Itse en osaa soittaa mitään muuta kuin turpaani.
Kuuntelen kuitenkin ahkerasti heavy musiikkia, noin 25 vuoden kokemuksella.
Kehottaisin teitä kuuntelemaan Helloweenin Cry for Freedom, kappaleen levyltä Walls of Jericho, Helloweenin How many tears levyltä Live in the UK ja Acceptin Balls to the wall levyn.
Olen tullut siihen tulokseen, että Ingo Schwichtenberg ja Stefan Kaufmann ovat erittäin hyviä rumpaleita. Olenko väärässä?
Kysymys rumpaleille ja muusikoille:
5
472
Vastaukset
- Huono muusikko
... miksi mua kiinostaa. Jostain syystä olen alkanut kuuntelemaan viime vuosina musiikkia eri tavalla kuin ennen. Kuuntelen sieltä yksittäisiä soittimia, sovituksia, sanoituksia, kritisoin ja arvostelen itsekseni. Mitään hyötyähän tästä ei ole tietenkään.
Minulla on ilmeisesti Absoluuttinen sävelkorva (Joskus lapsena joku muusikko todennut). En edes tiedä mitä se tarkoittaa?- Alans miesh
No otapa selvää mitä se tarkoittaa. Musiikin analysoiminen ei koskaan ole hyödytlntä, vaikkei itse olisikaan muusikko.
- se on sellanen
Alans miesh kirjoitti:
No otapa selvää mitä se tarkoittaa. Musiikin analysoiminen ei koskaan ole hyödytlntä, vaikkei itse olisikaan muusikko.
absoluuttinen sävelkorva on sellanen että tietää heti mistä sävellajista on kyse kun kuulee esim jonkun kappaleen radiosta. vaikka "G-duurissa"
- MakuMaku..
Jos he kuulostavat korvaasi hyviltä, he ovat.
Muusikot voivat lässyttää tekniikasta yms... mutta pääasia on, että maksava kuuntelija tykkää.
Ite en kyseisiä diggaile, mutta mulla on eri maku tuon suhteen kuin sulla. - Taival
Tämä on kyllä hieno tämä jako tässä... :)
Rumpaleille JA muusikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1644246Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413241Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142118Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141780Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 71879