AKNE JA

MEIKKIVOITEET

mitä meikkivoidetta käytätte akneiholle? missä ei ois öljyä? kamalan monissa on.

5

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daliah

The Body Shopista saa öljytöntäkin meikkivoidetta, mut mun mielstä se oli huonoa. Lähti sateessa valumaan, levitty huonosti ja siis tohon hintaan nähden aika surkeeta. Kannattaa suoraan vaan mennä kysymään esim. Sokoksesta myyjiltä, niin säästyy aikaakin. Ja loppujen lopuks en huomannu mitään eroa öljyttömän ja öljyä sisältävän meikkivoiteen välillä, siis aknen kannalta. Huolellinen puhdistus on tärkeempää.

• -Nora-

Itse käytän Lumenen double stay-meikkivoidetta.
      On hyvin peittävä,ja sopii hyvin akneiholle.
      Itse sain aknen hoidettua roaccutan-kuurilla :)

• daliah

Sä joka olit päässy eroon aknesta Roacutanilla, niin kuivuko sun iho kauheesti? Ihotautilääkäri anto mulle viimeks esitteen, mut en oo kauheen innostunu just sen takia ku välil naaman iho hilseilee jo valmiiks kuivuudesta. Iho on rasvainen ja silti välillä rutikuiva, vaikka rasvaan kyllä ihan laadukkailla tuotteilla ja aamuin illoin. Eli kannattaako aloittaa Roacutan- kuuria, onko tosiaan sen arvoista, kun ei mulla loppujen lopuksi iho niin kauheessa kunnossa oo, kerralla korkeintaan muutama näppylä peitettävänä. :) Ja miten pitkä toi kuuri on ja riittikö vaan se yksi vai täytyykö sun jatkuvasti popsia? Oliko sulla pahakin akne, eli onko se tehokasta? Kiitos! :)

• -Nora-
        daliah kirjoitti:

Sä joka olit päässy eroon aknesta Roacutanilla, niin kuivuko sun iho kauheesti? Ihotautilääkäri anto mulle viimeks esitteen, mut en oo kauheen innostunu just sen takia ku välil naaman iho hilseilee jo valmiiks kuivuudesta. Iho on rasvainen ja silti välillä rutikuiva, vaikka rasvaan kyllä ihan laadukkailla tuotteilla ja aamuin illoin. Eli kannattaako aloittaa Roacutan- kuuria, onko tosiaan sen arvoista, kun ei mulla loppujen lopuksi iho niin kauheessa kunnossa oo, kerralla korkeintaan muutama näppylä peitettävänä. :) Ja miten pitkä toi kuuri on ja riittikö vaan se yksi vai täytyykö sun jatkuvasti popsia? Oliko sulla pahakin akne, eli onko se tehokasta? Kiitos! :)

Söin roaa 6kk kuurin,naama kuivui aika paljon varsinkin kuurin alkuvaiheessa,mutta kaikki on yksilöllistä.

Jos sulla ei tosiaan ole kun muutama näppy niin sun pitää ihan itse miettiä otatko kuurin vai et.
        Mulla oli keskivaikea-akne ja sitten tuli pahenemisvaihe 1kk jälkeen joka kesti reilun kuukauden ja naama näytti vielä kauheemmalta :( eli finnejä sattaa tulla lisää ja niistä jäädä arpia jos ei malta pitää näppejä erossa.

Mutta nyt kun kuuri on ohi,niin voin sanoa olevani tyytyväinen,muutamia ikäviä arpia lukuunottamatta.
        Ei ole kivaa kun akne puhkeaa 20-vuotiaana...

Nyt näyttäisi siltä että yksi kuuri riitti,mutta aika näyttää joudunko syömään vielä toisen kuurin.

• daliah
        -Nora- kirjoitti:

Söin roaa 6kk kuurin,naama kuivui aika paljon varsinkin kuurin alkuvaiheessa,mutta kaikki on yksilöllistä.

Jos sulla ei tosiaan ole kun muutama näppy niin sun pitää ihan itse miettiä otatko kuurin vai et.
        Mulla oli keskivaikea-akne ja sitten tuli pahenemisvaihe 1kk jälkeen joka kesti reilun kuukauden ja naama näytti vielä kauheemmalta :( eli finnejä sattaa tulla lisää ja niistä jäädä arpia jos ei malta pitää näppejä erossa.

Mutta nyt kun kuuri on ohi,niin voin sanoa olevani tyytyväinen,muutamia ikäviä arpia lukuunottamatta.
        Ei ole kivaa kun akne puhkeaa 20-vuotiaana...

Nyt näyttäisi siltä että yksi kuuri riitti,mutta aika näyttää joudunko syömään vielä toisen kuurin.

Siis mä laitan naamalle sellasta liuosta nimeltä Dalacin aina aamuisin, mut silti tulee näppylöitä. Mut siltikään en taida haluta ton kuurin sivuvaikutuksia ellen pääse pois ihmisten ilmoilta sen ajaks! :) Varsinkaan jos naama on hetken viel kauheempi, ku tuskin sekään aika mitään viikkoa kestää? Ja se lisää kuulemma ainakin tilapäisesti ihon kiiltelyä, no thanks! Täytyy vaan sinnitellä näillä eväillä! Kiitos vastauksistasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe