Niin, se käy vatsan kautta.
Helpoin tapa saada nainen rakastumaan on ruiskauttaa siemenet sisään ilman ehkäisyä. Kun tämän on tehnyt muutaman kerran niin nainen on ihan myyty.
Tie naisen sydämeen
25
2522
Vastaukset
- jo sen, että
mies on varteenotettava ehdokas. Jos exäni olisi ollut varmempi, niin tuo taktiikka olisi onnistunut. Muiden kohdalla em koe samaa.
- jkjkjkj
Naisen kannalta taidan olla ihan niitä kaikein varteenotettavimpia. :-)
- jo sen, että
jkjkjkj kirjoitti:
Naisen kannalta taidan olla ihan niitä kaikein varteenotettavimpia. :-)
Olet yksin eli ei muita varteenotettavia miesehdokkaita. Eli ykkönen.. Ja sinusta riippuu, mitä haluat..
- ekonomisti
Kallista ja huonoa seksipalvelua, sanon minä.
- kjjkkjk
mutta huonoa ei todellakaan.
Tuollaisessa tilanteessa naiset todellakin tekevät parhaansa miellyttääkseen.
- sgygge
Tie naisen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
- KOVA LAKI
Jos nainen tulee raskaaksi eikä tee aborttia, sulla voi olla ongelma. Naisen halu saada lapsi ratkaisee. Sinusta tehdään oikeudessa lapsen isä. Elatusmaksu kierre alkaa. Tässä löysässä hirressä roikkuu moni mies. Kumilla kontrolloit isyyttä ja tauteja.
- hhjkkhk
Eivät kaikki miehet ole noin arkoja.
Tai niin köyhiä että yhdet elatusmaksut mitään merkitsevät. Tai edes viidet.
Reissussa rähjääntyy eikä elämästä selviä hengissä. - jo sen, että
hhjkkhk kirjoitti:
Reissussa rähjääntyy eikä elämästä selviä hengissä.Liika varovaisuus voi johtaa jopa siihen, että elämässä jää yksin ilman omia lapsia.
- kljljk
jo sen, että kirjoitti:
Liika varovaisuus voi johtaa jopa siihen, että elämässä jää yksin ilman omia lapsia.
Lisäksi kannattaa muistaa, että naisten laatu romahtaa ajan mukana.
Parikymppisistä on kiinnostavia aika moni, mahdollsuuksia on vaikka mihin.
Kolmekymppiset ovat toisella (tai ties miten monennella) kierroksella. On hyviäkin, mutta vähemmän.
Nelikymppistä vanhempaa ei kannata ajatellakaan, parempi mennä vaikka Thaimaahan missä ikää ja kokemusta arvostetaan ja pieni kaljamaha on miehen kaunistus. Osoittaa että mies pystyy ruokkimaan itsensä ja perheensä. - jo sen, että
kljljk kirjoitti:
Lisäksi kannattaa muistaa, että naisten laatu romahtaa ajan mukana.
Parikymppisistä on kiinnostavia aika moni, mahdollsuuksia on vaikka mihin.
Kolmekymppiset ovat toisella (tai ties miten monennella) kierroksella. On hyviäkin, mutta vähemmän.
Nelikymppistä vanhempaa ei kannata ajatellakaan, parempi mennä vaikka Thaimaahan missä ikää ja kokemusta arvostetaan ja pieni kaljamaha on miehen kaunistus. Osoittaa että mies pystyy ruokkimaan itsensä ja perheensä.sekä hyviä että huonoja vaihtoehtoja. Riippuu myös siitä, mitä kautta yrittää löytää sitä toista puoliskoa. Omalla kohdalla olen törmännyt miesten epävarmuuteen.. Jopa se, että on hyvännäköinen ja vielä mukava ihmisenä, näyttää pelottavan alkumetreillä toista. Tuntuu siltä, että toiselle ei anneta edes mahdollisuutta oman epävarmuuden tähden. No, mitä ruikutan.. Jos näen toisen olevan kiinnostunut ja olen myös itse kiinnostunut, niin ainahan voin tehdä aloitteen, jotta asia menee eteenpäin.. Ja niin aion tehdä, sillä en aio olla loppuelämääni yksin.
- hgjhgjh
jo sen, että kirjoitti:
sekä hyviä että huonoja vaihtoehtoja. Riippuu myös siitä, mitä kautta yrittää löytää sitä toista puoliskoa. Omalla kohdalla olen törmännyt miesten epävarmuuteen.. Jopa se, että on hyvännäköinen ja vielä mukava ihmisenä, näyttää pelottavan alkumetreillä toista. Tuntuu siltä, että toiselle ei anneta edes mahdollisuutta oman epävarmuuden tähden. No, mitä ruikutan.. Jos näen toisen olevan kiinnostunut ja olen myös itse kiinnostunut, niin ainahan voin tehdä aloitteen, jotta asia menee eteenpäin.. Ja niin aion tehdä, sillä en aio olla loppuelämääni yksin.
Kun tietäisit... *LOL*
Tuosta ketjun alusta voinet päätellä, että pystyn tekemään isojakin päätöksiä melko nopeasti ja vähin tiedoin. Ja paljon paremmin on mennyt kuin ihmisillä yleensä. :-) - jo sen, että
hgjhgjh kirjoitti:
Kun tietäisit... *LOL*
Tuosta ketjun alusta voinet päätellä, että pystyn tekemään isojakin päätöksiä melko nopeasti ja vähin tiedoin. Ja paljon paremmin on mennyt kuin ihmisillä yleensä. :-)Se on hieno piirre, että osaat tehdä tärkeitä päätöksiä elämässäsi. Moni ei osaa, luultavasti en minäkään asioissa, jotka liittyvät vastakkaiseen sukupuoleen. Yritin vain sanoa äskeisessä viestissä sen, että joka ikäryhmästä löytyy aitoja, tuntevia ihmisiä, mutta mitä vanhemmaksi he tulevat niin heitä ei löydä enään ravintoloista/kapakoista.. Loppu olikin paatoksellista oman elämän pohdintaa..
- khkhkj
jo sen, että kirjoitti:
Se on hieno piirre, että osaat tehdä tärkeitä päätöksiä elämässäsi. Moni ei osaa, luultavasti en minäkään asioissa, jotka liittyvät vastakkaiseen sukupuoleen. Yritin vain sanoa äskeisessä viestissä sen, että joka ikäryhmästä löytyy aitoja, tuntevia ihmisiä, mutta mitä vanhemmaksi he tulevat niin heitä ei löydä enään ravintoloista/kapakoista.. Loppu olikin paatoksellista oman elämän pohdintaa..
Turhautuneiden tai elämänsä jollakin tavalla ryssineitten määrä kasvaa iän myötä. Siis kummassakin sukupuolessa, naisissa näitä näyttää olevan enemmän.
Ja ne ihmisinä kehittyneet ovat yleensä varattuja eivätkä ainakaan kapakoissa juokse. Taitaa olla yli kymmenen vuotta minunkin viimeisestä kapakkakäynnistäni. Gourmet-ravintoloita ei lasketa, mutta harvoin siellä kukaan nainen tunkee samaan pöytään. :-) - jo sen, että
khkhkj kirjoitti:
Turhautuneiden tai elämänsä jollakin tavalla ryssineitten määrä kasvaa iän myötä. Siis kummassakin sukupuolessa, naisissa näitä näyttää olevan enemmän.
Ja ne ihmisinä kehittyneet ovat yleensä varattuja eivätkä ainakaan kapakoissa juokse. Taitaa olla yli kymmenen vuotta minunkin viimeisestä kapakkakäynnistäni. Gourmet-ravintoloita ei lasketa, mutta harvoin siellä kukaan nainen tunkee samaan pöytään. :-)..tapaisi. Tiedän tunteen.. Ehkä työn merkeissä tai harrastuksen merkeissä.. Vaikka epäilen kumpaakin vaihtoehtoa.. Eli umpikujassa ollaan.. No, miehillä on se vaihtoehto, että he voivat löytää ulkomailta kumppaninsa. Ja aikaakin on enemmän ratkaisujen tekemiseen..
- jo sen, että
jo sen, että kirjoitti:
..tapaisi. Tiedän tunteen.. Ehkä työn merkeissä tai harrastuksen merkeissä.. Vaikka epäilen kumpaakin vaihtoehtoa.. Eli umpikujassa ollaan.. No, miehillä on se vaihtoehto, että he voivat löytää ulkomailta kumppaninsa. Ja aikaakin on enemmän ratkaisujen tekemiseen..
Eli päädyttiin lopulta siihen, mihin jo aikaisemmin päädyit eli miesten on parasta löytää kumppaninsa ulkomailta, jos ikää on jo karttunut. Jos minulle riittäisi kaveruuteen pohjautuva suhde, niin minulla olisivat asiat ihan hyvin..
- BOB
hhjkkhk kirjoitti:
Reissussa rähjääntyy eikä elämästä selviä hengissä.Mielummin pistän rahani intiimipalveluihin kuin elatusmaksuihin =)
- kjhkjh
jo sen, että kirjoitti:
Eli päädyttiin lopulta siihen, mihin jo aikaisemmin päädyit eli miesten on parasta löytää kumppaninsa ulkomailta, jos ikää on jo karttunut. Jos minulle riittäisi kaveruuteen pohjautuva suhde, niin minulla olisivat asiat ihan hyvin..
Viesteistäsi ei oikein saa selvää, oletko kolmi- vai viisikymppinen. Toisaalta puhut kaveruuteen perustuvasta suhteesta, toisaalta lasten hankkimisesta.
- jo sen, että
kjhkjh kirjoitti:
Viesteistäsi ei oikein saa selvää, oletko kolmi- vai viisikymppinen. Toisaalta puhut kaveruuteen perustuvasta suhteesta, toisaalta lasten hankkimisesta.
.. niin vähän alle nelikymppinen. Eli kyllä tuolla aikaisemmalla kommentillasi sohaisit muurahaispesään. Tarkoitin kaveruuteen perustuvalla suhteella sitä, että tällä hetkellä olen tapaillut miestä, joka on enemmänkin kaveri kuin jotakin muuta. Ja nyt yritän päästä pois tästä suhteesta, sillä tapaileminen ahdistaa ja estää eteenpäin menemisen. Kai tässä iässä järkeväkin ihminen ailahtelee tunneasioissa.. No,käy elämässä, miten tahansa, niin aion elää täysillä..
- kjhkjh
jo sen, että kirjoitti:
.. niin vähän alle nelikymppinen. Eli kyllä tuolla aikaisemmalla kommentillasi sohaisit muurahaispesään. Tarkoitin kaveruuteen perustuvalla suhteella sitä, että tällä hetkellä olen tapaillut miestä, joka on enemmänkin kaveri kuin jotakin muuta. Ja nyt yritän päästä pois tästä suhteesta, sillä tapaileminen ahdistaa ja estää eteenpäin menemisen. Kai tässä iässä järkeväkin ihminen ailahtelee tunneasioissa.. No,käy elämässä, miten tahansa, niin aion elää täysillä..
En tarkoittanut sohia ampiais- tai muurahaispesää.
Itse olen muutaman vuoden vanhempi, nätit tytöt näkevät minussa useimmiten turvallisen isähahmon.
Ei se mitään, aika aikaansa kutakin.
Sinulla sentään on mahdollisuuksia. jos otat itseäsi niskasta kiinni. - jo sen, että
kjhkjh kirjoitti:
En tarkoittanut sohia ampiais- tai muurahaispesää.
Itse olen muutaman vuoden vanhempi, nätit tytöt näkevät minussa useimmiten turvallisen isähahmon.
Ei se mitään, aika aikaansa kutakin.
Sinulla sentään on mahdollisuuksia. jos otat itseäsi niskasta kiinni.Kyllä sinussa varmasti löytyy muutakin kuin isähahmo-olemus. Monesti tuntuu, että miehet eivät tiedosta niitä piirteitä itsessään, joihin naiset kiinnittävät huomiota. On vain olettamus, että naiset pitävät komeista, pitkistä miehistä. Se ratkaisee, minkälainen olotila on miehen seurassa.
- hkjhjkh
jo sen, että kirjoitti:
Kyllä sinussa varmasti löytyy muutakin kuin isähahmo-olemus. Monesti tuntuu, että miehet eivät tiedosta niitä piirteitä itsessään, joihin naiset kiinnittävät huomiota. On vain olettamus, että naiset pitävät komeista, pitkistä miehistä. Se ratkaisee, minkälainen olotila on miehen seurassa.
Olen siis tehnyt elämäni aikana enemmän kuin mihin viisi perusjunttia ehtii.
Ei vaan ole tarvetta olla jotain muuta kuin olen, tässä nyt ollaan ja jos joku haluaa nähdä minussa isähahmon niin en petä odotuksia.
Eikä ole edes noita mainitsemiasi syitä alemmuudentunteeseen, olen pitkä, komea, akateeminen ja varsin varakas. - elli
BOB kirjoitti:
Mielummin pistän rahani intiimipalveluihin kuin elatusmaksuihin =)
Niin, kertoo paljon arvomaailmastasi, että ostat mieluummin huoran lihaa kuin elättäisit tulevaa lastasi/haluaisit lapsia. Toki kukin saa valita. Muista käyttää sitä kortstua sittten. Sekin ON oma valintasi. :-)
- jo sen, että
hkjhjkh kirjoitti:
Olen siis tehnyt elämäni aikana enemmän kuin mihin viisi perusjunttia ehtii.
Ei vaan ole tarvetta olla jotain muuta kuin olen, tässä nyt ollaan ja jos joku haluaa nähdä minussa isähahmon niin en petä odotuksia.
Eikä ole edes noita mainitsemiasi syitä alemmuudentunteeseen, olen pitkä, komea, akateeminen ja varsin varakas.Eli ei kummallakaan todellisuudessa mitään ongelmia.. Oli mukava vaihtaa ajatuksia ja toivotan jatkoonkin onnea, mitä sitten teetkin. Näin toivottaa toinen akateeminen.
- gjhgjhg
jo sen, että kirjoitti:
Eli ei kummallakaan todellisuudessa mitään ongelmia.. Oli mukava vaihtaa ajatuksia ja toivotan jatkoonkin onnea, mitä sitten teetkin. Näin toivottaa toinen akateeminen.
Yritä nyt kumminkin saada se lapsi aikaan, herran tähden. Ei liene kovin vaikeaa, kouluttamattomat naiset tekevät sitä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760