Olen ihan älytön näkkäriaddikti ja tänään olen syönyt himon aiheuttamana jo paljon näkkäreitä. Olen laihduttamassa, mutta tänään meni vähän liikaa ruokaa napaan. Onko 1500-1600kcal liikaa yhdelle päivälle. Olen 18vuotias ja liikun aika paljon, mutten viikonloppuisin. Laihduttaminen on onnistunut ihan hyvin, mutta nuo näkkärit...:(
kertokaapa...
3
331
Vastaukset
- Yks laihduttaja
1500-1600 kcal ei kuulosta liialta määrältä, itse laihduttajana syön päivittäin sen verran, liikuntapäivinä enemmänkin. Mutta tietenkin kalorinkulutus riippuu mitoistasi, eli onko pituutta paljonkin, ja onko laihdutettavana kenties kymmeniä kiloja vai onko kyse normaalipainoisen painonpudotuksesta. Ja tietenkin liikuntakulutus vaikuttaa. Itse haluan pudottaa painoa hitaasti mutta varmasti.
Jos yhtenä herkuttelupäivänä menee vaikka enemmänkin, ei se laihdutusta kaada, päin vastoin se saattaa kiihdyttää aineenvaihduntaa.
Näkkäriaddiktio kuulostaa paljon terveellisemmältä kuin oma karkkiaddioktioni! ;oP - ite söisin
tollasen määrän,lihoisin vaa.. :D
mutta ei se yks päivä kaada,
aattele, että sun ei enää pidä syödä
niin paljo niitä näkkäreitä, ku eilen söit jo..
(vai mikä päivä oliki.. ü) tepsii varmasti!!- minä-
Jos paljon näkkäreitä popsii niin onhan niissä kaloreita aika paljon, mutta seuraavana päivänä voi aina ottaa tiukemman linjan ja yrittää hillitä itsensä. itsekuri on tärkeää laihdtuksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318