Himokas nainen ei ole hyvä sängyssä

Joose

nainen joka on kauhean himokas seksikumppani ei ole hyvä. Pillu kostuu liikaa. Pääsääntönä on että mitä kuivempi pillu sitä suurtempi nautinto miehelle.

Paras on nainen joka katsoo velvollisuudekseen antaa, mutta ei pidä erityisesti seksistä. Pillu on kuiva, kitka hyvä ja nautinto suurin mahdollinen.

64

22857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

      liian kostea pillu vie nautinon. Kuiva tuntuu tiukemmalta

      • Namuna

        Taitaa olla pieni munasten puhetta!!! Ootkos kysynyt naiselta tuntuuko kuiviltaan hankaaminen paremmalta?? Naisena tiedän, että jos mies ei minua hirveemmin kiihota, niin en kyllä kostukkaan hälle. Mutta jos on mies joka saa minut kiihottumaan niin myös kostunkin... Joten mitä tästä opimme, taitaa olla puutteelista esileikkiä!!!


      • zsdr56w34
        Namuna kirjoitti:

        Taitaa olla pieni munasten puhetta!!! Ootkos kysynyt naiselta tuntuuko kuiviltaan hankaaminen paremmalta?? Naisena tiedän, että jos mies ei minua hirveemmin kiihota, niin en kyllä kostukkaan hälle. Mutta jos on mies joka saa minut kiihottumaan niin myös kostunkin... Joten mitä tästä opimme, taitaa olla puutteelista esileikkiä!!!

        Joops, niitä värkkejä on erikokoisia, naisilla ja miehillä. Entisen vaimoni kanssa kävi joskus niin etät jos hän kostui liikaa, niin alkoi oma seisokki tuntua tunnottomalta.

        Sitten eron jälkeen kokeilin niin tiukkoja kuin isojakin, pieniä ja suuria. sekä kuivia ja kosteita. Huomasin että vaikka eräs nainen kostui ns. paljon, niin oma seisokki senkuin parani. hän oli ns. tiukempaa mallia tai ehkpä paremmin sanottuna sopivampi minulle. Ehkä parhaita kokemuksia on ollut kun eräs toinen squirttasi kesken touhun, ja sitten molemmat hetki etät "WTF", ennenkuin tajuttiin mitä tapahtui ja jatkettiin matkaa. Se oli molemmille hyvin kiehtova kokemus.

        Eli ei se ole liiasta kostumisesta kiinni - Enemmän siitä kuinka sopivia olette toisillenne.

        Ei se isomunaisillakaan ole helppoa, kun yrittää tunkea sisään vasta puolivälissä, kun toinen alkaa työntää jo poispäin. Vetele nyt siinä sillälailla varovasti terskanpää vähän kostuen.


      • gtbhtgbhygt
        zsdr56w34 kirjoitti:

        Joops, niitä värkkejä on erikokoisia, naisilla ja miehillä. Entisen vaimoni kanssa kävi joskus niin etät jos hän kostui liikaa, niin alkoi oma seisokki tuntua tunnottomalta.

        Sitten eron jälkeen kokeilin niin tiukkoja kuin isojakin, pieniä ja suuria. sekä kuivia ja kosteita. Huomasin että vaikka eräs nainen kostui ns. paljon, niin oma seisokki senkuin parani. hän oli ns. tiukempaa mallia tai ehkpä paremmin sanottuna sopivampi minulle. Ehkä parhaita kokemuksia on ollut kun eräs toinen squirttasi kesken touhun, ja sitten molemmat hetki etät "WTF", ennenkuin tajuttiin mitä tapahtui ja jatkettiin matkaa. Se oli molemmille hyvin kiehtova kokemus.

        Eli ei se ole liiasta kostumisesta kiinni - Enemmän siitä kuinka sopivia olette toisillenne.

        Ei se isomunaisillakaan ole helppoa, kun yrittää tunkea sisään vasta puolivälissä, kun toinen alkaa työntää jo poispäin. Vetele nyt siinä sillälailla varovasti terskanpää vähän kostuen.

        Minä taas haluaisin seksiä kuivana, koska tuntuu makealta, mutta mies ei halua, koska se kuulemma, sattuu häntä.


    • aviomies

      oot muuten sitten väärässä... eikäs himokas nainen kaikilla mahdollisilla signaaleilla kerro sulle että haluaa sua??
      ota vaimoksi, voi olla ettei kaduta ;o)

    • phuuh

      on kuiva sun sitä pannessa, sitä tylsistyttää tod.näk. koko homma. Ehkä se susta on jotenkin mielekästä, mutta näin aikuisen näkökulmasta tuo kuulostaa joltiseltakin itsekkäältä ja typerältä. Kunhan kasvat mieheksi ja opit käsittelemään naisia, huomaat, kuinka oma nautintosikin kasvaa heidän kiihottumisensa mukana.

      • Joose

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.


      • Helinä

        Totta puhut kuomaseni...jollei tuota ymmärrä niin ei voi kuin pahoitella..tai sitten on ollut naisella liian iso verrattuna miehen elimen kokoon...mutta makunsa kullakin eikö ; )


      • Justjoo
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        Ehkäpä säkin vielä joskus kasvat henkisesti sen verran että tajuat ettei se oma nautinto aina ole tärkeintä.

        Tai sitten sä et ole kykenevä antamaan naiselle orgasmia, ja sillon sun täytyy uskotella itsellesi että tärkeintä on että itse saat...

        Minulle on ainakin miehet sanonut että jos on pillu liian kuiva niin se sattuu myös mieheen... Voihan myös olla että sulla on normaalia pienempi, mikä ei edes tunnu naisen sisällä...


      • jellona
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        NAURATTAA!!
        EIX pääasia ole kuitenkin että molemmat nauttivat
        MUNAT ja MIES!!!!.


      • aikuinen
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        ...isoo miestä. Voi taivas noita karvattomien uhoja >:)))))))))))))


      • Pontius Pilatus
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        Tämä Joosen kirjoituksen tarkoitus olikin kai lähinnä provokatiivinen ja saada meidät kirjoittamaan aiheesta.

        Sillä, jos Joose on aikuinen ja hän moista asennetta toitottaen esim. naistentansseissa, hän ei saisi viiden minuutin päästä enää ainuttakaan tanssiinkutsua.

        Eivät naiset ole niin hölmöjä, että tuollaisen juntin kanssa mihinkään lähtisivätkään, edes tanssilattialle, muusta puhumattakaan.


      • Provo
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        Provo :)


      • Diski
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        Nyt ihan oikeasti vaadimme parempia provoja prkl


      • Sankareita kaikki
        Pontius Pilatus kirjoitti:

        Tämä Joosen kirjoituksen tarkoitus olikin kai lähinnä provokatiivinen ja saada meidät kirjoittamaan aiheesta.

        Sillä, jos Joose on aikuinen ja hän moista asennetta toitottaen esim. naistentansseissa, hän ei saisi viiden minuutin päästä enää ainuttakaan tanssiinkutsua.

        Eivät naiset ole niin hölmöjä, että tuollaisen juntin kanssa mihinkään lähtisivätkään, edes tanssilattialle, muusta puhumattakaan.

        Eli logiikkaasi käyttäen, jos sinä menet naistentansseissa ja toitotat kovaan ääneen että "välität naisesta naisena, välität naisten tunteista jnejne, tulisi sinulle tulvimalla kutsuja, naiset suorastaan vyöryäisivät päällesi koska sinusta huokuu inhimillisyyttä tasa-arvoa ja naisten kunnioitusta, ja joutuisit haravan varrella tönimään pois..?

        Ja "Joose" taas toitottaen omaa asennettaan ei saisi kutsun kutsua.

        Johan nyt jotakin..

        Eli siis, naiset ovat kuitenkin niin hölmöjä mielestäsi, että kun toinen mainostaa "yötä", ja toinen "päivää", joka naikkonen haluaa välittömästi heti sen "päivän" kun se varmasti puhui totta joka sanan ja on oikeanlainen, kun se "yö" taas on kaikkea muuta kuin oikea.

        Mahtavaa, pitääkin kokeilla ensi kerralla tansseissa huudella kovaan ääneen ensin "yön" asennetta ja kiinnostuksen kohteita jne, ja sen jälkeen toiselle paikkakunnalle vastaaviin tansseihin huutelemaan "päivän" tarinoita, ja varaudun samalla naisvuoren päälleryntäykseen..

        Olisikin elämä ja seurustelu noin mustavalkoista..


      • Anonyymi
        Joose kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä miltä muijasta tuntutuu. Parasta seksiä saa muijalata joka ei halua seksiä, mutta katsoo velvollisuudekseen antaa. Niin se menee. Oma nautintoni on tärkeintä.

        Oletpas hölmö. Tulet dumpatuksi ennen pitkään 😂


    • dong

      hai sie! hanki sie peniksenkehittäjä! tai jotain pimperoita!

      nainen ilman himoa? vedän ennenmin lapaseen kun rupean hässii sitä!

      sama koskee huoria ei mitään vitun järkeä! oma lapanen on paljon parempi ja turvallisempi(ja ilmainen!)

      olet ilmeisesti aika nuori? vanhemiten kyllä opit että seksissä on parasta molemminpuoleinen himo!

    • Ati

      Jos liukas ja himokas nainen ei tunnu hyvältä niin pojat teillä on aivan liian pieni pippeli, eikä se tunnu naisestakaan miltään.

      • N36

        Voisitko jättää seuraavan kerran puhelinnumeros? ;-D


    • E.Leino

      Hyvä provo! :)

      Hey Joose, come to mama!

    • Perhonen

      SINUA! Jos nainen ei kostu...mitä todennäköisemmin vika on sinussa.

    • Jaana

      pienikullisten ajattelua.Ei sitä nainen kyllä ala millekkäään jos ei kostu ensin kunnolla.Sehän käy kipeääkin jos paikat ei ensin kostu.Pojat taitaa ajatella vain omaa parastaan kun noin sanovat.Jos olette noin omahyväisiä ettekä ajattele meitä naisia yhtään,niin kyllä saatte jäädä "runkkareiksi" koko loppuelämäksi,koska ei teillä kyllä parisuhde tuu onnistumaan jos ei ajatusmaailma muutu.Parhaat rakastajat ajattelevat ensin naista ja sitten vasta itseään.
      Eikö vain :-))))

      • peksu

        Käsittämätön toivoa kuivana! Kyllä kunnon mies ensin kiihottaa naisen kunnolla esim suulla..sehän vaan jopa hivelee itsetuntoakin kun nainen kostuu siitä kunnolla. Kosteus on suurta herkkua jo suulle..


    • m24

      Miten saat sen sisään, jos nainen on kuiva ?

    • Qwerty

      Sekoitat nyt asioita keskenään.
      Se naapuritalon lammas, joka ei pidä hajustasi ja vastustelee, ei ole nainen.

    • Himokas nainen

      Ei tänä päivänä enää kukaan täyspäinen voi selvittää tollasta; joko toi kirjotus on vitsi tai sit sulla kaveri-hyvä on vakavia itsetunto- ja identiteetti-ongelmia. Toivottavasti olet niin nuori, että on toiveita sinun henkisestä kasvustasi, jos et ole... voi voi!

      • pysytään asiassa

        eihän tämä nyt itsetunto kysymys ole vaan onko kuiva vai kostea pillu parempi.


    • ahma

      mie en tajua näitä äijiä mitkä sanoo että pillu on parempi kuivana!

      kyllä kunnon märkä on paras.

      jos jotakuta iljettää kunnon märkä pimppa
      ni olkoon köyrimättä

      • Nymfo68

        Olet tismalleen oikeassa, vittu näitä nyhveröitä, jotka luulee, että kun se tulee, niin kaikki nautinto on siinä.

        Paskat sanon minä. Itse voin ihan hyvin saada vaikka kymmenen naisen kassa orgasmin, joka päivä.


    • Nainen 25

      Jos olet oikeasti tuota mieltä, et tule ikinä löytämään naista, joka haluaisi sinut ainakaan pysyväksi elämäntoverikseen! Seksi on ehdottomasti tarkoitettu KUMMANKIN osapuolen nautinnoksi. Jos nainen vain "katsoo velvollisuudekseen antaa", kyseessä on hyväksikäyttö, ja se on rangaistava teko!

      Toivon todella, että kypsyt joskus oikeaksi mieheksi.

      • jore

        Voi likkaparkaa luuletko jostakin muunlaisia miehiä löytäväsi?
        Kaikki normaalit miehet ajattelee enemmän tai vähemmän näin jos muuta luulet niin petyt.Ota lusikka käteen ja sopeudu elämään.


