Perttu voitti-vai voittiko?

SavoRULES.

Eilisiltana joku Perttu Perhana voitti jonkun saakelin BB:n ja sitäkös hehkutettiin niin että tuntui kuin olisi III Maailmansota aluillaan. Voi jumalauta!

Kaveri löhöää jossain yhteiskommuunissa ja äänestetään sieltä viimeisenä pihalle ja saa siitä hyvästä 50.000€ (pikkuraha muuten minulle)

Tuollainenhan se tekee taas työttömään kaljasieppoon esimerkiksi oikein hyvän vaikutuksen. Moni saattaa ajatella että "voihan tässä löhötä kuukausipäivät bunkkerissa ja siitähän nettoaa 50 donaa tuosta noin vain"

Firmojen pomot taas nauravat, sillä hehän hankkivat samallatavoin löhöämällä 50.000€ päivässä.

Kyllä on TV-ohjelmat ja TV-pomot tunkeneet päänsä syvälle lehmänpaskaan. Eikö sieltä tuutista saa parempaa ulos kuin jotain realitysarjoja koko ajan? Minä taidan ruveta keksimään oikein kunnon realitysarjoja kun niitä kerran pitää suoltaa töllöön koko ajan.

Yksi hyvä esimerkki: Nythän eduskunta oikein yrittää kyykyttää köyhiä ja työttömiä, joten keksinkin heille oikein hyvän systeemin.

Järjestäkää reality sarja, jossa kuskaatte jollekin Grönlannin saarelle 15.000 työtöntä ikäjakaumalla 30-60! Kaikki lusii siellä aikansa loppuun asti, kunnes elossa on enää yksi(aikaa mennee noin 40-50vuotta) varsinkin kun unohdatte "kätevästi" tiputella välillä lentokoneesta ruokapaketteja saarelle...

Ajatelkaa valtion voittoja, kun tältä ajalta noille ei tarvitse maksaa työttömyyskorvausta ja muita tukia! Tämän sarjan voittajalle tarjoatte sitten 500.000€ käteistä, illan baarissa ja ilmaisen paikan vanhainkodista. Kätevää vai mitä ministerit?


PS: Perttua katsellessa tuli heti yksi juttu mieleen. Sille kaverillehan voisi vetäistä potkumaalin etuhampaiden väliin.

20

2150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BB = Brigitte Bardot

      kerran yksi turhaakin turhempi avaus palstalla. Noh...joku toteuttaa itseään.

      Hohhoijaa...

      • SavoRULES.

        Mutta vielä turhempi vastaus.

        Joku näköjään nolaa itseään.


    • Sola"

      No mutta onpa sen voittajan sitte helppo vislata, kö ei tartte ku puhaltaa ilmaa hampaittens välistä... ;)

      Oli tossa siun reality-sarjassa kyllä ideaa... Miusta olis kyllä kans kiva lähtee saarelle, mutta vähä lämpimämpään. Lähettäskös vaikka Tahitille?

      :D

      • SavoRULES.

        Sinun kanssa ihan minne tahansa :-)

        Ja onhan Pertun kiva ajella moottoripyörällä kesäisin, ei ainakaan nimittäin lennä kärpäset hampaidenväliin.


      • Sola"
        SavoRULES. kirjoitti:

        Sinun kanssa ihan minne tahansa :-)

        Ja onhan Pertun kiva ajella moottoripyörällä kesäisin, ei ainakaan nimittäin lennä kärpäset hampaidenväliin.

        yäk, nehän menee sillä suoraan kitarisoihin kiikkumaan...;)


      • SavoRULES.
        Sola" kirjoitti:

        yäk, nehän menee sillä suoraan kitarisoihin kiikkumaan...;)

        Mutta eipä tarvitse Pertun syödä sinä päivänä mitään ja suukin tukkeutuu vähäksi aikaa herkkupalojen tunkeutuessa kurkkuun. ;-)

        Kärpäset tekee muuten periaatteessa monta "touchdownia"? :-DDDD


      • SavonDORKA.
        SavoRULES. kirjoitti:

        Mutta eipä tarvitse Pertun syödä sinä päivänä mitään ja suukin tukkeutuu vähäksi aikaa herkkupalojen tunkeutuessa kurkkuun. ;-)

        Kärpäset tekee muuten periaatteessa monta "touchdownia"? :-DDDD

        Mistä lähtien potkumaalia "Goal Kick" on ruvettu kutsumaan touchdown nimellä. Taas paljastit suuren viisautesi.


      • SavoRULES.
        SavonDORKA. kirjoitti:

        Mistä lähtien potkumaalia "Goal Kick" on ruvettu kutsumaan touchdown nimellä. Taas paljastit suuren viisautesi.

        Älä sinä pikkuhiiri puutu pikkuseikkoihin.

        Pidä sinä vain huoli siitä, ettei kyykkysi syvene entisestään.


