mikähän siinä on

että kun kirjoittaa "omalla" nimimerkillä, niin helposti haukutaan idiootiksi, lapselliseksi ym.
ja kun sama ihminen kirjoittaa "lainatulla" nimimerkillä, niin välillä saa jopa kuulla että on fiksuja(kin) ajatuksia.

jokainenhan saa ajatella ja kirjoittaa mitä haluaa. ei kaikkea tarvii muutenkaan aina ottaa niin hemmetin vakavasti, vaikka ongelmat tosin ovatkin vaikeita.

7

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopa ei omalla nimimerkillä

Sekä positiivista ja negatiivista palautetta saanut, mutta toisaalta ainakin itse arvostan toisissa ihmisissä sanojen takana olemista. Eli jatka vain kirjoittelua ja ole oma itsesi. Ainoa, jota en hyväksy, on loan heittäminen yleistyksillä.

• tuo loan

heitto. Sen soisi loppuvan. Jokaisella on toki oma mielipide, mutta se ei missään nimessä ole ainoa oikea. Eli tilaa muillekin mielipiteille soisi.

• pahkura

että kun on kirjoitettua tekstiä ni se pitäis olla aina jotenkin "järkevää"...

ja unohdetaan se että joskus on paskoja päiviä,joskus hyviä ja eikä täällä näe että millaisella naamanilmeellä ne on kirjoitettu.
      ja sitte unohdetaan että elämänkokemukset on joskus aivan eri tasolla ikään katsomatta...
      jollekin jokin asia on maailmanloppu,kun taas toinen voi ottaa sen saman asian huumorilla kuiteskin tosissaan...
      niin ja tuosta tulikin mieleen että huumoriakin on niin monenlaista... mun on ainakin sieltä sairaammasta päästä :):)

• huumori kukkii

oikein mukavasti, ei kovin sairaalta ole vielä "kuulostanut". Jatka samaa rataa vain ;)

• olen minäkin
        huumori kukkii kirjoitti:

oikein mukavasti, ei kovin sairaalta ole vielä "kuulostanut". Jatka samaa rataa vain ;)

....

• pahkura
        olen minäkin kirjoitti:

....

lakastuu... :)

• näin on juu
        pahkura kirjoitti:

lakastuu... :)

se saattaa kyllä lakastuakin ;) No älä ota siipeesi. Leikkiä se oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2399
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2357
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    5. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1431
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      269
      1115
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1102
    10. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      270
      1069
    Aihe