En saa miestä

Apua kaipaava

Olen 160/130kg muija. Juon paljon viinaa. Olen yrittänyt nyt etsiä baarista jo pitemmän aikaa miestä. Jos löytäisi jonkun hyvän näköisen, vähän varakkaamman miehen joka tahtoisi tasokkaan, mutta XXL kokoisen työttömän, peruskoulun käyneen naisen niin olisin ihan tyytyväinen. Tupakan poltto ei haittaa kun poltan itsekkin vähintään kaks askii päivässä. Asun Hervannassa ja yksin. Mulla on kissa, muttei kissanhiekka laatikkoa. Vähän on sillain yksinäistä. Kyllä Kultasessa Apinassa tulee aina sellaset rumat miehet jutteleen, mutta kun mää tahon komean. Mitä mä voin tehä?

7

1469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vaihtaa baaria välillä. Mistäpä tietää vaikka jossain toisessa paikassa on parempi mäihä. Entä näyttääkö ne rumat miehet aina yhtä rumilta? Jos keskittyisit alkuillasta vain siihen viinanjuontiin, alat katselemaan miehiä vasta sitten, takuulla näyttää loppuillasta paremmalta.

• heh,heh

Sorry, mutta ei mene täydestä stereotypiasi.

• summerson78

Sun kannattee katsoa ensin peiliin ja ehkä sitten arvostelemaan miehiä.
      Yleensä se luonne ratkaisee eikä se että mitnkä komee on.......

• DKDK

Kuinka tyhmiä te vastaajat olette? Näkee jo kilometrin päästä että tämä on pelkkä provo.

• mielestäni

aika lailla överiksi!

• kerää rohkeutta

Yleensä 8mm nailonköysi riittää, mutta noilla läskeillä voideltu 10 mm olis hyvä.

..

Vai petti se XXL-muija sutkin, ottaa varmaan koville.

• Saahan sen ajan kulumaan noinkin. Mä annan sulle yhden hyvän neuvon. Keksi seuraavalla kerralla vähän uskottavampi tarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4816
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      177
      4328
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      133
      3983
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3922
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3711
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3528
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3084
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2524
    Aihe