      • Nainen 25
        jore kirjoitti:

        Voi likkaparkaa luuletko jostakin muunlaisia miehiä löytäväsi?
        Kaikki normaalit miehet ajattelee enemmän tai vähemmän näin jos muuta luulet niin petyt.Ota lusikka käteen ja sopeudu elämään.

        Kaikki normaalit miehet? Suurin osa tämän keskustelun osanottajista, myös miespuolisista, on sitä mieltä, että naisen nautinto on tärkeää! Jos sinä olet toista mieltä, olet yhtä lapsellinen kuin Joose.


      • lakimamma

        Takaisin koulunpenkille mars ennenkuin koitat muita opettaa..

        Jos nainen vapaaehtoisesti "katsoo velvollisuudekseen antaa", niinkuin lauseesi meni, ei se todellakaan ole rikos, kaukana rangaistavastakin.
        Jos nainen pakotettaisiin ja todettaisiin että "se on velvollisuutesi", se olisi rangaistava teko ja rikos.

        Toivon todella, että kypsyt joskus viisaaksi naiseksi.


      • Anonyymi
        jore kirjoitti:

        Voi likkaparkaa luuletko jostakin muunlaisia miehiä löytäväsi?
        Kaikki normaalit miehet ajattelee enemmän tai vähemmän näin jos muuta luulet niin petyt.Ota lusikka käteen ja sopeudu elämään.

        Pieni pilinen 😂 voi sua


    • Jartsi

      Hiekkapuoli penistä vasten. Hankaa ihanasti ja tekee sulle hyvää vaikka olis liukaskin pillu.

      Tästä on sitten jo patenttivirastoon hakemus jätetty.

    • ilkiö

      "nainen joka on kauhean himokas seksikumppani ei ole hyvä. Pillu kostuu liikaa."

      Itseasiassa, vaikka ei olisi himokkaalla tuulella, saattaa kostua ja valua kuin Niagara, ja vaikka haluttaisi miten paljon, voi olla kuiva kuin Sahara. Aina ei voi ihan suoraan kosteudesta määrittää himokkuusastetta... Sitäpaitsi, ei-niin-himokas nainenkin saattaa kostua todella runsaasti, jos mies hyväilee esim. käsillään tiettyjä strategisia paikkoja... Minkä verran kosteutta on liikaa?

      "Pääsääntönä on että mitä kuivempi pillu sitä suurtempi nautinto miehelle."

      Ehkä se on sinun pääsääntösi. Kaikki miehet eivät ajattele niin.


      "Paras on nainen joka katsoo velvollisuudekseen antaa, mutta ei pidä erityisesti seksistä."


      "Pillu on kuiva, kitka hyvä ja nautinto suurin mahdollinen."

      Nainen saattaa kostua myös tahtomattaan.

      Se on luonnollista, että nainen kostuu. Sille on järkevät syyt. Kosteus suojaa herkkiä limakalvoja, joiden kautta taudit pääsevät leviämään erityisen hyvin. En ymmärrä, miksi luonnolliset asiat pitäisi karsia seksistä pois, kuten naisen kostuminen.

      Sitäpaitsi, yhdyntä on naiselle yleensä kivulias jos hän ei kostu ja liukasteita ei käytetä. Ajattelepa hieman: jos nainen ei muutenkaan pidä seksistä, hän ei suostu kauan rakastelemaan pelkästä velvollisuudesta, jos yhdynnät ovat aina kivuliaita. Naisesta kuin naisesta saattaa tulla seksikammoinen, jos yhdynnät tekevät aina kipeää. Onko sitten kuiva seksi kerran kuussa parempaa kuin hieman kosteampi seksi kerran viikossa?

      Et todella ole ymmärtänyt täysin seksin merkitystä, jos sinulle on vain oma nautinto tärkeä ja seksi on sinulle vain sitä, että nainen antaa.

      Kunnon seksi on molemminpuolista antautumista, valloittamista, saamista, ottamista... Molemminpuolinen kiihottuminen, toisen kiihottaminen, nauttiminen ja laukeaminen ovat osa seksin nautintoa.

      Se on osa omaa kiihottumista ja nautintoa, että näkee toisen kiihottuvan ja nauttivan siitä mitä itse tekee. Jos itsellä ei ole sadistisia piirteitä, ei voi nauttia siitä, että tietää yhdynnän tekevän toiselle kipeää. Seksin pitäisi olla ihmissuhdetta vahvistava rakkauden osoitus. Sitä se ei ole, jos vain oma nautinto on tärkeä ja sillä ei ole väliä, nauttiiko toinen vai ei. Nautinto ei voi olla täydellinen, jos tietää että toiselle ei tule hyvä olo.

