kaikki oma mielipide mukaan

musicup

Hei kaikki musiikin ystävät!! Olen nyt kierrellyt ympäri nettiä lukemassa erilaisia arvosteluja eri musiikkiliikkeistä.. ja olen hyvin yllättynyt yhden liikkeen saamasta arvostelusta.. Nimittäin UKIN MUSIIKIN!! kaikki haukkuvat sekä liikkeen, että liikkeen pitäjän.. MIKSI?? jokaiselle meille sattuu ja tapahtuu elämässä kaikenlaista ja joskus emme pysty niihin edes itse vaikuttamaan.. Itse olen tilannut kyseisestä liikkeestä monet kerrat ja saanut aina hyvää palvelua. Kerran yksi levy viivästyi ja tuotteen saaminen kesti kauan, mutta myyjä ei voinut asialle mitään, koska tuote oli niin vaikea saada ja se oli siirtynyt jälkitoimitukseen. Soitin liikkeeseen ja sain mukavaa palvelua, koska itsekin olin hyvällä asenteella!!! Kaikki vika ei ole aina myyjän päässä.. !! Ja muutenkin kaikki valittajat voisivat vähän mennä itseensä, koska netissä valitetaan paljon asioista jotka ovat tapahtuneet joskus kolme-neljä vuotta sitten.. MIKÄ JÄRKI?! jokainen on joskus tehnyt virheitä, mutta kärsittekö te vanhoista virheistä vielä monen vuoden jälkeenki??? .. Ja vielä lopuksi.. Muistakaa että yrittäminen ei aina ole helppoa, varsinkaan jos yrittää jossain erityisessä, kuten musiikkialalla, koska kaikki marketit kykenevät myymään samat tuotteet paljon halvemmalla..
Yritetään siis nostaa UKIN MUSIIKIN maine taas ansaitsemalleen tasolle ja kertokaa vaihteeksi mukavia kokemuksia, joita UKIN MUSIIKISTA olette saaneet!!!!!

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • godisawoman

Uki taas yrittää nostaa kauppansa mainetta...

• Taival

Ei varmasti ole yrittäminen helppoa, mutta pitää ymmärtää, että jos ei palvelu pelaa, niin asiakkaat kaikkoavat kun sana kiirii. Siksi jokaista asiakasta pitäisi kohdella kuin viimeistään.
      Itse en ko. liikkestä tilaisi mitään, sillä sen verran moneen kertaan olen kuullut tarinoita näistä viivästymisistä ja siitä, että rahojen takaisin saaminen on liian vaikeaa.
      Harmi varmasti liikkeen omistajalle, mutta näin se bisnesmaailma toimii. Miksi tilaisin jostain jossa on mahdollisuus siihen, että toimitus venyy, yms. kun jostain muualta saan tuotteen varmasti ja tuotteiden vaihto ja palautus ym. asiat toimivat jos esim. joku tilaus on joskus sitten osoittautunut liian vaikeaksi (jota on taphtunut monen vuoden aikana ehkä kahdesti).

Kyllä huonoa palvelua saa toki muuallakin, mutta olipa kyse levykaupasta, ravintolasta tai mistä tahansa, niin ainakin minä äänestän ns. jaloillani enkä todellakaan suosittele sellaisia paikkoja ystävillenikään.

Ja mitä noihin yrittäjien hintoihin tulee, niin kyllä minä olen aina saanut ostamani levyt juurikin pienemmiltä yrittäjiltä edullisemmin kuin marketista. En tosin sitten tiedä, johtuuko tämä siitä, etten mitään listakamaa juurikaan osta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe