Meikkaan kyllä, mutta en kovin paljon enkä usein... En siis osaa tehdä mitään hienoa juhlameikkiä kaikilla mausteilla.
Isoin ongelmani: MILLAINEN POSKIPUNA pitäis hankkia?
Stockmannin meikkimyyjä tyrkytti mulle Shiseidon puikkomaista poskipunaa, kun se muka on niin helppo levittää ja häivyttää, eikä tuu liikaa kerrallaan. Yllätys yllätys, se myyjä olikin Shiseidon edustaja... Eikä millään mulla tuotemerkillä oo puikkomaista poskipunaa.
Ootteko kokeillu puikkomaista? Onko se oikeesti hyvää? Ainaki kallista oli, 32 e...
Pitäiskö olla kuitenkin perinteistä huiskutettavaa kivipunaa?
Minkä merkkisiä poskipunia ootte yleensä ostanu? (En tarvii varmaan moneen vuoteen ostaa uutta, joten tähän yhteen olis kyllä varaa sijottaakin jos hyvä löytyy.)
Onko niissä eroja? Puuroutuuko huonolaatuset ihojuonteisiin viivoiks (niinku luomivärit)? Entä sotkeentuuko jos laittaa vielä päälle puuteria? Mitä muuta moitittavaa ootte löytäny poskipunista?
Kiitos ihan hirveesti jos autatte neitoa pulassa!
Uusi poskipuna?
3
326
Vastaukset
- Ninah..
itse olen kokeillut joskus sellasta puikkomaista poskipunaa, tais olla body shopin. en minä siitä oikein erityisemmin pitänyt; mielestäni sen levittäminen oli sellasta tuhraamista ja hinkkaamista. en saanut mieleistäni lopputulosta. enemmän itse pidän sellasesta puuterimaisesta poskipunasta. se on mielestäni helpompi levittää ja sillä saa kyllä aikaan luonnollisen lopputuloksen, kun siihen sutiin ottaa vain hivenen väriä.
ainakaan itselläni ei koskaan ole poskipuna jämähtäny viivoiksi niinkuin luomiväri.. ja poskipunan päälle saa kyllä laittaa varovasti puuteria, itse asiassa puuteri on erinomainen häivytyskeino poskipunalle!! ja aavistus puuteria poskipunan päällä takaa sen, että poskipuna pysyy hyvin.
en ole itse koskaan kokeillut mitään kalliinpuoleisia poskipunia (kuten dior yms..) tällä hetkellä käytössäni on anytimen poskipuna, ei ihan huipputuote, mutta ajaa asiansa. ja on ainakin edullinen :) se rasia taitaa maksaa noin 4euroa..- Ninnuh
Hirveästi en osaa tuosta puikkomaisesta sanoa, mutta sen verran olen kokeillu että voin sanoa sen että todella helposti tulee aikaiseksi niin sanottuja "viivoja", eli ei levity niin nätisti kuin puuterimainen.
Kyllä puikkomaisestakin saa nätin, menee vain hetki oppia niksit.
- poskipunista
Puikkomaista en ole kokeillut, koska luulen että sen levittämisen oppimiseen menee aikaa eli on vaikeaa.
Olen ostanut erihintaisia/ eri merkkisiä punia, mutta jos ostat vain yhden niin suosittelen kalliimpaa. Ja ehdottomasti puuterimaista. Puuterimaisen punan kanssa tarvitset myös kunnollisen sudin, joka maksaa kympistä ylöspäin.
"Nappimallinen" voi mennä pudotessa murusiksi, mikä on ikävää.
Yksi hyvä voisi olla YSL tai Dior-sellainen uuden mallinen, jossa on suti samassa. Se on aika kätevä, mutta täytyy muistaa pestä välillä.
Mulla on YSL ja olen tykännyt, tuntuukin ihan kivalta levittäessä, se painellaan iholle sillä pakkauksessa olevalla sienellä.
Toisaalta suti ja puuterimainen puna Joe Blascolta voisi olla hyvä ostos, ainakin levitys olisi helppoa- ensin väriä sutiin sitten omaan kämmenselkään ylimääräiset pois ja kerran pari poskelta korvaa kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763