mitäs tuumaatte

menossa

morjes,niin x-avovaimoni menossa naimisiin 1kk suhteen jälkeen,meillä kaksi yhteistälasta,ja hänellä 4 erimiehen kanssa yhteensä 6,miten pitäs suhtautua ajatukseen,minua kyllä hieman mietityttää.onko nainen ihan ok kun menee näin nopeasti naimisiin.

9

2258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eronnut äiti

..ex-muijasi on jonkin sortin narsisti.
      Eihän normaali ihminen mene naimisiin noin vähän aikaa tunnettuaan.
      Ei se hänestä kummallista tee että hänellä on lapsia useamman miehen kanssa jos suhteet ovat olleet pitkäikäisiä.
      Itselläni on lapsia kolmen eri miehen kanssa, viimeisin avioliitto kesti 10 vuotta.

• Kertoo

Ainakin minulle aika paljon jos on lapsia kolmen eri miehen kanssa,vaikka liitot olisivatkin kestäneet pitempään kuin yhdeksän kuukautta.Kyllä tällaisella naisella ei ole oikeaa mielikuvaa parisuhteesta ja miten erot vaikuttavat lapsiin ja myöhemässsä elämässä miten sisarukset tulevat keskenään toimeen.Kyllä mä ainakin saan aika halvan kuvan tällaisesta naisesta ja kierrän kyllä kaukaa.

• en ainakaan

huolisi muijaa joka on vähän joka suunnalle tehnyt lapsia...kertoo kyllä naisen tasosta jotain. Todennäköisesti parisuhteesi ei tule koskaan kestämään elinikää kenenkään kanssa ja lapsia tulee niin kauan kun ikä tulee vastaan. Käsittämätöntä, että naiset tekevät lapsia joka jumalan ukolle joka vastaan tulee.

• normaali

nainen tee kakaroita kolmen tai useamman miehen kanssa. Kuten ei normaali mieskään usean naisen kanssa. Mikä ihme siinä on kun niitä kakaroita pitää muka jokaisessa parisuhteessa tehdä lisää?

• huolisi

Jos on 4lasta eri miehien kanssa niinkyllä se naisesta aika kumman kuvan antaa.
        Itse en huolisi,sehän on kuin rotua jalostava siitostamma

• mikä vika

Mitenkä itse menit yhteen tuollaisen kanssa?
      Onko sinussa joku vika, kun olet ollut noin sokea??

• mr.bondi

...mutta taitaa olla provo, tai sit sulla on kyl kaveri kusta päässäs... ei pahalla, kuten mainitsin... =)

• osoitettu:mr bondille

täytyykö aina olla provo,eikö elämän tosi asiat ole tosi asioita,ja toiseksi sulla taitaa olla kusta päässä itselläsi.......

• vikana?????

Et ole viitsinyt vastata mitenkä on selittävissä oma mokasi, kun menit yhteen tuon naisen kanssa?
      Olisi mukava tietää, mikä se aiheuttaa tuollaista "sokeutta"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe