Maanantai kello 22.27
Pakkis 510 henk.
UFS 84 henk.
Aktiiviset käyttäjät
8
420
Vastaukset
- 1000tonnia
joo joo juu äijää
- Streittari
Noita muuten on paljon fiksumpi verrata kuin rekisteröityneitä, mm. siksi että minullakin on tapana rekisteröityä joillekin foorumeille useita kertoja. Unohtelen näet salasanoja ja kirjoittelen yleensä vain harvakseltaan.
JA lukijoiden määrä on muutenkin mielenkiintoisempi kuin rekisteröityneiden.
Eli UFS:llä on aktiivisia käyttäjiä (tuolla kys. hetkellä) jo 1/6 Pakkiksen määrästä. Odottamattoman hyvin lähtenyt homma käyntiin.
Nyt kuin vielä alkaisivat aktiivisesti jakaa treenivinkkejä jne.
Omasta mielestäni hormonit saavat pysyäkin pois. Niistä voi käydä lueskelemassa Pakkiksella, jos siihen tuntee tarvetta, tai ulkomaisilla foorumeilla jos Pakkis ei miellytä. Ja eikös ne ole laittomiakin? ;) - kode
Streittari kirjoitti:
Noita muuten on paljon fiksumpi verrata kuin rekisteröityneitä, mm. siksi että minullakin on tapana rekisteröityä joillekin foorumeille useita kertoja. Unohtelen näet salasanoja ja kirjoittelen yleensä vain harvakseltaan.
JA lukijoiden määrä on muutenkin mielenkiintoisempi kuin rekisteröityneiden.
Eli UFS:llä on aktiivisia käyttäjiä (tuolla kys. hetkellä) jo 1/6 Pakkiksen määrästä. Odottamattoman hyvin lähtenyt homma käyntiin.
Nyt kuin vielä alkaisivat aktiivisesti jakaa treenivinkkejä jne.
Omasta mielestäni hormonit saavat pysyäkin pois. Niistä voi käydä lueskelemassa Pakkiksella, jos siihen tuntee tarvetta, tai ulkomaisilla foorumeilla jos Pakkis ei miellytä. Ja eikös ne ole laittomiakin? ;)perseennuolijoita ufs forumilla on. Ikä viistoista ja tietoo suunnattomasti.
- hgfghfgh
kode kirjoitti:
perseennuolijoita ufs forumilla on. Ikä viistoista ja tietoo suunnattomasti.
jees jees miehiä on samat määrät mitä pakkiksella. tomi vain rakastaa kun sen persettä nuollaan. :D
- dsafdfa
hgfghfgh kirjoitti:
jees jees miehiä on samat määrät mitä pakkiksella. tomi vain rakastaa kun sen persettä nuollaan. :D
Joo olen samaa mieltä ehdottomasti näin on. t: Timbuktu
- gdfg22
dsafdfa kirjoitti:
Joo olen samaa mieltä ehdottomasti näin on. t: Timbuktu
ite olen rekisteröitynyt 3 kertaa jo tomin forumille. monikohan muu on samoin tehnyt? siellä nimittäin banaani viuhuu aika hätäseen jos uskaltautuu kirjoittamaan vähänkään ylijumala tomin vastaisesti.
- hehe
gdfg22 kirjoitti:
ite olen rekisteröitynyt 3 kertaa jo tomin forumille. monikohan muu on samoin tehnyt? siellä nimittäin banaani viuhuu aika hätäseen jos uskaltautuu kirjoittamaan vähänkään ylijumala tomin vastaisesti.
Eli olet siis heppu, joka käyttää mm. nimimerkkiä "pippelihiiri".
- on taas
hehe kirjoitti:
Eli olet siis heppu, joka käyttää mm. nimimerkkiä "pippelihiiri".
Mike siis pippelihiiri = Lazarus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770