Olen 160/130kg muija. Juon paljon viinaa. Olen yrittänyt nyt etsiä baarista jo pitemmän aikaa miestä. Jos löytäisi jonkun hyvän näköisen, vähän varakkaamman miehen joka tahtoisi tasokkaan, mutta XXL kokoisen työttömän, peruskoulun käyneen naisen niin olisin ihan tyytyväinen. Tupakan poltto ei haittaa kun poltan itsekkin vähintään kaks askii päivässä. Asun Hervannassa ja yksin. Mulla on kissa, muttei kissanhiekka laatikkoa. Vähän on sillain yksinäistä. Kyllä Kultasessa Apinassa tulee aina sellaset rumat miehet jutteleen, mutta kun mää tahon komean. Mitä mä voin tehä?
En saa miestä
7
1467
Vastaukset
...vaihtaa baaria välillä. Mistäpä tietää vaikka jossain toisessa paikassa on parempi mäihä. Entä näyttääkö ne rumat miehet aina yhtä rumilta? Jos keskittyisit alkuillasta vain siihen viinanjuontiin, alat katselemaan miehiä vasta sitten, takuulla näyttää loppuillasta paremmalta.
- heh,heh
Sorry, mutta ei mene täydestä stereotypiasi.
- summerson78
Sun kannattee katsoa ensin peiliin ja ehkä sitten arvostelemaan miehiä.
Yleensä se luonne ratkaisee eikä se että mitnkä komee on....... - DKDK
Kuinka tyhmiä te vastaajat olette? Näkee jo kilometrin päästä että tämä on pelkkä provo.
- mielestäni
aika lailla överiksi!
- kerää rohkeutta
Yleensä 8mm nailonköysi riittää, mutta noilla läskeillä voideltu 10 mm olis hyvä.
..
Vai petti se XXL-muija sutkin, ottaa varmaan koville. Saahan sen ajan kulumaan noinkin. Mä annan sulle yhden hyvän neuvon. Keksi seuraavalla kerralla vähän uskottavampi tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741