Popeda-Häkää

rocker

Tuli Popedan uusi levy kuunneltua, ja onpa hyvää kamaa. Parasta sitten Svobodan. Costin kitaroissakin on nyt kunnon räimettä ja biisit ovat kaikki tasokkaita. Jani Viitasen tekemä avausbiisi lyö heti luun kurkkuun, rankkaa rynkytystä. Tästä levystä tulee 80-luku mieleen, lähinnä levyt Kaasua, Ei oo valoo ja Kans'an Popeda. Nyt kun Patekin pisti korkin kiinni, niin hyvältä näyttää Popedan tulevaisuus.

5

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petander for ever

      Levy on todella hyvä. Olen samaa mieltä tosta että Svobodan jälkeen paras levy Popedalta. Nuoremmat ottakoot mallia.

      • Tumppiliski

        On mun isä Costello Hautamäki Olen itse Jimi Hautamäki. Olen soittanut Popedan Keikoilla Ja Pikkuveljeni on laulanut Se On Myös Idiootti


    • Juha822222

      jos biisejä saa arvostella niin Eka raita Viitasen säveltämä ralli ei nappaa oikein, ei oo hyvä.
      Toka raita Mauno Ant The Boys on jo Popedan klassikoita syntyessään.
      Ikurin mimmi on keskinkertainen, ei kovin hyvä.
      S.A.I.N.T Armeijalaulu on kyl ihan hyvä joskin kertsi floppaa tietyllä tavalla koska vähän liian väkinäinen mut väliosat on parhautta lähinnä ja tuo pieni kitarakuvio.
      Viides raita Savusuudelma on levyn parhaimmistoa selvästi, Petanderin tekemä biisi.
      Tämän kuunneltuaan voi todeta, onko tää junttirockia? Tulee mieleen joku Ruotsalaistyylinen laulu tuosta enemmän.
      Taivaan portilla on ihan ok biisi.
      Belle Star ei kovin erikoinen, mut menettelee. Täytebiisi, vähän vasemmalla kädellä hutaistu tekele.
      Mikä laulaen tulee on kyl hyvä, joskaan ei erinomainen.
      Taas kutsuu mua maantie on levyn parasta antia Savusuudelman kanssa kyllä, iskee minuun ja kaikkiin.
      Kymmenes raita Lemmenkipee menninkäinen on ihan ok.
      Taattua Popedaa.
      Ostin Desoton on ihan ok myös.
      Autovaras on levyn parhaimmistoa, ei oo kyse mistään junttirockista.
      Ei lasten käsiin on ok ja levyn päättävä Raakaa voimaa on hyvä takavuosien cover-hitti.

      kaikenkaikkiaan hyvä levy joskaan ei upea, on turha verrata tätä Kaasua levyyn esimerkiksi tai Svobodaan, Hönöön tahi Pohjantähden alla levyihin.

      4 tähteä minulta.

      • Anonyymi

        katsoppas mun oma postaus vuosien takkaa mut nykyään oon sitä mieltä että tää levy on 2/5 tasoa ja levyn paras biisi on ehkä mauno&thew boys tai taas kutsuu mua maantie tai se belle star(symppis biisi). Popedasta sanon sen että epätasaisia levyjä tehneet paljon uransa aikana. Kuitenki tykkään kuunnella eikä se epätasainen meno haittaa minua. Tärkeintä on kuitenki se, että onnistumisia tulee myös.


    • Anonyymi

      Tänne maistuu Häkää levy ja erityisesti Katsastuslaulu on todella kova. Sääli, ettei enää tule uusi Pate vetoisia levyjä. Mahtaakohan Ollin kanssa tehdä uutta materiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe