Auttakaa...

Epä.Toivoinen

Tapasin jokin aika sitten aivan valtavan ihanan miehen, jonka kanssa synkkasi heti aivan taivaallisen ihanasti! Meillä on samoja harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita ja muutenkin katselemme maailmaa "samankaltaisten lasien läpi". No, nyt sain kuulla että hän on bi-seksuaali! Hän on harrastanut seksiä sekä miesten että naisten kanssa ja kuulemma nauttinut kummastakin.
Kuitenkin hän sanoo, että se on vaan hänen menneisyyttään ja että hän haluaa minut ja olla vain minun kanssani jne.
Mitä teen??? Olen aivan korviani myöten rakastunut tähän mieheen ja tänään itkenyt silmät päästäni tämän asian vuoksi...
Voinko luottaa, että vaikka hän on bi-seksuaali, hän kuitenkin olisi uskollinen ja "tyytyisi" pelkästään minuun??

10

786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sole

Voisitko kenties luottaa enemmän jos hänellä olisi ollut pelkästään naisia ennen sua?

Ei bi-lesbous-homous- tee kenestäkään sen epäluotettavampaa kuin jos olis hetero.

HIV-testeissä kyllä käyttäisin/kävisin. Vaikkakin se sopis heterosuhteisiin yhtä hyvin nykyään.

Asennekysymys tuo mun mielestä enempi on kun luotettavuusmittari.
      Kaikillahan meillä menneisyys on ja hänhän kertoi rehellisesti asiasta.

• on syytäkin

olla hieman epävarma. Eihän nainen voi tarjota miehelle samaa kuin toinen mies...Toki voitte harrastaa yhdessä seksiä kolmannen pyörän(m) kanssa, mikäli olet itse valmis sellaiseen. Miehesi kiinnostus toisiin miehiin on tod.näk. vain seksuaalista, tai mistäs minä sen tiedän.

• tollaseen suhteeseen !
        on syytäkin kirjoitti:

olla hieman epävarma. Eihän nainen voi tarjota miehelle samaa kuin toinen mies...Toki voitte harrastaa yhdessä seksiä kolmannen pyörän(m) kanssa, mikäli olet itse valmis sellaiseen. Miehesi kiinnostus toisiin miehiin on tod.näk. vain seksuaalista, tai mistäs minä sen tiedän.

miksi kaivaa verta nenästän ?
        ongelmia tulee elämässä olemaan muttenkin, miksi niitä pitää ehdoin tahdoin hakea !
        jätä koko tyyppi heti mielestäsi. ei kuulosta yhtään hyvältä alulta - mikä olisikaan loppu ??

• Epä.Toivoinen

Niin...
      Ollaan keskusteltu koko yö asioista ja hän kertoi, että on ollut kahden miehen kanssa ja vain siten, että häntä ei n**tu vaan hän oli se joka n*i toista. (mitä tuostakin pitäisi ymmärtää? Onko se parempi kun häntä ei "tuupattu"??)
      On Kuulemma ollut 7 naisen kanssa kaikenkaikkiaan...Lukujahan nää vaan on, mutta jotenkin sain sen käsityksen, että vaikka hän sanoi olevansa bi, ei se tarkoita sitä, että hän seurustelisi tai haluaisi suhdetta miehen kanssa. Ihan kuin nuo olisivat joitain nuoren ihmisen kokeiluja..(hän on nyt 26) mene ja tiedä, hän on amerikkalainen, joten en oo oikeen yllättynyt, et hän on noin avoin...

• täynnä mukavia miehiä

jotka eivät seurustele sen takia naisten kanssa julkisesti, että se on hyväksyttävää,
        ja antaa ikäänkuin "suojan" harrastaa salaa suhteita toisen miehen kanssa.
        Voisitko ajatella tätä miestä lastesi isänä ?
        Miksi takertua ja jäädä ongelmasuhteisiin ?
        Olet nuori ja maailma on avoin mahdollisuuksille, älä sulje sitä itseltäsi !

