Sinkku

Fredy

Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä yksinelo...
Ei juuri enää kiinnosta baareissa ravaaminen koska sieltä ei tunnu ikinä löytyvän seuraa vaikka siellä sinkkuja varmasti paljonkin on. Jostain tämä tuntuu kiikastavan, monesti minua on komeaksikin kehuttu ja harrastan liikuntaa joten siltä puolelta ei pitäisi karsastaa. Pikkuhiljaa on hiipinyt päähän ajatus että kehuista huolimatta en sitten niin komea olekkaan ja elän loppuelämäni yksin...Kaksiossa on kyllä yksinäistä itsekseen.

Tosin baareissa en juuri uskalla ikinä mennä juttelemaan kenenkään kanssa, koska olen ujo ja alkoholiakaan juon melko harvoin. Mutta eipä ikinä hirveemmin ole naisetkaan juttelemaan tulleet.

Olen jo 21-vuotias ja en ole ikinä seurustellut vakavasti, joten alan todellakin kyllästyä ja masentua tästä tilanteesta.

Kommentit, vinkit jne ovat kaivattuja...

5

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hone-y

Eipä minulla ole tarjota muuta kuin empatiaa, kun samaa mietin itsekin :)

Ajattelen niin, että ehkä kumppaniehdokkaita löytyy ikään kuin elämän sivutuotteina: kun käy erilaisissa paikoissa ja tekee asioita, niin on mahdollista tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Tai saman sukupuolen edustajiin, joilla on yhteyksiä niihin vastakkaisen sukupuolen edustajiin :) Opiskelu ja harrastukset tulee mieleen. Nettiäkin voisit kokeilla...

• Nimetön

ymmärrät varmaan mikä viestissäsi on vikana :P

"enää kiinnosta baareissa ravaaminen koska sieltä ei tunnu ikinä löytyvän seuraa"

"Tosin baareissa en juuri uskalla ikinä mennä juttelemaan kenenkään kanssa,"

niin. siinä syy.

sillä kuinka komea olet ei ole niin paljoa merkitystä kuin luonteellasi. naisia ei kiinnosta ujot ja saamattomat miehet jotka eivät uskalla tehdä edes aloitetta. se on miehen tehtävä. aloita pienestä.

aluksi opettele katsomaan naisia silmiin niin kauan että nainen kääntää päänsä pois. sitten ota aina rennoin mahdollinen asento jotta olisit mahdollisimman rento. naiset eivät kaipaa iskurepliikkejä vaan sitä että saat heidät tuntemaan olonsa rennoksi ja mukavaksi. tämän vuoksi keskustele kaikkien naisten kanssa kuin jo tuntisit nämä entuudestaan. jos kuvittelet että nainen jonka kanssa puhut on huonosti käyttäytyvä pikkusiskosi, teet kaiken oikein.

siinä sulle ensimmäiset vinkit alkuun rohkeuden kasaamiseksi.

• JÖRKKA 42vee

kerronpa kullanarvoisen neuvon.äitini sanoi minulle(kun olin 18vee)nyt menet TANSSIKOULUUN, jossa opetetaan PARITANSSEJA(valssi,tango,jenkka jne..)ja tansseihin,niin vedät naisia puoleesi kuin magneetti..välillä on ITSEKURI koetuksella kun naiset vonkaaja,tiedät kyllä mitä,voin kertoa että työkaverit ovat aina kateellisia..

• tyttö

no kyllä mulle varmaan joku komee ja liikunnallinen kelpais : )

toi on kyll ikuinen ongelma.. itse olen ihan kaunis mutta ujo.. Ärsyttää olla baareis ku miehet tulevat vaan vonkaamaan sitä seksiseuraa.Mua ei kerta kaikkiaan se kiinnosta

Sun kantsis vaan yrittää lähestyä. Muhun ainakin tekis jo vaikutuksen sillä et on todella kiinnostunut musta ja mun jutuist eikä yritä mitään ylimääräist.Ei tarvitse mitään harkittuja mauottomia iskurepliikkejä voi vaikka kysellä kuulumisii jos ei parempaa keksi.. sit jos ei synkkaa nii ei synkkaa,, voihan siitä saada naispuolisia kavereitakin jotka voi sitten esitellä sut sun unelmies naiselle.. Rohkeutta kehiin, et sä menetä mitään yrittämällä..

• Fredy

Kaikille neuvoista, täytyy vaan yrittää kerätä rohkeutta ja joskus vaan antaa mennä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe