En kyllä ymmärrä miten joku 165 senttinen mies kehtaa liikkua itseä 10 senttiä pidemmän naisen kanssa? Ainakin mitä mun kavereiden juttuja oon kuunnellu niin harva mies tykkää seurustella tai alkaa kosia pitkää naisia?? Mutta miksi ne jotkut pienet miehet kuitenkin alkaa vilkuilla naista 'siinä mielessä' lähestyvät ja haluaa kosia sitä pitkää naista?? ajattelen joskus jos tuollainen pieni mies lähestyy minua,että on otsaa...!! ja mitä se oikein luulee?? ( itsestään??)ja useinmiten jos mies ei ole mikään 'uros' mutta ihan vaan sellainen 'tavallinen pieni tallaaja' niin ihmettelen, että sillä on otsaa lähestyä minua,eli naista joka on häntä kaksi päätä pitempi!
tai vain koska nainen on esim. kaunis vai?? tai onko miehen pakko saada se nainen sänkyyn sitten vai mitä tuollainen pieni mies oikein luulee itsestään kun sillä on otsaa lähestyä sitä pitkää naista ja haluaa jopa alkaa tanssia mun kanssa hitaita??? no onpa kiva näky sitten....
Eikö jotakin pientä miestä siis haittaa jos nainen joka on häntä kaksi päätä pidempi ohittaa hänet pituudessa...? Itseäni tämä haittaa kyllä suuresti! ja myönnän etten edes vilkuile miestä päin olkoot mies vaikka kuinka kivan näköinen tahansa jos se on mua paljon pienempi,mutta mun perään ne aina kyllä raataa! Sitten kun seisomme vierekkäin niin saan katsoa alaspäin, ja mies korkealle ylös! en tunne itseäni naiselliseksi ollenkaan pienen miehen kanssa,olkoot vaikka minkälainen uroksesta kyse.
Mielenkiintoni lopahtaa heti jos mittaillessani itseäni hänen vieressään tunnen, että emme olemme saman pituisia!! Mutta nuo miehet jäävät vaan soittaa poskea mulle koko ilta ja haluaa tavata uudelleen ja tehdä treffit! Mielestäni tuo ei ole edes mikään näky,eli noin lyhyt mies ja noin pitkä nainen! :D
Pääni kääntyvän vain pitkien reippaasti yli 178cm miesten perään MUTTA Tuntuu vain että JUURI ne lyhyehköt miehet ravaavat perässäni..uuuuaaaaagh!!!!!!!
aina................
9
1176
Vastaukset
- tuttua
Nämä lyhyimmät (168 ja 171 senttiset) eivät vaan kestäneet mun pituuttani, kai se otti itsetunnon päälle, mun piti alkaa käyttää litteitä kenkiä alko yksi tyyppi vaatia! kun sitä joskus hävetti kävellä mun kaa ( vaikka ihan söpö olen :)
koska meidä pituudessa oli enemmä kuin 10 senttiä eroa! mieleummin ei kiitos mulle enää pientä :)- zxxc
sitä pikkuista miestä, saatat yllättyä. Ehkä on tarkoitettu juuri niin, että ne pikku-ukot juoksee sun perässäs, ja sä löydät sieltä sen huippuyksilön.
Kokeile, kun asia kerran sua vaivaa.
Ja mitä isompi mies, sen pienemmät...
Ja jos se pikku-ukko osaa laulaa, niin ....
katso myös kengän koko, se on suoraan suhteessa siihen... - zxxc:lle
zxxc kirjoitti:
sitä pikkuista miestä, saatat yllättyä. Ehkä on tarkoitettu juuri niin, että ne pikku-ukot juoksee sun perässäs, ja sä löydät sieltä sen huippuyksilön.
Kokeile, kun asia kerran sua vaivaa.
Ja mitä isompi mies, sen pienemmät...
Ja jos se pikku-ukko osaa laulaa, niin ....
katso myös kengän koko, se on suoraan suhteessa siihen...Hei mulla on jo ihan tarpeeksi kokemusta pienistä miehistä,myös siellä sängyn osastolla! mutta nyt ei vaan enää mennä kääpiö-miesten lankaan! ja mä en ole ollenkaan jonkun miehen" kyrvän '
perässä! ihan rehellisesti ja suoraan kirjoitettu eli tuon vehkeen nimi on! pöh!
- Mies, ihminen
"En kyllä ymmärrä miten joku 165 senttinen mies kehtaa liikkua itseä 10 senttiä pidemmän naisen kanssa?"
Miksei kehtaisi, harvempi ottaa sellaista kumppania jota ei kehtaa kadulla taluttaa ja yli 175 senttisissä naisissa on kuitenkin kohtuu paljon yksilöitä joille ei tarvi vetää paperipusaa päähän... ;-) - fghgf
et ole ainoa...
- Mies minäkin
Olen kyllä aina epäillyt, että tänne kirjoittaa ainoastaan miehet, jotkut naisina esiintyen. Viestisi veti sellaiset pohjat, että epäilykseni vahvistui. Ei kai kukaan voi olla noin tyhmä, toivottavasti ei?
- nyt vähän
siltä että sulla on kusi noussu pahasti päähän vaikka pitkä oletkin.
- MinäMies
Mä oon lyhyt, en ees yritä kiistää sitä. Ite en kyl siltikää valitse naista pituuden mukaa, vaa ihan muut jutut on mulle tärkeitä. Vaikutatki vähä nuorelta mut toi on lähinnä itsetuntojuttu.
- olen
NO NUORILLA MIEHILLÄ, SIIS ALLE 30V. TUNTUU TODELLAKIN OLEVAN ONGELMIA JA PAHOJA TÄMÄN SUHTEEN. EI VOI YMMÄRTÄÄ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261