Pohjameikki tekee tepposet!

Ärsyttääää!

Minulla on kasvojen iho kauttaaltaan pintakuiva, mutta poskien (ei ne sivuilla olevat kohdat, vaan nenän vierestä alkavat) ihohuokoset ovat suuria. Otsalla näkyy pientä näppyä, jotka eivät ole finnejä eikä mustapäitä. Lisäksi couperosaa poskilla.

Meikkivoiteeni jää pintakuiviin osiin ja pikkunäppyjen kohtiin näkyviin kuivina läntteinä. Couperoottisille ja usein erittäin punertaville poskilleni levitän meikkivoiteen lisäksi peitevoiteen, joka ei mene suurien huokosten ''sisään'', vaan huokoset jäävät paistamaan punaisina aukkoina. Vain ihoon huokosten ympäriltä peiteaine tarttuu.

Tuloksena siis kuivan näköinen iho, johon meikkivoide jää länteiksi ja punaiset, huokoset posket.

Tähän lisään vielä erittäin tummat silmänaluset, jotka eivät peity juuri millään. Lisää ongelmia tuottaa kalman valkea ihoni, joka tuo kontrastia punertavaan ihooni ja tummiin silmänalusiini.

Neuvoja, tuotevinkkejä? Kaikkiin ongelmiin saa antaa neuvon myös erikseen, myös noihin silmänauksiin.

16

1900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikkihullu

Mun mielestä sun kannattais käydä vaikka Sokoksella ja pyytää kosmetologin/maskeeraajan koulutuksen saaneelta myyjältä apua, koska hän näkisi kasvosi ja ihosi ja pystyisi auttamaan sekä kasvovoiteen että kaikkien meikki/peitevoiteiden kanssa.
      Esim. Joe Blascolla ja Make Up Storella on tuotteita eri ongelmiin.
      Yritä kuitenkin erottaa pakkomyyminen ja auttaminen, jollain tuotesarjalla saattaa olla sinulle sopivia tuotteita, mutta kannattaa aina kysyä vaihtoehtoja. Edullista tai kaikista halvinta ei välttämättä kannata kuitenkaan ostaa, mutta joskus tuntuu että esim. Clarinsin edustajat vaan yrittävät pakkokaupata eivätkä kuuntele asiakasta ollenkaan.

• madame

Käsitykseksi jäi, että ihosi on vain pinnasta kuiva - onko se pinnan alta rasvainen?

Sinuna valitsisin kuivalle iholle tarkoitetut ihonhoitotuotteet, käyttäisin kosteuttavia naamioita mm. kurkku ja hunaja ovat hyviä kuivalle iholle. Rasvaisiin kohtiin (talia imemään) voisit laittaa savinaamiota samaan aikaan kun kurkkunaamio kosteuttaa kuivaa ihoa.
      Silmänympärysiholle myös tummia silmänalusia vaalentava silmänympärysvoide.

Jos ihosi on vielä herkkä kannattaa valita herkän ihontuotteet...kuorinta pitäisi olla mahdollisimman voidenmainen ja pieniä rakeita sisältävä.

Usein pintakuivuus on aiheutettu väärillä tuotteilla eli on kuivatettu ihonpinta liian vahvoilla tuotteilla. Kun ihon pintakuivuus on saatu hoidettu voidaan siirtyä joko rasvaisen ihon (jos pinnan alta rasvainen) tai sekaihon jos posket kuivat - ja t-alue otsa, nenä ja leuka rasvaiset ihonhoito- ja meikkituotteisiin.
      Et kerro mitä tuotteita käytät? Miten hoidat ihoasi?

Meikkivoidekin pitäisi olla kuivalle iholle suunniteltu - näitä käyttäisin niin kauan kun pintakuivuus "paranee" kasvoilta. Peiteaine ainakin Oriflamen Rosytone (keltainen voide) laitetaan paikallisesti punoittaviin kohtiin = couperosa kohtiin meikkivoiteen alle, valovoiteen tummille silmänalusille laittaisin meikkivoiteen päälle. Muista kokeilla ensin pelkkää meikkivoidetta! Jos laittaa kaikenmaailman peiteaineet ei tiedä mitä itse meikkivoide peittää!

Kaunis meikki syntyy kauniiseen pohjaan :) toivottavasti näistä oli sinulle apua!

• meikkejä tekevä

Eikö Joe blascon meikkivoide sisällä pelkkää öljyä ja vahaa...se ei siis hoida ihoa pätkääkään! Mielestäni jos on ongelmia ihon kanssa en "peittäisi" niitä tuolla meikkivoiteella vaan etsisin hoitavat tuotteet mitkä ovat suunnattu tietyille ihotyypeille!

• Ärsyttääää!

Tuotteeni ovat seuraavanlaiset:

Puhdistukseen Make Up Storen herkän ihon puhidstuvaahto.
        Kosteuttajana Avenen kuivan iho Antiredness-voide (couperoottisen ihon tuote).
        Kuorin vähintään kaksikertaa viikossa perusvoiteen ja sokerin seoksella.
        Naamiona käytän kosteuttavaa naamiota Yves Rocherilta.
        Meikkivoiteena Make Up Storen Liquid Foundation, joka on kevyt ja käsittääkseni myös kosteuttava. Erittäin nestemäinen tuote.
        Punaisuuteen poskillani olen kokeillu Lumenen Red Neutralizeria ja ''tavallisia'' peitevärejä Make Up Storelta, Lorealilta, Lumenelta... Mikään ei ensinäkään peitä kaikkea punaisuutta ja jäävät vian huokosten ympärille.
        Käytän, jos aamulla on aikaa myös meikinpohjustusvoidetta Lumenelta.
        Silmänympärysvoide hankitalistalla.

Ihoni ei juurikaan rasvoitu tai ala kiiltelemään päivän mittaan. Näpyt otsallani ovat jääneet murrosiän lievän aknen ajoilta 6-7vuoden takaa.

Tietoni ihonnhoidosta on omasta mielestäni erittäin laajat ja hoidankin ihoa juuri näiden käsitysten mukaan. Liian vahvoista tuotteista ei ongelmani johdu, siitä pidän ensisijaisesti huolen. Silti ihoni on tällainen.

Meikkituotteista ongelmia tuottaa vaalea ihoni. Useiden parempien valmistajien meikkivoidesävyt ovat liian tummia iholleni. Make Up Storelta olen tähän mennessä löytänyt täydellisen sävyn (milk) mutta tuote pakkaantuu kuiviin kohtiin. Samoin tekee Lumenen kosteuttava meikkivoide.

Mitä hoitoja kosmetologi voisi tehdä iholleni, etenkin kuivuudelle ja näpyille? Voi että ihoni on ongelmallinen :D

Kiitos avusta. Lisää neuvoja otetaan vastaan myös :)

• pöllö
        Ärsyttääää! kirjoitti:

Meikkivoiteena Make Up Storen Liquid Foundation, joka on kevyt ja käsittääkseni myös kosteuttava. Erittäin nestemäinen tuote.
        Punaisuuteen poskillani olen kokeillu Lumenen Red Neutralizeria ja ''tavallisia'' peitevärejä Make Up Storelta, Lorealilta, Lumenelta... Mikään ei ensinäkään peitä kaikkea punaisuutta ja jäävät vian huokosten ympärille.

Ihoni ei juurikaan rasvoitu tai ala kiiltelemään päivän mittaan. Näpyt otsallani ovat jääneet murrosiän lievän aknen ajoilta 6-7vuoden takaa.

Tietoni ihonnhoidosta on omasta mielestäni erittäin laajat ja hoidankin ihoa juuri näiden käsitysten mukaan. Liian vahvoista tuotteista ei ongelmani johdu, siitä pidän ensisijaisesti huolen. Silti ihoni on tällainen.

Meikkituotteista ongelmia tuottaa vaalea ihoni. Useiden parempien valmistajien meikkivoidesävyt ovat liian tummia iholleni. Make Up Storelta olen tähän mennessä löytänyt täydellisen sävyn (milk) mutta tuote pakkaantuu kuiviin kohtiin. Samoin tekee Lumenen kosteuttava meikkivoide.

Mitä hoitoja kosmetologi voisi tehdä iholleni, etenkin kuivuudelle ja näpyille? Voi että ihoni on ongelmallinen :D

Näist on ainaki mulle ollu apua aknen riivaaman, rasvaisen ja silti pintakuivan ihon kurissa pitämisessä!! :)
        Näppyläistä ihoa ei sais kuoria rakeita sisältävällä kuorintavioiteella, ettei tulehdus levii ympäriinsä. Osta kuorinta-aine, joka kuorii kemiallisesti (apteekista ainaki saa jos ei muuten löydy. Kosmetologi on sanonu mulle, ettei nuorta ihoa tarvii kuoria ku kork. kerran viikossa. Ite en oo todennu Yves Rocherin tuotteita hyväksi, jos haluat tehokosteutusta niin osta Lumenen Radiant C-energy kosteusnaamio(oon jättäny joskus vaikuttamaan koko yöksikin).
        Louis Widmerin (apteekista) pesuaineet toimii mulla, ja sitten käytän näppylöitä kuivattamaan ACO:n kasvovettä.
        Oikeen meikkivoiteen metsästys on helvetti, tiedän! :P Ite sekotan kolmea eri ainetta et olis lähelläkään. Punaisuuteen auttaa No7. Rosy Tone Colour Control, elikkä sellasesta vihreestä putkilosta sekotan suoraan meikkivoiteen sekaan, ni eipä enää punota naama!

• Ärsyttääää!
        pöllö kirjoitti:

Näist on ainaki mulle ollu apua aknen riivaaman, rasvaisen ja silti pintakuivan ihon kurissa pitämisessä!! :)
        Näppyläistä ihoa ei sais kuoria rakeita sisältävällä kuorintavioiteella, ettei tulehdus levii ympäriinsä. Osta kuorinta-aine, joka kuorii kemiallisesti (apteekista ainaki saa jos ei muuten löydy. Kosmetologi on sanonu mulle, ettei nuorta ihoa tarvii kuoria ku kork. kerran viikossa. Ite en oo todennu Yves Rocherin tuotteita hyväksi, jos haluat tehokosteutusta niin osta Lumenen Radiant C-energy kosteusnaamio(oon jättäny joskus vaikuttamaan koko yöksikin).
        Louis Widmerin (apteekista) pesuaineet toimii mulla, ja sitten käytän näppylöitä kuivattamaan ACO:n kasvovettä.
        Oikeen meikkivoiteen metsästys on helvetti, tiedän! :P Ite sekotan kolmea eri ainetta et olis lähelläkään. Punaisuuteen auttaa No7. Rosy Tone Colour Control, elikkä sellasesta vihreestä putkilosta sekotan suoraan meikkivoiteen sekaan, ni eipä enää punota naama!

Yritin etsiä netistä, myös apteekin sivuilta, kemiallisia kuorintatuotteita, mutten löytänyt ainuttakaan. Osaisitko sanoa joitakin tuotteita nimeltä? Olen huomannut, ettei herkkä ihoni pidä mekaanisista kuorinnoista, mutta silti joudun kuorimaan pintakuivuuden usein pois, jotta meikin saisi levitettyä edes joten kuten. Tuo kemiallinen kuorinta saattaisi olla omiin tarpeisiini sopiva. Mutta niitä tuotteiden nimiä kuulisin mielelläni.

