monta jäsentä on slipknotissa ja mitä ne kaikki soittaa ja mitkä niitten nimet on?
maiden fanit olkaa nyt vaa hiljaa koska ne ketkä käy täällä maidenin sivuilla saattaa hyvinki tietää slipknotista joten pliis hiljaa ja antakaa slipknot fanien vastata!
slipknot fanit! asiaa teille
4
392
Vastaukset
- GoneWild
9 jäsentä
#0 Sid Wilson - dj
#1 Joey Jordison - rummut
#2 Paul Gray - basso
#3 Chris Fehn - percussiot
#4 Jim Root - kitara
#5 Craig Jones - sampleri
#6 Shawn "Colwn" Crahan - percussiot
#7 Mick Thomson - kitara
#8 Corey Taylor - laulu- ja nyt
kiitos paljon vastauksesta. ja nyt olen tajunnut...joskus joku laitto maidenin tai metallican palstalle täällä että metallica fanit ovat hurjan "kärttyisiä" kun metallicaa haukutaan. mutta nyt tajusin että maiden fanit itkevät kun joku laittaa heidän palstalleen jostain muusta bändistä kuin maidenistä...GROW UP maiden fanit...mitä toi haittaa toi pien kysymys tuolla? kertokaa..
- Anni-ca
SlipKnotissa on yhdeksän jäsentä.
Laulaja:Corey Taylor
Levynraapija:Sid Wilson
Rummut:Joey Jordison
Basso:Paul Gray
Percussiot:Chris Fehn (tausta laulu/örinä)
Kitarassa:Jim Root
samplaus ja keyboardi:Craig Jones
Perkussiot:Shawn Crahan (tausta laulu/örinä)
Kitara:Mick Thompson.
Kovia äijiä kaikki! :)- killfucksuckdie
Se on räppi ei örinä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666