kumpi on mielestänne parempi parran ajoon sähköiset koneet vai perinteiset partahöylät...
parran ajo...
5
3402
Vastaukset
- ajo
Itse ajelen höylällä vaahdon kanssa (ei siis geeliä). Sopii paremmin iholle, ei 'polttele' ajon jälkeen.
- Opiskelija
...mulla on taas se käsitys, että juuri höylä ''raastaa'' ihoa enemmän ja aiheuttaa ''polttelua'' ja iho kärsii. Höylällä saat ''höyhenkarvatkin'' pois, mutta jos haluat pienen sängen niin kone on hyvä.
- edellinen
Opiskelija kirjoitti:
...mulla on taas se käsitys, että juuri höylä ''raastaa'' ihoa enemmän ja aiheuttaa ''polttelua'' ja iho kärsii. Höylällä saat ''höyhenkarvatkin'' pois, mutta jos haluat pienen sängen niin kone on hyvä.
Ainakin itseni tapauksessa höylä on parempi, etenkin kaulan iholla.
- Jeps
Itse pidän koneesta sen vaivattomuuden ja nopeuden takia. Myös alapään karvoituksen pikainen siistiminen onnistuu helposti tarvittaessa useimmissa koneissa olevilla leikkureilla.
Höyläämisessä on mielestäni vain liian suuri vaiva nykyaikaisessa kiireisessä maailmassa. Pitää huolehtia partakarvojen pehmityksestä, vaahdoista, after shaveista ja toimitus itsessäänkin vaatii enemmän aikaa ja huolellisuutta.
Hinnassakaan ei eroa juuri ole sillä vaikka kone maksaakin enemmän, höylän käyttäjän täytyy ostella tykötarpeita ja jos haluaa panostaa kunnolliseen aitoa mäyrää tms. olevaan sutiin, niin sekin maksaa huimia summia.
Toinen tykkää toisesta jne. mutta nykypäivän kehittyneillä laitteilla yhtähyvään lopputulokseen päästään molemmilla menetelmillä, toinen on vain helpompi vaihtoehto ja toinen se ansaittu hetki itsensä parissa. - John Smith
Höylällä tulee haavoja, oli terävä tai ei. Koneella ärtyy iho, tosin niin ärtyy höylälläkin. Ehkä voisi koittaa hankkia taas jonku koneen... jos nuo uudet toimisi paremmin. 5 1 terääkään ei paljoa auta.
Orwell oli optimisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684