jos nainen 30 ja mies 80?
ikäero
6
1258
Vastaukset
- suuri
Kymmenen vuotta on siedettävä ikäero. Vastaaja on nainen.
- abcd
alle kaksikymppisillä muutama vuosi,yli kakskymppisillä vaihtelee,10v,lienee kohtuullinne.
- aila
Jos nainen 20 ja mies 50,miehellä paksu lompakko:-))))))
- onnellinen
Entä kun nainen on 15v.vanhempi kuin mies? Tai 20v?
- niin tosiaankin
onnellinen kirjoitti:
Entä kun nainen on 15v.vanhempi kuin mies? Tai 20v?
mitäs tuo nyt on? tiedän pariskunnan jolla oli 18 v ikäeroa.Nainen siis vanhempi.Kun kuoli ,mieskin kuoli aika pian sen jälkeen sairauskohtaukseen. He olivat erittäin onnellisia loppun saakka.Ja aidosti ;)
ps.tutustuivat tietenkin ennen murrosikää;))..
vanhempana ikäero ei enää ole niin kummallista. - Iris
niin tosiaankin kirjoitti:
mitäs tuo nyt on? tiedän pariskunnan jolla oli 18 v ikäeroa.Nainen siis vanhempi.Kun kuoli ,mieskin kuoli aika pian sen jälkeen sairauskohtaukseen. He olivat erittäin onnellisia loppun saakka.Ja aidosti ;)
ps.tutustuivat tietenkin ennen murrosikää;))..
vanhempana ikäero ei enää ole niin kummallista.Mieheni on minua 26 vuotta vanhempi. Itse olen nyt 29, ja olemme olleen yhdessä 7 vuotta. Olemme todella onnellisia - vaikkakin alussa ja joskus vieläkin puntaroimme tulevaisuutta. Ikäerohan ei kuitenkaan vanhetessa pienene... Jos meillä ei olisi näin suurta ikäeroa, olisi suhteemme varmasti liiankin täydellinen.
Kokemuksesta voin kertoa, että eri ikäisten suhde voi toimia loistavasti ja ympäristökin voi asian sulattaa. Ainoa isompi ongelma suhteessa on se, ettemme ikinä voi viettää vanhuuttamme yhdessä, koska koemme sen eri aikoihin. Toisaalta kannattaako murehtia tulevaisuutta vai nauttia nykyhetkestä? Myös lasten hankkiminen on hyvä miettiä hyvissä ajoin. Itse en ole halunnut "nuorena" lapsia hankkia, ja nyt olenkin alkanut miettiä haluanko lapsia isoisä-ikäisen miehen kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744