Hei syön sepramia nyt reilu kk takana olen aika väsynyt henkisesti ja fyyisisesti, minulla on outoja "kohtauksia" yks kaks saattaa mennä ns kuuma aallto varpaista päähän tai toisin päin päästä varpaisiin ihan kuin olisi kuuma aalto tai ns kuohahdus se on epämiellyttävää, annokseni on aika pieni, voisiko johtua siitä ehkä on jonkin sortin paniikki? Onko vastaavaa??? Asia tosiaan vaivaa!
Mitä tämä mahtaa olla?!?!
4
546
Vastaukset
- fze
Moninaisia voivat olla masennuslääkkeiden aloitus- ja lopetusoireet. Lopetusoireina voi tulla esimerkiksi sähköiskunomaisia tuntemuksia, huimausta jne. Olet kuitenkin syönyt nyt lääkettä kuukauden samalla annoksella? Kannattasi varmasti keskustella tästä lääkärisi kanssa. Tulisi arvioida, onko käytetystä masennuslääkkeestä ollut hyötyä, ovatko kertomasi oireet lääkkeen aiheuttamia, vai itsenäinen tilansa. Lääkevaihtoehtojakin on. Pitkäjänteisyyttäkin kaivataan usein, ennen kuin oikea lääke löytyy.
- cipralexia
Kyllä näitä kropan läpi meneviä kuumia aaltoja oli jo ennen lääkitystäkin, luulisin että ne on jotain paniikkikohtauksia "lieviä" olen aiemmin syönyt cipralexia tosi pitkään ilman apua. Kun vain tietäis mistä ne johtuu ja mikä niihin auttais...
- fze
cipralexia kirjoitti:
Kyllä näitä kropan läpi meneviä kuumia aaltoja oli jo ennen lääkitystäkin, luulisin että ne on jotain paniikkikohtauksia "lieviä" olen aiemmin syönyt cipralexia tosi pitkään ilman apua. Kun vain tietäis mistä ne johtuu ja mikä niihin auttais...
Minkä ikäinen olet? Onko itse masennus Sepramilla helpottanut? Onko lääkärisi tietoinen näistä sinun yhä jatkuvista oireistasi? Kyseeseen saattaisi tulla joko annoksen nosto, tai lääkkeen vaihto. Venlafaksiinia (Efexor) käytetään nykyisin ilmeisesti myös vaihdevuosioireisiin menestyksellisesti. Toisaalta myös paniikkihäiriöön - jos vaivasi siltä alkaa vaikuttaa - on tehokkaat hoidot. Lääkärille siis.
- vähän
fze kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko itse masennus Sepramilla helpottanut? Onko lääkärisi tietoinen näistä sinun yhä jatkuvista oireistasi? Kyseeseen saattaisi tulla joko annoksen nosto, tai lääkkeen vaihto. Venlafaksiinia (Efexor) käytetään nykyisin ilmeisesti myös vaihdevuosioireisiin menestyksellisesti. Toisaalta myös paniikkihäiriöön - jos vaivasi siltä alkaa vaikuttaa - on tehokkaat hoidot. Lääkärille siis.
Reilu 30 v nainen, vaihdevuosista ei ole kyse se on todettu verikokeella, mutta viimeiset 15v on olleet tosi kuluttavia ja jos jtain vähänkään ikävää tapahtuu niin jodun pieneen shokkiin. Kyllä pientä positiivista on tapahtunut sepramin aikana olen aloitekykyisempi, yöunet ovat kyllä olleet reilu kuukauden tosi heikot, en aiemmin ole kärsinyt unettomuudesta, se on sepramin aiheuttamaa, myös pahoinvointi oli alkuun kovaa mutta myös se helpottanut, viime yöksi oli otettava oxepam jotta nukuin mutta seuraava päivä on kyllä pöpperöä. Onko sinulla vinkkejä että saisi nukuttua? Kiitos sinulle paljon kun jaksat vastata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059