Kihloihin kaukosuhteessa

Muita?

Tilanne on se, että meillä on ja on aina ollut 800 kilometriä välimatkaa. Näemme toisiamme säännöllisesti emmekä siis ole asuneet päiväkään saman katon alla. Lomat vietämme yhdessä ja elo ei tosiaankaan aina ole auvoisaa, niin kuin ei parisuhde aina muutenkaan. Mistään alkuhuumasta ei siis ole enää kyse. Ja kokemuksesta tiedän, että poikaystäväni on todellinen sottapytty enkä minäkään ole mikään siivousfriikki. Tämä havainto lienee hyödyksi mahdollisen yhteenmuuton kannalta joskus tulevaisuudessa. Nykyinen tilanne jatkuu opiskelun ja työn takia vielä ainakin 3 vuotta. Emme siis aio asua yhdessä emmekä edes samalla paikkakunnalla ennen kuin vaihdamme kihlasormukset. Onko muita, jotka ovat menneet kaukosuhteen aikana kihloihin?

9

1833

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhuu!

joo nähdään yksi kerta vuodessa,just kävin sen luona siellä päätimme sitten mennä ensi vuoden lopussa eli 2006 kihloihin kun tapaamme taas!
      heh! :D

• utelias

Kuinka pitkää olet seurustellut kaukosuhteessa ja mistä maasta kultasi on?? Oletko minkä ikäinen??
        Itselläni on kaukosuhde myös ja olen haaveillut naimisiinmenosta, mutta sitä varmasti saa oottaa viel monta vuotta. Muuten vain olen utelias, toivottasti ei haittaa mun kyselyt... =)

• Juliana

Mekään emme kihlattuni kanssa asu saman katon alla ja välimatkaa on reilut 300km ja hyvin on kihlaus pysynyt. Olemme olleet kihloissa reilut 2 vuotta ja pyrimme näkemään toisemme joka viikonloppu. Ensi syksynä jos kaikki menee hyvin niin etsimme yhteisen asunnon.

• kata 86

mulla oli kaukosuhde n240km päässä meillä meni ihan hyvin, mutta jotain meni pieleen ja me erottiin.yli vuoden jälkeen kirjoitin sille kirjeen ja nyt ollaan taas hyviä ystäviä.vuoden aikana olen tajunnut miten hyvä ja tärkeä mies se kuitenkin oli.että välimatka ei katso kuinka kaukana rakkaus on ja mitan usein näkee.

• diuhti

oltiin eletty kaukosuhteessa hieman päälle 4 kk, kun ihana poikaystäväni kysyi the kysymyksen..vieläkin kaukosuhde jatkuu ja haaveillaan yhteisestä kodista ja arjesta..nuo koittaa sitten ensi keväänä/kesällä kun tätä välimatkaa ollaan reissattu vuosi..!
      kaukosuhde on kyllä niin syvältä, mutta sen jaksaa kun rakastaa niin isosti..eikös?

• onnellinen

Kaukosuhdetta 6 kk takana ja nyt olemme menossa kihloihin ja yhteenmuutto edessä vuoden vaihteessa....

• joopa
        onnellinen kirjoitti:

Kaukosuhdetta 6 kk takana ja nyt olemme menossa kihloihin ja yhteenmuutto edessä vuoden vaihteessa....

Meillä väliä 1800 km ja juuri mentiin naimisiin....elämä hymyilee....luottamus molemminpuolin 100 %....rakkautta riittää :-)))))

• Johnny

Olin kai naiivi ja typerä kun 7 vuotta jaksoin kaukosuhdetta, töistä ja opiskeluista johtuen, menimme kihloihin, muutaman vuoden kuluttua naimisiin ja vaimoni petti lopulta.
      Ohjeeni siis on, kaukosuhteet on perseestä, jomman kumman on luovuttava omista haaveistaan tai toiveistaan yhteisen tulevaisuuden hyväksi. Meistä kumpikaan ei ollut valmis luovuttamaan/tekemään kompromissia ja huonosti kävi.

Ikävää että kantapään kautta piti tämäkin oppia.

• --...---

Tuskin ketkään kaksi ihmistä on niin samaa mieltä kaikista asioista, ettei kompromisseja täytyisi tehdä,oli sitten kyse normaalista- tai kaukosuhteesta. Itse elän kaukosuhteessa ja välimatkaa on 5000 km, tätä on jatkunut pari vuotta. Haaveena yhteinen elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10885
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8157
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3626
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3548
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3504
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2499
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1776
    Aihe