Kiitos :)

• pöllö
        Ärsyttääää! kirjoitti:

Yritin etsiä netistä, myös apteekin sivuilta, kemiallisia kuorintatuotteita, mutten löytänyt ainuttakaan. Osaisitko sanoa joitakin tuotteita nimeltä? Olen huomannut, ettei herkkä ihoni pidä mekaanisista kuorinnoista, mutta silti joudun kuorimaan pintakuivuuden usein pois, jotta meikin saisi levitettyä edes joten kuten. Tuo kemiallinen kuorinta saattaisi olla omiin tarpeisiini sopiva. Mutta niitä tuotteiden nimiä kuulisin mielelläni.

niistä nimistä.. Rocilla oli joku sellanen missä on vissiin molemmat, eli jos sen aineen vaan levittää eikä hiero, niin se kuorii kemiallisesti. Pienen paikkakunnan apteekkarilla tuntu olevan tosin aika huono tietämys, joten sun kannattaa käydä ja todellaki kysyy apteekista vielä uudelleen, muistaki merkeistä, koska niiden pitäis tietää siellä.. Mut yleensäki Sokoksesta tai vastaavasta kaupasta kun kysyt, niin löydät varmasti! :) palvelu on meinaan huomioitu niiden tuotteiden hinnassa, ni olis syytä saada vastinetta kans! :P ja tosiaan se Lumenen naamio on loistotuote, vaikka maksaa vähän enemmän (17euroo), suosittelen et koitat sitäkin. ACO:lla on sellanen kosteusvoide, joka kosteuttaa hyvin kuivaa ihoa, eikä se sisällä ollenkaan öljyä, eikä maksa ku n.5 euroa. Sit viel, ku käyt saunassa, ni laita AINA jotain naamaas, vaikka vaan kosteusvoidetta! Mä vaan pistän tällasia, mitkä on mulla auttanu.
        Et sä sit taas vuorostas tietäis jotain toisi hyvää puuteria, ku mun naama kiiltelee järkyttävän paljon eikä mikään tunnu auttavan..? ei meikinpohjustusaineet, kiiltelyä hillitsevät mönjät eikä puuteri. tai siis mä joudun lisäilemään sitä 1.5-2 tunnin välein, ni alkaa kyllästyttämään jatkuva pakkelointi jo pikku hiljaa!!

• pöllö
        Ärsyttääää! kirjoitti:

Ku sä sanoit et meikki ei "täytä" isoja ihohuokosia, niin L`orealilla sellanen harmaa putkilo, Quick Stick tms, helpottaa tähänkin. Mut kannattaa ihan vaan sormilla vetää sillä alueella, eli siis ei painamalla yrittää saada sitä sinne. Eli vaan "sivelet" sitä iholla tai miten ton nyt selittäis. :P

• tsatsiki
        pöllö kirjoitti:

Ku sä sanoit et meikki ei "täytä" isoja ihohuokosia, niin L`orealilla sellanen harmaa putkilo, Quick Stick tms, helpottaa tähänkin. Mut kannattaa ihan vaan sormilla vetää sillä alueella, eli siis ei painamalla yrittää saada sitä sinne. Eli vaan "sivelet" sitä iholla tai miten ton nyt selittäis. :P

Ite käytän Nanoel Luxorious Result-voidemaista kuorintanaamiota. Ei sisällä rakeita ja sopii suht herkällekin iholle. Saa sokkarilta ja maksaa n. 18 egeä

• Ärsyttääää!
        tsatsiki kirjoitti:

Ite käytän Nanoel Luxorious Result-voidemaista kuorintanaamiota. Ei sisällä rakeita ja sopii suht herkällekin iholle. Saa sokkarilta ja maksaa n. 18 egeä

Kertoisitko lisää tästä naamiosta? Onko tulos yhtä ''kuoritun'' tuntuinen, kuin perinteisen mekaanisen kuorinnan jälkeen?

Luin tuotteesta netistä ja siinä sanottiin että käytetään 1-2kertaa kuukaudessa. Ihoni vaatii kuorintaa vähintään kahdesti viikossa tai meikin levitys käy mahdottomaksi. Kuinka usein itse käytät tuotetta?

• ...............
        Ärsyttääää! kirjoitti:

Kertoisitko lisää tästä naamiosta? Onko tulos yhtä ''kuoritun'' tuntuinen, kuin perinteisen mekaanisen kuorinnan jälkeen?

Luin tuotteesta netistä ja siinä sanottiin että käytetään 1-2kertaa kuukaudessa. Ihoni vaatii kuorintaa vähintään kahdesti viikossa tai meikin levitys käy mahdottomaksi. Kuinka usein itse käytät tuotetta?

Panosta enemmän kosteutukseen kuin kuorintaan! Älä hoida oiretta, vaan sitä mikä sen on aloittanut. Siis jos kosteutat ihoasi paremmin, sinun ei tarvitse kuoria sitä noin usein, korkeintaan kerran viikossa meinaa saisi kuoria. Osta laadukas kosteusvoide (yöksi käy paksumpi eli kosteuttavampi) ja kosteusnaamio ennemmin kuin että törsäisit kuorinta-aineeseen omaisuuksia kun ongelmasi ei sillä edes poistuisi lopullisesti.

• Nanoelista
        ............... kirjoitti:

Panosta enemmän kosteutukseen kuin kuorintaan! Älä hoida oiretta, vaan sitä mikä sen on aloittanut. Siis jos kosteutat ihoasi paremmin, sinun ei tarvitse kuoria sitä noin usein, korkeintaan kerran viikossa meinaa saisi kuoria. Osta laadukas kosteusvoide (yöksi käy paksumpi eli kosteuttavampi) ja kosteusnaamio ennemmin kuin että törsäisit kuorinta-aineeseen omaisuuksia kun ongelmasi ei sillä edes poistuisi lopullisesti.

Kyllä, iho tuntuu ainakin itselläni yhtä kuoritulta ja sametinpehmeältä kuin rakeellisellakin aineella. ja käytän sitä 1 krt/vko. Totta on, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, suositeltavaa panostaa hyvään kosteusvoiteeseen, mutta se ei imeydy läheskään niin hyvin kuorimattomalle kuin kuoritulle iholle. Juuri tähän perustuu kuorinnan idea; iho hyödyntää hoitavat aineet paremmin, kun se on ensin kuorittu.

Hyvä kosteusvoide, jota voin sulle lämpimästi suositella, on apteekista saatava lipolan. On tosin rasvapitoisempi, mutta säilyttää kosteuden pitkäkestoisesti ja sopii myös atooppiselle iholle.

Ja kannattaa vielä hankkia kosteuttava kasvovesi.
        Tietääkseni (en ole ihan varma) on sellaisiakin kasvovesiä, joita voi suihkutella meikinkin päälle pitkin päivää. Kannattaa kysyä kemppareilta.

Onko muuten meikkivoiteesi jota käytät hoitava ja kuivalle iholle tarkoitettu?

• ylläolevaan
        Nanoelista kirjoitti:

Kyllä, iho tuntuu ainakin itselläni yhtä kuoritulta ja sametinpehmeältä kuin rakeellisellakin aineella. ja käytän sitä 1 krt/vko. Totta on, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, suositeltavaa panostaa hyvään kosteusvoiteeseen, mutta se ei imeydy läheskään niin hyvin kuorimattomalle kuin kuoritulle iholle. Juuri tähän perustuu kuorinnan idea; iho hyödyntää hoitavat aineet paremmin, kun se on ensin kuorittu.

Hyvä kosteusvoide, jota voin sulle lämpimästi suositella, on apteekista saatava lipolan. On tosin rasvapitoisempi, mutta säilyttää kosteuden pitkäkestoisesti ja sopii myös atooppiselle iholle.

Ja kannattaa vielä hankkia kosteuttava kasvovesi.
        Tietääkseni (en ole ihan varma) on sellaisiakin kasvovesiä, joita voi suihkutella meikinkin päälle pitkin päivää. Kannattaa kysyä kemppareilta.

Onko muuten meikkivoiteesi jota käytät hoitava ja kuivalle iholle tarkoitettu?

Ootko kokeillu valokynällä peittää tummat silmänaluset?

Vinkiksi: jos et saa niitä millään peittoon, vedä huomio muualle ja panosta mahtavaan huulimeikkiin. Taiteilet oikein seksyt pusuhuulet niin kyllä siinä tummat silmänaluset äkkiä unohtuu ;)

• madame
        Ärsyttääää! kirjoitti:

Oriflamelle on ilmestynyt uusia meikkivoiteita ja kahden vaaleimman meikkivoiteen sävy on entistä vaaleampi...Light ivory (vaalein sävy) sopii kalpea naamoille tiedän se, kun olen sillä meikkejä tehnyt...
        Varsinainen kuivalle iholle suunnattu meikkivoide tulee markkinoille muistaakseni tammikuussa...jos on joku tuttu mukana Oriflamessa pyydä ihmeessä näyte ;)

• Ärsyttääää!

Tänne on tullut paljon viestejä, kiitos siitä.

Minua neuvottiin mm. panostamaan kosteusvoiteeseen. Käytän siis tällä hetkellä apteekin Avene-sarjan kuivalle ja erittäin kuivalle iholle tarkoitettua antiredness-voidetta. Eli tässä kohdassa en uskoisi olevan virheitä.

Kuorintaan haluan panostaa nimenomaan herkän ihoni takia, joka ärsyyntyy mekaanisesta kuorinnasta. En usko kuorinnan poistava ongelmaani, mutta tuovan siihen omalta osaltaan hieman helpotusta. Kiitos Nanoelin suosittelijalle, kokeilen tuotetta heti seuraavaksi.

Joku kyseli meikkivoiteestani. Käyttämäni on siis Make Up Storen Liquid Foundation. Pakkauksessa sanotaan tuotteen sisältävän A, D ja E vitamiineja, jotka suojaavat ja hoitavat ihoa. Tuote on kaikille ihotyypeille suunnattu. Olisiko syytä vaihtaa kosteuttavampaan? Ehdotuksia tuotteesta?

Silmänympärysten peittämiseen olen kokeillu valokynää, mutta tulos ei ollut hääppöinen.

Olen ajatellut tämän kuun aikana ostaa kokonaan uudet ihonhoito tuotteet. Sain Biotherm näytteitä ja ihastuin Source Therapie -lähdevesitiivisteeseen ja Aquasource Non-Stop -voiteeseen. Varsinkin tuo lähdevesitiiviste teki ihosta ihanan tuntuisen ja siloisen. Lisäksi samalta valmistajalta ajattelin hankkia myös puhdistustuotteen ja naamion siitä vaaleanpunaisesta sarjasta eli Biosource puhdistusvaahdon ja Aquasource kosteutavan naamion.
      Kertokaapa kokemuksianne tuotteista, mielellään pian, sillä ostokseni teen viikon tai parin sisään.

Kiitos vielä kaikille jo vastanneille sekä jo etukäteen tuleville vastaajille :)

• tsatsiki

tuuthan sitten kertomaan myöhemmin miten Nanoelin kuorintanaamio on auttanut? Olisi kiva kuulla :)

Meikkivoiteesta: itse käytän tällä hetkellä Lancomen Photogenic-meikkivoidetta, joka on kuivalle iholle suunnattu, ja todennut tuotteen hyväksi.

Tuo kuvailemasi ongelma pohjameikin kanssa on todella inhottava! Itsellekin aika usein käy juuri noin ja sitten taas pitää aloittaa meikin teko alusta :( Ne, joilla on normaali iho voivat olla todella kiitollisia ettei tarvitse elää tällaisen ongelman kanssa. Yritetään me muut ongelmasta kärsivät sillä välin keksiä ratkaisu vaivaamme :)

Hyvää joulunodotusaikaa kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1440
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      297
      1280
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1048
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1029
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe