Miksi...

...te

...rap-ihmiset ootte niin tyhmän näkösiä?
Lopettakaa toi tommonen. Myöhemmin teitä kuitenki hävettää.

7

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rap

Huomaatteko jo, teille nauraa KAIKKI!!!

• MINÄ

huomaa et te tyypit jotka käytte tääl ain valittamassa ootte jotenki syrjäytyneitä tai lapsellisii.. ku oikeest mieti poika vähän, tuut tänne valittaa jonku toisen ajatustavoista..sehän tarkottaa suoraan sitä et oot lapsellinen, koska luulis aikuistuneen ihmisen jo tietävän et musiikki on makuasia ja varsinkin ajatustapa on täysin oma....AIKUISTUKAA IHMISET!!! sit ku porukka sanoo et tuun viel joskus katuu tätä..joojoo..mä oon kyl oottanu sitä päivää, oon nyt 29v. enkä oo katunu päivääkään sitä et oon väsänny rap-musaa 10 vuotta.

• joo

PIDÄ VAAN HUOLI OMISTA ASIOISTAS...just tollanen perseen nuolija....anna mä arvaan, oot joku vitun pikkupaska joka kuuntelee hevii ja istuu tietokoneel 24/7...ainii ja voisin viel lyödä vetoo et sun vanhemmat on jotai vitun rikkaita kusipäitä...joo..olkoon tai ei..lapsellinen sä oot silti! sehän on selvää!!..koska jos olisit aikuismainen niin tietäisit et musiikki on makuasia jne...mee poika kotiis kasvamaan... :)..ainii ja päälle viel et sä oot just tollane pikkupaska jota on varmaan vähä kiusattu koulussa lapsena ja sit susta on tullu tollane valittajapaska...haista kuule vittu ja pysy siel mihin kuulutki, ELI KOTONA, enneku joku viel joskus suuttuu sun puheisii ja tekee jotain pahaa.

• noniiii

Vähän varovaisemmin, tolla "vitunhomomätapansuthintti" asenteella sä teet vain itsesi naurettavaksi, "ota hitaammin"

• RäkäPaska
        noniiii kirjoitti:

Vähän varovaisemmin, tolla "vitunhomomätapansuthintti" asenteella sä teet vain itsesi naurettavaksi, "ota hitaammin"

no nyt siis puhutaan tyhmästi pukeutuneesti otetaaanpas pari eri genree

Rap = me hip hopparit saatamme näyttää tyhmiltä kun meillä on tälläset riikinkukko vaatteet iso kokoset pökät ja kalsarit päässä sukat puntissa bling bling hely sun muutas paskaa mutta ootteko ottanueet huomioon et ei kaikki hopparit pukeudu riikinkukoks ja istu hummereiden ja cadilaccien kyydissä jotkut meistä pukeuttuu siisteisiin kauluspaitoihin ja suorii housuihin ja joillai meistä on vaa varaa kirppis paskaa ja ajellaan rämillä fiiateil ja ladoilla et älä kato ekan noita jenkki artistei mtv:lt

Heavy Metal = hevarit pukeutuvat mustiin kuumiin nahkapukuihin ja kasaan rautaan..yleensä.. mutta on niitä myös jotka pukeutuvat hyvin..mutta silti mustiin.. joten älkääpäs haukkuko meitä jos meillä on varaa bling bling hiluihin ja hummerin vetkuttimiin.. en siis tarkoita et oisitte hevareita mutta sanon kumminskin

pop: nää perkeleen pop ukkelit kuten justin timbertakkeli ja tuisku sun muut uunot pukeutuvat tiukkiin pillipuntti farkkuihin ja näyttää homoilta mutta mitäs sen on väliä

mutta sanon vielä jos kuuntelet musiikkia pitääkö sun välttämättä tietää laulaako siellä joku ylipainoinen rasvaletti vaiko homo tai jotai siihen suuntaa eikös tärkeintä ole se että itse musiikki on hyvää ei kukaan ole teitä pakottanut kuunteleen räppiä ja jos radiosta tai töllöstä tulee räpin riikinkukkoja ni sammutakaa ne lähettäjät ja ottakaa se kaunis hyvä musiikki levy käteenne laittakaa se stereoihin ja kuunnelkaa sitä

helppo ratkaisu

• dhfhgfh
        RäkäPaska kirjoitti:

no nyt siis puhutaan tyhmästi pukeutuneesti otetaaanpas pari eri genree

Rap = me hip hopparit saatamme näyttää tyhmiltä kun meillä on tälläset riikinkukko vaatteet iso kokoset pökät ja kalsarit päässä sukat puntissa bling bling hely sun muutas paskaa mutta ootteko ottanueet huomioon et ei kaikki hopparit pukeudu riikinkukoks ja istu hummereiden ja cadilaccien kyydissä jotkut meistä pukeuttuu siisteisiin kauluspaitoihin ja suorii housuihin ja joillai meistä on vaa varaa kirppis paskaa ja ajellaan rämillä fiiateil ja ladoilla et älä kato ekan noita jenkki artistei mtv:lt

Heavy Metal = hevarit pukeutuvat mustiin kuumiin nahkapukuihin ja kasaan rautaan..yleensä.. mutta on niitä myös jotka pukeutuvat hyvin..mutta silti mustiin.. joten älkääpäs haukkuko meitä jos meillä on varaa bling bling hiluihin ja hummerin vetkuttimiin.. en siis tarkoita et oisitte hevareita mutta sanon kumminskin

pop: nää perkeleen pop ukkelit kuten justin timbertakkeli ja tuisku sun muut uunot pukeutuvat tiukkiin pillipuntti farkkuihin ja näyttää homoilta mutta mitäs sen on väliä

mutta sanon vielä jos kuuntelet musiikkia pitääkö sun välttämättä tietää laulaako siellä joku ylipainoinen rasvaletti vaiko homo tai jotai siihen suuntaa eikös tärkeintä ole se että itse musiikki on hyvää ei kukaan ole teitä pakottanut kuunteleen räppiä ja jos radiosta tai töllöstä tulee räpin riikinkukkoja ni sammutakaa ne lähettäjät ja ottakaa se kaunis hyvä musiikki levy käteenne laittakaa se stereoihin ja kuunnelkaa sitä

helppo ratkaisu

Tyhmästi pukeutuminen on mielipide kysymys, jonkun 13v Apolloa ja Royal Famílyä fanittavan tirehtöörin mielestä polvien alapuolella roikkuvat kanifubupellepelle housut joiden puntit on hassusti tungettu sukkiin, duurägi ja vino baseball lippis ja teltta huppari saattaa olla hieno. Itse olen 18v ja omat housuni (ns lökäpöksyjä löytyy kahdet) ei ole mitään muotimerkkiä jotkut parikymmentä vuotta vanhat housut ei ole oikeastaan isot enkä roikuta niitä hankalasti polvien alapuolella. Vinoa lippistä eikä duurägiä löydy. Karvahuppukauluksinen takki löytyy. Puntteja en tunge sukkiin koska se näyttää äärimmäisen typerältä. Bling-vitun-bling korut jätän suosiolla kaikille niitä haluaville.
        Autokin on 86 Seat Ibiza, ei ole muuten mitään "jumpdumb" bassolaitteistoa koska en saa mitään irti jostain mielipuolisesta basso jumputuksesta.

Hmm mikä oli tän viestin pointti? No en tiedä.

• Herr

et osaa edes solvata.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe