Vain pihtareita petetään

Jope

Jos naisen jakelee auliisti pillua, ottaa kunnolla suihin loppuun asti ja antaa joskus töräyttää suoleenkin, niin miestä ei varmasti kiinnosta pettäminen ,ellei nainen ole ruma läski.

jokain "ei nyt huvita" ajaa miehen kohti petosta

79

9932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäjä

muija ei ota suihin, ei anna persettä ja pihtaa muutenkin!!! EI PALJON JÄÄ VAIHTOEHTOJA!!! Aina meitä miehiä syytetään SIOIKSI, mutta kyllä se on ihan naisten oma häpeä jos pihtaa!!! Ja naiset älkää nyt ruvetko heittämään sitä paskaa et mussa on vikaa ku muija ei anna! Koska kaupunki on täynnä naisia jotka antaa kuin sormiaan vaan napsauttaa!!!

• Niisku

miehiä, jotka ei muuta halua muijasta kun persettä ja pillua, petetään. Pakko kai sitä on muualta lähteä etsimään hellyyttä ja arvostusta, jos oma äijä on, nimenomaan, SIKA.

Pitäiskö mun nyt pelätä, että äijä juoksee vieraissa, kun ei vaan satu vehje mahtuun pyllyyn?

• Repe

Toisaalta miksei sitä muijaa voi jättää, jos se ei ota suihin, ei anna jne. jos se niin mieltä kaivaa. Sanois ensin että seksielämää pitäs piristää ja jos ei toimi ja vituttaa ni vaiha muijaa. Niin mä tekisin.

• pettäjä
        Niisku kirjoitti:

miehiä, jotka ei muuta halua muijasta kun persettä ja pillua, petetään. Pakko kai sitä on muualta lähteä etsimään hellyyttä ja arvostusta, jos oma äijä on, nimenomaan, SIKA.

Pitäiskö mun nyt pelätä, että äijä juoksee vieraissa, kun ei vaan satu vehje mahtuun pyllyyn?

kyllä se kulli sinne perseeseen mahtuu ku käyttää liukastusvoidetta! JOS EI MAHDU NIIN LAITETAAN MAHTUMAAN!!! Eikö se sanontakin kuulu että ensiksi se sattuu sit siihen tottuu ja sit sitä haluu lisää!!!

• Satanclaus
        Niisku kirjoitti:

Tämä nyt sitä, että edes alkaisit tuollaisen miehen kanssa millekkään kun meinasit, että niitä petetään? elikkä et varmaankaan sitä tarkoittanut joten oikaisen asian petetään = jätetään.

• Sanna
        pettäjä kirjoitti:

kyllä se kulli sinne perseeseen mahtuu ku käyttää liukastusvoidetta! JOS EI MAHDU NIIN LAITETAAN MAHTUMAAN!!! Eikö se sanontakin kuulu että ensiksi se sattuu sit siihen tottuu ja sit sitä haluu lisää!!!

olet helvetin tyhmä mies! Sääli naista joka joutuu katteleen tuommoista ääliöätä. Jos anaaliseksi ei naista kiinnosta niin se ei kiinnosta. Ymmärrä jo se idootti!

• Satanclaus
        Sanna kirjoitti:

olet helvetin tyhmä mies! Sääli naista joka joutuu katteleen tuommoista ääliöätä. Jos anaaliseksi ei naista kiinnosta niin se ei kiinnosta. Ymmärrä jo se idootti!

Siinä kyseiselle miehelle tosiasioita itsestään. Näyttääkö tämä nyt muistakin siltä, ettei taida näillä miehillä naista koskaan ollakkaan?

• Riitta

Eiköhän ole itsessäsi vika, jos vaadit suihinottoja ja persepanoa? "Normaali" seksihän on sitä että laitetaan se sinne (oikeeseen reikään), muut jutut ovat vain joistakin kivoja. Jos naisesi tykkää vain normaalista seksistä, niin eihän hänessä silloin ole mitään vikaa. Pihtaaminen taas voi johtua siitä, että hänestä ehdotuksesi ovat perverssejä ja etovia. Kuten monen muunkin mielestä, että mene itseesi! Et varmaan kuole jos et saa suihinottoja ja pers-aukkoa, kun kuitenkin seksiä?

• vanhanaikainen ja onnellinen

et ilmottanut ikääs mut oletan et oot siinä viidentoista....juu,kuuleppas kolli,kun ihminen kokee rakkauden ja hellyyden oman miehen tai naisen kanssa niin sen jälkeen sitä rupee kuvottaa tollanen läppä mitä sä heität..no siis sullahan on viel piiitkä matka tän mun jutun ymmärtämiseen mut koita selvitä ja koita yrittää parantaa toi todella huono itsetuntosi. heipparallaa.

• Aviomies

olet IDIOOTTI?

• Perhonen

Ei se noinkaan mene.Tiedän tapauksen jossa nainen on "seksihullu" ja nätti. Sen mies petti sitä kokoajan...ja tuli aina itkien takasin ruikuttamaan. Miehet pönkittävät vain huonoa itse tuntoa pettämisellä!

• Perhonen
        Satanclaus kirjoitti:

Siinä kyseiselle miehelle tosiasioita itsestään. Näyttääkö tämä nyt muistakin siltä, ettei taida näillä miehillä naista koskaan ollakkaan?

Tämä on just sitä. Pieni munasten miesten suuria puheita. Oisko nyt niin että tämä kyseinen leuhottaja ei ole saanut itse....on niin vähäjärkinen että tuskin saa koskaan.
        MAKSULLISET NAISET OVAT TEITÄ VARTEN, KÄYTTÄKÄÄ NITTÄ!!

• joonas
        Riitta kirjoitti:

Eiköhän ole itsessäsi vika, jos vaadit suihinottoja ja persepanoa? "Normaali" seksihän on sitä että laitetaan se sinne (oikeeseen reikään), muut jutut ovat vain joistakin kivoja. Jos naisesi tykkää vain normaalista seksistä, niin eihän hänessä silloin ole mitään vikaa. Pihtaaminen taas voi johtua siitä, että hänestä ehdotuksesi ovat perverssejä ja etovia. Kuten monen muunkin mielestä, että mene itseesi! Et varmaan kuole jos et saa suihinottoja ja pers-aukkoa, kun kuitenkin seksiä?

kyllähän se pelkkä pillun jyystäminenkin vaatii vaihtelua. Suohinotto (molemmin puolin tietenkin) on aivan ehdotonta. Ei sellasen muijan kanssa kannata alkaa edes seurustelemaan, kuka ei suuseksistä pidä. Kakkonen on tietysti ykkönen, onhan sitäkin kiva välillä saada, mutta ehkä se ei kuitenkaan mikään ihan pakollinen ole.

• Raudoittaja
        Perhonen kirjoitti:

Tämä on just sitä. Pieni munasten miesten suuria puheita. Oisko nyt niin että tämä kyseinen leuhottaja ei ole saanut itse....on niin vähäjärkinen että tuskin saa koskaan.

Kuule perhonen.. et saa itse edes maksua vastaan että parempi olla tonnikeijun ihan hissukseen...:) Eikä tollaista bulgaarialaista kuulantyöntäjää edes voi maksua vastaan koskea..

• (:mä:)

ne jotka tulee ja antaa sormia napsauttamalla on yleensä huoria.. siis en mäkään jakele kaikille vastaan tulioille.. mut uskon et joskus melkeen jokanen tulee petetyksi.. jotkut aattelee et ei mun kulta mua petä.. vaan mistä ne sen voi tietää??? oon joskus ite pettäny ja muakin on joskus petetty. mut kyllä mun mielestäkin on aika tyhmää jos joku muija elää kultansa kanssa selibaatissa joku joka ei enää ole edes neitsyt.. sen ehkä viel ymmärtää et ei haluu ihan heti antaa jos on neitsyt vaikka mä ite en kylää älyy et mitä hohtoo koko neitsyydes on.. no olipas tässäki taas mun mielipie.

• aviovaimo
        Aviomies kirjoitti:

olet IDIOOTTI?

samaa mietä, tuon kirjoittaja On
        ÄÄLIÖ, ja tosi paska pervo!!!!
        Munat pois ja tyrmään!!!

• nainen
        pettäjä kirjoitti:

JOS NAINEN EI HALUA ANAALIA SE EI ANNA SITÄ!!! ONNEKSI ON VIELÄ OLEMASSA TOSIMIEHIÄ JOTKA EIVÄT HOMOPANOJA HARRASTA!!! Toivottavasti toi oli provo, jos ei niin onneton tapaus olet..mut tuskin tajuat edes hävetä. Jäät todellista rakkautta vaille kun et kunnioita naisia ja heidän erilaisia mieltymyksiään. Mutta sitä tuskin olet hakemassakaan joten se siitä.

• Tasainen luonne
        nainen kirjoitti:

JOS NAINEN EI HALUA ANAALIA SE EI ANNA SITÄ!!! ONNEKSI ON VIELÄ OLEMASSA TOSIMIEHIÄ JOTKA EIVÄT HOMOPANOJA HARRASTA!!! Toivottavasti toi oli provo, jos ei niin onneton tapaus olet..mut tuskin tajuat edes hävetä. Jäät todellista rakkautta vaille kun et kunnioita naisia ja heidän erilaisia mieltymyksiään. Mutta sitä tuskin olet hakemassakaan joten se siitä.

Sinähän sitä pillastut kun talviunilta herätetty karhu, joten taitaakin olla totta toinen puoli... mittaahan verenpaineesi , saattaa varsinkin vanheneviin verisuoniin tulla odottamattomia repemiä

• Osku
        Perhonen kirjoitti:

..jatkae otsikkoo..haluaax ne "maksulliset naiset"
        myöskää PIENIMUNAISIA panemaan?!?Ja mik o pien/
        suur tjtn..Siispä VULVAN väljyydestä/tiukkuudest
        vois piisata polemiikkii!?!E-mail:sifferi@suomi
        24.fi

• Myy

Jopehan on ilmiselvästi kotona niin mamman tossun alla, että jotenkin sen on purettava testosteronin aiheuttamia paineetaan! Onneks on olemassa tällanen turvallinen paikka tollaselle toiminnalle!
      Eli kyykytä vaan Jopeliini naisia täällä oikein sydämen kyllyydestä, kyllä se sitten kotona mamma taas palauttaa maan pinnalle!!! :)

• Sari

..ja ajaa naisen vieraisiin. Itselleni kävi juuri
      niin kun mies ei anna kun suunnilleen pari kertaa kuussa. Kenelle se muka riittää?

• Satanclaus

Tuota nyt ei usko kukaan =oD

• esmeralda
        Satanclaus kirjoitti:

Tuota nyt ei usko kukaan =oD

kylla vaan on miespihtareita! jotku mieluummin vaan lohoo telkun aaressa kuin sextaa, ei viitti aina 'raiskatakaan'!

• löytyy
        esmeralda kirjoitti:

kylla vaan on miespihtareita! jotku mieluummin vaan lohoo telkun aaressa kuin sextaa, ei viitti aina 'raiskatakaan'!

sellainen mies!

• truelove

joo. rakastan pihtaria, jos hyvin lykastaa, kerran viikossa lauantaina, jos huonommin, jaa sekin valiin... joten veskissa tai peiton alla pimeessa kateen vetoa kuin joku teinari (huhuhuh)
        MUTTA!
        en halua olla kenenkaan muun kans.
        tama ei tarkoita etta olisin sinisilmainen vasta elaman alkanut lahes neitsykainen. exani oli viriili seksipeto, aamusta iltaan ja eri asentoja. han ei kuitenkaan ollut henkisesti samoilla aalloilla, mulla ei ollut sielunrauhaa vaan vaelsin ympari vieraissa miehissa, enka millaan lailla SEKSIN puutteessa ollut.
        laheisyys on tarkeampaa kuin seksi. mekaaninen teknisesti hyvin 'suoritettu' seksi kiinnostavissa asennoissa ei tayta sisaista kaipuuta,vain fyysiset, ja kohta on jo uusi 'nalka'. muistatteko Aki Sirkesalon biisin 'mielenrauhaa'? sita ei ilman tunnetta leikityista seksileikeista tule.
        sielun kumppanuus on harvinainen loyto ja elan sydan levollisena tassa muualle kaihoilematta.
        juttelemme, rentoilemme, suutelemme, leikimme ja hellittelemme joka paiva. se varsinainen seksi vain tapahtuu harvemmin.
        olen tyytyvaisempi kuin koskaan

• löytyy sellanen
        löytyy kirjoitti:

sellainen mies!

mies, jolta saa vain 1-2 kertaa kuussa. On muuten paljon yleisempää kuin luullaan.

• Satanclaus
        löytyy sellanen kirjoitti:

mies, jolta saa vain 1-2 kertaa kuussa. On muuten paljon yleisempää kuin luullaan.

Ei ollut ihan oikea vastauskaan, lähinnä sellainen "provo hah" mutta löytyihän niitäkin heti!

• härkänainen
        löytyy sellanen kirjoitti:

miekään en saa ukoltain kuin kerran kuudessa viikossa, vaikka ottaisin suihin ja antaisin persettäkin...
        taitaa olla niin erilaisia miehiä kuin naisiakin haluiltaan.

• Tekosyy

Kannattaiskohan katsoa peiliin kun ei ukkoa kiinnosta useimmin , jos vaikka olisi päiväys vanhentunut tavarassa ja haalistunut ?? kiimasten matkat on lyhyitä ja selitykset uskomattomia

• Samaa mieltä

Olen samaa mieltä, kaverini asettelee älyttömiä aikarajoja ja kokee itsensä vaivautuneeksi jos joutuu usein kanssani rakastelemaan. En voi sille mitään mitään että olen aktiivisempi osapuoli.

Aina tulee riitaa ja hommat tehdään silloin kun kaverilleni sopii eli kerran kuussa, tai kerran kahdessa viikossa.

Ei voi kun valittaa, mutta pian täytyy tyydyttää tarpeet muualla jos ei muutosta tule!!!!

• nainen
        Samaa mieltä kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kaverini asettelee älyttömiä aikarajoja ja kokee itsensä vaivautuneeksi jos joutuu usein kanssani rakastelemaan. En voi sille mitään mitään että olen aktiivisempi osapuoli.

Aina tulee riitaa ja hommat tehdään silloin kun kaverilleni sopii eli kerran kuussa, tai kerran kahdessa viikossa.

Ei voi kun valittaa, mutta pian täytyy tyydyttää tarpeet muualla jos ei muutosta tule!!!!

tarpees ite, äläkä turhaan mee vieraisiin. Sit et kotona oo niin haluava ja mieheski voi ruveta haluumaan sua, kun ei tunne oloaan painostetuks!
        Koettu juttu!
        Kokeile rohkeesti! Siinä ei oo mitään pahaa, vaikka seuraavat vastaukset voi sitä mieltä ollakin!

• Rosaliina

Aika paksua tekstiä!!Jos minun mieheni nyt sitten ajattelisi noin olen onnellinen että pääsin siitä!!
      Siis tällä miehellä ei sitten mahda muuta liikkuakkaan siellä päässä kun noi kolme asiaa!!!

• Satanclaus

Jotkut ovat hieman jälkeenjääneitä, mutta kyllähän sen ymmärtää kun katselee/kuuntelee näitä joitakin nykyajan nuoria.

• Helinä

Näet asian aika mustavalkoisena...
      Onko sinua itseäsi petetty? tiedätkö miltä se tuntuu, kun rakastaa oikesti toista ja hän pettää?
      En ole ruma, en lihava, en rupsahtanut vaan käännän miesten päät ohi kävellessä.
      Siltin ukkoni petti ja meillä oli homma niin päin, että minä vonkasin ja tein aloitteen seksin suhteen, keksin uusia juttuja jne...
      Ei kannata tuomita toisia noin pikaisesti ja muutenkaan yleistäää ja muista negatiiviset kokemukset voivat joskus koitua sinunkin osallesi. Mutta muuten viriliä loppukesää!

• pettäjä

voi hellanlettas sentään!!! Kyl taas on päästetty jeesustelijat irti! Mähän puhuin nyt omasta puolesta ja kerroin että olis välillä kiva tehdä sängyssä muutenkin kun sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa! Jos jollakulla nyt on sen suhteen ongelma niin mä en ainakaan menetä yöuniani sen takia!!! JA JOS MÄ PETÄN OMAA NAISTANI NIIN SE PITÄISI OLLA MUN HENKILÖKOHTAINEN VOI VOI!!! Kaikille anaalinystäville hauskaa loppukesää...

• Helinä
        pettäjä kirjoitti:

voi hellanlettas sentään!!! Kyl taas on päästetty jeesustelijat irti! Mähän puhuin nyt omasta puolesta ja kerroin että olis välillä kiva tehdä sängyssä muutenkin kun sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa! Jos jollakulla nyt on sen suhteen ongelma niin mä en ainakaan menetä yöuniani sen takia!!! JA JOS MÄ PETÄN OMAA NAISTANI NIIN SE PITÄISI OLLA MUN HENKILÖKOHTAINEN VOI VOI!!! Kaikille anaalinystäville hauskaa loppukesää...

hmmm... hei, älä ota itseesi... Jopellehan tässä vastailtiin..no samalla kai muillekkin, mutta eikö tämä ole juuri se paikka, jossa kaiki saa ilmaista mielipiteensä...eikä varmaan susta olis kivaa jos kaikki olis sun kans samaa mieltä.
        Ps. ei se lähetyssaarnaaja niin huono ole vaikkei toki ainutkaan

• pettäjä
        Helinä kirjoitti:

hmmm... hei, älä ota itseesi... Jopellehan tässä vastailtiin..no samalla kai muillekkin, mutta eikö tämä ole juuri se paikka, jossa kaiki saa ilmaista mielipiteensä...eikä varmaan susta olis kivaa jos kaikki olis sun kans samaa mieltä.
        Ps. ei se lähetyssaarnaaja niin huono ole vaikkei toki ainutkaan

no tuntuu vaan siltä, että ihmiset ei pysty antaa asiallisia kommentteja vaan heti ruvetaan vittuilemaan. johon on pakko itsekin kommentoida vittuilemalla jolloin nää keskustelut menee huonoiksi. ei se lähetys nyt huono oo jos saa vierasta mut oman muijan kaa kun sitä on harrastettu n1000 kertaa niin alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan!

• Satanclaus
        pettäjä kirjoitti:

no tuntuu vaan siltä, että ihmiset ei pysty antaa asiallisia kommentteja vaan heti ruvetaan vittuilemaan. johon on pakko itsekin kommentoida vittuilemalla jolloin nää keskustelut menee huonoiksi. ei se lähetys nyt huono oo jos saa vierasta mut oman muijan kaa kun sitä on harrastettu n1000 kertaa niin alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan!

Kuitenkin sitten harrastat samaa vieraissa.. no tuntuuko erilaiselta? missäköhän se vika on jos ei saa aikaiseksi kokeiltua mitään uutta. Ei se välttämättä ole sen oman naisen vikaa.

• Helinä
        pettäjä kirjoitti:

Niinpä, tiedän kyllä...minulla oli neljä vuotta suhde, jonka seksielämä oli kokonaan minun mielikuvitukseni varassa ja sitä riittää... Mutta ehkä toiselle pitää vaan rohkemmin ehdoitella, mut pikkuhiljaa. Se, ettei esoista puhuta tuntuu olevan monen suhteen suurin kompastuskivi... mistä sitä tietää kuinka villejä leikkejä toinen haluaa, jollein vaan kehtaa sanoa. Parasta on silloin, kun kumppani on samalla altopituudella, hommat luistaa kuin itsestään... ja on kivaa... mut yleisesti kaikille neuvon..ehdotelkaa.. ei kukaan voi lukea toisen ajatuksia ja huumorilla pääsee tosi pitkälle... sitä paitsi mihen kanssa yhdessä seksikauppaan meno on tosi jännää ja kivaa...musta ainakin

• mimma

joo...hmm...olet kyllä harvinaisen typerä tapaus...ei pettäminen ole todellakaan aina seksin puutteesta kiinni...Miehet pettää vaikka muija antaiskin...

• Satanclaus

Toisinpäin myös, osaa ne naisetkin =oD

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Toisinpäin myös, osaa ne naisetkin =oD

Se on totta... mulla on monta likkakaveria, jotka pettää ihan älyttömästi...oikein pahaa tekee kuunnella niiden juttuja... että kyllä niitä molemmista löytyy..olisko se sitten niin,että miehet jää useaammin kiinni?

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Se on totta... mulla on monta likkakaveria, jotka pettää ihan älyttömästi...oikein pahaa tekee kuunnella niiden juttuja... että kyllä niitä molemmista löytyy..olisko se sitten niin,että miehet jää useaammin kiinni?

Joo, miehet on varmaan jotenkin huonosti kehittyneitä kun sitten vielä onnistuvat jäämään kiinni, mutta se ei olekkaan huono asia välttämättä, sitten kun vaimo/tyttökaveri saa kuulla niin lähtee ne maitohampaat pikaseen ukolta =D
        Tai no mistäpä sitä tietäis kun ei ite ole koskaan sellaisia humpuukeja harrastanut, ihan yliarvostettua sellanen =oD

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Joo, miehet on varmaan jotenkin huonosti kehittyneitä kun sitten vielä onnistuvat jäämään kiinni, mutta se ei olekkaan huono asia välttämättä, sitten kun vaimo/tyttökaveri saa kuulla niin lähtee ne maitohampaat pikaseen ukolta =D
        Tai no mistäpä sitä tietäis kun ei ite ole koskaan sellaisia humpuukeja harrastanut, ihan yliarvostettua sellanen =oD

heeheee....(nauraa täällä)
        hyvä ettet ole... nostan hattua, vaikkei päässä sitä olekkaan. : b

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

heeheee....(nauraa täällä)
        hyvä ettet ole... nostan hattua, vaikkei päässä sitä olekkaan. : b

Niin kerta, en minä mutta kun kaverit. Tuli myös sellanen asia mieleen, että se ruoho ei välttämättä aina ole edes luomua siellä aidan toisella puolella, saati sitten vihreämpää. Oma maa mansikka ja suo siellä, vetelä täällä vai miten se menikään =oP Eihän sitä tiiä minkä kiinalaisen kanafarmari hyppykupan sitä onnistuu itsellensä onkimaan.Onhan siinä kyllä sitten tietenkin jännitystä elämään lääkäri testejä odotellesssa "minkähän taudin mä nyt sain",ihan innoissaan sitten kertoo kavereille kuinka kummallisesti letku tipahti pönttöön kesken toimituksen. Kyllä mä siis sitämieltä olen, että paranee vaan vanhentuessaan kuten jotkut kummalliset juomingit, itsehän en toki käytä alkoholia =oD Joo, kyllä kai se on tietenkin kivaa kun aina on vauhtia ja vaarallisia tilanteita, itsehän pidän enempi elokuvista, siinäpä siis ohje kaikille pettureille... jos rupeaa kovin kovasti vammauttaan ja mieli tekee sitä vierasta "sardiinimaata" niin ei muutakuin nakkaa rambon tai he-manin uudenkarheisiin ultrabimboos videoihinsa, lähtee se näkö ja halut pikkuhiljaa. Tämä ei siis ollut videonauhuri mainos, nimet ovat muuteltuja.

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Niin kerta, en minä mutta kun kaverit. Tuli myös sellanen asia mieleen, että se ruoho ei välttämättä aina ole edes luomua siellä aidan toisella puolella, saati sitten vihreämpää. Oma maa mansikka ja suo siellä, vetelä täällä vai miten se menikään =oP Eihän sitä tiiä minkä kiinalaisen kanafarmari hyppykupan sitä onnistuu itsellensä onkimaan.Onhan siinä kyllä sitten tietenkin jännitystä elämään lääkäri testejä odotellesssa "minkähän taudin mä nyt sain",ihan innoissaan sitten kertoo kavereille kuinka kummallisesti letku tipahti pönttöön kesken toimituksen. Kyllä mä siis sitämieltä olen, että paranee vaan vanhentuessaan kuten jotkut kummalliset juomingit, itsehän en toki käytä alkoholia =oD Joo, kyllä kai se on tietenkin kivaa kun aina on vauhtia ja vaarallisia tilanteita, itsehän pidän enempi elokuvista, siinäpä siis ohje kaikille pettureille... jos rupeaa kovin kovasti vammauttaan ja mieli tekee sitä vierasta "sardiinimaata" niin ei muutakuin nakkaa rambon tai he-manin uudenkarheisiin ultrabimboos videoihinsa, lähtee se näkö ja halut pikkuhiljaa. Tämä ei siis ollut videonauhuri mainos, nimet ovat muuteltuja.

Voi helvatti sentään... mä nauraa räkätän täällä yksinäni...on sulla toi sana hallussa...tosi hyvä ajatuksen juoksu...
        Mulla on vähän samat harrastukset... nimittäin olen aikasmoinen leffafriikki... vuodessa tulee töllättyä n.200-300 leffaa...makuunista pakkaa lopuu leffat kesken...
        Mut pettämis aiheeseen....
        Se on joillakin kuin tauti veressä ja vaikea uskoa, että se ikinä paranee... ; Q

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Voi helvatti sentään... mä nauraa räkätän täällä yksinäni...on sulla toi sana hallussa...tosi hyvä ajatuksen juoksu...
        Mulla on vähän samat harrastukset... nimittäin olen aikasmoinen leffafriikki... vuodessa tulee töllättyä n.200-300 leffaa...makuunista pakkaa lopuu leffat kesken...
        Mut pettämis aiheeseen....
        Se on joillakin kuin tauti veressä ja vaikea uskoa, että se ikinä paranee... ; Q

Joo, kukin saa aina jotakin alkuarvonnoissa. Minulle suotiin "suuri suu" (tämä ei välttämättä ole kovin hyvä asia.. ehkä) ja nopeat sormet, joten en kursaile vaan kirjoitan enemmän soopaa kuin ihmiset kerkee lukemaan=) jaahans, "hei makuunista itseni taas löysin, oli menny filmit takavarikkoonsa" tai jotai. Itsehän katselen saman elokuvan monesti, joistakin sitä ei vaan saa tarpeekseen (mitään en tunnusta, ei se mistään muusta johdu eli tabbelutta en luovuta). Ja se pettämis aihe juttu meni jotenkin niin, että kun se tauti on jo siellä veressä niin tokkopa voi muuta sanoa kuin, että peli on menetetty, "miksi minä meninkin kastamaan pikkuveijjaria vierailla vesillä" - aivan aivan kapteeni uppoaa laivansa mukana luulen. Kummallista makkaraa tämä elämä. Vai oliko se kenties niin, että yhtä makkaraa tämä elämä, tai sama makkara kesät talvet. Siitä kukin valitsee sitten omansa mielentilan mukaan. Itse pidän enemmän sanonnasta: nyt kyllä haukut väärää makkaraa, se johtuukin vain minun kieroutuneen mieleni tekemistä valinnoista, joten kehotan valitsemaan jonkun toisen ihan teidän mielenterveyttänne ajatellen esimerkiksi: samaa vanhaa makkaraa. joten ei muutakuin hyvää makkaraa sinullekkin helinä! =oD

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Joo, kukin saa aina jotakin alkuarvonnoissa. Minulle suotiin "suuri suu" (tämä ei välttämättä ole kovin hyvä asia.. ehkä) ja nopeat sormet, joten en kursaile vaan kirjoitan enemmän soopaa kuin ihmiset kerkee lukemaan=) jaahans, "hei makuunista itseni taas löysin, oli menny filmit takavarikkoonsa" tai jotai. Itsehän katselen saman elokuvan monesti, joistakin sitä ei vaan saa tarpeekseen (mitään en tunnusta, ei se mistään muusta johdu eli tabbelutta en luovuta). Ja se pettämis aihe juttu meni jotenkin niin, että kun se tauti on jo siellä veressä niin tokkopa voi muuta sanoa kuin, että peli on menetetty, "miksi minä meninkin kastamaan pikkuveijjaria vierailla vesillä" - aivan aivan kapteeni uppoaa laivansa mukana luulen. Kummallista makkaraa tämä elämä. Vai oliko se kenties niin, että yhtä makkaraa tämä elämä, tai sama makkara kesät talvet. Siitä kukin valitsee sitten omansa mielentilan mukaan. Itse pidän enemmän sanonnasta: nyt kyllä haukut väärää makkaraa, se johtuukin vain minun kieroutuneen mieleni tekemistä valinnoista, joten kehotan valitsemaan jonkun toisen ihan teidän mielenterveyttänne ajatellen esimerkiksi: samaa vanhaa makkaraa. joten ei muutakuin hyvää makkaraa sinullekkin helinä! =oD

Samoin...oikein mukavat makkarat..eikun siis jatkot sulle myös...hehhee...pitää vissiin tehdä töitäkin välillä...tavataan taas, jonkun muun jutun äärellä...
        ps.katsoin eilen sen oliko se nyt Jeremy Ironsin uusimman leffan, joku terrosisti juttu...ei ollut niin ihmeellinen..mutta kyllä sen katsoi ennemmin, kuin selkäänsä otti...vaik ei kyllä kukaan uhannut selkäsaunalla, eikä edes saunalla : /

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Samoin...oikein mukavat makkarat..eikun siis jatkot sulle myös...hehhee...pitää vissiin tehdä töitäkin välillä...tavataan taas, jonkun muun jutun äärellä...
        ps.katsoin eilen sen oliko se nyt Jeremy Ironsin uusimman leffan, joku terrosisti juttu...ei ollut niin ihmeellinen..mutta kyllä sen katsoi ennemmin, kuin selkäänsä otti...vaik ei kyllä kukaan uhannut selkäsaunalla, eikä edes saunalla : /

Joo, ihan yliarvostettua tämä työnteko. Kehtaa aina joku tulla patisteleen, hehkuttaan ja kannustamaan uskomattomiin suorituksiin =)
        no höh, mä katoin oceans elevenin (en kyl muista oliko se noin) mut kuitenki se melko uusi (eli kun mä sanon melko uusi se voi olla vaikka 10v vanha kun en oikeen pysy aina perässä --> kovasti yritän). Eikö se ole sillai, että yrittänyttä ei naiteta) No siinä on eniweis se George Clooney (en muista mikä se nimi on, tai muistan mutta en tällä hetkellä vaan kovin kirkkaasti mut se tummahiuksinen hassuheebo kuitenkin) pääasia oli kuitenki nyt se minkä jo kerkesin unohtaa kun piti ruveta taas ajatteleen ja meni ajatukset sekasi eikä sitten enää onnistu tämä "kirotus" ilman kahdenmetrin onkivapaa 2kg siimalla ja sekalaisella sälällä. No kuitenki se elokuva oli ihan jeesh loppujenlopuksi =oP no vähän kai on ryyberistä kun ei kukaan edes selkää pese vaikka jouduit katseleen tuollaisia uudenmaailman hömpötyksiä ilman quentin tarantinoa. Itsehän aina katson rakkaustarinoita isolla R:lla = Rakkaustarinoita :P Kuten sitten loppujenlopuksi sanoit painiskellaan taas jonkin kiperän makkaran ilmaannuttua ja tehtään uutta "doku"menttiä annetaan asianomaisille kuumia vinkkejä pulmien ratkomiseen.

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Joo, ihan yliarvostettua tämä työnteko. Kehtaa aina joku tulla patisteleen, hehkuttaan ja kannustamaan uskomattomiin suorituksiin =)
        no höh, mä katoin oceans elevenin (en kyl muista oliko se noin) mut kuitenki se melko uusi (eli kun mä sanon melko uusi se voi olla vaikka 10v vanha kun en oikeen pysy aina perässä --> kovasti yritän). Eikö se ole sillai, että yrittänyttä ei naiteta) No siinä on eniweis se George Clooney (en muista mikä se nimi on, tai muistan mutta en tällä hetkellä vaan kovin kirkkaasti mut se tummahiuksinen hassuheebo kuitenkin) pääasia oli kuitenki nyt se minkä jo kerkesin unohtaa kun piti ruveta taas ajatteleen ja meni ajatukset sekasi eikä sitten enää onnistu tämä "kirotus" ilman kahdenmetrin onkivapaa 2kg siimalla ja sekalaisella sälällä. No kuitenki se elokuva oli ihan jeesh loppujenlopuksi =oP no vähän kai on ryyberistä kun ei kukaan edes selkää pese vaikka jouduit katseleen tuollaisia uudenmaailman hömpötyksiä ilman quentin tarantinoa. Itsehän aina katson rakkaustarinoita isolla R:lla = Rakkaustarinoita :P Kuten sitten loppujenlopuksi sanoit painiskellaan taas jonkin kiperän makkaran ilmaannuttua ja tehtään uutta "doku"menttiä annetaan asianomaisille kuumia vinkkejä pulmien ratkomiseen.

Hei... lakkaa naurattamasta...mä naureskelen täällä omassa kopissani töissä ja jengi alkaa pitää mua sekona...tykkään muka töistä niin hirveästi... no meillä on kyllä ihan kuoleman hiljaista täällä, että toisaalta hyvä, kun on jotain piristettä cofeiinin lisäksi...
        joo mainitsemasi leffa oli ihan hyvä...en kyllä tykkää siitä georgesta...plää... Mun lemppari miesnäyttelijä on joo..en muista nimeä..hmh.. se on sellanen tumma ukko aika jörö...vakavia rooleja..ärsyttävää kun ei muista... no Tom Hanks on kans aika monipuolinen...naisista on vaikeampi sanoa, mä en muista ikinä kenenkään nimiä...no ainakin toi Jodie Foster...ja se nainen kun oli siinä Shopien valinta leffassa ja sit Hiljaiset sillat-leffassa ... no...ei tuu mieleen... mut yhden komedian olen katsonut tosi monesti..se on toi vauhdilla Chikacoon...ja sit Reunalla, Anthony Hop...jotain...olen aika kaikkiruokainen leffojen suhteen ja myös ruoan... ja pirun hyvä kokki...
        Jaahans, mutta ei auta...pakko lähteä asiakkaita tapaamaan... eli huomisiin!
        Pidä makkarat kylminä ja jalat läpiminä...

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Hei... lakkaa naurattamasta...mä naureskelen täällä omassa kopissani töissä ja jengi alkaa pitää mua sekona...tykkään muka töistä niin hirveästi... no meillä on kyllä ihan kuoleman hiljaista täällä, että toisaalta hyvä, kun on jotain piristettä cofeiinin lisäksi...
        joo mainitsemasi leffa oli ihan hyvä...en kyllä tykkää siitä georgesta...plää... Mun lemppari miesnäyttelijä on joo..en muista nimeä..hmh.. se on sellanen tumma ukko aika jörö...vakavia rooleja..ärsyttävää kun ei muista... no Tom Hanks on kans aika monipuolinen...naisista on vaikeampi sanoa, mä en muista ikinä kenenkään nimiä...no ainakin toi Jodie Foster...ja se nainen kun oli siinä Shopien valinta leffassa ja sit Hiljaiset sillat-leffassa ... no...ei tuu mieleen... mut yhden komedian olen katsonut tosi monesti..se on toi vauhdilla Chikacoon...ja sit Reunalla, Anthony Hop...jotain...olen aika kaikkiruokainen leffojen suhteen ja myös ruoan... ja pirun hyvä kokki...
        Jaahans, mutta ei auta...pakko lähteä asiakkaita tapaamaan... eli huomisiin!
        Pidä makkarat kylminä ja jalat läpiminä...

Niinhän se on, että makkara pidentää ikää... no eiku oikeesti se on niin, että nauru pidentää makkaraa. Jeesh, nuita näyttelijöitä tulee nykyään uusia kuin makkaroita sateella, ja uusia elokuviakin, kuten elämäni makkarana vai olikohan toi vanha leffa... ou sid, mä en sitten osaa tehdä kuin makaroonimössöä.. se näyttää joskus vähän epäilyttävältä mut kyllä se hyvää on, sitten *yllätys yllätys* osaan paistaa myös makkaraa lepraardinnahka viitta päällä, mutta se riippuu vähän millä tuulella olen vai olenko, jos kiukuttaa niin ei mikään meinaa onnistua. Sitä sun kannattaa kans joskus kokeilla, jos et osaa niin voin antaa pari tosi kuumaa vinkkiä! mut salaista tietoa se tietenkin on, suorastaan huippusalaista kolmenkoon kookaupasta ostettua kabanossia joka sijaitsee kuulemma lihatiskillä, pahaa makkaraahan se on täytyy myöntää. Ne jotenkin vaan maistuu paremmalle kun on kaikkia mäskejä sekoitettu ja liha % jottai 10 btw. Ja joku kohta kysyy, että miten tämä liittyy petokseen, no tuota vastausta mietin valmiiksi ettei tarvii keksiä mitään hätävalhetta. niin muuten, Bridget Jones oli myös yllättävän hurja!
        Veit jalat suustani

• Neo
        Satanclaus kirjoitti:

>>
        >>

Mistä tiedät, että se on yliarvostettua kun et ole koskaan kokeillut?

• Satanclaus
        Neo kirjoitti:

>>
        >>

Mistä tiedät, että se on yliarvostettua kun et ole koskaan kokeillut?

Jos mä puhuinkin niistä maitohampaista?
        tai jos nyt oletetaan, että luultavasti toi vastaus ei sua miellytä niin kerronpa vastaavanlaisen jupakan: Mistä tiiät, että suihinotto on ihan yliarvostettua?
        siitä sen tietää.

• Neo
        Satanclaus kirjoitti:

Jos mä puhuinkin niistä maitohampaista?
        tai jos nyt oletetaan, että luultavasti toi vastaus ei sua miellytä niin kerronpa vastaavanlaisen jupakan: Mistä tiiät, että suihinotto on ihan yliarvostettua?
        siitä sen tietää.

..vastaisit kysymykseen suoraan etkä uudella kysymyksellä. Lähinnä huvittavaa, että sä lauot täällä jotain "pettäminen/vieraissa käynti on yliarvostettua", jos et ole koskaan sitä tehnyt. Onko isommat pojat kylillä kertoneet, että ovat kuulleet joltakin joka ehkä on käynyt vieraissa, että se ei ollutkaan hienoa?

Suihinotto ei ole yliarvostettua. Tai ainakaan mä en yliarvosta sitä. Se on loistava ja luonnollinen osa esileikkiä ja joskus itse päätapahtuma. Tottakai joku taitamaton partneri pystyy senkin tekemään väärin mutta pääasiassa mun kohdalle ainakin on tullut naisia, jotka ovat hoitaneet homman huippuarvosanoin kotiin.

• E.Leino
        Neo kirjoitti:

..vastaisit kysymykseen suoraan etkä uudella kysymyksellä. Lähinnä huvittavaa, että sä lauot täällä jotain "pettäminen/vieraissa käynti on yliarvostettua", jos et ole koskaan sitä tehnyt. Onko isommat pojat kylillä kertoneet, että ovat kuulleet joltakin joka ehkä on käynyt vieraissa, että se ei ollutkaan hienoa?

Suihinotto ei ole yliarvostettua. Tai ainakaan mä en yliarvosta sitä. Se on loistava ja luonnollinen osa esileikkiä ja joskus itse päätapahtuma. Tottakai joku taitamaton partneri pystyy senkin tekemään väärin mutta pääasiassa mun kohdalle ainakin on tullut naisia, jotka ovat hoitaneet homman huippuarvosanoin kotiin.

Oikein!
        Suihinotto on just sitä mitä kirjotit, yliarvostettua ei todellakaan. Ehkä siitä vain jankutetaan liikaa, koska monet naiset eivät pidä siitä ja jättävät suulla nautinnon tuomisen muille lajitovereilleen.

• Satanclaus
        Neo kirjoitti:

Ja näköjään pidät siitä eli pidät sitten myös luultavasti pettämisestä. No sanotaanko niin, että itsehän en tykkää ottaa miehiltä suihin... Vaikka en ole kokeillut, mutta mielikuva ainakin siitä on, ettei se kovin hurmaavaa voi olla kuten pettämisestäkin. Meinaatko tosiaan siis, että minun pitäisi lähtä pettämään tyttöystävääni sen takia, että tietäisin miltä se tuntuu tai mennä ottamaan suihin joltai ukolta? nou wei, ne hommat jätän pettäjien tehtäväksi ja testattavaksi kun kerran ne hommat pettureita innostaa. Mutta pikkulinnut lauloivat minulle päiväunissani, että jotkut tykkäävät äidistä jotkut tyttäristä kunnes huomasin, että eihän se niin mennytkään pettäjien osalta; Paremminkin jotkut pitävät isästä jotkut tyttärestä sopii paremmin. Ei muuta kuin hyvää makkaranjatkoa sinulle, ymmärsit nyt varmaan vertauskuvani tilanteesta.

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Niinhän se on, että makkara pidentää ikää... no eiku oikeesti se on niin, että nauru pidentää makkaraa. Jeesh, nuita näyttelijöitä tulee nykyään uusia kuin makkaroita sateella, ja uusia elokuviakin, kuten elämäni makkarana vai olikohan toi vanha leffa... ou sid, mä en sitten osaa tehdä kuin makaroonimössöä.. se näyttää joskus vähän epäilyttävältä mut kyllä se hyvää on, sitten *yllätys yllätys* osaan paistaa myös makkaraa lepraardinnahka viitta päällä, mutta se riippuu vähän millä tuulella olen vai olenko, jos kiukuttaa niin ei mikään meinaa onnistua. Sitä sun kannattaa kans joskus kokeilla, jos et osaa niin voin antaa pari tosi kuumaa vinkkiä! mut salaista tietoa se tietenkin on, suorastaan huippusalaista kolmenkoon kookaupasta ostettua kabanossia joka sijaitsee kuulemma lihatiskillä, pahaa makkaraahan se on täytyy myöntää. Ne jotenkin vaan maistuu paremmalle kun on kaikkia mäskejä sekoitettu ja liha % jottai 10 btw. Ja joku kohta kysyy, että miten tämä liittyy petokseen, no tuota vastausta mietin valmiiksi ettei tarvii keksiä mitään hätävalhetta. niin muuten, Bridget Jones oli myös yllättävän hurja!
        Veit jalat suustani

No niin taas se alkoi...tuli juuri töihin ja heti alkoi hekottaminen... joo mä luulen,että muut on jo katsonut parhaaksi vaihtaa paikkaa, kun nää makkara / filmijutut valloitti tämän paikan... Sorry vaan kaikille...Toisaalta...hyviä aiheita toi makkara ja elokuvat...ehkä meidän pitää siirtyä "elokuvat"-osatolle puhumaan leffoista.
        Tai sitten tohon huuhaa puolelle...siellä on jo mun yks juttu...oookko lukenut?

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

No niin taas se alkoi...tuli juuri töihin ja heti alkoi hekottaminen... joo mä luulen,että muut on jo katsonut parhaaksi vaihtaa paikkaa, kun nää makkara / filmijutut valloitti tämän paikan... Sorry vaan kaikille...Toisaalta...hyviä aiheita toi makkara ja elokuvat...ehkä meidän pitää siirtyä "elokuvat"-osatolle puhumaan leffoista.
        Tai sitten tohon huuhaa puolelle...siellä on jo mun yks juttu...oookko lukenut?

Enpäs ole lukenut joten kiiruhdan hetimiten sitä silmäilemään ja tarkkailemaan silmä kovana. Joo filmit ja makkarat ovat kyllä paljon iloisempi puheenaihe ainakin tällä pituuspiirillä miksei leveyskin, ne jotenkin vaan sopivat yhteen niinkuin se tomaattiketsuppi yhdistelmä hotdogille... itse pidän enemmän siitä hervottoman suuren turun sinapin kera. Se meinaan näyttää hiukan perverssiltä kun laittaa sinne paljon ketsuppia (voit kuvitella itsekin) nakkisämpylä, tiedäppä sitten majoneesin kera =oP

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Enpäs ole lukenut joten kiiruhdan hetimiten sitä silmäilemään ja tarkkailemaan silmä kovana. Joo filmit ja makkarat ovat kyllä paljon iloisempi puheenaihe ainakin tällä pituuspiirillä miksei leveyskin, ne jotenkin vaan sopivat yhteen niinkuin se tomaattiketsuppi yhdistelmä hotdogille... itse pidän enemmän siitä hervottoman suuren turun sinapin kera. Se meinaan näyttää hiukan perverssiltä kun laittaa sinne paljon ketsuppia (voit kuvitella itsekin) nakkisämpylä, tiedäppä sitten majoneesin kera =oP

Älä turhaan..nimittäin ei se ollutkaan huuhaa osatolla se oli vissiin yhen yön jutuissa... ja kohta ilmoitan ei se ollutkaan siellä kun... mulla on tää muisti vissiin vähän rempan rapeessa... eikös se kalamaksaöljy auta...vai oliko se risiiniöljy? hehhe

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Älä turhaan..nimittäin ei se ollutkaan huuhaa osatolla se oli vissiin yhen yön jutuissa... ja kohta ilmoitan ei se ollutkaan siellä kun... mulla on tää muisti vissiin vähän rempan rapeessa... eikös se kalamaksaöljy auta...vai oliko se risiiniöljy? hehhe

Eikös se kalanmaksaöljy auttanut heiluviin takahampaisiin vai kasvoiko ne sillä ja risiiniöljy kännykkälaskuun? En mä kyl tiiä, voit olla ihan hyvin oikeassakin, sulla on sellaset 50% mahdollisuudet.. ainakin luultavasti. Muistiin auttaa biseksuaali, ainakin sillä se lähtee muistaakseni! siitä kalanmaksaöljystä vielä kun yksi tuttu antoi sen kissan hoitoon vanhemmilleen joksikin aikaa, no minähän huomasin heti sen takahampaista ettei se ollutkaan enää sama kissa palattuaan, ja haisikin ihan sardiinille ja kalanmaksaöljylle (siinävaiheessa epäilykseni heräsi). Kaikkea ne ihmiset tekee kiusaakseen muita.

• hoh hoijaa

Kyllä se ero ja pettäminen on aina kahden kauppa. Mieheni petti minua kun haukuin häntä sekopääksi sukulaisille ja heitin pihalle. Seksipuoli meillä on aina mennyt tosi hyvin. Ja usein sekä paljon mielikuvituksellisempaa kuin mainitsemasi esimerkit. Meillä oli vaan vähän muunlaisia ongelmia... Jos seksi ei toimi parisuhteessa, se on aina kiinni teistä kahdesta. Kannattaa ottaa peili kauniiseen kätöseen ja katsoa mitä on itse tehnyt tai jättänyt tekemättä. Toista ei voi muuttaa, vaan muutos on aina lähdettävä itsestä.

• E.Leino

Kylläpä oot Jope harvinaisen viisas mies!
      Haluan erityisesti kiittää sinua näistä loistavista neuvoista, joiden ansiosta saan lukuisat tulevat mieheni pysymään uskollisina!

Nim. pylly pystyssä kohti syksyä

Heh heh.

• Helinä

Yks juttu tuli mieleen, kun näistä suihin otoista täällä koko ajan paasataan... eli miehet, (en yleistä..tuli vaan mieleen),
      kun toivotte naisiltanne niitä suihkari hetkiä, niin peskää se kikkeli ensin oikein puhtaaksi ja hyvän tuoksuiseksi...kuka nyt haisevaa pissatikkua haluaa suuhunsa ottaa... eli suihkun kautta ennen suuseksileikkejä ja sitten on kivaa...

• Satanclaus

Kukapa nyt haluaisi katsella eltaantunutta viikon vanhaa makkaraa? Menee meinaan se aika siihen kärpästen hätistelyyn kun ne meinaavat tulla osingoille!

• Helinä
        Satanclaus kirjoitti:

Kukapa nyt haluaisi katsella eltaantunutta viikon vanhaa makkaraa? Menee meinaan se aika siihen kärpästen hätistelyyn kun ne meinaavat tulla osingoille!

Hyi helketti....
        Mulla on niin vilkas toi mieli ku vitus...että näin jo kyseisen tapahtuman silmissäni..Ja puhumattakaan siitä juustosta...mulla juu juu justossa löytyy---

• Satanclaus
        Helinä kirjoitti:

Hyi helketti....
        Mulla on niin vilkas toi mieli ku vitus...että näin jo kyseisen tapahtuman silmissäni..Ja puhumattakaan siitä juustosta...mulla juu juu justossa löytyy---

Se on just sitä itseään varmaan kun sellainen heiluu silmien edessä =oP uskaltaisin jopa veikata, että viikon vanha hillomunkki ajaisi saman asian meille miehille =) mutta ei siitä enempää. alkaa jo itseäkin hirvittään ja puistattaan =)

• åpoi
        Satanclaus kirjoitti:

Se on just sitä itseään varmaan kun sellainen heiluu silmien edessä =oP uskaltaisin jopa veikata, että viikon vanha hillomunkki ajaisi saman asian meille miehille =) mutta ei siitä enempää. alkaa jo itseäkin hirvittään ja puistattaan =)

teidän jutut muuttuneet ällöttävään suuntaan :(

• Satanclaus
        åpoi kirjoitti:

teidän jutut muuttuneet ällöttävään suuntaan :(

Niin just, hyi meitä ja meidän kumppari juttujamme! lupaamme lopettaa tällaiset ällö jutut ja parannamme tapamme. se on ihan varma!

• åpoi
        Satanclaus kirjoitti:

Niin just, hyi meitä ja meidän kumppari juttujamme! lupaamme lopettaa tällaiset ällö jutut ja parannamme tapamme. se on ihan varma!

Kiitos kaunis :)

• Satanclaus
        åpoi kirjoitti:

Kiitos kaunis :)

Eipä kestä =oD

• Totuus

Näin se epäilemättä menee. Jokainen mies tietää sen varmaan itsestään.

Varsinkin tollanen "ei kiinnosta" asenne on omiaan alentamaan miehistä itsetuntoa ja sitä pönkittääkseen mies pettää. Miehen pää vaan toimii siten. Seksiä pitää olla riittävästi ja naisen on osattava miellyttää miestään. Nainen, joka ymmärtää sen pienen eron miehen ja naisen haluissa, saa luotettavan kumppanin.

• Nainen-25

Melkein samaa mieltä nimimerkin Totuus kanssa.
        "Ei kiinnosta" -asenne alentaa itsetuntoa molemmin puolin.

Mutta onko itsetuntoa pönkittääkseen pakko pettää?
        Siinäpä kysymys. Näitä juttuja kun lukee, tulee
        väkisin sellainen olo, että pettäminen on normaali asia, vaikka se vahingoittaakin sitä kaikkein läheintä. Mielestäni pettäminen on epänormaalia. Teko on teko, mutta laajemmalti
        ajateltuna se on moraaliseettinen kysymys, kysymys
        arvoista.

Totuus-nimimerkin mielestä "seksiä pitää olla riittävästi ja naisen on osattava miellyttää miestään. Nainen, joka ymmärtää sen pienen eron miehen ja naisen haluissa, saa luotettavan kumppanin".
        Kyllä. Mies on seksissä toiminnallisempi ja nainen tunteikkaampi. Eli tuo miellyttäminen menee
        toisinkin päin Ja luotettavuushan ei ole kiinni vain seksistä.

• Satanclaus
        Nainen-25 kirjoitti:

Melkein samaa mieltä nimimerkin Totuus kanssa.
        "Ei kiinnosta" -asenne alentaa itsetuntoa molemmin puolin.

Mutta onko itsetuntoa pönkittääkseen pakko pettää?
        Siinäpä kysymys. Näitä juttuja kun lukee, tulee
        väkisin sellainen olo, että pettäminen on normaali asia, vaikka se vahingoittaakin sitä kaikkein läheintä. Mielestäni pettäminen on epänormaalia. Teko on teko, mutta laajemmalti
        ajateltuna se on moraaliseettinen kysymys, kysymys
        arvoista.

Totuus-nimimerkin mielestä "seksiä pitää olla riittävästi ja naisen on osattava miellyttää miestään. Nainen, joka ymmärtää sen pienen eron miehen ja naisen haluissa, saa luotettavan kumppanin".
        Kyllä. Mies on seksissä toiminnallisempi ja nainen tunteikkaampi. Eli tuo miellyttäminen menee
        toisinkin päin Ja luotettavuushan ei ole kiinni vain seksistä.

Mä en kyllä ymmärrä miten se pönkittää itsetuntoa jos käy vähän "sutaiseen vierasta" mielestäni se vaan huonontaa sitä. Mikä sitten on riittävästi ja mikä liikaa, varmaan menee se raja jossain sielläpäin et jos alkaa kyllästyttään niin pidetään taukoa -> liikaa. Itselleni se ei ole niin tärkeä asia, vaan yhdessäolo (kaikenlainen värkkäily) ratkaisee enemmän. Onhan se toki mukavaa aina välillä leikkiä nakinpiilotusta niinsanotusti :)

• asennetarkastusta

Hello, kaikki!

Aivan sama antaako mies/nainen ja kuinka usein antaa.
      Ihminen ei ole monogaaminen , vaan haluaa sukupuolista kanssakäymistä aina uusien ja uusien partnereiden kanssa.Se on luonnon laki ja varmistaa geeniyhdistelmien monimuotoisuutta.

Ei kandee sekoittaa tunteita/rakkautta tähän, ne on ihan eri jutska ja irrallaan seksistä, mikä on puhdasta (ja vahvaa) viettitoimintaa.

Eli että tehkää perhe ja parisuhde ja mitä tahansa, mutta älkää sitoko itseänne/partnerianne loppuiäksi vanhoihin asenteisiin ja uskomuksiin ihmisen uskollisuudesta.

Lisääntymisbiologi, female

• kata

kyllä olette pervoa porukkaa.. sinne paskan sekaan kullianne olette työntämässä ,ettei vai olisi homous piilotajunnassa ,kappas vain vielä likainen ja esinahan alla eltaantunneet paskat ja pitäis vielä naisten suihin ottaa ,voi hitto... mikä juju se on työnnellä sellaisiin reikiin ,mitkä ei ole tarkoitettu nussimiseen.
      Vai oletteko porukkaa joka on kokenut kaiken liian aikaisin ,niin rakastelukin kaipaa tälläisiä gay juttuja. rakastelusta on tehty nussimista hässimistä naimista yms,vaikka se on tarkoitettu kauniin rakkauden huipentumaksi

• Juristin tytär

Siis säännöt menee näin: Vaikka naisella olis paska päivä, päänsärkyä eikä muutenkaan kauheen fiilis niin miehelle levitetään haarat itsestä välittämättä? Mikäs siinä, saahan noita palveluksia tehdä, mutta auta armias jos pitäis vaikka tiskata niin kun MIEHELLÄ on paska päivä ja päänsärky eikä oikeen huvita niin can't help!!

"jokain "ei nyt huvita" ajaa miehen kohti petosta"
      USKOMATONTA. Heikkoja on nuo miehet jos asia on oikeasti näin.

Ja mieti vähän miten paljon sitä naista kiinnostaa seksi jatkossa jos siihen suorastaan pakotetaan sillon kun ei siltä tunnu?

Ja jos oma kulta ei riitä niin eikö olisi parempi vaihtaa kuin pettää? Todennäköisesti satuttaa vähemmän.

Mä en voi ymmärtää sua... Sorry.

• joopajoo

...ootsä oikeesti tota mieltä?!?

• Nainen

ei pidä paikkaansa. mua petettiin, vaikka olen suhteessa innokkaampi osapuoli. valmis kokeiluun. rohkea ja avoin. kauniskin. elämä on epäreilua, eikä miehille riitä mikään. annoin silti anteeksi.

• minna

mun ukko pihtaa välillä, enkä silti ole pettänyt sitä koskaan enkä petä. ilmeisesti naisen aivoissa on enemmän järkee kuin miehen, meillä ainakaan parisuhde ei perustu pekkään seksiin ja hyväksyn sen jos ukkoa ei huvita.

koomista että naisten haluttomuudesta puhutaan niin paljon, mutta ystävieni kanssa tekemän gallupin mukaan 90% tapauksissa se onkin MIES joka pihtaa. että meneppä itteesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      193
      5876
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3654
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2557
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2079
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1837
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1754
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1428
    Aihe