeissä. Jotkut miehet eivät käytä edes kondomia ilotyttöjen kanssa. Yök.
- vilperi
Olin vuosi sitten kiertämässä thaimaata ja kävin tällä pattayalla. aluksi kelasin, että mikä täällä on niin erilaista, miksi äijät tänne suunnistaa. kyse on huomiosta ja naisen saamisen helppoudesta. tilanne on ihan sama kuin, naisilla suomessa. äijät on siellä erityis asemassa ja kukaan ei ole tavis. enkä todellakaan jaksa uskoa, että naiset jaksavat välittää niistä, jotka itseään myyvät....vaan mussuttavat ikäänkuin menettämästään huomiosta ja pitä ehkäpä vain heitä kilpailijoina?..kommentoikaa ihmeessä.
- karri82
Kaikkeahan pitää kokeilla ainakin kerran. Kavereiden kanssa ranskassa käytiin ihan mieleenkiinnosta maksullisissa. Enää en varmaan rahojani siihen tuhlaa, mutta oli kyllä ihan jees kokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764