sille, joka pystyy todistamaan, että Aatami, Eeva, Mooses, Nooa, Aabraham, Iisak, Esau ja Jaakob olisivat olleet historiallisia - juutalaisia - henkilöitä.
Koska edelleenkään kukaan ei ole esittänyt ainoatakaan viitettä/todistetta noiden myyttisten hahmojen historiallisuudesta, päätin lisätä palkkion suuruutta 10 milj. eurolla.
Kuten tiedämme kaikki tähänastiset historiantutkimukset ovat päätyneet negatiiviseen tulokseen; he ovat joko täysin sepitettyjä tai toisten kansojen mytologioista tai historiallisista henkilöistä plagioiden koostettuja.
Palkkio nyt 30 miljoonaa EUROA
42
1357
Vastaukset
- Sariola
hakeutua sirkukseen töihin. Olet varsinainen PELLE!
- tode'
sirkuslaisia? "elämä" -niminen sirkus on tehnyt hänelle tepposet.
- empatiaa erehtyneille
olla uskovainen (= skitsofreenikko) nykymaailmassa,kun kaikki "jumalat" on tapettu. Ymmärrän hyvin herneen nenässäsi, mutta sinun on vain tunnustettava tappiosi ja aloitettava uusi elämä rehellisenä ihmisenä. Raamattu on mitä on,ei sitä miksikään voi "uskolla" muuttaa.
- Sariola
empatiaa erehtyneille kirjoitti:
olla uskovainen (= skitsofreenikko) nykymaailmassa,kun kaikki "jumalat" on tapettu. Ymmärrän hyvin herneen nenässäsi, mutta sinun on vain tunnustettava tappiosi ja aloitettava uusi elämä rehellisenä ihmisenä. Raamattu on mitä on,ei sitä miksikään voi "uskolla" muuttaa.
olon ja ryhtyä kunnon kansalaiseksi.
Olen kyllä aina vaistonnut, että uskonnollisuus on sairasta puuhaa, mutta siinä on ollut jotain kiihottavaa, en oikean osaa sanoa mitä. Niin kiihottavaa ja alkukantaista, voisi sanoa seksikästä. - Sariola
Sariola kirjoitti:
olon ja ryhtyä kunnon kansalaiseksi.
Olen kyllä aina vaistonnut, että uskonnollisuus on sairasta puuhaa, mutta siinä on ollut jotain kiihottavaa, en oikean osaa sanoa mitä. Niin kiihottavaa ja alkukantaista, voisi sanoa seksikästä.nenän kaivamista ja prinssinnakin tumputtamista.
- TorviMikäTorvi
1 (yhden) euron palkkio sille, joka pystyy todistamaan että nimimerkin "TorviTotuuden" tarjoama 30 miljoonaa EUROA olisi todellista, käypää rahaa.
Koska edelleenkään kukaan ei ole esittänyt ainoatakaan viitettä/todistetta tuon myyttisen rahasumman olemassaolosta, päätin lisätä palkkion suuruutta 10 prosentilla. Se on jo 1,10 EUROA.
Kuten tiedämme, TorviTotuuden on perehtynyt kaikkiin (Huom! todellakin, Kaik-kiin) historiantutkimuksiin ja todennut niiden päättyneen hänen kannaltaan negatiivisiin tuloksiin, on joko hätä todellinen tai maksukyky epätodellinen. En millään usko että hänellä olisi historiantutkimuksiltaan aikaa edes ansaita omaa elantoaan, saatika 30 miljoonan ylimääräistä varallisuutta.
Oma arvaukseni on että T.T.:n varallisuus ei riitä kattamaan annettua lupausta. Lisäksi arvelen että T.T.:n todellisuudentaju on todellisen torven todellisuudentajun luokkaa, joten 30 miljoonan euron suuruisen rahamäärän hahmotuksessa on sattunut kenties pieni paranoia.
H.V. Torvi. Pyydän yst. ilmoittamaan kun olet tallettanut palkkioksi lupaamasi summan Helsingin Maistraattiin. Voin auttaa tutkimuksissasi, mutta en ellei lupauksillesi löydy todistettavasti katetta.- ikuista
elämääkin. Mahdollisesti joku maksaisi parin markan palkkionkin kun joku pystyisi osoittamaan, että yksilöllä on ikuinen elämä.
- frihet
Vaan nythän olikin TT:n tarjoaman rahan todellisuuden todistamisesta,sehän on yli neronkin tässä annettava luovutus voitto sinulle ja saat käyttää tuon merkittävän suuruisen rahan joulu-lahja ostoksiin.
TT:llä on myös valtaisat unelmat,ei sitä tollasta usein tapaa,jolta numerotkin on kadonnut tajunnasta.
Kertos edes isänsä iän,ettei se nyt tuhansiin vuosiin mene.
Joillakin on tarve pyrkiä hiupulle näilläkin palstoilla,TT on hyvä esimerkki. - frihet
ikuista kirjoitti:
elämääkin. Mahdollisesti joku maksaisi parin markan palkkionkin kun joku pystyisi osoittamaan, että yksilöllä on ikuinen elämä.
Olet ehkä kuullut puhuttavan Raamatusta,sehän takuuna riittää lupauksiin joita kirjoitamme.
Jumala on antanut tuossa "teoksessa" lupauksia joihin voimme luottaa,koska hän on täyttävä nämä ajallisen ajan antamat lupaukset prikulleen,niin miksikö luottamus ei riitä perille.
Uskotko sinä matkalipun saadessa ja junaan istuessa,että juna on myös vaihtava päämääränsä,ennen lopullista asemaa,tuskin. - Mikko Toikkanen
jokin historiantutkimus, jossa nuo ötökät olisi mainittu joskus eläneiksi.
- TorviMikäTorvi, part II
Mikko Toikkanen kirjoitti:
jokin historiantutkimus, jossa nuo ötökät olisi mainittu joskus eläneiksi.
Miksi kertoisin sinulle ilmaiseksi tiedon josta joku on luvannut maksaa 30 miljoonaa ? Pidätkö sinä Mikko minuakin typeryksenä ?
En ole väittänyt omaavani kyseistä tietoa, mutta ymmärrän 30 miljoonan euron olevan iso summa rahaa. Jos tällainen palkkio on tarjolla, sen saamiseksi kannattaa kyllä mielestäni tehdä hieman tutkimustyötä. Oletko sinä niin ennakkoluuloinen typerys, ettet suostu tekemään puolueetonta tutkimusta vaikka tarjolla olisi 30 miljoonaa euroa ? Tuota minä jo kutsuisin vakaumuksellisuudeksi.
- jos pystyn
pissaamaan sinun huosuun nauramatta?
- Varma uskossaan
on kirjoituksesi. Helpompi on uskoa Aatamin, Eevan, Mooseksen, Nooan, Aabrahamin, Iisakin, Esaun ja Jaakobin historiallisuuteen!!!!!
Todisteita löytyy muiden paitsi 2 ensimmäisen historiallisuudesta.
Sitä paitsi, Jumala on, riippumatta siitä, uskotko vai et. Et voi todistaa, ettei Häntä olisi sen enempää kuin minä, että Hän on. Kuitenkin Hänen olemassaolonsa on varmempaa minulle ja miljoonille muille, kuin esim. sinun olemassaolosi. Sen varmuuden antaa Jumala itse niille, jotka ovat avoimia Hänen edessään. Se on kuule ihana lahja! Sinullekin mahdollinen.- TorviTotuuden
Olen jo runsaat 10 vuotta etsinyt todisteita heidän olemassaololleen kuitenkaan löytämättä.
Olen lukenut varmasti satoja historiankirjoja, jotka sivuavat aihetta (neljällä eri kielellä).
Ilmoita HETI "löytösi", että pääsen niitä tutkimaan - en malta mennä edes nukkumaan, kun olen niin innoissani .....
Kiitoksia jo etukäteen.
Olet mahtava ihminen! - mäk kaiver
TorviTotuuden kirjoitti:
Olen jo runsaat 10 vuotta etsinyt todisteita heidän olemassaololleen kuitenkaan löytämättä.
Olen lukenut varmasti satoja historiankirjoja, jotka sivuavat aihetta (neljällä eri kielellä).
Ilmoita HETI "löytösi", että pääsen niitä tutkimaan - en malta mennä edes nukkumaan, kun olen niin innoissani .....
Kiitoksia jo etukäteen.
Olet mahtava ihminen!Mutta eihän Elviskään ole olemassa!
En ole ainakaan nähnyt häntä:) - tyhmän sairasta
mäk kaiver kirjoitti:
Mutta eihän Elviskään ole olemassa!
En ole ainakaan nähnyt häntä:)heh heh,kun oli hauskasti sanottu, eihän elviskään ole olemassa.
Hanki itsellesi elämä ja ota järki perseestäsi vaikkapa käteen jos ja kun ei sulla aivoja edes ole. - oikeassa oleva
TorviTotuuden kirjoitti:
Kiitoksia jo etukäteen.
Olet mahtava ihminen!olet etsinyt väärästä paikasta.
- mäk kaiver
tyhmän sairasta kirjoitti:
heh heh,kun oli hauskasti sanottu, eihän elviskään ole olemassa.
Hanki itsellesi elämä ja ota järki perseestäsi vaikkapa käteen jos ja kun ei sulla aivoja edes ole.No onko se olemassa?
- Tyyne
oikeassa oleva kirjoitti:
olet etsinyt väärästä paikasta.
Ei kai vaan hihhuleitten valhetta tihkuvista aivosoluista.
- tode'
Tyyne kirjoitti:
uusi älykkö täällä, vai onko kyseessä joku näistä entisistä vastaavanlaisista suurista keskustelijoista?
- Sariola
Tyyne kirjoitti:
TotuudenTorvelon sairaan paljon ylipainoinen vaimo?
Mene äkkiä jääkaapille! - Nassen
tode' kirjoitti:
uusi älykkö täällä, vai onko kyseessä joku näistä entisistä vastaavanlaisista suurista keskustelijoista?
ei kuitenkaan ole tode
- todeä
Nassen kirjoitti:
ei kuitenkaan ole tode
se voisi olla nasse. niin on samanlainen saarnatyyli kaikkine ilmaisuineen.
- RitariOlevainen
olisi Raamattua olemassa,ellei olisi sen kirjoittajiakaan.
Raamatun kirjoittivat juuri nuo mainitsemasi, ja muutamat muut,kaiken sen,minkä saivat Jumalalta.
Se todistus riittää,eikä sinulla varmaan mitään miljoonia olisikaan,että ei senpuoleen tarvitse mitään todisteita hakea,
Ja paras ja pettämättömin todistus Raamatun jumaluudesta,on Jeesus Kristus itse,mitään parempaa todistusta on aivan turha hakeakkaan.
Usko pois !"--olisi Raamattua olemassa,ellei olisi sen kirjoittajiakaan."
Siinäpä taas suuri totuus. Ei ole mennyt "ritarilla" koulunkäynti hukkaan.ei edes itse väitä, että sen kirjoittajia olisivat olleet Aatami, Eeva, Abraham, Iisak ja Jaakob. Mooseksen kirjatkaan eivät ole Mooseksen kirjoittamia: miten hän olisi voinut kirjoittaa omasta kuolemastaan ja hautaamisestaan?
- RitariOlevainen
Epiktetos kirjoitti:
ei edes itse väitä, että sen kirjoittajia olisivat olleet Aatami, Eeva, Abraham, Iisak ja Jaakob. Mooseksen kirjatkaan eivät ole Mooseksen kirjoittamia: miten hän olisi voinut kirjoittaa omasta kuolemastaan ja hautaamisestaan?
Jumalalle ei ole mikään mahdotonta,jospa Jumala kirjoitti sen ihan itse,vai väitätkö,ettei Jumala osaa kirjoittaa,sitten olet tyhmempi aasiakin,koska aasikin osasi sentään puhua!
RitariOlevainen kirjoitti:
Jumalalle ei ole mikään mahdotonta,jospa Jumala kirjoitti sen ihan itse,vai väitätkö,ettei Jumala osaa kirjoittaa,sitten olet tyhmempi aasiakin,koska aasikin osasi sentään puhua!
Oletko miettinyt, miksi Jumala olisi kirjoittanut Raamattuun niin paljon keskenään ristiriitaisia asioita ja täyttä potaskaa esimerkiksi maailmankuvasta? Eikö hän enää muistanut, millaiseksi maailman ja eliöstön loi? Eikö hän muistanut, etteivät esimerkiksi jänikset märehdi?
RitariOlevainen kirjoitti:
Osasivatko aasit ihan oikeasti puhua? Minäkin uskon kyllä, Nalle-Puh-saduissakin on puhuva aasi. Lukisit sinäkin Puh:ia, saisit vähän fiksumpaa materiaalia elämänkatsomuksesi tueksi.
- poikalapsi
Nämä hellarihemmot ovat kyllä huvittavia "todisteita" esittäessään: ensin he tekevät vaikkapa kehäpäätelmän ja sitten he ITSE kertovat, että heidän todisteensa ovat riittävät! Sen arvioiminen ei kuulune kirjoittajalle itselleen.
Kun kirjoittamassa on Ritari, on syytä epäillä "todisteita" aina. Hänellä kun on jumalauusluulo itsestään ja halua valehdella, minkä mm. minä olen saanut karvaasti kokea. Eipä ole hellaripappa nöyrtynyt pyytämään anteeksi jatkuvaa panetteluaan, ei.
Minulla on vallan kauhea rahapula ja ympärillä on niin paljon hätää ja kurjuutta, että lisätiensti olisi nyt avuksi.
Täällä on pyydetty Sinua antamaan jonkinlainen vakuus siitä, että Sinulla on varaa maksaa huutosi.
Olen kiinnostunut yhden yliopiston tutkijan kanssa tarjouksestasi: oma tehtäväni on vain kirjoittaa ja tallentaa tietoa.
Pyydän Sinua ottamaan pankkiini yhteyttä. Käytän maatilan poikana pääasiassa LUOP:a (Länsi-Uudenmaan Osuuspankkia) ja sen Karjalohjan konttoria. Pyydän Sinua ottamaan yhteyttä pankin johtajaan ja tuttavaani Piriseen puh 019-3206420. Ilmoitan tästä asiasta alustavasti nyt sähköpostilla hänelle. Asetat vakuuden (aluksi vain 1000 000 euroa) ja jatkamme keskustelua. Voit pyytää pankkia salaamaan henkilöllesyytesi. Aseta vakuuden ehdot ja saajaksi Jukka Virtanen. Pankki tietää kuka olen kun sanot vain kenelle tahansa virkailijalle, että soitat asiasta joka liittyy siihen uskoon hurahtaneeseen Jukkaan. Pankki antaa minusta vakuuttasi vastaan kaikki tarvitsemasi tiedot samoin tutkijasta Helsingin Yliopistosta.
Tarkistan vakuusasian 9.12.05 tai jos se on liian pikaista Sinulle hankkia todellinen vakuus niin 15.12.05. Ilmoitan palstalla antamastasi vakuudesta ennen joulua ja kiinnostuneet voivat ryhtyä tosi toimiin.
Muuten, kun Sinulla on 30 miljoonaa euroa vapaata rahaa niin luulen, että vaivainen 1 miljoonan vakuus hoituu soittamalla omalle pankkiiriliikkeellesi (noissa summissa ei yleensä käytetä rahvaitten pankkeja, tiedän vaan kun olen yhtä Aatosta kuskaillut).- Nasse
enpä tiedä miten reagoisin tuollaiseen kiemurteluun.
Uskismoraalille, vai onko kyseessä hihhulin itsepetos, tuntuu olevan ominaista kiemurtelu.
Kun hihhuli huomaa, ettei järkevää vastausta ole, hän lainaa sivukaupalla raamatunjakeita, tai länkyttää toisarvoista paskaa asian vierestä, kuten jukka tuossa.
Voit pettää itseäsi tuolla, muiden silmissä saatat herättää otsikossa mainuttujen reaktioiden lisäksi myös hilpeää huvittuneisuutta, kuten minussa. - TorviTotuuden
Miltä laitokselta tämä ”tutkija” on ?
Ei ainakaan eksegetiikan laitokselta, minulla kun sattuu olemaan siellä monta tuttavaa. Yksi heistä (nainen) on vieläpä perhetuttavamme - on muuten TT. Kukaan siellä työskentelevä tai opiskeleva ei usko esim. Mooseksen historiallisuuteen (muuten kuin plagiaation kautta).
Yritin soittaa pankinjohtaja Piriselle, mutta eipä taida asua Karjalohjalla, vai kuinka?
Tiedustelen alkuviikosta eksegetiikan laitokselta, miten heille sopisi kokouksen järjestäminen asian tiimoilta.
Siellä kaikki tuntevat melko hyvin toisensa, joten uskon että he jo tuntevat tuon ”tutkijankin”. Hiukan epäilen kuitenkin tutkijoiden motivaatiota tutkia noita ”muilta salaisiksi jääneitä tietoja”; niitä kun yleensä esittää vain mielisairaat ja häiriinyneet henkilöt.
Katsotaan nyt sitten miten ensimmäinen tapaaminen sujuu; jos minä ja raamatun ammattitutkijat olemme sitä mieltä, että ”tutkijallasi” on jotain uutta ja sensaatiomaista tietoa järjestän takuurahan tuohon pankkiin perustettavalle tilille – en siis sinun tilillesi. - Ei olis uskonut
Nasse kirjoitti:
enpä tiedä miten reagoisin tuollaiseen kiemurteluun.
Uskismoraalille, vai onko kyseessä hihhulin itsepetos, tuntuu olevan ominaista kiemurtelu.
Kun hihhuli huomaa, ettei järkevää vastausta ole, hän lainaa sivukaupalla raamatunjakeita, tai länkyttää toisarvoista paskaa asian vierestä, kuten jukka tuossa.
Voit pettää itseäsi tuolla, muiden silmissä saatat herättää otsikossa mainuttujen reaktioiden lisäksi myös hilpeää huvittuneisuutta, kuten minussa.Nassesta että on noin höplästä vedettävä.
Luulin sinua järkevämmäksi.
Uskoitko sinä reppana TT:n omistavan edes tuota yhtä miljoonaa Euroa,saatikka 30milj.
Oletteko kaikki ateisti nappulat samalla tasolla,eli teille voi syöttää mitä vain.
Katsotaan nyt alkuun löytyykö yhtäkään Euroa Torvi Totuuden kätköistä. Ei olis uskonut kirjoitti:
Nassesta että on noin höplästä vedettävä.
Uskoitko sinä reppana TT:n omistavan edes tuota yhtä miljoonaa Euroa,saatikka 30milj.
Oletteko kaikki ateisti nappulat samalla tasolla,eli teille voi syöttää mitä vain.
Katsotaan nyt alkuun löytyykö yhtäkään Euroa Torvi Totuuden kätköistä.Luulenpa että TorviTotuuden lupauksessa on kyse samanlaisesta asiasta kuin jos lupaisi jollekulle 30 miljoonaa aikakoneen keksimisestä. Kysymys siis on teosta, jonka toteuttaminen on mahdotonta. Raamatun totuudenmukaisuuden perusteluksi kun ei kertakaikkiaan riitä se, että hihhulit siihen uskovat.
- Nassen
Ei olis uskonut kirjoitti:
Nassesta että on noin höplästä vedettävä.
Katsotaan nyt alkuun löytyykö yhtäkään Euroa Torvi Totuuden kätköistä.todellakin hihhuli koittaa aiheen vierestä länkyttämällä väistää kysymyksen.
Jokainen teistä hihhuleista tietää, että jos väittämällä löytyisi pieninkin todiste, se olisi esitetty.
Vielä armottomammin hihhuli tietää että 30 miljoonaa on pikkuraha niiden miljardien rinnalla, jotka hihhuleilta saataisiin kerättyä, mikäli näyttö olisi olemassa.
Siksi TT:n avaus on niin hyvä, vastauksenne kertovat karulla tavalla sen seika että raamattu nimistä satukirjaa kummempaa perustelua teillä ei ole ja hihhulia itseäkin hävettää tuo. TorviTotuuden kirjoitti:
Miltä laitokselta tämä ”tutkija” on ?
Ei ainakaan eksegetiikan laitokselta, minulla kun sattuu olemaan siellä monta tuttavaa. Yksi heistä (nainen) on vieläpä perhetuttavamme - on muuten TT. Kukaan siellä työskentelevä tai opiskeleva ei usko esim. Mooseksen historiallisuuteen (muuten kuin plagiaation kautta).
Yritin soittaa pankinjohtaja Piriselle, mutta eipä taida asua Karjalohjalla, vai kuinka?
Tiedustelen alkuviikosta eksegetiikan laitokselta, miten heille sopisi kokouksen järjestäminen asian tiimoilta.
Siellä kaikki tuntevat melko hyvin toisensa, joten uskon että he jo tuntevat tuon ”tutkijankin”. Hiukan epäilen kuitenkin tutkijoiden motivaatiota tutkia noita ”muilta salaisiksi jääneitä tietoja”; niitä kun yleensä esittää vain mielisairaat ja häiriinyneet henkilöt.
Katsotaan nyt sitten miten ensimmäinen tapaaminen sujuu; jos minä ja raamatun ammattitutkijat olemme sitä mieltä, että ”tutkijallasi” on jotain uutta ja sensaatiomaista tietoa järjestän takuurahan tuohon pankkiin perustettavalle tilille – en siis sinun tilillesi.Kiitos mielenkiinnostasi.
Länsi-Uudenmaan Osuuspankin Karjalohjan konttorin johtajan asuinpaikasta ei ole kyse. Johtaja on Tuula Pirinen ja puhelin hänelle on pankkiin 019-3206420 pankin aukioloaikoina.
Tutkijan nimen Helsingin Yliopistolta saat tietää asetettuasi vakuuden, aivan kuten lupasin. Itse olen aivan tosissani. Omat yhteystietoni näet galleriasivultani; en toimi salassa enkä piilossa.- TorviTotuuden
jukka.finland kirjoitti:
Kiitos mielenkiinnostasi.
Länsi-Uudenmaan Osuuspankin Karjalohjan konttorin johtajan asuinpaikasta ei ole kyse. Johtaja on Tuula Pirinen ja puhelin hänelle on pankkiin 019-3206420 pankin aukioloaikoina.
Tutkijan nimen Helsingin Yliopistolta saat tietää asetettuasi vakuuden, aivan kuten lupasin. Itse olen aivan tosissani. Omat yhteystietoni näet galleriasivultani; en toimi salassa enkä piilossa.Minusta on kohtuullista, että mikäli "tutkijallasi" ei ole tarvittavaa todistetietoa, sinä vastaat yhtiömme asettaman takuurahan korkotappioista. Sinun maksettavaksi lankeaa siis pankkisi primekoron ja yhtiömme pääomatuottoprosentin välistä erotutusta vastaava korko, joka tällä hetkellä 100 000 euron takuulle on noin 9% (11.5% – 2.5%), ts. 750 euroa kuussa.
Olen ollut yhteydessä kahteen toimittajaan, jotka olivat heti kiinnostuneita tapauksesta. Kerroin heille, että kyseessä on yksi aikamme sensaatioista.
Sinulle asian julkisuus ei liene pahitteeksi, nythän tehdään todellakin historiaa.
Odotan todella innolla asioiden kehittymistä. - TorviMikäTorvi
TorviTotuuden kirjoitti:
Minusta on kohtuullista, että mikäli "tutkijallasi" ei ole tarvittavaa todistetietoa, sinä vastaat yhtiömme asettaman takuurahan korkotappioista. Sinun maksettavaksi lankeaa siis pankkisi primekoron ja yhtiömme pääomatuottoprosentin välistä erotutusta vastaava korko, joka tällä hetkellä 100 000 euron takuulle on noin 9% (11.5% – 2.5%), ts. 750 euroa kuussa.
Olen ollut yhteydessä kahteen toimittajaan, jotka olivat heti kiinnostuneita tapauksesta. Kerroin heille, että kyseessä on yksi aikamme sensaatioista.
Sinulle asian julkisuus ei liene pahitteeksi, nythän tehdään todellakin historiaa.
Odotan todella innolla asioiden kehittymistä.100000 euroa voit tunkea yhtiösi vessanpöntöstä. Ei kukaan semmosista summista ole kiinnostunut. Hurjaa, että tarjoat kokonaista 3 promillen vakuutta, kunhan et kärsi siitä korkotappiota. Uskottavaa, todella uskottavaa.
Olen tässä minäkin ollut yhteydessä (sukupuoli-) toimittajattariin, ja yhteen tyhjäntoimittajattareenkin. Kannattaako tuommoista nyt niin mainostaa. Tottakai toimittajat kiinnostuvat kun sopivasti silmää vinkkaa. Ihmisiähän hekin vain ovat.
Saattaapa talous-, rikos- ja talousrikostoimittajat kovastikin kiinnostua katteettomista lupauksista ... ettei vaan kyse olis TJ-groupista taas ?
Minusta olisi kohtuullista todistaa kykenevänsä vastaamaan lupauksistaan. Eikö sinusta ? TorviTotuuden kirjoitti:
Minusta on kohtuullista, että mikäli "tutkijallasi" ei ole tarvittavaa todistetietoa, sinä vastaat yhtiömme asettaman takuurahan korkotappioista. Sinun maksettavaksi lankeaa siis pankkisi primekoron ja yhtiömme pääomatuottoprosentin välistä erotutusta vastaava korko, joka tällä hetkellä 100 000 euron takuulle on noin 9% (11.5% – 2.5%), ts. 750 euroa kuussa.
Odotan todella innolla asioiden kehittymistä.Hmm, et ole eikä asiamiehesikään ole ollut Karjalohjan Osuuspankin konttoriin yhteydessä. En sitä odottanutkaan vaikka tarvetta lisätienstille olisikin ja yrittänyttä ei laiteta.
Neuvon keskustelemaan pankinjohtajamme kanssa millaista tuottoa miljoonalle eurolle Osuuspankilla olisi tarjota tällä havaa, mutta ensin se yhteydenotto.
Minä olin tosissani. Entä Sinä? En ymmärrä miksi et ota yhteyttä pankkiini. Voinko minä tai Osuuspankki ottaa yhteyttä Sinuun tai yhtiöönne?
Odotan vakavasti otettavaa vakuuden tarjousta 14.12 asti. Kysymykseesi, onko minulla maksaa 100 000 euron takuurahalle 750 euroa korkoa kuukaudessa, vastaan että kyllä on. Mutta Sinulta jäi yksi nolla pois takuusummasta, siitä pienemmästä, jolla aloitamme vakavammat keskustelut.
- TorviMikäTorvi
Odotan malttamattomana että ilmoitat talletuksesta.
Korkotappiota sinulle ei missään tapauksessa tule. Voit tallettaa summan pankkiisi ja viedä talletustodistuksen maistraattiin. Korot voit ohjata omalle tilillesi, korkotason saat sopia pankin kanssa ihan haluamaksesi.
Mun mielestä on kyllä tosi noloa jos ensin lupaat 30 miljoonaa, ja sen jälkeen rupeet laskeskelemaan korkotappioitasi kun joku idioottivirtanen pyytää miljoonan vakuutta. Alkaako sun rahat loppua ? Miks pitäis ruveta tinkimään. Jos olet varma asiastasi ja kykenet tuon 30 miljoonaa lupaamaan, ei tuo talletus pitäis olla kovin hankala käytännössä hoitaa.
Tehtävähän on likipitäen mahdoton, mutta käsittääkseni ei sentään niin mahdoton kuin 30 miljoonan euron summa sinulle. Hah-hah-hah. Hitto kun hävettäis olla niin typerä että lupais mahdottomia.
Järjestyiskö sulta edes sadan euron vakuus ? Kai sossu maksais sulle aiheutuvan korkotappion. Sää varmaankin joutuisit sen kuitenkin ottamaan jostakin pikalainana ? Säälittävää.- smoke-town
"Korkotappiota sinulle ei missään tapauksessa tule."
Eihän hyvin menestyvän yrityksen kannatta lepuuttaa rahojaan mitättömillä pankkikoroilla, 0,6...3%.
Ne kannattaa sitouttaa itse yritystoimintaan. En minä ainakaan laittaisi pankkiin yritykseni rahoja mätänemään, se tarkoittaa mojovia korkotappiota, kun pääomantuotto on yli 20%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959