• voi nenä

Minä olen mies, olen myös bi-seksuaalinen, olen myös harrastanut seksiä miesten kanssa, olen myös pitkässä parisuhteessa (15v) naiseen, ja ikääkin on jo reilusti yli 40v, olen myös ollut koko sen ajan äärettömän uskollinen naiselleni.
      Kertaakaan suhteemme aikana en ole kokenut että naiseni ei olisi voinut tarjota minulle juuri sitä mitä olen tältä suhteelta halunnut, enkä kertaakaan kokenut sitäkään että olisin jäänyt jotain paitsi hänen kanssaan, vaikka en ole miestä "saanutkaan" koko aikana.
      Kyllähän kaikki mielestäni lähtee ao,ihmisten omien korvien välistä. Sillä onko ihminen ns,hetero-bi-tai jotain muuta, ei ole mitään väliä. Jos pettää niin pettää, on sitten hetero tai ei.
      On vain käsittämättömän raivostuttavaa tuollainen ihmisten lokeroiminen, ja "ikäänkuin" väittää että joku ihmisryhmä maailmassa pettää helpommin kuin toinen, ja jonka kanssa sitten ilmanmuuta koittaa suhteessa jotain paskaa ja ikävää. Voi p....se, en voi muuta sanoa raivoltani.
      Ps: Naiseni on tiennyt suuntautumisestani alusta asti, eikä se ole haitannut suhdettamme mitenkään. Ja eräälle aikaisemmalle kirjoittajalle joka mietti että "voisitko ajatella lasten tekoa hänen kanssaan" sanoisin että meilläkin niitä on "jo" 4, joten ei siinäkään ole ongelmia.
      Ne suurimmat ongelmat on kyllä siellä jokaisen omien korvien välissä.
      Alkuperäiselle kirjoittajalle voisin sanoa että jos haluat kirjoitella tai kysellä asiasta jotain lisää, niin mielelläni kirjoittelen että saisit selvyyttä asiaan. Laita vaan osoite.

• Edelleen Epä.Toivoinen

Voi kyllä kiitos !! Haluaisin todella kirjoitella jonkun sellaisen ihmisen kanssa jolla olisi "kokemusta" tästä mieltäni kalvavasta asiasta... :o)
        E-osoitteeni on [email protected]

KIITOS !!

• thäh

Eikai biseksuaalisuus tarkoita sitä että hyppelehtii useiden kumppanien kanssa??? Ei. Jos ihminen rakastuu yhteen ihmiseen olkoon mies tai nainen, niin eiköhän tarkoitus ole pysytellä tämän yhden kanssa? Jos teidän suhde perustuu pelkkään seksiin niin sitten sun tietenkin kannattaa harkita asiaa. Sama se vaikka kumppanisi olisi heteroseksuaali. Jos suhde perustuu seksiin, muiden suhteiden ilmaantuminen on odotettavissa.

• biseksuaalit kimmastuivat

en iki maailmassa haluais lapsia äijän kanssa jonka tiedän käyvän miehissäkin.
        naurettava ajatuskin.

• lukea
        biseksuaalit kimmastuivat kirjoitti:

en iki maailmassa haluais lapsia äijän kanssa jonka tiedän käyvän miehissäkin.
        naurettava ajatuskin.

Noissa vastauksissahan juuri kirjoitettiin ettei ne bi-seksuaaliset ihmiset "hyppää" myös miehissä tai naisissa, vaan ovat uskolisia puolisoilleen samalla tavalla kuin ns,heterotkin.
        Ja siihen se suhde todentotta perustuukin. Yhteisymmärrykseen, avoimuuteen ja toisen luottamukseen. Ja kyllä "hetero suhteista" voi oppia aikapaljon siitä kuinka luotettavia ne heterot on... Eipä ole kauhean paljon näin pikkujouluaikana tarvinut ympärilleen katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe