Moikka!
Olen 18-vuotias tyttö etelä-Suomesta.
Käyn tällä hetkellä lukion kolmatta luokkaa ja olen niin väsynyt opiskeluun. Haluaisin mennä ulkomaille työskentelemään lukion jälkeen, en ole vielä varma mitä haluaisin tehdä mutta olen miettinyt Espanjan, Englannin tai Ranskaan menoa. Onko täällä ketään joka on työskennellyt/työskentelee näissä maissa?
Haluaisin työskennellä yksi vuosi ja sitten tulla takaisin Suomeen opiskelemaan mutta juuri nyt en tiedä minne mennä joten auttakaa!
Pistä maili jos haluatte: [email protected]
~Sofie~
(Anteeksi kirjoitusvirheistä...)
Ulkomaille lukion jälkeen!
4
1398
Vastaukset
- jonna
Moikka!
Vuosia sitten (1999) olin ranskassa töissä lukion jälkeen ½ vuotta, hotellin ravintolassa. oli ihan kiva kokemus:) ja nyt tulin juuri takas kreikassa jonne lähdin kesäks töihin, mut päädyin jäämään 1½ vuodeks..;)
Ranskan työpaikan sain allianssin kautta(www.alli.fi) jonka kautta pääsee hotellitöihin esim ranskaan ja englantiin. kreikkaan menen luultavammin takas ens kesänä ja itseasiassa siellä entinen pomoni etsii työntekijöitä sen 2 baariin kosilla ens kesäks. jos haluat lisätietoja kreikassa työskentelystä niin kerron mielellään lisää. Tosi kiva paikka ja kivat, ja LUOTETTAVAT, ihmiset. ja hauskaa takuuvarmasti on!:) - Sophie_L
Me laitoimme sulle mailia tyopaikasta ulkomailla mutta et vastannut joten oletan etta et ole kiinnostunut ?
- kiinnostaisi
millainen työ olisi kosialla kyseessä? itse siellä kerran käynyt ja kesätöitä yritän etsiä ensi kesälle ja voisin jatkaa myös syksylle. kiitos jos viitsit vastata :)
- marymary
Sophie_L, minua kiinnostaa kyseinen työpaikka! Olen itsekin tämän kevään abi, ja tarkoituksena olisi lähteä ulkomaille ensi syksynä töihin joksikin aikaa. Erityisesti Saksa ja Kanarian saaret kiinnostavat minua. mutta olen avoin kaikille vaihtoehdoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862