Ostin viikko sitten ihanat ruskeat, intiaanityyliset mokkasaappaat. Kysymys kuuluukin, että minkä värisiä ja tyylisiä vaatteita ja koruja voisin niiden kanssa käyttää? Trendikkäästi siis ;) Minulla ei eriyisesti ole mitään "tyyliä", tarkoitan siis etten ole gootti/teinipissis/cityleidi...Eli se tyyli on vähän hakusessa, mutta nuo kengät oli ihanat :D
Mitä näiden kenkien kanssa?
4
629
Vastaukset
- ---------h----
No, mitä tahansa, mikä omasta mielestäsi näyttää ja tuntuu hyvältä. Itselläni on tuollaiset saapikkaat, mutta käytän niitä kyllä lähinnä vain syksyisin. En tiedä, onko esim. suolainen lumi kauhean hyväksi niille, ja muutenkin kastuvat loskassa. Mutta syksyaikana ovat aivan ihanat esim. samantyylisten hameiden kanssa.
- -mie-
Ei ole kosteus hyväksi, mutta nykyään kyllä saa kaikenmaailman suojamyrkkyjä kosteutta ja likaa vastaan. Pidentävät huomattavasti tuotteen käyttöikää ja helpottaa puhdistusta.
- polle
Farkut sopii hyvin kaikkien ton tyylisten kenkien kanssa, ja esimerkiks joku ruskee vyö tai joku muu pieni ruskee yksityiskohta sopii nätisti ruskeiden kenkien kanssa. Jotkut maanläheiset värit sopii yhteen, ja jotkut näyttävät korut. Mutta neonvärit ei ehkä niin hyvin sovi, esimerkiks kirkkaanpinkit tai -vihreet kumihousut :D ! Kaikenpituset hameetkin sopii tosi hyvin!
- Röpölöö5
Mistä löysit kyseiset kengät? :) Itse ostin toissavuonna Mekka:sta inkkarityyliset mokkanilkkurit ja rakastin niitä! Mutta ne repesivät sauman VIERESTÄ mikä on hankala korjata .. Tai voihan sen korjata mutta ei hyvältä näytä.. En tajua miten niiden niin kävi ;O Ja nyt haluan uudet mutta en löydä mistään! Nelly.com:issa ja Zalandolla on Minnetonka-merkkisiä IHANIA inkkarivaikutteisia kenkiä mutta tooooodella kalliita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140