niin tuli täs mieleen ku tuol kaupan kassal työkseni istuskelen,et mitä miehillä liikkuu päässä kun flirttailevat ihan avoimesti,vaikka ois oma tyttökaverikin messissä??..
siis muahan se ei tietenkään HAITTAA...:)mut ajattelin vaan niitä naisia..
Ja sit et ruukaavatko miehet yleensäkin flirttailla sama millasen naikkosen kans vain,vaa kattooko ne vähä kuiteski ulkonäköä yms,ennenku edes harkitsevat...:)
Ite en kyl varsinaiseksi missiksi tunnustaudu,mutta näyttävät silti joidenki kielenkannat laulavan ja silmäpeli toimivan..;)
Joo,saikohan tosta mitää selvää :)
Flirttailusta...
38
2193
Vastaukset
- pahkura
mä oon nykyään ihan hirvee flirttailee,sori vaan kassojen kuningattaret,nooh mulla ei oo nykyään tuota parempaa puoliskoa,jotenka sitä se ei haittaa :):)
ja eikäs siitä ketään muukaan oo vielä pahaa tykännyt(sen verran oon pysynyt aisoissa):):)
ainaskin uskon niin että osaan vielä erottaa aidon hymyn ja väkisin väännetyn irvistyksen :):)
aijoo,ei siihen ihan ketä vaan käy..piää siinä olla sitä jotain.....mitäs sitten onkin.. :):)- en katso toisten
just niin 'sitä jotakin' on pre!
ja tuollaiset miehet ovat kyllä harvassa,ja ne jotka flirttaa kun oma nainen on läsnä,sinne päin en edes katso toista kertaa! koska tiedän miten pahalta siltä naiselta voi tuntua ..naiset kyllä huomaa ei ne tyhmiä ole.
ei kannata tehdä toisille mitään mitä et itsellesikään halua tapahtuvan..( oliko se noin :)
no what ever.. - asenne
en katso toisten kirjoitti:
just niin 'sitä jotakin' on pre!
ja tuollaiset miehet ovat kyllä harvassa,ja ne jotka flirttaa kun oma nainen on läsnä,sinne päin en edes katso toista kertaa! koska tiedän miten pahalta siltä naiselta voi tuntua ..naiset kyllä huomaa ei ne tyhmiä ole.
ei kannata tehdä toisille mitään mitä et itsellesikään halua tapahtuvan..( oliko se noin :)
no what ever..Huomasin saman flirtin ollessani myyntityössä. Tein itse silloin niin, että kiinnitin huomioni ainoastaan naiseen. Sen verran otti pannuun miehen itsekeskeinen egon kohotus..
- ap.
asenne kirjoitti:
Huomasin saman flirtin ollessani myyntityössä. Tein itse silloin niin, että kiinnitin huomioni ainoastaan naiseen. Sen verran otti pannuun miehen itsekeskeinen egon kohotus..
niin oon minäkin tehnyt,ei tuntuis itestäkään mitenkää mieltäylentävältä jos oma mies vikittelis toista naista.. but anyway..
- ap.
se olit taas sinä... ;)
niin,oon tosiaan ite ajatellu niin et ku oon luonnostaan aika sellanen ilonen yms..nii et voisko sillä olla kenties jotain osuutta asiaan..mut tiedä häntä :)
jatketaan samaan malliin.. ;) - pahkura
ap. kirjoitti:
se olit taas sinä... ;)
niin,oon tosiaan ite ajatellu niin et ku oon luonnostaan aika sellanen ilonen yms..nii et voisko sillä olla kenties jotain osuutta asiaan..mut tiedä häntä :)
jatketaan samaan malliin.. ;)varsinnii jos se on silmissä... se ilo:)
...ja siihen vielä hymy:) ai kauheee!!
ööööööööhh! mitäs mä oon taas tehnyt??? :)
flirttaanko mä täällä netissäkin jo??
eiiiiiih kait? täh? :):):) - pahkura
ap. kirjoitti:
niin oon minäkin tehnyt,ei tuntuis itestäkään mitenkää mieltäylentävältä jos oma mies vikittelis toista naista.. but anyway..
mut ei millään onnistu.. :) no kuiteski, silloin ku itellä oli vielä tuo parempi puolisko ni aikas vähän silloin flirttaili.ei kait siihen silloin ollut oikeen tarvetta,taiks jotai :)
mutta nyt on päivä piloilla,jos ei missään näy loistavia silmiä ja tietty hymyä :):):)
se on niin tätä.. :):) - ap.
pahkura kirjoitti:
varsinnii jos se on silmissä... se ilo:)
...ja siihen vielä hymy:) ai kauheee!!
