jos vaikka aikani kuluksi (ansiosidonnaisella) soluttautuisin näihin prätkäjengeihin- Helvetin Enkeleihin tai Bandidoseihin- ja sitten sopivassa kohtaa ilmiantaisin ne poliiseille?
Oisko teidän mielestä hyvä idea...
8
323
Vastaukset
- Spirou
Kyl ne varmaan tykkäis. Mikä ettei?
- Sulo
ne prätkämiehet tykkäis...?
- Spirou
Sulo kirjoitti:
ne prätkämiehet tykkäis...?
Jo, luulenpa että prätkämiehet kanss tykkäis, koita vaan. Jos ei niin tulipa kuitenkin kokeiltua. Ei siinä mitään, mitä vois tapahtua.
- pyöräilijä
sä sit ilmiantaisit? Onks prätkällä ajo laitonta?
- Sulo
valtiolle jos niitä on käytetty rikollisessa toiminnassa, laitoman edun hankinnassa! Ja eihän nämä Helvetin Enkelit mitään partiopoikia ole...
- Herra_X
Voisit pyytää luontaisetuna prätkän täydet kilometrikorvaukset, Hell´s Angels Gold-jäsenyyden ja ilmaiset vessakäynnit valitsemaasi ABC-huoltamoon.
- Sulo
kokeilemisen arvoista...pyydän ehkä kaverini Keijon föliin! Hänellä tosin ongelmana jännitys jos joutu käymään pissalla muitten misten kanssa...
- Herra_X
Sulo kirjoitti:
kokeilemisen arvoista...pyydän ehkä kaverini Keijon föliin! Hänellä tosin ongelmana jännitys jos joutu käymään pissalla muitten misten kanssa...
mikäli hän jännittää pissaamista muiden miesten kanssa, niin kannattaa anoa Hell´s Angels Gold -korttia. Se on extrakortti juuri sellaisille miehille, jotka eivät pysty kusemaan seurassa.
Suurin osa Helvetin Enkeleistä omistaa muuten tuon Gold -kortin. Näin olen kuullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203