Otin noin 2viikkoa sitten korvanrustoon 2lävistystä.Kuinka kauan yleensä paraneminen kestää?
rustolävärit...
8
672
Vastaukset
- Tyttö vaa...
...parista viikosta pariin kuukauteen....
- porta898
otin kans eilen rustokorun se on jo tänään ollu parempi :D kyl se siitä. korvakorut paranee nopeesti. suosittelen rengasta. saa helpommin puhdistettua bakteerit pois!
- tinija
se vähä riippuu.mun kaverilla ei ollu yhtään kipeet, mut mulla kesti noin 3 kk että parantu.se on vähän yksilöllistä...
- tuomioteini
Riippuu varmaan aika paljon ihmisestä. Itelläni parani n. kuukaudessa, tosin reilu puoli vuotta myöhemmin siihen korun viereen ilmeni sellanen outo veri/tai jotakin muuta ihmeainetta sisältänyt patti. Korva oli tosi kipee, mutta se asettu sitten puhdistuksella.
- amistaar
kauan. Itellä kesti hermot puolivuotta. Sen jälkeen otin pois.
- min
Parantumisaika 2-6 kk. Jokainen ihminen on yksilöllinen, ja rusto myöskin parantuu hitaammin kuin vain ihoon tehnyt lävistykset.
- blaaa
mä otin kans rustokorun. mutta mulla tuli siihen semmonen patti. oli kauheen kipeä. otin sen korun pois ja puhistin. sitte laitoin korun uuelleen nii se parani. se kuitenki tulehtu uuestaan. otin kokonaan pois. huomena meen ottaan uuestaan, mutta toiseen korvaan. mulla kesti monta kuukautta paraneminen. ehkä 2kk :D
- blooooooooooooooo
Mä otin eilen uuestaan rustokorun ja se oli varmaan 5 min punanen! xD sitte se meni tavallisen väriseks ;D se on kipeä jos siihen koskee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261