ööööööööhh! mitäs mä oon taas tehnyt??? :)
flirttaanko mä täällä netissäkin jo??
eiiiiiih kait? täh? :):):)itehän tuon varmaan paremmin tiedät flirttaatko...:)
tämä harmaa arki ois melko ankiaa,ilman pientä flirtinpoikasta päivään..;)
Hymy huuleen,myötätuuleen,
elämäsi kääntyy!! :) - pahkura
ap. kirjoitti:
itehän tuon varmaan paremmin tiedät flirttaatko...:)
tämä harmaa arki ois melko ankiaa,ilman pientä flirtinpoikasta päivään..;)
Hymy huuleen,myötätuuleen,
elämäsi kääntyy!! :)etten osiaankas enää tiiä itekkään että milloin flirttaan ja milonkas taas en :):)
mä taidan porskuttaa siinä rajamailla kokoajan..ääääääähhh! mä en tiiä enää:):)
pitääkis oikeen miettii... *miettii,miettii* :)
Juuh, just noin, huulet myötätuuleen :):) - ap.
pahkura kirjoitti:
etten osiaankas enää tiiä itekkään että milloin flirttaan ja milonkas taas en :):)
mä taidan porskuttaa siinä rajamailla kokoajan..ääääääähhh! mä en tiiä enää:):)
pitääkis oikeen miettii... *miettii,miettii* :)
Juuh, just noin, huulet myötätuuleen :):)no sitten meitä on ainaski kaks jotka ei tiiä mistään mittään..:)
tai niin luulen:) - pahkura
ap. kirjoitti:
no sitten meitä on ainaski kaks jotka ei tiiä mistään mittään..:)
tai niin luulen:)ja jos sattuisin jotai tietämäänkin ni en ainaskaa muistais.... nykyään mä en enää muuta muista kuin että olen jotai unohtanut :):):)
- ap.
pahkura kirjoitti:
ja jos sattuisin jotai tietämäänkin ni en ainaskaa muistais.... nykyään mä en enää muuta muista kuin että olen jotai unohtanut :):):)
vaan olis onneton menny rakastumaan..sehän vie ajtuksetkin päästä.. ;)hehheh
- pahkura
ap. kirjoitti:
vaan olis onneton menny rakastumaan..sehän vie ajtuksetkin päästä.. ;)hehheh
tästä puuttuiskin :):):) eikäs ees tietäis että kehenkä on rakastunut...apuuuuuva!!!
oiskohan se mahollista rakastuu,eikä tietäis että kehenkä?? häh? :):) - ap.
pahkura kirjoitti:
tästä puuttuiskin :):):) eikäs ees tietäis että kehenkä on rakastunut...apuuuuuva!!!
oiskohan se mahollista rakastuu,eikä tietäis että kehenkä?? häh? :):)voiskait sitä..mut sitte pian huomaiski et onki rakastunu ihteensä,niin mitäs sitte..:)
no sitte ei varmaan ainaskaan kukaan rakastus ihteensä.. :)
joo menipä taas,iltavillin puolelle ;)
täytys tästä varmaan suoriutua ennenku saa hävetä... :) - pahkura
ap. kirjoitti:
voiskait sitä..mut sitte pian huomaiski et onki rakastunu ihteensä,niin mitäs sitte..:)
no sitte ei varmaan ainaskaan kukaan rakastus ihteensä.. :)
joo menipä taas,iltavillin puolelle ;)
täytys tästä varmaan suoriutua ennenku saa hävetä... :)mennä ittensä kanssa treffeille ja silmäpeliä peilin eessä...kyllä se ois aikas lyhyt romanssi ainaskin mun tapauksessa.. :):)
- Meloni81
pahkura kirjoitti:
mennä ittensä kanssa treffeille ja silmäpeliä peilin eessä...kyllä se ois aikas lyhyt romanssi ainaskin mun tapauksessa.. :):)
ei varmaan tuntia kauempaa kestäs ainakaan mun romanssi.. jos täytys vaan omaa napaa tuijotella.. :)
- pahkura
Meloni81 kirjoitti:
ei varmaan tuntia kauempaa kestäs ainakaan mun romanssi.. jos täytys vaan omaa napaa tuijotella.. :)
tännekki:):)
oonkos mä jossai muuallakin sun kanssas höpöttänyt?? :):):) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
tännekki:):)
oonkos mä jossai muuallakin sun kanssas höpöttänyt?? :):):)etkö muka muista.. ;)
kiitti ny vaan:)
joo hyviä öitä sullekkin! vaik laitoin jo kyl tonne toiseen ketjuunki... ;) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
etkö muka muista.. ;)
kiitti ny vaan:)
joo hyviä öitä sullekkin! vaik laitoin jo kyl tonne toiseen ketjuunki... ;)tarkootin vaan ettäs näitten kahen ketjun lisäks :):)
mä en sitä voi tietää,kun sä vasta äskettäin muutuit meloniks... :) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
tarkootin vaan ettäs näitten kahen ketjun lisäks :):)
mä en sitä voi tietää,kun sä vasta äskettäin muutuit meloniks... :)no mulla on kans kyl nii huono muisti etteipä ny tuu mieleen.. :) voipi se olla hyvinki mahollista..
meikä ku tääl ravaa ees taas näitä palstoja ni taho kaikki jäädä tonne kaaliin.. ;) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
no mulla on kans kyl nii huono muisti etteipä ny tuu mieleen.. :) voipi se olla hyvinki mahollista..
meikä ku tääl ravaa ees taas näitä palstoja ni taho kaikki jäädä tonne kaaliin.. ;)ja osta mopo:)äläs kuitenkaan mitää kakstahtista muutes me hukutaan savuun... nooh, mut ota ainaskin ne korkokengät pois jalasta,mä oon jo ihan hermona tuosta jatkuvasta kopinasta :):):)
- Meloni81
pahkura kirjoitti:
ja osta mopo:)äläs kuitenkaan mitää kakstahtista muutes me hukutaan savuun... nooh, mut ota ainaskin ne korkokengät pois jalasta,mä oon jo ihan hermona tuosta jatkuvasta kopinasta :):):)
just ku oikein ostin sitävarten et sais oikeenki kopistella.. :)ei sunkaan hermot sit paljoa kestä ;)
mut ei sit niin ei ;)
täytyy sit tyytyä mummupyörään.. :)
- dayum
Siis jos kassalle tulee mies yksinään? Vaikken mielestäni todellakaan mikään Brad Pitt / George Clooney olekkaan, niin tuntuu että muutamat yhdet ja samat myyjät tuntuvat flirttaavan :) Yksi hieman vanhempi (n. 40v ja nätti), ja pari nuorta (noin minun ikäisiä). Tapahtuu kyllä muutamissa muissakin paikoissa muiden eri-ikäisten naisten kanssa (esim. huolto-asemat/ärrät jne). Jotenkin tuntuu, että ehkä se on VAIN "asiakaspalvelua", ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia, mutta mistäs sen saisi tietää... Meinaan, on kyllä muutama myyjätär niin kiinnostava, niin kiinnostava että... :) Ainut vain kun ei kehtaisi mokata itseään siinä myyjän edessä, siis jonkin typerän aloituksen heittää ja myyjä töksäyttää siihen jotain verta hyytävää ;)
Jos se mies flirttaa, niin kaippa se nainen tuntuu silloin kiinnostavalta (ainakin jollakin tavalla). Toiset taasen voivat olla niitä "saalistajia".
Jos puhun omista "tavoistani", niin ainahan sitä silmäpeliä on mukavampi harrastaa kiinnostavan tapauksen kanssa, mutta joskus kun ei-kiinnostava nainen pelaa silmäpeliä, niin kyllä siihen jollakin tapaa menee mukaan. Yleensäkkin ainakin minusta naisessa kuuluu olla "Sitä Jotain", ei tarvitse mikään missi olla (monet missit ovat muuten aika karseita) vaan kunhan vain on sellainen kivan näköinen, kauniit silmät tms.
Flirtti piristää päivää :)- ap.
se just..
varmaan sitä sellasten kanssa flirttaa jotka useesti näkee yms..jos on muutenkin kivan olonen kaveri tms..niin ettei aina tarvi olla se Clooneyn näkönenkään :)
joskus vois kiinnostaa enempiki mut joskus taas ei ole muuta tunnetta mukana ku vain se et sais jotain piristystä päivään...;)
että kai ne miehet ja naiset on jossain määrin samanlaisia.. ellen ihan väärin ole ymmärtänyt ;) - dayum
ap. kirjoitti:
se just..
varmaan sitä sellasten kanssa flirttaa jotka useesti näkee yms..jos on muutenkin kivan olonen kaveri tms..niin ettei aina tarvi olla se Clooneyn näkönenkään :)
joskus vois kiinnostaa enempiki mut joskus taas ei ole muuta tunnetta mukana ku vain se et sais jotain piristystä päivään...;)
että kai ne miehet ja naiset on jossain määrin samanlaisia.. ellen ihan väärin ole ymmärtänyt ;)"niin ettei aina tarvi olla se Clooneyn näkönenkään"
Mutta se olisi kuitenkin jopa suotavaa ;)
"joskus vois kiinnostaa enempiki mut joskus taas ei ole muuta tunnetta mukana ku vain se et sais jotain piristystä päivään...;)"
Tuo siinä tosiaan on... Ite en oikeastaan ole niitä ihmisiä, jotka flirttaisivat huvikseen saadakseen piristystä päivään, mutta kyllähän se flirtti kuitenkin loppujen lopuksi piristää (vaikka joskus toivoisi tietävänsä sen toisenkin motiivin). Ei siitä pääse mihinkään :)
- dada
Kuvittelet vaan että sulle flirttaillaan jos joku mies sattuu sanomaan hei ja hymyilemään. Lopeta jo tuollainen haaveilu rumilus!
- katarzyna
Oisko niin, että miehen on jotenkin helppo flirttailla asiakaspalvelussa olevalle naiselle, koska naisen on käytännössä pakko jollain tavalla vastata flirttiin? Tyly ei saa olla, koska asiakkaita vertenhan siellä ollaan.
Mies saa flirttiinsä ainakin jonkinlaista vastakaikua, ei nyt välttämättä ihan huippuinnokasta vastaflirttiä mutta pahimmillaankin vastaanotto on yleensä neutraali. "Tylyjä pakkeja" ei käytännössä voi tulla, ellei ihan törkeäksi heittäydy.
Kai monet miehet kokee sen pienen flirtin jotenkin kuuluvan asian, kun kassalla ollaan, sellaisen käsityksen ainakin itse olen saanut kassalla työskennellessäni.
Eniten flirttaillaan niille nuorille, hymyileville tytöille. Heidät on kaikkein helponta saada hämilleen, sillä tavalla suloisesti punastumaan, eikä heiltä tasan taatusti tule mitään turhan napakkaa vastakommenttia. Vaaratonta flirttiä miehelle siis.
Flirtin ja tavallisen ystävällisyyden raja on häilyvä, se mikä jollekin on flirttiä, voi toiselle olla ihan normaalia ystävällisyyttä. Ei ne vaimonsa kanssa liikkeellä olevat miehet välttämättä kovin tosissaan kassaneidille flirttaa. Johan siitä vaimokin suuttuisi. Itse en pane pahakseni, vaikka miesseuralaiseni hymyilee kassaneidille ja vaihtaa pari sanaa. Jos se piristää molempien päivää, niin mikäs siinä. Toimin itsekin niin, oli kassalla sitten mies tai nainen. :)- ap.
kyllähän sen tavallisen ystävällisyyden flirtistä erottaa...en ihan niin sinisilmänen ole vaikka sellaset omistankin :)
niin sitä mä ajoin takaa tos ekassa et mitä ne miehet oikein meinaa/ajattelee ku jos on se tyttökaveri vieres,meinaan oon saanu melko vihasia silmäyksiä niiltä kauniimman sukupuolen edustajilta,vaikken tosiaan ole kyllä itse niitä katseita ansainnut...elis siis en vastaa miehen flirttiin muutaku pakolliset hymyt(jotka tulee kyl ihan luonnostaan) ja ystävälliset sanat,kiitos ja ole hyvä... :)
ja se on tähän viel pakko lisätä et miksiköhän se yleensä menee niin et miehet on paljon paljon ystävällisempiä ku naiset..ei ne valita ja marmata joka asiasta ja muistavat sanoa ne heit ja kiitokset.. poikkeuksiakin tietysti on kummassakin sukupuolessa,mut mut..
tämmöstä tällä kertaa.. :)
- pahkura
laita vaan korkkarit takaas jalkaan,mä vaan pelkäsin että se kopsutus kuuluikin mun päästäni :):):)
sitäpaitti sun mummupyörän satula natisee :):)
nyt en tiiä,en sitte yhtään että mihinkäs tää viesti menee...mutta eipä oo sekään mitää uutta :):):)- Meloni81
teki niin taikka näin,nii aina väärinpäin.. :)
taitaa ny se natina kuulua sieltä sun pääkopastas.. :)meinaan mää kyl rasvasin lähtiessä paikat.. ;)
hei tiiäkkö miks kestää niin kauan et toi meikäläisen pärstä tulee tonne kalleriaan?? :)
taai ootas mä arvaan..
se on nii kamala ettei sitä taideta ees viittiä julkasta.. :) ois se kauhia ko joku pyörtys sen takia! :) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
teki niin taikka näin,nii aina väärinpäin.. :)
taitaa ny se natina kuulua sieltä sun pääkopastas.. :)meinaan mää kyl rasvasin lähtiessä paikat.. ;)
hei tiiäkkö miks kestää niin kauan et toi meikäläisen pärstä tulee tonne kalleriaan?? :)
taai ootas mä arvaan..
se on nii kamala ettei sitä taideta ees viittiä julkasta.. :) ois se kauhia ko joku pyörtys sen takia! :)että vaan pelkäät ettei se kuva sinne millään ilmesty...mun nassun kuvaamiset lopahtaa jo siihen kameravaiheeseen,ei oo kuulemma vielä olemassa niin huonoo resoluutioo missään kamerassa että sais naamasta siedettävän kuvan,mut ei se mitään mä oon jo luovuttanut:):)
juon nykyään kahvinkin ihan vaan kuumana :):)
siis kahvi kuuma,minä en... mä oon iteasiassa vilustunut:) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
että vaan pelkäät ettei se kuva sinne millään ilmesty...mun nassun kuvaamiset lopahtaa jo siihen kameravaiheeseen,ei oo kuulemma vielä olemassa niin huonoo resoluutioo missään kamerassa että sais naamasta siedettävän kuvan,mut ei se mitään mä oon jo luovuttanut:):)
juon nykyään kahvinkin ihan vaan kuumana :):)
siis kahvi kuuma,minä en... mä oon iteasiassa vilustunut:)joo totta tosiaankin,sitähän mä täs vain odottelen.. :)
mun kameras on kato se apinasuodatin ni sillä just sai kuvan otettua :)
juuh,lopetin kans sen kylmän kahvin juomisen ku rupes näyttään ettei se tehnytkään mitään ihmeitä..vaikka ne viisaammat niin väittääki :)
mutta että oikein vilustunutki,eikä oikee oo ees talvi viel tullu.. :)
noh,häätyy sun vaa nauttia jotain kuumaa.. ;) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
joo totta tosiaankin,sitähän mä täs vain odottelen.. :)
mun kameras on kato se apinasuodatin ni sillä just sai kuvan otettua :)
juuh,lopetin kans sen kylmän kahvin juomisen ku rupes näyttään ettei se tehnytkään mitään ihmeitä..vaikka ne viisaammat niin väittääki :)
mutta että oikein vilustunutki,eikä oikee oo ees talvi viel tullu.. :)
noh,häätyy sun vaa nauttia jotain kuumaa.. ;)puuhellan yöks kainaloon:):)
no nii just.. en tiiä että kumpikos kusetti enempi viisaat ihmiset vaiko se kylmä kahvi:)
mutta tiiäkkös mä oon ihan pirtee muttakun noi mun silmäluomet on ihan väsyt,jotenka on taas pakko mennä maate... ainiin se puuhella:):):)
öitä vaan ja kauneusunia :):) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
puuhellan yöks kainaloon:):)
no nii just.. en tiiä että kumpikos kusetti enempi viisaat ihmiset vaiko se kylmä kahvi:)
mutta tiiäkkös mä oon ihan pirtee muttakun noi mun silmäluomet on ihan väsyt,jotenka on taas pakko mennä maate... ainiin se puuhella:):):)
öitä vaan ja kauneusunia :):)että huomenia vain! ;)
meikä oli jo niil kauneusunil ku sä vasta harkitsit sitä hellabellaa.. :)
No,lämmittikös se? ;)
Aamukahvin juontiin.. et josko sitä täs joskus heräiski... :) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
että huomenia vain! ;)
meikä oli jo niil kauneusunil ku sä vasta harkitsit sitä hellabellaa.. :)
No,lämmittikös se? ;)
Aamukahvin juontiin.. et josko sitä täs joskus heräiski... :)ja päivää.. kyllähän se hella lämmitti kun yritin sitä lattiasta kiskoa irti...eihän siitä mitää tullut,muuttakuin vellit pöksyihin:):)
mikähän siinäkin on ku olevinaan tänään oli vapaapäivä muttakun ei oo ehtinyt ees kissaa sanomaan...kirjottaa sen näköjään ehtis..:):)
mutta perskeles!nyt alkaa kokonaisen vuorokauden mittainen loma..vaihdan maisemaa ja jätän mun parhaat ystävät elikkäs työt kotiin :):):)
olikohan siinä sun apinasuotimessa kuiteski jotain vikaa kun oli hävinnyt koko galleria-sivu,se on tätä nykyaikaa kun mikään ei toimi ja tilalle keksitään kaikkea uutta ja hienoa joka on toimimatta vieläkis paremmin... noooh!!
lomille lomps.. :):) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
ja päivää.. kyllähän se hella lämmitti kun yritin sitä lattiasta kiskoa irti...eihän siitä mitää tullut,muuttakuin vellit pöksyihin:):)
mikähän siinäkin on ku olevinaan tänään oli vapaapäivä muttakun ei oo ehtinyt ees kissaa sanomaan...kirjottaa sen näköjään ehtis..:):)
mutta perskeles!nyt alkaa kokonaisen vuorokauden mittainen loma..vaihdan maisemaa ja jätän mun parhaat ystävät elikkäs työt kotiin :):):)
olikohan siinä sun apinasuotimessa kuiteski jotain vikaa kun oli hävinnyt koko galleria-sivu,se on tätä nykyaikaa kun mikään ei toimi ja tilalle keksitään kaikkea uutta ja hienoa joka on toimimatta vieläkis paremmin... noooh!!
lomille lomps.. :):)vai että vellit :)
käy ny kuiteski enste ne pesee ennenku lomille läkset.. ;)
joo-o..ai et oli min sivut karonnu.. kyl ne äsken oli vielä nähtävissä.. :)
mut hyviä lomia sulle vain.. meitsi taitaa lähtee oikeenki niinku hienosti sanottuna ulos syömään :)
on siel kyl aikas kylmä mut jos laittas villahousut jalkaan ni eiköhä se siit...:) - pahkura
Meloni81 kirjoitti:
vai että vellit :)
käy ny kuiteski enste ne pesee ennenku lomille läkset.. ;)
joo-o..ai et oli min sivut karonnu.. kyl ne äsken oli vielä nähtävissä.. :)
mut hyviä lomia sulle vain.. meitsi taitaa lähtee oikeenki niinku hienosti sanottuna ulos syömään :)
on siel kyl aikas kylmä mut jos laittas villahousut jalkaan ni eiköhä se siit...:)juuh,olihan siellä sivut,äsken oli vaan jotai onkelmia.. :)
ja minäkun en kalsareita pese:):)
sitävarten mulla on sellainen kiukkuinen peltitoosa,joka hävittää aina sen toisen sukan ja siks toiseks se ei koskaan ilmoita että milloinka se ne pyykit on pessyt...siellä se pesuhuoneessa vaan aamulla naureskelee,että mä oonkis täynnä eilen pestyä pyykkiä...perskuta! :):)
hei hei! :):) - Meloni81
pahkura kirjoitti:
juuh,olihan siellä sivut,äsken oli vaan jotai onkelmia.. :)
ja minäkun en kalsareita pese:):)
sitävarten mulla on sellainen kiukkuinen peltitoosa,joka hävittää aina sen toisen sukan ja siks toiseks se ei koskaan ilmoita että milloinka se ne pyykit on pessyt...siellä se pesuhuoneessa vaan aamulla naureskelee,että mä oonkis täynnä eilen pestyä pyykkiä...perskuta! :):)
hei hei! :):)jotain sukua tolle meikäläisen koneelle..ku se kans tahtoo monasti jättää pyykit sisäänsä.. :)
mut toisaalta,kyl se sit viittii pestä ne uudemman kerran.. ;)
joopasenjoo..
mikäköhän täs meikäläisen penkis o vialla ku sei taho päästää irti..:) oiskoon joku käyny pistään liimaa kenties.. :)
mut häätyy kai se ottaa ihtiä niskasta kii ja rueta laittautuun.. :)
heikutakeikun! :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286