että nainen hoitaa kotona kaiken?Eli on kun äiti ja mies käy piipahtamassa kotona ja istuu tyytyväisenä tv-n urheilua katsomassa.Itse tein näin ja mies löysikin uuden,sitkin olis piilossa jatkanu vaikka kuinka kauan.Siis eikö mies halua että nainen hoitaa kaikki ja hänelle jää vain ulkopuolinen työpaikka.
eikö miehet pidä
6
1192
Vastaukset
- animal
nyt menit asian ytimeen. vastaus on KYLLÄ, tästä miehet pitävät (ainakin minä), eli käyttäydy sen mukaisesti. toisaalta toi pettämisjuttu on ihan perseestä... itekkin voit pettää himassa ollessaan eikä uskottomuus riipu sukupuolesta vaan kusipäisyydestä.
- petri...
itsekkin sellaisesta naisesta pitäisin joka kotona hoitaisi kaiken, kukapa ei :)
mutta siihen liittyy niin paljon muutakin ei se että toinen hoitaa huushollin kokonaan,
pitäähän sitä toista rakastaa,jos ei rakasta, ei auta vaikka tekis mitä - siitä
Riippuu siitä, mitä tuo siivoaminen maksaa?
- näintai jotenkin
Sitä on kuule moni nainen siivonnut miehensä pihalle. Kohtuus siinäkin kotona asutaan ei sitä kokoajan tarvi kiillottaa.Tosin tuo pettämis juttu ei liity suoraan siihen se liittyy moneen muuhun ja moni muu ei liity siihen ja tuskin tuo siivouskaan kovinkaan paljoa.
Eli syyt ja seuraukset on sun ja äijäsi välisiä juttuja ei täältä vastausta niihin löydy ite tiedät parhaiten. - Mies vaan
... parisuhteeseen vaikuttavat niin monet muutkin asiat kuin pelkästään kotityöt.
- santra
Jos olet miehellesi kuin äiti,eikö se kerro jotain teidän suhteesta?En minä miehenä varmastikkaan haluaisi harrastaa seksiä äitini/siskoni kanssa.Äiti on äiti omille lapsilleen mutta ei miehelle. vaimo on jotain muuta,minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328