Alempana oli puhetta kaavojen piirtämisestä. Löytyykö noita peruskaavoja jostakin kirjasta tai netistä, jotta voisi selailla ja tuumailla...
Isojen vaatteiden kaavoja
2
571
Vastaukset
- löytyy kyllä
Suunnilleen ainut halpa kaavojen löytöpaikka on Burda, jota löytyy R-kiskoilta ja isoista marketeista. Burdassa on melkein aina "Plus"-osasto. Kangaskaupoissa on kaavakansioita, joissa on erikseen tosi paljon peruskaavojakin: Burda, Stil jne. ja lisäksi "helppokaavat", joita on aloittelijankin tosi mukava seurata (merkkien yms. selitykset on painettu mukaan). Erikseen ostettavat kaavat ovat kyllä tosi tyyriitä.
Tarvitset OIKEASTI vain yhden housumallin, jakun ja puseron kaavan ja harjoittelun kautta teet niistä vaikka mitä!
Jos joku löytää nettijuttuja, olen odottamassa täällä minäkin korvat höröllä... - :vanha vaate mallina
Moi, mä oon myös näitä reilumpien kokojen kuluttajia. Olen tässä muutaman vuoden ommellut vaatteeni itse, kun eivät kerran ymmärrä kauppoihin kivoja isonkoon vaatteita hommata sitä yhtä kappaletta enempää. Parhaaksi "kaavaksi" olen huomannut vanhat hyvät vaatteet parhaiten toimiviksi ja aikaa tulee myös säästettyä.
Jos olen käyttänyt jonkun lehden kaavoja tai valmiiks ostettuja, ni ne on aina jostain kohdin oudon mallisia. Olen kuullut muiltakin isokokoisilta naisilta ihan samaa, kun kaikkihan me ollaan niin eri mallisia. Ja nopeiten tällä konstilla tulee kaikki kavennus kohdat ym paikoilleen.
Kannattaa vaan muistaa kun käytetyistä vaatteista ottaa kaava-mallia, että käytetyt vaatteet on aina aikaa myöten tekeytynyt päälle ja varsinkin venyvät kankaat saattaneet hieman löpsähtää.
Toivottavasti oli edes jotain apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944