      • syvällä
        SavoRULES. kirjoitti:

        Älä sinä pikkuhiiri puutu pikkuseikkoihin.

        Pidä sinä vain huoli siitä, ettei kyykkysi syvene entisestään.

        on vissiin se isoveljensä kaivama monttu.......


      • Voi voi
        SavoRULES. kirjoitti:

        Älä sinä pikkuhiiri puutu pikkuseikkoihin.

        Pidä sinä vain huoli siitä, ettei kyykkysi syvene entisestään.

        kuin noihin lapsellisiin vakiovastauksiin, kun joku huomauttaa tyhmyydestäsi.

        :))


      • Sola"
        Voi voi kirjoitti:

        kuin noihin lapsellisiin vakiovastauksiin, kun joku huomauttaa tyhmyydestäsi.

        :))

        Uskoisin, että kyse on lähinnä siitä, että vastaukset on annettava mahdollisimman stabiileina koska muuten niitä ei Ville/Olavin aivoimplantti kykene käsittelemään... ;)


      • SavoRULES.
        Sola" kirjoitti:

        Uskoisin, että kyse on lähinnä siitä, että vastaukset on annettava mahdollisimman stabiileina koska muuten niitä ei Ville/Olavin aivoimplantti kykene käsittelemään... ;)

        Olet sisäistänyt poikien aivoimplanttien kyvyn 100% oikein!

        Upea suoritus, suorastaan mahtava! Hyvää viikonloppua sinulle, Sola. :-))


      • Sola"
        SavoRULES. kirjoitti:

        Olet sisäistänyt poikien aivoimplanttien kyvyn 100% oikein!

        Upea suoritus, suorastaan mahtava! Hyvää viikonloppua sinulle, Sola. :-))

        Oikein ihaNaista viikonloppuva sinne savoon myäs ja piä seki maakunta rullaamassa... ;)


      • Mukkula
        Sola" kirjoitti:

        Oikein ihaNaista viikonloppuva sinne savoon myäs ja piä seki maakunta rullaamassa... ;)

        kun liehittelet tuota tolloa.


      • SavoRULES.
        Mukkula kirjoitti:

        kun liehittelet tuota tolloa.

        On se kumma että Lahden naiset huomaavat kyllä TOSIMIEHEN silmänräpäyksessä, siitä kunnia heille.

        Teidän kaltaisenne inisijät joutunevat tyytymään Barbaraan, uuteen kuminaiseen joka on kotoisin tehtaalta.


      • Sola"
        Mukkula kirjoitti:

        kun liehittelet tuota tolloa.

        no, Mukkula on kyllä jo NIIN iso nolo, että nolottaa jo asua ees samassa kaupungissa... ;)


    • Heguli

      kutsuu poikaansa. Hus hus hus! Mieliasentoosi!

      • Mitäs Hegulille kuuluu, oletko vieraillut edelleen hanakasti sossunluukulla kuten aikoinaan?

        Kuulin, että olit päässyt töihin. Onnittelut, laiskamato!

        Tosin tuskin niitä töiksi voi kutsua kun olet suklaatehtaalla koemaistajana. Sitähän teit muutenkin aamusta iltaan joten erona on vain paikka jossa mässytät.

        Koita nyt pitää se painosi siinä 178kg, älä päästä itseäsi kurimuksen tielle mussuttamalla itsesi 200 kgn hulppeaan elopainoon.

        PS: Muista edes tänä jouluna se, että joulukuusen havuja ei saa syödä varsinkaan palloineen.


      • sola"
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitäs Hegulille kuuluu, oletko vieraillut edelleen hanakasti sossunluukulla kuten aikoinaan?

        Kuulin, että olit päässyt töihin. Onnittelut, laiskamato!

        Tosin tuskin niitä töiksi voi kutsua kun olet suklaatehtaalla koemaistajana. Sitähän teit muutenkin aamusta iltaan joten erona on vain paikka jossa mässytät.

        Koita nyt pitää se painosi siinä 178kg, älä päästä itseäsi kurimuksen tielle mussuttamalla itsesi 200 kgn hulppeaan elopainoon.

        PS: Muista edes tänä jouluna se, että joulukuusen havuja ei saa syödä varsinkaan palloineen.

        Mutta rakas Mr Sawo, täytyyhän Hegu-paran saada jostakin kuituja, joten annetaan hänen apehtia nuo havusensa, jottei halkea... ;)

        Niinno, pannaan nyssitte tää vaiks tuon joulumielen piikkihin, että täytyy välillä vähän puolustaa toista LahtelaistaKIN tuolta sinun armottomalta (ihanalta) ylivoimaltasi...


    • ohhoh ja voi

      Uskallanpa sanoa, että tässä tulit sitten ilmoittautuneeksi varsin kateelliseksi ihmiseksi. Mutta ei syytä huoleen, Perttu maksaa verot rahastaan, jos se jotenkin tasaa talannetta. Huoh!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe