Meillä porukka ei lähde

pikkujouluihin

..pikkujouluihin. Ollaan isossa firmassa töissä. Pidetään paljon osastopalavereja mutta niihinkään ei osallistu kukaan. Osaston kerma pitää sitten keskenään parempia pippaloita. Näissä pidoissa on aina aktiviteetteja, ohjelmaa,lahjuksia ja tarjottavaa.

Niihin satunnaisesti mukaan pääsevät tuntevat olevansa silloin jotakin ja pyrkivät tuomaan asian esiin. Alihankkijoita tietysti sorsitaan eniten, mutta löytyy oman firman sisältäkin joitakin sopivasti unohdettavia. Kutsuttujen on harkittava tarkkaan mihin lähtevät. Vääriin pippaloihin osallistuminen voi koitua kohtalokkaaksi.

Tämä tietysti kertoo meidän firman helvetin huonosta yhteishengestä. Kaikki ovat katkeria kaikille. Kaikki ovat kateellisia kaikille. Kukaan ei halua lähteä pikkujouluihin. Nokkimisjärjestys tuottaa pientä iloa ja kasvattaa oman arvon tunnetta kun siihen kerran on mahdollisuus annettu. Näin meillä hyvä veli järjestö toimii.

3

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska

Kyllästyin muutaman vuoden juhlinnan jälkeen koko kuvioon. Ainoa ohjelma on juoda viinaa ja harrastaa seksiä. Meillä jo liki kaikki mahdolliset salaparivaihtoehdot käyty läpi. Alkoi vaan ällöttää, perheelliset ihmiset!

• Kyllästynyt

Olen täysin samaa mieltä. Siksi en enää viitsi osallistua mihinkään firman pippaloihin. Toisaalta minulle riittää se 10 h/päivä katsella niitä samoja naamoja, enää ei viitsi vapaalla heilastella niiden kanssa. Kuka nai ja ketä? Kuka lähti ja kenen kanssa ja minne? Se teki/sano minulle sitä ja tätä.

Kyllä me olemme yksinkertaisia - minä mukaan lukien.

• vanha paska
        Kyllästynyt kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Siksi en enää viitsi osallistua mihinkään firman pippaloihin. Toisaalta minulle riittää se 10 h/päivä katsella niitä samoja naamoja, enää ei viitsi vapaalla heilastella niiden kanssa. Kuka nai ja ketä? Kuka lähti ja kenen kanssa ja minne? Se teki/sano minulle sitä ja tätä.

Kyllä me olemme yksinkertaisia - minä mukaan lukien.

.. toimii sala-pari-paritus-rinki. Silloin kun ymmärsin miksi en pääse mukaan, vaikka eräs eri työtä tekevä pikkupimu yli osaston aina kutsuttu, alkoi etomaan. En kai sopinut ulkonäöltäni tähän ryhmään, ETOVAA. Olen siis kateellinen vanha p***a, ENKÄ OSALLISTU EDES PIKKUJOULUIHIN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe