Muutama hörhöilijä ajaa rutiköyhään kuntaan jäähallin rakentamista ja tietenkin verorahoilla. Miksi eivät hankkeen puuhamiehet maksa rakentamista itse?
Lisäksi lähistöllä sijaitsee jo 3 hallia jotka toimivat vajaakäytöllä.
Kerimäen suunnitelmat jäähallista
11
1293
Vastaukset
- Kerimäellä
Mikäs vika sellaisessa paikassa, jossa nuorisokin saa harrastaa liikuntaa? Ehdottomasti jäähalli Kerimäelle, nousee jääkiekonkin taso täällä päin. Tiedoksesi vaan, että yksikään jäähalli ei ole vajaakäytössä.
- Se maailman suurin
Puukirkko,eikos se riitä,Kerimäen nuorisolle?
- selänne
No ei varmasti kiekon taso Kerimäellä nouse. Ajattele vähän.
- ja vamasti
selänne kirjoitti:
No ei varmasti kiekon taso Kerimäellä nouse. Ajattele vähän.
Jos jäähalli tulee Keriämäelle, niin VARMASTI taso nousee, ajattele itse vähän.
- mato.valtonen
järvenjäälle vaan kaukaloita pystyyn. niinku meillä oli kotopuolessakin. saa isot turnauksekki lutviintuun ku lääniä piisaa misä pelata
- ettäkö
mille jäälle? Tuppaa kausi jäämään kovin lyhyeksi.
- Tuu
Verorahoilla.Eikös siitä ole menossa osakeanti
- Kerimäelle
Tämä on huhu.
- järjetöntä
SaPKo pysyy Savonlinnassa.
t. Tex Willer
- Mr Kerimäki
Tervetuloa vaan SaPKo pelailemaan Kerimäelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125