Venäläinen nainen ja raha?

Zorg

Seurustelen venäläisen naisen kanssa.
Miten rahankäyttö pitäisi oikein järjestää?
Vaikuttaa, että venäläiset naiset olettavat,
että mies tarjoaa kaiken, vaikka Suomessa
asutaankin. Olenko käsittänyt väärin?
Eikö Suomessa kuitenkin ole suomalainen
kulttuuri? Kyselee pohtiva hemmo...

31

5263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorg

Vai näinköä hitaasti täällä kirjoitellaan...?

• VENÄLÄINEN NAINEN

Aito venäläinen nainen (vaikka Suomessa pitkään asuva) on KALLIS kuten jokainen AITO LAATUTAVARA.

Jos olet pihi ja haluat saada kaikki halvalla tai mahdollisimman edullisen jutun, niin osta kamat Tarjoustalista ja naisen vaikkapa Thaimaasta. Mutta sitten älä vaadi laatua ja ole valmis tulla pettyneeksi aikoja sitten.

• laatua
        VENÄLÄINEN NAINEN kirjoitti:

Aito venäläinen nainen (vaikka Suomessa pitkään asuva) on KALLIS kuten jokainen AITO LAATUTAVARA.

Jos olet pihi ja haluat saada kaikki halvalla tai mahdollisimman edullisen jutun, niin osta kamat Tarjoustalista ja naisen vaikkapa Thaimaasta. Mutta sitten älä vaadi laatua ja ole valmis tulla pettyneeksi aikoja sitten.

Venäläiset naisethan ovat juuri siitä kuuluisia, että ostavat kaiken "Tarjoustalista" ja myös näyttävät siltä!!!

• Anonyymi
        VENÄLÄINEN NAINEN kirjoitti:

Olen ollut naimisissa venäläisen naisen kanssa. Ei ole normaalia suomalaista naista parempi. Höpö höpö puhetta että venäläinen nainen olisi parempi. Ajatus maailma on aivan erilainen kuin suomalaisella naisella. Heitä täytyy oppia tuntemaan.

• Anonyymi
        laatua kirjoitti:

Venäläiset naisethan ovat juuri siitä kuuluisia, että ostavat kaiken "Tarjoustalista" ja myös näyttävät siltä!!!

Kyllä. Aivan. Pitää paikkansa

• Mieltä

Itse en ole seurustellut venäläisen naisen kanssa yhtä yötä pidempää aikaa ja se kyllä odotti että maksan kaiken.
      Oikeesti luulen että se kyllä on venäjällä tapana että mies on perheen pää joka maksaa kaiken ja nainen taas hoitaa kotona kaiken.
      Venäläiset naiset on minusta yleensä nättejä mutta kalliita.Kyllä suhde varmaan toimii jos miehellä on rahaa.Jos tykkäät että se on väärin niin opeta sille Suomalaisia tapoja.

• emilia

no se ei ole totta! olen itse venäläinen ja minulla on suomalainen mies.ja meillä on kaikki ok.Se totta että me ovat kallis! mutta se ei ole paha:)

• Mieltä 2
        emilia kirjoitti:

no se ei ole totta! olen itse venäläinen ja minulla on suomalainen mies.ja meillä on kaikki ok.Se totta että me ovat kallis! mutta se ei ole paha:)

Kuten sanoin niin mulla ei ole ollut suhdetta venäläisen naisen kanssa joten en tiedä totuutta.
        Vaikka ei mulla mitään ole sitä vastaan että minä suhteessa olen maksumies ja nainen hoitaa kotihommat.Niissä kyllä riittää tekemistä.
        Ja jos on naimisissa niin vaimoa pitääkin hieman hemmotella.Suomalaiset vaan ylipäätään on pihejä joka asiassa.
        Hyvä jos teillä menee hyvin! Toivottavasti jatkossakin!

• Anonyymi

Itse olen ollut naimisissa venäläisen naisen kanssa. He haluavat rahaa määrätyn summan rahaa jolla he maksavat Venäjällä olevaa asuntoa. Kellä on. Eräs kuukausi oli minulla raha meno kuukausi. Auton korjaus ja kodin kone rikki. Se kuukausi oli tiukka kuukausi taloudellisesti. Tuli ero samantien. Suomalainen nainen olisi ymmärtänyt mutta nämä ovat naisia jotka tarvitsevat tukea ja apua sekä rahaa. Riittää minulle tämä kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ollut naimisissa venäläisen naisen kanssa. He haluavat rahaa määrätyn summan rahaa jolla he maksavat Venäjällä olevaa asuntoa. Kellä on. Eräs kuukausi oli minulla raha meno kuukausi. Auton korjaus ja kodin kone rikki. Se kuukausi oli tiukka kuukausi taloudellisesti. Tuli ero samantien. Suomalainen nainen olisi ymmärtänyt mutta nämä ovat naisia jotka tarvitsevat tukea ja apua sekä rahaa. Riittää minulle tämä kokemus.

Kyllä se näin on. Vaihdoin perus suomalaiseen pyöreähköö naiseen. Ei se tämänkään emännän ylläpito ilmasta ole mutta säästynpähän seksiltä.

• $$$$$

Raha on suurimmalle osalle venaläisistä naisista hyvin tärkeää,miehen kuuluu maksaa kaikki siis ihan KAIKKI.

• Zorg

Näyttää tähän mennessä pitävän paikkansa...
        ei ole paljoa tarjoutunut maksamaan edes osaa...
        esim. raflalasku voi olla ihan mukava nykyeuroilla,
        esim. Hesan tai Turun pintaliitopaikoissa...

• maassa maan tavalla

Et varmaan asuisi niin leveästi edes venäjällä.
        Helppo se on tänne tulla valmiiseen maahan.

• ole paha

jos hän on kallis, eihän hänen tarvitse tienata niitä rahoja. hän vain tuhlaa ne.
        pakko myöntää, laiskempia en ole nähnyt kuin itäblokkinaiset, mistä maasta hyvänsä sieltä.

• tantcherii
        Zorg kirjoitti:

Näyttää tähän mennessä pitävän paikkansa...
        ei ole paljoa tarjoutunut maksamaan edes osaa...
        esim. raflalasku voi olla ihan mukava nykyeuroilla,
        esim. Hesan tai Turun pintaliitopaikoissa...

Niin, kumman haluaa valita, suomalaisen naisen joka maksaa itse menonsa, ei ehkä sitten kulje ihan merkkivaatteissa, vai sen viimeisen päälle laitetun venäläisen. Näin kärjistäen, mutta jos haluat että nainen näyttää siltä kuin löytyessä niin kaiva vaan kuvetta. Ja reippaasti. Tai tyydy suomalaiseen.

• unohtanut?

Muista toinen maailmansota, tarjoiletko venakko-naiselle ilmaset ateriat ja juomat?? Älkää kiikuttako niitä tänne.

• ei_nyt_jaksa_keksiä

Kauan pitää muistaa? 100 vuotta? 200 vuotta? Pitääkö kantaa kaunaa myös 30-vuotisesta sodasta? Entä Krimin sodasta? Voi taivas näitä riemuidiootteja.

• sinä vain!!!
        ei_nyt_jaksa_keksiä kirjoitti:

Kauan pitää muistaa? 100 vuotta? 200 vuotta? Pitääkö kantaa kaunaa myös 30-vuotisesta sodasta? Entä Krimin sodasta? Voi taivas näitä riemuidiootteja.

Niin kauan pitää muistaa kuin elää. Voitko itse olla noin idiootti, mitä isämme ja sitä aikaisemmat ovat meille antaneet? Vapaan ja itsenäisen Suomen. Mieti ensi kerralla, kun höyläät venakkoasi.
        Kiitos kaikille aikasemmille vastauksista, jotka puolustavat suomalaisuutta!!

• venäläinen

Ostaa vaikka viisi kultakelloa,katsos kun oli pakko ostaa kun se oli alennuksessa.
      Mies juoksee työssä ja maksaa kalliita alennuslaskuja..hyvä suomi mies.

• Tane

Minä kerran venakon kanssa seurustelin. Kutsuin kotiini Jyväskylään, se tuli Viron kautta laivalla Hesaan. Kerroin jo hyvissä ajoin, etten voi maksaa junalippua koska olen köyhä opiskelija. Tuli silti ja maksoi junalippunsa. Että ei ne kaikki, jos useimmat...

• venäläinen nainen

itse tykkään hyvistä vaatteista ja koruista enkä oleta et poikaystäväni maksaa mut kun satun seurustelemaan sellaisen SUOMALAISEN miehen kanssa joka haluaa ostella mulle kaikkea niin mikäs siinä. Itselläni on kuitenkin aina vaivautunut olo kun mulle ostetaan jotain, vaikka vain syntymäpäivälahjaksi. Eli ei kaikki juokse rahan perässä. Tuntuu vaan siltä et ku venäläiset naiset haluaa panostaa ulkonäköönsä jne. niin yleensä niiden miehet haluaakin auttaa rahallisesti siinä ja siitä taas muodostuu semmonen käsitys et venäläiset naiset haluaa vain rahaa. Kateellisten panettelua sanon minä.

• venäläinen nainen

siis se mun sama suomalainen mies haluaa maksaa myös kaikki illalliset ja matkat ja sanoo et se on miehen tehtävä hankkia rahaa ja ikään kuin elättää nainen. Mut tällaisia tapauksia on ilmeisesti tosi harvinaisia Suomessa.

• kuullut
        venäläinen nainen kirjoitti:

siis se mun sama suomalainen mies haluaa maksaa myös kaikki illalliset ja matkat ja sanoo et se on miehen tehtävä hankkia rahaa ja ikään kuin elättää nainen. Mut tällaisia tapauksia on ilmeisesti tosi harvinaisia Suomessa.

että venäläiset naiset ovat hyvät sängyssä

• heikki jolla pitkä lerssi
        kuullut kirjoitti:

siksi kannattaa niihin panostaa. Heittää pois sitten kun alkaa alapää ja yläpää kurtistumaan ja hakee uuden barbaran rajan takaa, heleppoo ko mikä :)

• typerä
        heikki jolla pitkä lerssi kirjoitti:

siksi kannattaa niihin panostaa. Heittää pois sitten kun alkaa alapää ja yläpää kurtistumaan ja hakee uuden barbaran rajan takaa, heleppoo ko mikä :)

kenen alapää ja yläpää ? naisen vai miehen?

• siiten onnistanut
        venäläinen nainen kirjoitti:

Normaali suomalainen mies laskee joka pennin ja tarkaan, eikä varamasti heru naiselle mitään, kaikest vähiten kauneudenhoitoon.

• laskeeko
        siiten onnistanut kirjoitti:

Normaali suomalainen mies laskee joka pennin ja tarkaan, eikä varamasti heru naiselle mitään, kaikest vähiten kauneudenhoitoon.

joka pennin jos ostaa olutta?

• heikki jolla on pitkä lerssi
        typerä kirjoitti:

kenen alapää ja yläpää ? naisen vai miehen?

venäläinen nainen on pelkkä objekti. Sitä saavat mitä tilaavat.

• ja se siinä
        laskeeko kirjoitti:

joka pennin jos ostaa olutta?

vikanan onkin. Suomalaisessa miehessä..

• vaikea.
        ja se siinä kirjoitti:

vikanan onkin. Suomalaisessa miehessä..

tapaus

• Anonyymi
        kuullut kirjoitti:

Ei ole. Suomalainen nainen ei ujostele. Venäläinen ujostelee. Olen ollut naimisissa venäläisen naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe