kiltti

tyttö

Luin noita ihan vanhimpia viestejä tällä palstalla ja siellä oli sit keskustelua kilteistä tytöistä, oli pakko laittaa samasta aiheesta uus keskustelu. Eli oon 20v nainen ja melkein poikkeuksetta jokainen mies on sanonut minua kiltin tytön näköiseksi. Se on kuulema vaan positiivinen asia, eikös vaan miehet..?:) Mutta kun ei se itseäni kauheasti jaksa imarrella, olis se kiva välillä olla seksipommin näköinenki.

Ja sitten eräs asia, joka taitaa nykyään olla suht harvinaista, eli en ole kertaakaan kokeillut yhdenillan juttua. En nyt tarkoita, et sitä mikään pakko ois kokeilla. Ulkoisesti mussa ei oo mitään vikaa (kuulostaa itserakkaalle mut moni on sanonut mua kauniiksi), mutta multa on baarissa oikeasti varmaan tasan yhden kerran kysytty et lähtisinkö mukaan..(!) Yleensä ne vaan tyytyy pyytään numeroa, oon miettiny et johtuuko se sit siitä, et oon niin kiltin näkönen, et on turha es yrittää ku en varmana lähe mukaan... Sen verran kiltti kuitenki oon, etten viitsi itse kysyä :)

Omasta mielestäni en tosiaankaan ole "kiltti tyttö", sit ku meen tekeen esim. jotain pervoa niin ollaan ihan kauhuissaan ja luullaan et se on joku hetkellinen mielenhäiriö :D Onhan se mukavaa ku tietää, et miehet ei pidä ainakaan minkään huoran näkösenä... Tästä ei nyt tullu kauhean johdonmukainen ku kirjotin vaan innoissani mitä mieleen tulee. Mutta jos nyt jonkulaisia kommentteja tulis :)

16

1706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miezz

Varmaan oletkin kaunis seksipommi. Eihän se aina vaatetukseen liity. Jos kasvoilla on sellainen peipifeissimäisyys, niin siitä se kuva varmaan saadaan. Mutta onhan se ihan hyvä asia. Niitä ns. huoran näköisiä ja huoramaisesti pukeutuvia kun on liikaa. Onkos se sitten pakko kokeilla sellaista yhden illan juttua? Jos miehet ei pyydä sua hommiin luokseen samana iltana, vaan antavat numeronsa, niin kai siinä on taustalla jonkinlainen arvostus, kiinnostus muutenkin kuin saada vain pillua. Kuten sanottu, miehet tykkää kilteistä tytöistä.

• Et pahojen tyttöjen kaa leikitään ja kilttien kaa perustetaan se perhe sit kun aika koittaa. Ei välttämättä lohduta hirveesti mut niin se vaan menee puolin ja toisin

• hone-y

mitä sinä välität siitä, mitä toiset ajattelevat? Jos joku järkyttyy jostain tekemisestäsi, niin tarjoa jotain rauhoittavaa :)

Itse vältän kaikkea luokittelua. Sitä vastaan saa taistella jatkuvasti. Olen kanssa sellainen kiltti tyttö ulkonäöllisesti mutta minkäs teet. Ajatusmaailmaltani olen kuitenkin villi ja vapaa sielu, vähän kapinallinen ja vapaamielinen. Jos joku ei kestä kuoren ja sisällön ristiriitaa, niin voi voi. Elä omaa elämääsi sellaisena kuin olet, älä sensuroi itseäsi sopiaksesi paremmin johonkin luokitukseen, jota et itse edes ole ollut määrittelemässä!

• pahkura

aamulla ne on kuiteski jo räjähtänyt!!! :):)

ei,ei..sitäpaitti vaiks on kiltinnäköinen ni silti voi olla samalla käheen näköinen...
      öööööh.. älä kysy että miks mutta niin vain on,jotenkis sen vaan ratkaisee se koko paketti,eikäs vaan näkö... juuh :):)

• Asiasta huvittunut

Miehet kunnioittaa sua ja näkee sussa muutakin kuin pelkän pimpsan. Tämän lisäksi ne haluaa sekä seurustella että harrastaa seksiä sun kanssa. En käsitä, miten kestät...

• haluakaan

seurustella mun kanssa, älä kysy miks mut niin se vaan on.. Ei oo ainakaan viimeisen vuoden sisällä tullu vielä vastaan sellaista. Aina tuntuu löytyvän joku syy tai sit vaan lakataan pitämästä yhteyttä, mut se onki sit toinen juttu, josta vois puhua koko päivän. Käsitit varmaan vähän väärin ton mun viestin, en mä mitenkään inhoo tätä kiltti tyttö-juttua, mut siihen vaan liityy kaikenlaista :)

• Haba
        haluakaan kirjoitti:

seurustella mun kanssa, älä kysy miks mut niin se vaan on.. Ei oo ainakaan viimeisen vuoden sisällä tullu vielä vastaan sellaista. Aina tuntuu löytyvän joku syy tai sit vaan lakataan pitämästä yhteyttä, mut se onki sit toinen juttu, josta vois puhua koko päivän. Käsitit varmaan vähän väärin ton mun viestin, en mä mitenkään inhoo tätä kiltti tyttö-juttua, mut siihen vaan liityy kaikenlaista :)

Mä haluan seurustella sun kanssa! :)

• Asiasta huvittunut
        haluakaan kirjoitti:

Se taas johtuu sitten ihan muista syistä, jos joku tietty tyyppi ei halua seurustella. Mutta yleisesti ottaen olet varmasti hyvinkin potentiaalista tyttöystäväainesta.

Pointti oli kuitenkin se, että jos kuulut kategoriaan "seksiä & seurustelua", niin en ymmärrä miksi ihmeessä haluaisit (tai olisi kiva) kuulua kategoriaan "pelkkää seksiä"?

• alkuper.
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

Se taas johtuu sitten ihan muista syistä, jos joku tietty tyyppi ei halua seurustella. Mutta yleisesti ottaen olet varmasti hyvinkin potentiaalista tyttöystäväainesta.

Pointti oli kuitenkin se, että jos kuulut kategoriaan "seksiä & seurustelua", niin en ymmärrä miksi ihmeessä haluaisit (tai olisi kiva) kuulua kategoriaan "pelkkää seksiä"?

Voiks ite ihan rehellisesti sanoa ettet haluais olla joku muu es yhen päivän.. Tai yön :) Kyllä mä ainaki haluaisin es yhen kerran irrotella, en meinaa ettei se muuten onnistuis ku pokaamalla jonku baarista.. Sitä on vaan vaikea selittää, saa kai sitä välillä tehdä jotain vähemmän viisasta :)

• pojalta

Kiltit tytöt herättää hoivavietin eikä niitä halua panna jos ei seurustella.

• on kovaa

valuuttaa. Niin monta lorttoa nähneenä voin karrikoidusti sanoa että "kyllähän semmosta lorttoa panee, mutta naimisiin meen kiltintytön kanssa!"

• MinäMies

niit tyttöi jotka näyttää tosi kiltiltä, ja onki ihan kiva luonteelta. Sen lisäks oot peto sängys. Madonna/Huora, ihana! Tuu heti tänne ni saat pusun.

• Siiri**

Kuulostaa tutulta.. Olen itsekin kiltti tyttö ja kiltin ja nuoren näköinen. Mutta jostain syystä sain sinkkuna ollessa paljon ehdotuksia seikkailuihin ja niitä juuri en halunnut vaan turvallisen miehen seurustelukumppaniksi.

Nyt seurustelen miehen kanssa, joka on vakavasti liikkeellä ja taitaa tykätä kilteistä tytöistä. ;)

• .....

Olet ilmeisesti sen näköinen, että keräät huomiota tietyntyyppisiltä henkilöiltä. Sellaisilta kuin minä. En mene koskaan baarissa juttelemaan sille huoralookin naiselle, mutta sille kiltimmän näköiselle saatan mennäkin ja voin jopa pyytää puhelinnumeroa. Kuulut ilmeisesti kategoriaan "tyttöystäväainesta". Se että seuraako siitä seurustelua, riippuu monista asioista, mutta mielestäni se on pelkästään hyvä asia.

Mutta jos yhdenillan juttua etsit, paljasta pintaa esiin. Jos olet vielä kaunis, saat varmasti toivomaasi huomiota. Toinen vaihtoehto on sanoa sille puhelinnumeroa pyytävälle tyypille "En etsi mitään vakavaa." ja hymyillä vähän "silleen". Tässä tilanteessa voi tulla ongelmaksi se, että miehellä saattaa olla periaate, jonka mukaan hän ei harrasta yhdenillanjuttuja. Saattaa kuitenkin olla, että mies ajattelee, että mikäs siinä paremman puutteessa.

• alkuper.

Kirjoitit mukavasti :) Aina mulla on paljasta pintaa näkyvillä ku baarissa oon ;) Toi on totta et vedän puoleeni tietynlaisia tyyppejä, valitettavasti sinne sekaan eksyy niitä hissukoitakin, vaikka tykkään ite sellasista itsevarmoista miehistä... Oon huomannu senki et välillä tuntuu et ketään muuta naista siellä baarissa ei pyydetä hitaille mun lisäks :D Onhan se kauheen imartelevaa, en mä sitä kiellä :)

Mutta ehkä koko pointti tässä keskustelun aloittamisessa on se, etten pidä siitä et mut laitetaan johonki kategoriaan ja automaattisesti oletetaan et sinne kuulun. Kuka tahansa joka mua enemmän tuntee tietää etten oo kiltti tyttö, luonteeltaniki aikamoinen kiukkupussi välillä ja mitä seksiin tulee niin... noh, jätetään se mainitsematta ;) Mutta minkäs teet jos kiltiltä tytöltä näytän, varsinki välillä ku iskee ujous päälle.

• .....
        alkuper. kirjoitti:

Kirjoitit mukavasti :) Aina mulla on paljasta pintaa näkyvillä ku baarissa oon ;) Toi on totta et vedän puoleeni tietynlaisia tyyppejä, valitettavasti sinne sekaan eksyy niitä hissukoitakin, vaikka tykkään ite sellasista itsevarmoista miehistä... Oon huomannu senki et välillä tuntuu et ketään muuta naista siellä baarissa ei pyydetä hitaille mun lisäks :D Onhan se kauheen imartelevaa, en mä sitä kiellä :)

Mutta ehkä koko pointti tässä keskustelun aloittamisessa on se, etten pidä siitä et mut laitetaan johonki kategoriaan ja automaattisesti oletetaan et sinne kuulun. Kuka tahansa joka mua enemmän tuntee tietää etten oo kiltti tyttö, luonteeltaniki aikamoinen kiukkupussi välillä ja mitä seksiin tulee niin... noh, jätetään se mainitsematta ;) Mutta minkäs teet jos kiltiltä tytöltä näytän, varsinki välillä ku iskee ujous päälle.

Itse menen juttelemaan sellaisille "kiltin näköiseille" tytöille, koska yleensä ne ovat fiksumpia. Ulkonäköön perustuva stereotypia, pakko myöntää, mutta sellaisia me ihmiset ollaan. Kaikki luokittelee kaikkia ja niistä mielikuvista on aika vaikea päästä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe