Kun lukee noita profiileiden ihannekumppanin vaatimuksia,niin suu jää auki:0 Tarkka pituus,paino,tulot,harrastukset.Puolisoo etsitään kuin maitopurkkia kaupasta.Olisi tosi hauska tietää,onkohan kukaan löytänyt ihannekumppaniaan ihan oikeesti?
Kauheet kriteerit ihannekumppanille?
23
3200
Vastaukset
- Teurastaja**
Tervetuloa lihakauppaan tai ihmisten kierrätyskeskukseen! Kriteerit ovat suuret ja sitten naristaan kun ei löytynytkään sitä unelmanaista/miestä..
Sen toki ymmärrän, että on ikäkriteeri tai edes paikkakuntakriteeri, mutta siinäkin voin joustaa hieman.
Maailman upein ihminen voi jättää kirjoittamatta vain siksi, että kaikki kriteerit eivät täyty..- mutta silti
pidän itseäni täydellisenä,ainoa vika on se minussa,kun vasemman ukkovarpaan kynsi kasvaa oikean ukkovarpaan kynttä huomattavasti nopeammin.Eli en siis kelpaa kenellekkään.Nyyh...
- aila
Just noin..maailman upein ihminen voi jättää kirjoittamatta,kun kriteetit ei täyty
- ei sanoilla
aila kirjoitti:
Just noin..maailman upein ihminen voi jättää kirjoittamatta,kun kriteetit ei täyty
rakasta vaan teoilla.Se että on taitava kirjoittamaan rakkaudesta ei tarkoita sitä että on taitava rakastamaan oikeasti.
mitättömän tuntuisen profiilin takana voi olla se kaikkein lämminsydämisin ihminen ja taas päinvastoin. - tuo sinun vaiva
mutta silti kirjoitti:
pidän itseäni täydellisenä,ainoa vika on se minussa,kun vasemman ukkovarpaan kynsi kasvaa oikean ukkovarpaan kynttä huomattavasti nopeammin.Eli en siis kelpaa kenellekkään.Nyyh...
kamala vaiva:)
- ..jep..
..vanhojen talouskoneiden kierrätyskeskus, mutta onhan näitä lähes joka kylässä ihan livenäki, täällähän ei ostopäätöstä tarvitse heti tehdä, mutta koneen kunnostakaan ei pääse vakuuttumaan harkinnasta huolimatta, tää om tätä markkinataloutta =D
- aila
ei sanoilla kirjoitti:
rakasta vaan teoilla.Se että on taitava kirjoittamaan rakkaudesta ei tarkoita sitä että on taitava rakastamaan oikeasti.
mitättömän tuntuisen profiilin takana voi olla se kaikkein lämminsydämisin ihminen ja taas päinvastoin.Mutta miten löytää ne upeat ihmiset?
- valitettavasti
tuo sinun vaiva kirjoitti:
kamala vaiva:)
ja ongelmanahan on nyt se,että mistä löydän kumppanin,jonka oikean ukkovarpaan kynsi kasvaa vasenta huomattavasti nopeammin,että mahdollisille täydellisille lapsillemme tätä ongelmaa kynsien eri tahtiin kasvamisesta ei tule,vaan heidän ukkovarpaan kynnet sitten kasvaisi yhtä aikaa.
eli etsin itselleni kumppania,jonka oikean ukkovarapaan kynsi kasvaa vasemman ukkovarpaan kynttä huomattavasti nopeammin.päinvastoin siis kuin minulla.näin takaamme perillisillemme sen että heidän kummankin ukkovarpaansa kynnet kasvavat yhtä nopeasti. - LOL
valitettavasti kirjoitti:
ja ongelmanahan on nyt se,että mistä löydän kumppanin,jonka oikean ukkovarpaan kynsi kasvaa vasenta huomattavasti nopeammin,että mahdollisille täydellisille lapsillemme tätä ongelmaa kynsien eri tahtiin kasvamisesta ei tule,vaan heidän ukkovarpaan kynnet sitten kasvaisi yhtä aikaa.
eli etsin itselleni kumppania,jonka oikean ukkovarapaan kynsi kasvaa vasemman ukkovarpaan kynttä huomattavasti nopeammin.päinvastoin siis kuin minulla.näin takaamme perillisillemme sen että heidän kummankin ukkovarpaansa kynnet kasvavat yhtä nopeasti.:DDDDDDDDDDDD
- Puoliso löydyttävä
valitettavasti kirjoitti:
eli etsin itselleni kumppania,jonka oikean ukkovarapaan kynsi kasvaa vasemman ukkovarpaan kynttä huomattavasti nopeammin.päinvastoin siis kuin minulla.näin takaamme perillisillemme sen että heidän kummankin ukkovarpaansa kynnet kasvavat yhtä nopeasti.Kumpaa sukupuolta etsit? Kuulin,että tuo vaiva on enemmän miesten vaiva,joten naisena voit löytää ehkä kumppanin helpommin.
- on muuten
paljon helpompi löytää kaupasta kun se oikea täältä.Litran tölkissä on yleensä ykkösmaitoo,rasvatonta maitoo,kevytmaitoo tai kulutusmaitoo litra tai ei aina.tarkkana ihmisenä ja huvin vuoksi mittasin,oikeastaan ihan piruuttanikin.yhdessä rasvattomassa maitotölkissä oli desiä vaille litra,tulin huijatuks meijerin taholta,kauppiaan myös.
hirveetä huijausta!
*hoo moilasena*- aila
hyvä sinä:)))))))
- vastaamatta
mielenkiintoisille miehille. Profiili on ollut ihan ok, mutta luettuani ihannekumppanivaatimukset on minua kylmännyt ja ei ole huvittanut vastata. Vaikka täyttäisinkin vaatimukset, niin sitä jotenkin miettii, entäs jos en tältä ja tältä ominaisuudelta kuitenkaan vastaa odotuksia. Mieluummin tapaan miehen todellisessa elämässä, jossa kumpikin heti alusta näkee toisen kokonaisena yksilönä.
- nainen 42v.
Minä olen tehnyt juuri samoin.
- Mies 46
nainen 42v. kirjoitti:
Minä olen tehnyt juuri samoin.
..minäkin, welcome to club =D
- nainen 42v
Mies 46 kirjoitti:
..minäkin, welcome to club =D
Paino on varmaan naisilla se ongelma. Ja ettei kerkiä lapsiltaan harrastamaan kaikkia hienouksia,niin kuin ainakin profiilien mukaan miehet kerkiävät.
- NimiMerkki
Otat tuon listan kovin kirjaimellisesti. Kysehän on IHANNEkumppanista eikä mistään kumppanin minimivaatimuksista joista ei ole tinkimistä.
Itse ainakin olen täyttänyt ihannekumppanin tietoja sillä mielellä että "luulisin tämän näköisen ihmisen miellyttävän silmääni parhaiten" ja "tämän luonteinen ihminen tulisi luullakseni parhaiten toimeen kanssani".
Eihän kaikkien lueteltujen ominaisuuksien tarvitse täsmätä, kyse on vaan siitä että antaa jotain osviittaa mistä itse pitää ja minkälaatuisia ominaisuuksia toisessa arvostaa.Eikö naiset ymmärrä sanan "ihanne" merkitystä? Tosin samalla lailla kyllä asiasta miehetkin osaavat valittaa. Onko sitten niin, että he ovat niin ahdasmielisiä ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan.
Jos kyseessä ei ole ihanne vaan ehdoton kriteeri, niin sehän kannattaa ilmaista tekstissä, sitä vartenhan siellä on kirjoitustilaa. Muussa tapauksessa minä ainakin otan asian kirjaimellisesti - voin esimerkiksi vastata vaikka olen vähän alle ihannemittojen.
Heh, kannattaa muuten vähän miettiä mitä sieltä ruksii, vaikka ihannemieheksi on merkitty hoikka, urheilullinen tai normaalivartaloinen niin vähimmäispaino/pituus on merkitty joku 80/170, eiköhän tuo ole jotain muuta... ehkä joku kehonrakentaja voisi noilla mitoilla pitää itseään urheilullisena, muuten siinä on vähän ristiriitaa.- NilsHolgersson
elin_tilaa kirjoitti:
Eikö naiset ymmärrä sanan "ihanne" merkitystä? Tosin samalla lailla kyllä asiasta miehetkin osaavat valittaa. Onko sitten niin, että he ovat niin ahdasmielisiä ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan.
Jos kyseessä ei ole ihanne vaan ehdoton kriteeri, niin sehän kannattaa ilmaista tekstissä, sitä vartenhan siellä on kirjoitustilaa. Muussa tapauksessa minä ainakin otan asian kirjaimellisesti - voin esimerkiksi vastata vaikka olen vähän alle ihannemittojen.
Heh, kannattaa muuten vähän miettiä mitä sieltä ruksii, vaikka ihannemieheksi on merkitty hoikka, urheilullinen tai normaalivartaloinen niin vähimmäispaino/pituus on merkitty joku 80/170, eiköhän tuo ole jotain muuta... ehkä joku kehonrakentaja voisi noilla mitoilla pitää itseään urheilullisena, muuten siinä on vähän ristiriitaa.ristiriidoista puheenollen, katselin tänä aamuna naisten ilmoituksia suomi24 treffeissä.. silmään pisti erityisesti eräs ilmoitus jossa nainen ilmoittaa siviilisäädykseen sinkku mutta valokuvassa vasemmassa nimettömässä komeilee sormus. Heh! Tottakai voi olla mahdollista että kyseessä on vanha kuva ajalta ennen eroa, mutta silti tuo kontrasti sanan ja kuvan välillä ei todellakaan innosta kirjoittamaan vastausta.
- meitsi
Muistaakaa kuitenkin, että kyseessä on ihannekumppani, ainakaan omalla kohdallani henkilön jonka kanssa voisin seurustella, ei välttämättä tulisi täyttää ihannekumppanin kriteerejä.
Jokaisella on oma mielikuvansa ihannekumppanistaan, eikä tulevan kumppanin välttämättä tule täytää näitä kaikkia kriteerejä. - saatu
kuin tällä palstalla haukkumista ja väärän tiedon antamista !
Ne huijatut voisivat jóskus - edes lauantaina - käydä peilin edessä - sielläå se huijjaaja asuu !- kokemuksistani
Eli onko sinun mielestä oikein, että toinen osapuoli jättää kertomatta olevansa naimisissa? Tämä on minun kannaltani huijaamista. Ja etenkin kun asia selviää ajan kanssa ja ei ensimmäisillä treffeillä.
- Phyllis Pyrkimö
Maitopurkin etsimisessa nyt ei kovinkaan suuria kriteereitä tarvita. Lähinnä viitseliäisyyttä hakea se sieltä kaupan takimmaisesta sopesta.
Sen sijaan ihannekumppanin etsintä on jotain muuta. Sitä kannattaa etsiä vaikka ei löytäisi. Ja siinä etsiessä voi aina testailla että olisiko se nyt tämä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506036- 1535367
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733322
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623290Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253172- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419