Tilanne on se, että tapasin baarissa jokin aika sitten kaikinpuolin loistavan nuoren naisen. Ilta meni tosi hyvin, ja vaihdettiin yhteystietoja. Nyt ollaan pari viikkoa pidetty yhteyttä spostilla ja tekstareilla. Merkkien perusteella olen aivan varma, että hän on vähintään yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä. Ongelma on siinä, että olen varattu (kihloissa). Aluksi luulin, että tämä tyttö oli huomannut sormuksen sormessani ja tiesi asiasta. Nyt parin viimeisen postin sisällön perusteella olen alkanut epäilemään, että asia ei olekaan näin.
Kysymys kuuluukin, että miten varmistun asiasta ns. sujuvasti? Haluan kuitenkin olla siinä mielessä rehellinen, että kerron hänelle tilanteeni ja sen, että en voi antaa hänelle mitään "normaalia" parisuhdetta. Mutta toisaalta en haluaisi loukata häntä, jos hän tosiaan on kuvitellut jotain muuta.
Miten kertoa?
7
548
Vastaukset
- sika
Älä kerro missään nimessä, että olet kihloissa! Kun lähdet tapaamaan häntä niin sormus pois sormesta ja panotouhuihin!!! Jos tilanne käy liian tukalaksi voit aina sanoa perusselityksen että sulla on pitkä ja raskas suhde takana etkä vielä ole valmis uuteen suhteeseen!
- Neo
Ei mulla pimpasta puutetta ole.
- Tuna
Et voi siis loukata tätä puolituntematonta naista ja haluat olla rehellinen!? Ajatteletko lainkaan kihlattusi tunteita? Tunnetko olevasi rehellinen häntä kohtaan? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi...
- Neo
kauan se kesti ennenkuin joku tulee laukomaan noita "teet väärin häntä kohtaan"-mielipiteitä..
Miten voit arvostella jonkun toisen tekemisiä tai päätöksiä, jos et käytännössä tiedä mitään hänen elämäntilanteestaan? - Tuna
Neo kirjoitti:
kauan se kesti ennenkuin joku tulee laukomaan noita "teet väärin häntä kohtaan"-mielipiteitä..
Miten voit arvostella jonkun toisen tekemisiä tai päätöksiä, jos et käytännössä tiedä mitään hänen elämäntilanteestaan?Juu, en tiedäkään muuta kuin, että olet kihloissa (rakastamasi) naisen kanssa ja pelaat peliä toisen naisen kanssa ja pelkäät satuttavasi tätä toista. Mitäs lähdet spekuloimaan noita asioita tällaiseen foorumiin... Tottakai saat karvat nousemaan pystyyn tällaiselta yhden miehen naiselta. Sorry, että kommentoin.
Ilmeisesti teillä on jonkinlainen vapaa suhde kihlattusi kanssa. - Neo
Tuna kirjoitti:
Juu, en tiedäkään muuta kuin, että olet kihloissa (rakastamasi) naisen kanssa ja pelaat peliä toisen naisen kanssa ja pelkäät satuttavasi tätä toista. Mitäs lähdet spekuloimaan noita asioita tällaiseen foorumiin... Tottakai saat karvat nousemaan pystyyn tällaiselta yhden miehen naiselta. Sorry, että kommentoin.
Ilmeisesti teillä on jonkinlainen vapaa suhde kihlattusi kanssa.Ei hätää vaikka kommentoit. Mua on muissa keskusteluissa vaan ärsyttänyt todella paljon se kun ihmiset alkavat heti huorittelemaan eivätkä vastaa/kommentoi asiaa mitä se ihminen on oikeasti kysynyt. Mä en voisi mitenkään sanoa ketään huoraksi tietämättä oikeasti mikä hänen tilanteensa on. Mun mielestä ainakin on olemassa hyväksyttäviä syitä uskottomuuteen. Ehkä olen sitten teidän mielestä mieshuora...sille nyt sitten ei vaan voi mitään.
Kyllä, olen kihloissa. Ei, meillä ei ole vapaa suhde. - Tuna
Neo kirjoitti:
Ei hätää vaikka kommentoit. Mua on muissa keskusteluissa vaan ärsyttänyt todella paljon se kun ihmiset alkavat heti huorittelemaan eivätkä vastaa/kommentoi asiaa mitä se ihminen on oikeasti kysynyt. Mä en voisi mitenkään sanoa ketään huoraksi tietämättä oikeasti mikä hänen tilanteensa on. Mun mielestä ainakin on olemassa hyväksyttäviä syitä uskottomuuteen. Ehkä olen sitten teidän mielestä mieshuora...sille nyt sitten ei vaan voi mitään.
Kyllä, olen kihloissa. Ei, meillä ei ole vapaa suhde....sitt vaan voi kertoa sille toiselle naiselle, että et voi/halua hänen kanssaan mitään "normaalia suhdetta" ts. sanoa suoraan, että olet kihloissa? Ei sen luulis olevan vaikeeta, jos et tosissaan halua pettää kihlattuasi.
En ole huoritellut sinua enkä ketään muutakaan. En ole edes osallistunut näihin keskusteluihin aiemmin. Totesin vaan, etten ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Mikäpä minä olen tuomitsemaan ketään?! Jokainen elää oman elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Toivoisin vain, ettei kukaan satuta toista ihmistä tekemisillään. Oon vaan ehkä liian empaattinen ihminen, koska jonkun tuntemattoman ihmisen pettämiset ja petetyksi tulemiset satuttavat muakin.
Olisin kiinnostunut tietämään niistä hyvistä syistä uskottomuuteen (ihan mielenkiinnosta)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672220Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl371932Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051759Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251254Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve51242Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411055Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054