No niin hyvät miehet... Minua häiritsee se, että mieheni suutelee minua usein niin että pitää silmiänsä auki. Siitä tulee mieleen, ettei miehellä ole kovin suuria tunteita mukana, kun ei sulje silmiään.
Tiedän että miehet kiihottuvat herkemmin visualisista ärsykkeistä, mutta suutelussa tuskin on tästä kyse.
ettekö te sulje silmiä, kun tunteet ovat oikein kunnolla mukana?
Vai haluaako mieheni katsoa ensin, että suljenko minä varmasti silmäni? Kertokaa miehet, miksi pidätte silmiä auki suudellessa.
Mies suutelee
12
2975
Vastaukset
- SDA
Siis mikä ihmeen laki se on, että silmät kuuluu sulkea? Voi herranjestas!
Joskus suljen, joskus en. Joskus tuntuu siltä, joskus ei. - suukkosuu
Vai näetkö luomien läpi?
- ahaaa_
Mutta mistäs tiedät ellet itse pidä silmiä auki? Ehkä miehellä on aina juuri silloin silmät kiinni kuin itselläsikin!? MJATAH!1"?
- koska muuten
Sen tähden silmät auki suutelee koska muuten nahka kiristyy ja perse silmä aukee.Kumpi on parempi?
- kerronkerron
Muija väittää että silmät auki suuteleminen kertoo siitä että mies ei oo uskollinen koska katselee "muita" samalla.Ite oon huomannu että jos oon tunteella mukana suudelmassa niin suljen kyllä silmät huomaamatta, mutta en aina "arki"suudelmissa kylläkään
- ukko
miksi silmät pitäisi laittaa kiinni?? siksikö että voi kuvitella suudeltavan kohteen joksikin upeaksi missiksi?.. eheii.. kultaa katsotaan jos siltä tuntuu. aistitaan sitä silmät aukikin.
- safsa
Se miettii että olsitpa sä se ja se nainen, keitä hän himoitsee.
- M25_
Jos suudellessa haluaisin miettiä muita naisia, niin helpompaahan se olisi silmät kiinni. Mutta koska haluan nähdä oman naiseni, pidän silmät auki. Näin se ainakin mulla menee.
Et taida omata täyttä luottamusta miestäsi kohtaan. Se saattaa nauttia sinusta myös silmät auki joskus itse syyllistynyt myös siihen samaan "rikkeeseen" mut ihan vaan siks että minä nautin nähdä sen tytön siinä lähellä silmät kiinni.
- glks
no ei toi mitään tunnelmaa anna jos se tyyppi suutelee silmät auki! yoooooooooooooook!
kysyisin ihan suoraan mix sä suutelet silmät auki perkele sentään! glks kirjoitti:
no ei toi mitään tunnelmaa anna jos se tyyppi suutelee silmät auki! yoooooooooooooook!
kysyisin ihan suoraan mix sä suutelet silmät auki perkele sentään!...nähdä kuinka oma kultani nautti. Eikä se ole jatkuvaa tuijotusta suinkaan vilkaisu silloin toinen tällöin. Ja joskus kun kasvot ovat aivan lähekkäin niin toisen silmiin hukkuminen on varsin mukavaa.
- Kyo-kun
jo melkoisesta epävarmuudesta, jos tuommoisesta häiriintyy. Olisit otettu ennemmin...O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308