      Onko sinusta ihan oikeasti kivaa, jos koet puuhailevasi yksin? Tyydyttääkö se sinua, että nainen on ihan muissa maailmoissa kun rakastelee kanssasi, että nainen ei edes huomaa sinua? Olisiko se kivaa, että nainen lukisi vaikka Akkaria samalla kun rakastelee kanssasi?

      Toivottavasti tekstisi oli provo.

    • Himokas

      Ei taida sulla seksi elämä LUISTAAI TIH !

    • narttu30v

      naista käy mies kunnolle köpösti jos nainen on halukas ja kyltymätön!!!! Ei miehen pää ja kullika sellasta kestä!! Se on valitettavasti totuus...

      Siks toiset tykkää kuivasta ja haluttomasta ku ei oma kulli toimi!!!

      Ite olen mehukas ja kyltymätön seksin suhteen ja dildo on hyvä apuväline leikeissä jos miehen kunto ei kestä:)

      • mika

        Kyllä minulle vaan kelpaisi vaikka miten aktiivinen

        nimim: Kieli käyttöön, heti kun kalu hyytyy


      • Nymfo68

        Sinun kassasi voisin kyllä seksiä harastaakkin ei nää reppanat teinit osaa.


      • ihme mehumaija

        Se on yksinkertaisesti helvetin rasittavaa jos nainen vonkaa korvan juuressa heti vartin edellisen session jälkeen taas seksiä. Eli vaikka elin kestäisi, pää todennäköisesti hajoaa ainaisesta vonkaamisesta.
        Tiedät kun/jos koet sitä vaikka vain vuoden päivät joka päivä 20 kertaa väh.
        Vaikka sessiot olisivat kestäneet tunteja jne monia orgasmeja, kyltymätön on kyltymätön.

        Se on kumma, että jos nainen vonkaa, se on ok.
        Mutta jos mies vonkaa, eivät naiset voi sietää sitä ja se ei todellakaan ole ok.


    • Floora

      että himotonko sitten on paras...:)))
      =kylmä

    • nainen67

      Käy sitten pelkästään huorissa.
      He eivät taatusti ole himokkaita, eivät halua sinua pätkääkään.

      • vanha haahka

        Sinulla ei selkeästi kokemusta, yllättäen.

        Useat prostituoidut ovat päätyneet alalle syystä SEKSINHIMO.

        He siis EIVÄT HAE seksistä välittämisen tunnetta tms, vaan kun on nimenomaan vain himo harrastaa seksiä, ei niinkään väliä kenen kanssa kun siinä merkkaa vain se himo, ei tunne.
        Koitas käydä jonkun miesprostituoidun luona, ja katso että himottaako sitä ;)

        Mutta kuten todettu, sinulla ei varmaankaan kokemusta edellämainituista joten mistäs tietäisit kuinka himokkaita prostituoidut ovat, kunhan luulet tietäväsi ja yrität olla viisas, jossa epäonnistuit surkeasti :)


    • Nymfo mies

      Minä olen kyltymätön mies ja minulle ei mikään kertapano riitä, että se siitä sinun jutustasi piste.

    • Nymfo68

      Sinulla ei ole mitään haujuakaan seksistä.

      • Panohessukakkonen

        Aloitus oli tietysti provo, mutta on totta, että joskus nainen kostuu niin paljon, ettei seksi tunnu enää paljoakaan. Ja joo, kyllä mä voin myöntää, että kuiva pillu tuntuu aikas pirun hyvältä, siis ihan fyysisesti, mutta henkisesti tietysti ymmärtää ettei nainen silloin oikein nauti, joten henkisen puolen kannalta se on huonompi homma.

        Mutta sitten tosiaan jos nainen on aivan sekaisin kiimasta ja pillu valuu kuin valtameri, saattaa olla ettei sen paneminen vaan tunnu oikein miltään tai niin kuin vesilätäkköä lykkisi, ja kalu luiskahtaa uloskin herkemmin. En nyt tarkoita mitään pahaa, naiset, ei tarvii suuttua, mutta sama juttuhan se on, jos miehellä välillä ei seiso kunnolla, ei se löysämuna naisistakaan tunnu hyvältä. Sama juttu liian märän pimperon kanssa.

        Musta kaikkein nautinnollisinta on, jos saa työntää sisään, kun pillu on vielä täysin kuiva, mutta se siitä kostuu sitten hiljalleen työntöjen tahdissa ja on kunnolla märkä, kun laukean. Ylimäräksi valtamereksi se voi muuttua sitten, kun lopuksi nuolen naiselle muutaman orkun. Ja tämä siis vain unelmien pano, en tarkoita että sen joka kerta tarvii mennä noin.


      • 16+20
        Panohessukakkonen kirjoitti:

        Aloitus oli tietysti provo, mutta on totta, että joskus nainen kostuu niin paljon, ettei seksi tunnu enää paljoakaan. Ja joo, kyllä mä voin myöntää, että kuiva pillu tuntuu aikas pirun hyvältä, siis ihan fyysisesti, mutta henkisesti tietysti ymmärtää ettei nainen silloin oikein nauti, joten henkisen puolen kannalta se on huonompi homma.

        Mutta sitten tosiaan jos nainen on aivan sekaisin kiimasta ja pillu valuu kuin valtameri, saattaa olla ettei sen paneminen vaan tunnu oikein miltään tai niin kuin vesilätäkköä lykkisi, ja kalu luiskahtaa uloskin herkemmin. En nyt tarkoita mitään pahaa, naiset, ei tarvii suuttua, mutta sama juttuhan se on, jos miehellä välillä ei seiso kunnolla, ei se löysämuna naisistakaan tunnu hyvältä. Sama juttu liian märän pimperon kanssa.

        Musta kaikkein nautinnollisinta on, jos saa työntää sisään, kun pillu on vielä täysin kuiva, mutta se siitä kostuu sitten hiljalleen työntöjen tahdissa ja on kunnolla märkä, kun laukean. Ylimäräksi valtamereksi se voi muuttua sitten, kun lopuksi nuolen naiselle muutaman orkun. Ja tämä siis vain unelmien pano, en tarkoita että sen joka kerta tarvii mennä noin.

        ... suihinoton ei pitäisi tuntua yhtään miltään. Vai?

        Tietysti jonkinlaista kitkaa tarvitaan, jotta homma tuntuisi miltään molemmin puolin, mutta aivan kuin suulla voi imeä saa puristusvoimaa aikaan naisen lantionpohjan lihaksilla.

        Kuten alempana sanotaan, jos sitä märkyyttä on liikaa, voihan sitä pyyhkiä poiskin. Kosteus on kuitenkin elävän limakalvon merkki, ja sen pitäisi olla kiihottavaa. Todella vaikea kuvitella, että kukaan mies nauttisi masturboimisesta vaikka tyhjään talouspaperirullaan.

        "Musta kaikkein nautinnollisinta on, jos saa työntää sisään, kun pillu on vielä täysin kuiva, mutta se siitä kostuu sitten hiljalleen työntöjen tahdissa ja on kunnolla märkä, kun laukean."

        Ei vaikuta kovin todennäköiseltä tapahtumaketjulta. Harva kai kivusta kiihottuu niin, että kostuisi.


    • Äly hoi,älä jätä

      ilmeisesti kiihkossa järki ei enää toimi. Jos on liian kostea pillu, niin joka taloudesta varmaan löytyy paperi, jolla voi pyyhkiä liiat kosteudet pois.

      Olen sitten varmaan huono pantava, koska kostun helposti.

    • Tulitko ajatelleeksi, että voit myös satuttaa naista silloin.

    • Shatöö

      Kyllä liukas pimpero on paras pimpero. Se kun sivelee *erskaa ja *epin vartta niin avot ja melkein taju lähtee. Mutta alussahan tavara ei aina ole kovin liukas, jolloin tietty paine kalussa tuntuu myös hyvältä. Ei kuivaan kuitenkaan kärsi oikeasti pitkään lykkiä, koska liika kitka on liikaa. Toki skorda hiukan helpottaa, mutta kuka sitä skordaa käyttää, jos on mahdollista rakastaa suorallakin kontaktilla. Skordan kanssa kovin vetinen kosteikko ei paras mahdollinen, kun se mehu ei pääse kunnolla imeytymään *epin nahkaan, vaan alkaa valua nivusiin. En silti "sylkisi lasiin, vaan vetäisin viikseen" silloinkin. Himokkuus on naisessa aina eduksi, koska varmemmin sellaiselta saa kuin vastentahtoiselta. Ja voi sitä onnenpekkaa, jonka sylissä himokas nainen alkaa värähdellä orgasmin saadessaan... oh-hoh. Silloin elämä näyttää parhaat puolensa ja näin miehenä tunnustan, että tunnen silloin suunnatonta halua työntyä naisen nahkoihin ja syleillä häntä loputtomiin. Sellainen nainen on aivan käsittämättömän upea elämys!

    • expimp

      jahas. miten sellainen nainen isketään?

    • Nyt prkle

      Vähemmän ESiä jonne!

    • Nnainen

      Höh.

      Jossei tunteet kiinnosta, miks ei ostais nukkea?

    • tosin maksan vähän..

      Naisia on aina yritety tuomita himokkuudesta, mutta minä jouduin lahnan kohtaloon.Koska olin frigidi, minua kiusattiin ironialla huoraksi syytettynä.Tulktsin asian niin että huoralta odotetaan isoja rintoja, dramaattista tukkaa ja luomiväriä.Evvk.Enivei mä tykkään gigoloista joilla on ammattitaitoa sängyssä...Sellainen hyvännäköinen , bi-väreinen mies joka on oikea TOY, se on mulle kuin lemmikki.

    • 17cm

      Silloin kun alkaa luistaa liikaa nii vaihdetaan reikää!

      • Tikkuja mulkkuun

        Sulle sopii oksanreikä parhaiten!


    • veti kuivat

      Liukkarii sitte jos nainen ei kastu.

    • ei esaria

      Puhut ihan totta. Vuosia masturboituani hiekkapaperirullaan ja raastimella wänkäten tiedän kyllä kun joku ei tunnu miltään. Esinahkakin minulta leikattiin jo lapsena.

    • ERIKOINEN?

      Mielenkiintoinen viestiketju=)

      Olen nainen. Mulla on ihana mies, joka rakastelee taivaallien hyvin...taatusti joka naisen unelma!

      Käyttä suuta, leluja itseään uskomattoman taitavasti ym ym. Saa minulle useita ogasmeja rakastelun päätteeksi ja ne ovat uskomattoman pitkäkestoisia.

      Välillä vain tuntuu, että en ole hänelle tarpeeksi hyvä...
      En välitä suuseksistä. Välillä en kostu vaikka olen kiihottunut, välillä rintojapi pitää ehdottomasti pidellä ja välillä ei saa koskea ollenkaan. Tämä kaikki riippuu kuukauden ajankohdasta.

      Esileikit ei kummemmin kiinnosta ja otan sisälleni mielummin "kuivana" ja kostun sitten pikkuhiljaa eli rakastelun aikana tanssitaan ilmeisesti mun pillin mukaan. Lopuksi kiihotun ihan kauheasti, kun mieheni laittaa liukuvoidetta ja saa minut ihan villiksi....eli pidän seksistä ja leikistä samanaikaisesti...

      Eli my pointi, kyllä se kuivana tuntuu välillä naisestakin kivalta.

      P.S mieheni pippeli ei todellakaan ole pieni=)

    • "jullikka"

      Kyllähän se pojat on vain niin, että mitä märempi ja liukkaampi se on, niin sitä kiihottuneempi on panna, kun saa oikein painaa perille asti ja pillu välillä vielä ääntelee ja roiskahteleekin.
      Kyllä on kokemusta kuivastakin pillusta, eihän siitä mitään tule, ilman liukua.
      Että kostea ja märkä on parasta, ainakin minun mielestä.
      Ei kun lisää panoksi vaan.
      PS. Eikä itselläni mikään pienikään ole, vaikka itse sen sanonkin, ovat sanoneet, että sinullahan se on oikea jullikka.

    • Anonyymi

      ... mutta pillun nesteiden saaminen suuhun/niiden juominen on ihanaa...!

    • Anonyymi

      Pillun voitelu on vähän kuin suksenhuolto.Kun on sopivasti luistoa ja pitoa on mukava lykkiä.

    • Anonyymi

      Yleensä nuolen pillun kuivaksi ennen kuin käyn vakoa kyntämään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe