Millä tavalla alkoholi vaikuttaa sertralin hexal käyttäjään?
Lääkäri sanoi, että lääkkeen käytön aikana alkoholin käyttö ei ole kielletty, mutta vaikuttaa voimakkaammin. Apteekissa taas sanoivat, että lääkkeen käytön aikana ei suositella alkoholin käyttöä. Sitten luin taas netistä, että alkholi voimistaa lääkkeen vaikutusta..
Eli mites nyt sitten tulee käymään kun menen illalla pikkujouluihin ja tempaisin sen ~8 siideriä?
Tarkoitus on toki ottaa huomattavasti vähemmän, mutta näin periaatteessa?! Osaako joku kertoa mitä on odotettavissa?
sertralin hexal & alkoholi
2
2784
Vastaukset
- ....
Itse olen käytänyt Zoloftia, eli ihan samaa eri nimellä, alkoholin kanssa. Otti sitten muutaman tai 10 annosta, en ole huomannut mitään haittavikutuksia. Joillakin saattaa tietysti vaikutukset voimistua tai muuta, ihan yksilöllistä. Tunnustelet vähän tilannetta ja otat rauhallisesti.
- pikkujouluilija
Laitan nyt tänne omat kokemukseni asiasta ainakin muille tiedoksi.
Kävi sitten tosiaan niin, että viini kolahti päähän pahemman kerran. 3:n pienen viinilasillisen jälkeen olin aivan änkyräkännissä ja muistikin meni..
Eli ilmeisesti niillä on ainakin minuun jonkinnäköistä vaikutusta alkoholin kanssa käytettynä. Sietokyky katosi..
Pitääkin rajoittaa tätä juhlista jatkossa niin kauan kun on lääkitys päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719467- 756452
- 286106
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965910Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435759Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995644- 625073
- 434757
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574106- 493735