Kannattaa olla varovainen kaikkia miehiä kohtaan.Osa kirjoittaa alussa kauniisti ja huumorillakin.Älä mene lankaan. Se on VAIN soidinmenoa. Kun olet kiinnostunut,ihastunut,antanut sisimmästäsi/sydämestäsi palasen,--tällainen mies saanut sinut ihastumaan/haluamaan.. usein käy niin, että rikot itsesi uskomalla,että se oikein ihan mies on nyt siinä..
Tunnet olevasi Onnellinen.Luulet,että mieskin on.
Usein tällaisella miehellä on valitettavasti muitakin taustalla.(Sinä luulet olevasi ainoa). Hän vonkuu aikansa, saa sinut. Ja sitten on yhtäkkiä hiljaista.Sinä otat yhteyttä, ja mies pakittaa, koska mielestään sinä vongut. Aika yksi puolista on,jos vain mennään toisen pillin toiveiden ja ajan käytön sopivuuden mukaan.
Poikkeuksiakin kyllä varmaan löytyy kunnollisista miehistä. Mutta valitettavasti usein törmää näihin toisenlaisiin.
Älkää leikkikö toisten tunteilla.Olkaa rehellisiä.
Hyvää Itsenäisyyspäivää !
Miehet..miehet...
201
13571
Vastaukset
- Nimetön
Kiitos, hyvin sanottu. Näin se menee valitettavan usein. Saman kokenut.
- varovainen
kuulosta tutulta
- luotin liikaa
Minulle kävi näin. Luotin ja luulin. Mies ei varmaan vielä kasvanut aikuiseksi. Leikkiä se taisikin olla. Mutta julmaa.
- ihmisillä
ja heidän tunteillaan, jostakin syystä nykyisin sitä harrastetaan paljon miesten toimesta..?
- Mike
ihmisillä kirjoitti:
ja heidän tunteillaan, jostakin syystä nykyisin sitä harrastetaan paljon miesten toimesta..?
parantaa tapani. Ei ole helppoa sanoa sitä, että haluukin lopettaa, kun on tununu aiemmin paremmalta. Nyt vaan..
- ajatus.
Samaa vois sanoa naisistakin.
Niin monta kertaa sen on saanut kokea täällä - kepa
Voi kun olisitte rehellisiä...
- Järki tallella
Jännä lukee, kuinka täällä on monen sydän särjetty.
En mä ainakaan hurahda yhteenkään mieheen niin, etteikö järki pysyis koko ajan tallella.
Enkä todellakaan ainakaan tän treffisivujen miesten takia sydäntäni riko :))
Saatanpa kylläkin rikkoa jonkin miehen sydämen...tietämättäni. (tai tarkoituksella) - Peli- Nainen...
Niin..sitä juuri..rehellisyyttä ;-)))
Myös silloin,kun alkaa loppu häämöttää suhteessa,
rehellinen myös itselleen,eikä yrittää enää ,vaan hyväksyy ,JOS suhde on todellakin kivillä...
Ja jatkaa elämää eteenpäin..
mutta muistaa toisen ihmisen kunnioituksen ,
ja ei siis
pakene hiljaisuuteen ...
Sillä ei kumppani aina osaa lukea toisen ajatuksia..
Kerro siis se Hänelle....
ole rehellinen.. - Mike
Peli- Nainen... kirjoitti:
Niin..sitä juuri..rehellisyyttä ;-)))
Myös silloin,kun alkaa loppu häämöttää suhteessa,
rehellinen myös itselleen,eikä yrittää enää ,vaan hyväksyy ,JOS suhde on todellakin kivillä...
Ja jatkaa elämää eteenpäin..
mutta muistaa toisen ihmisen kunnioituksen ,
ja ei siis
pakene hiljaisuuteen ...
Sillä ei kumppani aina osaa lukea toisen ajatuksia..
Kerro siis se Hänelle....
ole rehellinen..Vaikeeta, ei oikeen ole sanoja tai ei löydä.Pelkään loukata tyttöö ! Ja sit sitä meneeki kipsiin, mietin miten kertosin ettei loukkaantuis.Ei se niin helppoo ole.
- Peli-Nainen...
Mike kirjoitti:
Vaikeeta, ei oikeen ole sanoja tai ei löydä.Pelkään loukata tyttöö ! Ja sit sitä meneeki kipsiin, mietin miten kertosin ettei loukkaantuis.Ei se niin helppoo ole.
Vaikutat mukavalta tapaukselta.Mutta joskus sitä loukkaa enemmän toista olemalla hiljaa, johtaa harhaan...nainen ehkä luulee, että vika on itse naisessa...että teki jotain väärin.. ja kärsii epätietoisuudesta enemmän kuin arvaatkaan.Se syö melkein elävältä..
Sinun pitää vaan kehdata sanoa se totuus, vaikkakin hellävaroen.. ;)
Aina vaan vaikeempaa se on , mitä kauemmin mietit.. siis tsemppiä , kyllä nainen haluaa kuulla "missä mennään".. - Mike
Peli-Nainen... kirjoitti:
Vaikutat mukavalta tapaukselta.Mutta joskus sitä loukkaa enemmän toista olemalla hiljaa, johtaa harhaan...nainen ehkä luulee, että vika on itse naisessa...että teki jotain väärin.. ja kärsii epätietoisuudesta enemmän kuin arvaatkaan.Se syö melkein elävältä..
Sinun pitää vaan kehdata sanoa se totuus, vaikkakin hellävaroen.. ;)
Aina vaan vaikeempaa se on , mitä kauemmin mietit.. siis tsemppiä , kyllä nainen haluaa kuulla "missä mennään"..vaan ;) Varmaan mukava olet myös sinä !!!
Ehkä mä sitte yritän jotain funtsia..
ei kauheen helppoo.
- netissä voi
"saada" jonkun? Tarkoittaako tämä jonkinasteista henkistä yliotetta,joku siis saanut jonkun ihastumaan itseensä pelkän tekstin perusteella?
Vaikka ei muuten tiedä tästä ihmisestä yhtään mitään,muutakuin sen,mitä hän itsestään kirjoittaa.Voiko netissä tulla onnelliseksi,jonkin täysin tuntemattoman ihmisen huomionosoituksista,josta et tiedä yhtään mitään,mitä hän oikeasti on?
Voiko ihmisiltä täällä edes vaatia rehellisyyttä,niiltä joita et ehkä koskaan tapaa,niiltä jotka leikkivät täällä vain toisten tunteilla,eikä heillä ole aikomustakaan koskaan tavata ketään?
Ajatteleeko naiset koskaan,miten pyörällä päästään nämä miehet täällä ovat?Missä muualla suomalainen mies,usein heikolla itsetunnolla varustettu,saa moista huomiota osakseen,nekin jotka sitä ei ole ikinä missään muualla saaneet,
kuin näissä "minäkin olen julkkis"-gallerioissa.
En yhtään ihmettele,että miehet eivät jaksa keskittyä vain yhteen naiseen,kun yhtäkkiä elämässä niitä naisia,vaikkakin vain netin välityksellä,on satoja.Sehän on miesten unelmien täyttymys,päiväunta,mistä ennen nettiä,he vain haaveilivat,nyt se on käynyt toteen.- siitä kai tässä on kyse
Kun puhutaan ihastumisesta ja vain toisen ehdoilla elämisestä.
Minäkin luulin jo moneen kertaan oppineeni läksyni, mutta kuinkas kävikään. Mies ei mitenkään hurmannut viestintätaidoillaan tai kuvallaan, mutta kertoi olevansa mulle luotettava olkapää, jolle voin aina murheeni kertoa...En ollut yhtään kiinnostunut hänestä muuten, mutta menin kuitenkin tapaamaan.
Kuinka ollakaan, olin kuin sähköiskun saanut, kun häestä leijui jotain feromonia, jollaista en aiemmin ollut kokenut. Kemiat siis iskivät täydellisesti.
Tapaamisemme olivat ihania ja hän myös viestitteli ja soitteli. Sitten yhtäkkiä ei vastauksia viesteihin pitkiin aikoihin, vielä tapasimme ja joka kerta oli taivaallista, vaikka harvoin ja vain lyhyen ajan kerrallaan (tapasimme myös kahvilassa, joten aina ei harrastettu seksiä). Kysyin, onko hän varattu ja onko jotain muuta, mitä en tiedä. Vannoi olevansa rehellinen ja vapaa, mutta paljon töitä ja koki kuulemma viesteihin vastaamisen rajoittavan omaa vapauttaan, mutta lupasi parantaa tapansa ja lähettikin hempeitä viestejä hetken. Eipä löytynyt numero luettelosta, nimellä Fonecta antoi 143 vastausta.
Auton rekisterinumeroa en jaksanut kuitenkaan painaa mieleeni. Asuinpaikkakin muuttui 3 kertaa, mutta sille oli selitys se että en tuntenut noita pikku kyliä.
Viimeinen tapaamiskertamme oli kaikkein ihanin, mutta sitten syvä hiljaisuus, kunnes hän viimein löysi tekosyyn minun viesteistäni lopettaa yhteydenpidon. Luulen, että hänelle oli tärkeää näyttää tulevansa toimeen omillaan, olla tarvitsematta ketään. Sanoi, että ajatusmaailmamme ovat erilaisia, kysyin, tunteeko minun, ei kuulemma tunne. Yhdessäolon ihanuus oli kuulemma molemminpuolista, silti halusi lopettaa. Käsittämätöntä!
Harva meistä eronneista keski-ikäisistä taitaa tietää, mitä todellakin haluaa. Lähdetään soitellen sotaan, mutta tosi paikan tullen pötkitään pakoon!
Mun kohdalla miehet ovat paenneet ensin, en tiedä, olisiko itselle jossain vaiheessa tullut samanlainen reaktio!
Tässä nyt mietin, pitäisikö ryhtyä lesboksi saadakseen myös henkistä läheisyyttä hetken joskus.
Vai pitääkö uskoa elämän paradokseihin Tommy Helstenin mukaan: "sen saat, mistä luovut". Ryhtyisinkö etsimään rakastajaa ilman mitään henkisen yhteyden toivoakaan , jos sitten saisinkin jotain muuta!
Tällä hetkellä on itsetunto murusina, ei voi mitään. - Kyllä se siitä.
siitä kai tässä on kyse kirjoitti:
Minäkin luulin jo moneen kertaan oppineeni läksyni, mutta kuinkas kävikään. Mies ei mitenkään hurmannut viestintätaidoillaan tai kuvallaan, mutta kertoi olevansa mulle luotettava olkapää, jolle voin aina murheeni kertoa...En ollut yhtään kiinnostunut hänestä muuten, mutta menin kuitenkin tapaamaan.
Kuinka ollakaan, olin kuin sähköiskun saanut, kun häestä leijui jotain feromonia, jollaista en aiemmin ollut kokenut. Kemiat siis iskivät täydellisesti.
Tapaamisemme olivat ihania ja hän myös viestitteli ja soitteli. Sitten yhtäkkiä ei vastauksia viesteihin pitkiin aikoihin, vielä tapasimme ja joka kerta oli taivaallista, vaikka harvoin ja vain lyhyen ajan kerrallaan (tapasimme myös kahvilassa, joten aina ei harrastettu seksiä). Kysyin, onko hän varattu ja onko jotain muuta, mitä en tiedä. Vannoi olevansa rehellinen ja vapaa, mutta paljon töitä ja koki kuulemma viesteihin vastaamisen rajoittavan omaa vapauttaan, mutta lupasi parantaa tapansa ja lähettikin hempeitä viestejä hetken. Eipä löytynyt numero luettelosta, nimellä Fonecta antoi 143 vastausta.
Auton rekisterinumeroa en jaksanut kuitenkaan painaa mieleeni. Asuinpaikkakin muuttui 3 kertaa, mutta sille oli selitys se että en tuntenut noita pikku kyliä.
Viimeinen tapaamiskertamme oli kaikkein ihanin, mutta sitten syvä hiljaisuus, kunnes hän viimein löysi tekosyyn minun viesteistäni lopettaa yhteydenpidon. Luulen, että hänelle oli tärkeää näyttää tulevansa toimeen omillaan, olla tarvitsematta ketään. Sanoi, että ajatusmaailmamme ovat erilaisia, kysyin, tunteeko minun, ei kuulemma tunne. Yhdessäolon ihanuus oli kuulemma molemminpuolista, silti halusi lopettaa. Käsittämätöntä!
Harva meistä eronneista keski-ikäisistä taitaa tietää, mitä todellakin haluaa. Lähdetään soitellen sotaan, mutta tosi paikan tullen pötkitään pakoon!
Mun kohdalla miehet ovat paenneet ensin, en tiedä, olisiko itselle jossain vaiheessa tullut samanlainen reaktio!
Tässä nyt mietin, pitäisikö ryhtyä lesboksi saadakseen myös henkistä läheisyyttä hetken joskus.
Vai pitääkö uskoa elämän paradokseihin Tommy Helstenin mukaan: "sen saat, mistä luovut". Ryhtyisinkö etsimään rakastajaa ilman mitään henkisen yhteyden toivoakaan , jos sitten saisinkin jotain muuta!
Tällä hetkellä on itsetunto murusina, ei voi mitään.Se mikä ei tapa, se vahvistaa!
- kannustuksesta
Kyllä se siitä. kirjoitti:
Se mikä ei tapa, se vahvistaa!
Toki tuon tiedän ja olen jo hiukan ironialinjalla...onneksi!
Tuossa alempana on hyviä mielipiteitä siitä, että jonkinlaiset käytöstavat pitäisi toki olla.
Ja toisekseen, kuinka inhoankaan suhteiden hoitamista tekstareilla. Tuntuu kaikki pusit ja halit kamalan teennäisiltä...ja miten voi ilmaista tunteitaan ymmärrettävästi parilla sanalla? - ja hyvä kirjoitus
siitä kai tässä on kyse kirjoitti:
Tällä hetkellä on itsetunto murusina, ei voi mitään.Todella koskettava ja hyvä kirjoitus.
Myös minulle käynyt samaan tyyliin.Käsittämätöntä tosiaan se yhtäkkinen hiljaisuus. En uskalla enää kiintyä ja rakastua,en ainakaan pitkään aikaan anna tunteille mitään valtaa.
Tsemppiä kirjoittajalle!
t.Kohtalotoveri
- Love
Rauhaa ja Rakkautta !
Opetelkaa myös käyttämään sanoja :
Kiitos ja Anteeksi . - M- -
Miehissä on eroja... kyllä niitä upeitakin kunnollisia löytyy ;))
- yhteen
ihmiseen,onneksi.Sen huomaa aina jossain vaiheessa,kun on tarpeeksi kompuroinut ja siitä aina noussut.Mutaan ei kannata jäädä koskaan kieriskelemään,ainakaan kovin pitkäksi aikaa.
- joku jossain?
Se oli hyvin sanottu!Lyhyesti ja ytimekkäästi!Tämä antoi mulle voimia.Jos mullekin sitten on joku jossain!
- mrs.mielipide
Viestisi on kuin minun näppäimistöstäni.
Mahtaa tehdä hyvää heikolle miehiselle itsetunnolle, kun monta naista on ympärillä pyörimässä, vaikka todellisessa elämässä saisi baarista aina yksin kotiin lähteä.
Sitten kun kysyt rehellistä mielipidettä siitä, missä mennään, niin ei uskalleta edes ääneen sanoa, että "ei kiitos enää", vaan yritetään liueta äänettömästi takavasemmalle.
Mutta kun on tämän kerran kokenut, niin eipähän tarvitse enää toisen kerran näppejään polttaa!! - Nellie
Nykypäivän miehet ovat vastuuntunnottomia, selkärangattomia imbesillejä. Itse olen päättänyt olla vaikka ikuisuuden sinkkuna, mutta ääshoulit ei kelpaa kiitos. Miksi tyytyä huonoon jos parempaakin on mahdollisuus? Kundeille merkkaa tänä päivänä vaan kaadettujen keilojen määrä, ei mikään muu. Toivottavasti olen väärässä ja törmään KUNNOLLISEEN mieheen joskus.
- selkärangattomia?
Me,naiset.Naisista on tullut jo liian vahvoja,luulen,että miehet eivät ole juurikaan muuttuneet.Se on miehille liikaa,vahvuus.
Ehkä ainoa asia,missä naiset eivät miehiä voita,on parran kasvu,kaikki muu onnistuu jo nykyään naiselta.Miehille nykyajan itsenäiset naiset näyttävät olevan kauhistus.Ja me,vahvat,itsenäiset naiset näemme miehet enää niinä selkärangattomina lökäpöksyinä.Mutta,ilman niitä miehiä emme kuitenkaan voi olla ja elää...
Miksi haukkua sellaista,mitä kuitenkin tarvitsee. - Nellie
selkärangattomia? kirjoitti:
Me,naiset.Naisista on tullut jo liian vahvoja,luulen,että miehet eivät ole juurikaan muuttuneet.Se on miehille liikaa,vahvuus.
Ehkä ainoa asia,missä naiset eivät miehiä voita,on parran kasvu,kaikki muu onnistuu jo nykyään naiselta.Miehille nykyajan itsenäiset naiset näyttävät olevan kauhistus.Ja me,vahvat,itsenäiset naiset näemme miehet enää niinä selkärangattomina lökäpöksyinä.Mutta,ilman niitä miehiä emme kuitenkaan voi olla ja elää...
Miksi haukkua sellaista,mitä kuitenkin tarvitsee.Kiitoksia kommentistasi. Nykyajan naiset ovat työssäkäyviä, itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia (suurin osa). En haluaisikaan elää kuten ennen naiset elivät, täysin alistettuina ja riippuvaisina miehistään. Jos joku haluaa vielä tänään elää, niin se on jokaisen oma asia. Itse olen ylpeä siitä, etten ole yhdestäkään miehestä riippuvainen enkä tule olemaankaan, vaan odotan sitä kunnon miestä. Se tulee, jos on tullakseen:).
- niitä naisia
Nellie kirjoitti:
Kiitoksia kommentistasi. Nykyajan naiset ovat työssäkäyviä, itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia (suurin osa). En haluaisikaan elää kuten ennen naiset elivät, täysin alistettuina ja riippuvaisina miehistään. Jos joku haluaa vielä tänään elää, niin se on jokaisen oma asia. Itse olen ylpeä siitä, etten ole yhdestäkään miehestä riippuvainen enkä tule olemaankaan, vaan odotan sitä kunnon miestä. Se tulee, jos on tullakseen:).
jotka tulevat omillaan toimeen,käyvät työssä,pärjäilevät ihan itsekseenkin,ovat sinut itsensä ja elämänsä kanssa.Vaan niitä,jotka kovaan ääneen huutavat vapauttaan,sen ihanuutta,tyyliin:Älä jätkä mulle ala,mulle et munaton jannu tuu kitiseen yms.Ilmeisesti ne naiset ovat kuitenkin niitä,jotka kaikkein eniten kaipaavat sitä vastakkaisen sukupuolen seuraa.Syystä tai toisesta,eivät sitten olekkaan tyytyväisiä vapauteensa ja "itsenäisyyteensä".
Lähinnä sellaista itsekästä itsenäisyyttä tarkoitin. - Nellie
niitä naisia kirjoitti:
jotka tulevat omillaan toimeen,käyvät työssä,pärjäilevät ihan itsekseenkin,ovat sinut itsensä ja elämänsä kanssa.Vaan niitä,jotka kovaan ääneen huutavat vapauttaan,sen ihanuutta,tyyliin:Älä jätkä mulle ala,mulle et munaton jannu tuu kitiseen yms.Ilmeisesti ne naiset ovat kuitenkin niitä,jotka kaikkein eniten kaipaavat sitä vastakkaisen sukupuolen seuraa.Syystä tai toisesta,eivät sitten olekkaan tyytyväisiä vapauteensa ja "itsenäisyyteensä".
Lähinnä sellaista itsekästä itsenäisyyttä tarkoitin.Aivan..nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Olen samaa mieltä:)
- itsenäisillä
Nellie kirjoitti:
Aivan..nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Olen samaa mieltä:)
omillaan toimeentulevilla naisilla on aikaa odottaa sitä oikeaa.Ehkä ne naiset,jotka syystä tai toisesta ei tule toimeen yksin,tarttuvat jokaiseen kaksilahkeiseen,kuin hukkuva oljenkorteen...
- yx-mies
Ei pidä paikkansa se ettei kunnolisia miehiä olisi mutta ne ei kelpaa naisille tai ovat hyväksikäytön kohde.
Raitis, savuton, vastuuntuntoinen ja toiset huomioon ottava mies= Nössö
Ei kelpaa tämän päivän naisille " kun pitää olla sitä haastetta"
Ja jos lapsia tulee niin yhteiskunta on ottanut miehen paikan kasvattajana ja elättäjänä. Niin silloi voi ottaa riskin ja ottaa sen macomiehen.
Mutta kun on otettu riski ja epäonnistuttu tullaan tänne syylistämään kaikki miehet. - yks ihminen
yx-mies kirjoitti:
Ei pidä paikkansa se ettei kunnolisia miehiä olisi mutta ne ei kelpaa naisille tai ovat hyväksikäytön kohde.
Ja jos lapsia tulee niin yhteiskunta on ottanut miehen paikan kasvattajana ja elättäjänä. Niin silloi voi ottaa riskin ja ottaa sen macomiehen.
Mutta kun on otettu riski ja epäonnistuttu tullaan tänne syylistämään kaikki miehet.yx-mies,kukaan ei ole täällä väittänytkään,ettei kunnon miehiä olisi.Vaan usein törmää niihin ääshooleihin,siitä täällä keskustellaan,ihmetellään ja yritetään saada vastauksia.Miksi miehet vaan yhtäkkiä liukenee suhteesta SELITTÄMÄTTÄ yhtään mitään.Siis kaipaamme nyt niitä selityksiä ,miksi näin usein käy.Emme syyllistä ketään.Vaadimme vain vastausta,miksi pelkkä hiljaisuus..
Kun olisi reilua kertoa asia suoraan.Älkää pistäkö aina päätä pensaaseen.Ja kertokaa nyt syitä tällaiseen käytökseen.Sitä odotamme.
Ei tarvi suuttua,ihan järkevästikin voi asiat sanoa.Emme ketään mistään syyllistä.Haluamme vain vastauksia.Siinä kaikki. - JUST !!!!!!!!!!!!
yks ihminen kirjoitti:
yx-mies,kukaan ei ole täällä väittänytkään,ettei kunnon miehiä olisi.Vaan usein törmää niihin ääshooleihin,siitä täällä keskustellaan,ihmetellään ja yritetään saada vastauksia.Miksi miehet vaan yhtäkkiä liukenee suhteesta SELITTÄMÄTTÄ yhtään mitään.Siis kaipaamme nyt niitä selityksiä ,miksi näin usein käy.Emme syyllistä ketään.Vaadimme vain vastausta,miksi pelkkä hiljaisuus..
Kun olisi reilua kertoa asia suoraan.Älkää pistäkö aina päätä pensaaseen.Ja kertokaa nyt syitä tällaiseen käytökseen.Sitä odotamme.
Ei tarvi suuttua,ihan järkevästikin voi asiat sanoa.Emme ketään mistään syyllistä.Haluamme vain vastauksia.Siinä kaikki.HALUAMME VAIN VASTAUKSIA.!!!!!!!!!!!!
SIINÄ KAIKKI.
PISTE. - xyzgh
yx-mies kirjoitti:
Mutta kun on otettu riski ja epäonnistuttu tullaan tänne syylistämään kaikki miehet.aika hyvää analyysia..
- eräs..
Kun edes kohteliaisuus olisi opittu..mutta aika usein..sekin unohtuu..
Vaikka haluaisi lopettaa tai pitää mietintätauon välillä. Voisi silti muistaa käytöstavat.
Huomaavaisuus ja toisen ihmisen kunnioitus.
Älkää olko niin itsekkäitä !
Kiitos ,anteeksi sanat yleensä unohtuvat.
Samoin esim. voisi toivottaa vähintään ,Hyvää Itsenäisyyspäivää . Mutta miksi vaivautua..?!
Kaikille Hyvää Itsenäisyyspäivää minun puolestani! - yx- mies
Mielestäni tämänpäivän naiset etsii narsisita rakkauta .Omaavat huomionhakuisen persoonalisuushäiriön. Ovat helppo kohde auvervaaroille, mutta ne auvervaarat eivät liehitele sitä yhtä kohdeta kuin hetken ja siirtyvät seuraavaan.
Nämä auvervaarat sitten pilaavat tavalaan muidenkin miesten maineen.
Taas tavalinen mies ei osaa sitä riikinkukko tanssia niin hyvin kuin auvervaarat, silloin tavalinen mies on TYLSÄ!
Milestäni kannataa miettiä sitä omaa käytöstä myös, yleensä metsä vastaa niin kun sinne on huudettu.- *hymy*
Helpoin uhri vaikka täällä netissä,on nainen,joka kaipaa ihailua,mielistelyä,tyhjänpäiväisiä kohteliaisuuksia ym.,mikä hivelee narsistin mieltä.Ja pettymys näihin nettirakastajiin,kun ne osoittautuvatkin huijareiksi,on suuri.Sen voi täältä lukea.Metsä vastaa,niin kuin sinne huudetaan ja sitä saa aina mitä tilaa.
- minä ihmettelen
*hymy* kirjoitti:
Helpoin uhri vaikka täällä netissä,on nainen,joka kaipaa ihailua,mielistelyä,tyhjänpäiväisiä kohteliaisuuksia ym.,mikä hivelee narsistin mieltä.Ja pettymys näihin nettirakastajiin,kun ne osoittautuvatkin huijareiksi,on suuri.Sen voi täältä lukea.Metsä vastaa,niin kuin sinne huudetaan ja sitä saa aina mitä tilaa.
Eikö nykyään ihminen saa enää uskoa toiseen ihmiseen?Uskoa rakkauteen?Toivoa rakkautta?
- Missä
minä ihmettelen kirjoitti:
Eikö nykyään ihminen saa enää uskoa toiseen ihmiseen?Uskoa rakkauteen?Toivoa rakkautta?
Samaa minäkin ihmettelen. Ei tällä asialla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Nykyään ei siis saa luottaa keneenkään? Vaikka aikaa olisi kulunut jo kohtalaisen kauankin.
En minä ainakaan tarkoita päivää ,viikkoa,
vaan kuukausia.
Ja jos jostain syystä ei toista halutakaan jatkaa, miksei sitä voi sanoa sitten suoraan ? Mutta usein mies jättää vastaamatta kaikkiin viesteihin.
Missä on tavat ? Ovatko ne unohtuneet? Kyllä fiksustikin asiat voi ilmaista.
Myös tällaiset terveiset tämän ketjun edelliselle(miehelle/pojalle *hymy*nimimerkki )Miksi pitää aina olla täynnä vihaa ja käyttäytyä kuin keskenkasvuinen kakara? - myös ihmettelen
Valehtelun uhriksi joutuneet itse syyllisiä? Eivät ole. Kyllä terve ihminen luottaa aina toiseen,tietyllä varauksella tietenkin.
- täällä on
muovirakkaus muovipussissa.Mieluummin olen erakko.
- metsä..
Metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu?
Niinpä !!..tyypillistä mieheltä sanoa noin, ihan kuin miehissä ei koskaan vikaa, että kaikki syy ja vika olisi naisessa, syyllistät siis naista , vaikka hän on odotustilassa/ihastunut /rakastunut ,--odottaa viestiä mieheltä.
Ihan näin tapahtuu myös perheväkivallassakin. Nainen ,uhri on se syypää, hän on syyllinen , että mies saa luvan käyttäytyä sikamaisesti.
Siis ei saa luottaa toiseen?
Rakkautta ... Nainen on erittäin tunteellinen..
Entäpä kun yhtäkkiä mies lopettaa yhteydenotot,vaikka kaikki on enemmän kuin hyvin.
.. Miksi ? Miksei mies voi laittaa edes pientä viestiä, miksi ? Ja yksi sana ..Anteeksi..
se merkitsisi paljon.
Ei kenenkään tunteita voi pakottaa. Mutta olisi mukavaa,jos tästä maailmasta vielä löytyisi Herrasmiehiä..myös sanomaan totuus,mikäli haluaa lopettaa tms.
Rehellisyys kannattaa aina. Joskus se kirpaisee, mutta se on hetkellistä ja silloin toinen voi avoimin mielin jatkaa elämää , turhia odottamatta ja toivomatta,mikäli toinen ei halua jatkaa. - täyttä asiaa joka sana
metsä.. kirjoitti:
Niinpä !!..tyypillistä mieheltä sanoa noin, ihan kuin miehissä ei koskaan vikaa, että kaikki syy ja vika olisi naisessa, syyllistät siis naista , vaikka hän on odotustilassa/ihastunut /rakastunut ,--odottaa viestiä mieheltä.
Ihan näin tapahtuu myös perheväkivallassakin. Nainen ,uhri on se syypää, hän on syyllinen , että mies saa luvan käyttäytyä sikamaisesti.
Entäpä kun yhtäkkiä mies lopettaa yhteydenotot,vaikka kaikki on enemmän kuin hyvin.
.. Miksi ? Miksei mies voi laittaa edes pientä viestiä, miksi ? Ja yksi sana ..Anteeksi..
se merkitsisi paljon.
Ei kenenkään tunteita voi pakottaa. Mutta olisi mukavaa,jos tästä maailmasta vielä löytyisi Herrasmiehiä..myös sanomaan totuus,mikäli haluaa lopettaa tms.
Rehellisyys kannattaa aina. Joskus se kirpaisee, mutta se on hetkellistä ja silloin toinen voi avoimin mielin jatkaa elämää , turhia odottamatta ja toivomatta,mikäli toinen ei halua jatkaa.Aivan upea kirjoitus.Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Ovatko miehet menettäneet tapansa,kykynsä,tunteensa?
- mikä on tehnyt
täyttä asiaa joka sana kirjoitti:
Aivan upea kirjoitus.Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Ovatko miehet menettäneet tapansa,kykynsä,tunteensa?
miehistä tunteettomia?kylmiä naisia kohtaan?
"sikoja"? mistä tämä mahtaa johtua?
varmasti samat syyt,kuin miksi joistain naisista on tullut samanlaisia? eli syy on...? - saattaa olla
mikä on tehnyt kirjoitti:
miehistä tunteettomia?kylmiä naisia kohtaan?
"sikoja"? mistä tämä mahtaa johtua?
varmasti samat syyt,kuin miksi joistain naisista on tullut samanlaisia? eli syy on...?Olisiko pelko siitä,että joutuu taas pettymään?Pettää sitten mieluummin itse.
- woman...
täyttä asiaa joka sana kirjoitti:
Aivan upea kirjoitus.Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Ovatko miehet menettäneet tapansa,kykynsä,tunteensa?
Miehet , me naiset arvostamme rehellisyyttä, tapoja , kunnioitusta.
Jos ette enää halua jatkaa tai haluatte pitää tauon syystä tai toisesta. Sanokaa se. Kaikki on paljon helpompaa,kun kerrotte totuuden.
Joskus voi olla paikallaankin aikalisä ,tauko, asioiden pohdiskelu mahdollisesta jatkosta tai mistä tahansa muusta.
Opetelkaa kommunikoimaan.
Olemme kaikki VAIN ihmisiä ja ihmisiltä ihmisille täällä toimitaan.
Inhimillisyyttä , ystävyyttä ja fiksuutta tässä vain kuulutan. - noiden periaatteiden mukaan
woman... kirjoitti:
Miehet , me naiset arvostamme rehellisyyttä, tapoja , kunnioitusta.
Jos ette enää halua jatkaa tai haluatte pitää tauon syystä tai toisesta. Sanokaa se. Kaikki on paljon helpompaa,kun kerrotte totuuden.
Joskus voi olla paikallaankin aikalisä ,tauko, asioiden pohdiskelu mahdollisesta jatkosta tai mistä tahansa muusta.
Opetelkaa kommunikoimaan.
Olemme kaikki VAIN ihmisiä ja ihmisiltä ihmisille täällä toimitaan.
Inhimillisyyttä , ystävyyttä ja fiksuutta tässä vain kuulutan.Netti olisi mitä parahin keino solmia ystävyyssuhteita,parisuhteita ym.
- naisetkin
saattaa olla kirjoitti:
Olisiko pelko siitä,että joutuu taas pettymään?Pettää sitten mieluummin itse.
siis tekee,niitä pettäviä naisia on ehkä yhtä paljon nykyään,kuin miehiäkin.pettää,kun pelkää petetyksi tulemista.pettäminen siis tekee ihmisestä,miehestä ja naisesta kylmän ja tunteettoman? en yhtään ihmettele,pettäminenhän on yleensä pettämistä sängyssä,pelkkä akti,jos ei muuta läheisyyttä saa,kuin seksiä,pelkän fyysisen suorituksen,ei ihme,että ihminen tulee katkeraksi ja kylmäksi.kukaan ei jaksa elää ilman aitoa välittämistä,rakkautta.tekeehän se ihmisestä raunion,kun kukaan ei oikeasti rakasta.
kelpaa vain sänkyyn hetkeksi ja sitten hyvästi. - naisellinen
naisetkin kirjoitti:
siis tekee,niitä pettäviä naisia on ehkä yhtä paljon nykyään,kuin miehiäkin.pettää,kun pelkää petetyksi tulemista.pettäminen siis tekee ihmisestä,miehestä ja naisesta kylmän ja tunteettoman? en yhtään ihmettele,pettäminenhän on yleensä pettämistä sängyssä,pelkkä akti,jos ei muuta läheisyyttä saa,kuin seksiä,pelkän fyysisen suorituksen,ei ihme,että ihminen tulee katkeraksi ja kylmäksi.kukaan ei jaksa elää ilman aitoa välittämistä,rakkautta.tekeehän se ihmisestä raunion,kun kukaan ei oikeasti rakasta.
kelpaa vain sänkyyn hetkeksi ja sitten hyvästi.Jos on kerrankin elämässään kokenut todellisen rakkauden,niin tietää,mitä on ilman,mitä kaipaa ja mitä haluaa.
- naisellinen
naisellinen kirjoitti:
Jos on kerrankin elämässään kokenut todellisen rakkauden,niin tietää,mitä on ilman,mitä kaipaa ja mitä haluaa.
Aitoa rakkautta haluavien oma chat,poliisivartiolla,ehkä se sitten onnistuisi edes joillakin netin kautta:-))))
- yx-mies
metsä.. kirjoitti:
se merkitsisi paljon.
Rehellisyys kannattaa aina. Joskus se kirpaisee, mutta se on hetkellistä ja silloin toinen voi avoimin mielin jatkaa elämää , turhia odottamatta ja toivomatta,mikäli toinen ei halua jatkaa.Tarkoitukseni ei ollut syylistää sukupuolen perusteela.
Minustakin rehelisyys ja toisen kunnioitus ihmisenä on tärkeintä suhteissa.
Naiset on tuneelisia? Miehet ei?
Jos ajatelee auervaaroja jos esim. niitä on 2 % miehistä ja jos yhdellä on vaikka 100 säätöä niin nainen tavalaan kohtaa elämässään 2 kertaa kyseenlaisen miehen. Tekeekö se lopuista 98% miehistä syylisiä?
Naisethan ei koskaan ole väkivaltaisia?
Naiset ei koskaan syylisty henkiseen väkivaltaan?
Naisilla on oikeus valita , miehillä ei?
Naiset osaa aina keskustella asialisesti , miehet ei ?
Kaikille hyvää itsenäisyyspäivää - rakkauteen
saa ja pitääkin uskoa,vai mitä.Rakkautta on vain niin monenlaista,sitä aitoa,missä haluaa tulla rakastetuksi ja antaa sitä myös.Tässähän oli kyse narsistisesta ihmisestä,joka haluaa vain sitä,että joku palvoo,ihailee,nostaa jalustalle.
Itserakkaudella ja itsekkyydellä ei ole mitään yhteistä aidon rakkauden kanssa.Monet haluaa rakkautta,mutta kun sen aika tulee,että sitä pitäisi myös toiselle antaa,sitä ei koskaan se toinen saa,vaan itseään jumalattarina pitävät,palvonalla elävät naiset siirtyvät seuraavaan uhriin.Tai sitten joku,joka kyllästyy niihin,mies,huiputtaa heitä oikein kunnolla.Mieskin voi väsyä ja käydä veemäiseksi.Miksi miehen pitää aina olla se joka palvoo? Eikö mies saa kyllästyä ja väsyä? Eikö miehellä ole oikeutta saada jotain myös naiselta? - sanottu
naisellinen kirjoitti:
Jos on kerrankin elämässään kokenut todellisen rakkauden,niin tietää,mitä on ilman,mitä kaipaa ja mitä haluaa.
10 points !!
- yx-mies
rakkauteen kirjoitti:
saa ja pitääkin uskoa,vai mitä.Rakkautta on vain niin monenlaista,sitä aitoa,missä haluaa tulla rakastetuksi ja antaa sitä myös.Tässähän oli kyse narsistisesta ihmisestä,joka haluaa vain sitä,että joku palvoo,ihailee,nostaa jalustalle.
Itserakkaudella ja itsekkyydellä ei ole mitään yhteistä aidon rakkauden kanssa.Monet haluaa rakkautta,mutta kun sen aika tulee,että sitä pitäisi myös toiselle antaa,sitä ei koskaan se toinen saa,vaan itseään jumalattarina pitävät,palvonalla elävät naiset siirtyvät seuraavaan uhriin.Tai sitten joku,joka kyllästyy niihin,mies,huiputtaa heitä oikein kunnolla.Mieskin voi väsyä ja käydä veemäiseksi.Miksi miehen pitää aina olla se joka palvoo? Eikö mies saa kyllästyä ja väsyä? Eikö miehellä ole oikeutta saada jotain myös naiselta?Minusta tuo on vallalla nykypäivänä
Itse olen ainakin väsynyt miesten arvosteluun.
Mielestäni on paljon liikeelä naisia jotka ei pysty tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Tasa-arvoinen suhde kun on sellainen että molemmat tekee sen suhteen eteen töitä.
Paljon on niitä jotka odotaa että se mies jaksaa tanssia soidintanssia ikuisesti. - naisellinen
rakkauteen kirjoitti:
Itserakkaudella ja itsekkyydellä ei ole mitään yhteistä aidon rakkauden kanssa.Monet haluaa rakkautta,mutta kun sen aika tulee,että sitä pitäisi myös toiselle antaa,sitä ei koskaan se toinen saa,vaan itseään jumalattarina pitävät,palvonalla elävät naiset siirtyvät seuraavaan uhriin.Tai sitten joku,joka kyllästyy niihin,mies,huiputtaa heitä oikein kunnolla.Mieskin voi väsyä ja käydä veemäiseksi.Miksi miehen pitää aina olla se joka palvoo? Eikö mies saa kyllästyä ja väsyä? Eikö miehellä ole oikeutta saada jotain myös naiselta?Eikö se ole aina kaksisuuntaista?Tunne siitä,että haluaa jakaa paljon aikaa ja elämäänsä,ehkä jakaa koko elämänsä sen toisen kanssa,jota rakastaa.
Rakkaudessa minä olen aina palvonut miestäni. - naisellinen
yx-mies kirjoitti:
Minusta tuo on vallalla nykypäivänä
Itse olen ainakin väsynyt miesten arvosteluun.
Mielestäni on paljon liikeelä naisia jotka ei pysty tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Tasa-arvoinen suhde kun on sellainen että molemmat tekee sen suhteen eteen töitä.
Paljon on niitä jotka odotaa että se mies jaksaa tanssia soidintanssia ikuisesti.Jotkut vertaavat rakkautta nuotioon.Se sammuu,jos sinne ei lisätä tasaisin väliajoin puita.Mies tai nainen ei voi olla yksin se puiden lisääjä.
- ei ole
naisellinen kirjoitti:
Eikö se ole aina kaksisuuntaista?Tunne siitä,että haluaa jakaa paljon aikaa ja elämäänsä,ehkä jakaa koko elämänsä sen toisen kanssa,jota rakastaa.
Rakkaudessa minä olen aina palvonut miestäni.on "rakkautta",missä toista rakastetaan,mutta ei sitä toista ja kun se toinenkaan ei enää jaksa rakastaa sitä toista,kun ei saa vastarakkutta,se rakkaustarina loppuu siihen.Se jota rakastettiin,tarvitsee uuden rakastajan itselleen.Ja niitä löytyy aina hetkeksi,palvojia.
Sitten on sitä rakkautta,missä rakastetaan yhtäaikaa,paljon ja aidosti,kumpaankin suuntaan.
Jaetaan sitä vuoronperään toiselle yhtä paljon.
Tässä ensimmäisessä rakastamisen muodossa on vain ottaja,joka ei halua antaa mitään. - ettei rakasta,jos ei rakasta.
ei ole kirjoitti:
on "rakkautta",missä toista rakastetaan,mutta ei sitä toista ja kun se toinenkaan ei enää jaksa rakastaa sitä toista,kun ei saa vastarakkutta,se rakkaustarina loppuu siihen.Se jota rakastettiin,tarvitsee uuden rakastajan itselleen.Ja niitä löytyy aina hetkeksi,palvojia.
Sitten on sitä rakkautta,missä rakastetaan yhtäaikaa,paljon ja aidosti,kumpaankin suuntaan.
Jaetaan sitä vuoronperään toiselle yhtä paljon.
Tässä ensimmäisessä rakastamisen muodossa on vain ottaja,joka ei halua antaa mitään.Kuinkahan moni haluaisi,että joku esittäisi rakastavansa?En ainakaan minä.Siksi ainakin naiset haluavat mieluummin kuulla totuuden,joskus kovaltakin kuulostavan,ehkä pahasti satuttavankin,mieluummin,kuin elää valheessa tai väärän odotuksessa.Onko tuon totuuden sanominen miehille vaikeaa?
- yks ihminen myös
yx-mies kirjoitti:
Tarkoitukseni ei ollut syylistää sukupuolen perusteela.
Jos ajatelee auervaaroja jos esim. niitä on 2 % miehistä ja jos yhdellä on vaikka 100 säätöä niin nainen tavalaan kohtaa elämässään 2 kertaa kyseenlaisen miehen. Tekeekö se lopuista 98% miehistä syylisiä?
Kaikille hyvää itsenäisyyspäivääProvo . Mutta kommentoin. Sinulla on lukutaito ja luetun ymmrtäminen hukassa.Kuten muukin. Anteeksi nyt vaan. Eihän alunperinkään ole kysymys onko nainen vai mies syyllinen johonkin.
Aina on vikaa ja hyviä puolia molemmissa. Se on täysin selvä !
MUTTA TÄSSÄHÄN on kyse siitä, että ei osata kommunikoida. KERTOA TOTUUTTA, jos vaan lopetetaan yhteydenpito selittämättä. Pupu menee pöksyyn. - -halonhakkaaja-
naisellinen kirjoitti:
Jotkut vertaavat rakkautta nuotioon.Se sammuu,jos sinne ei lisätä tasaisin väliajoin puita.Mies tai nainen ei voi olla yksin se puiden lisääjä.
Mitä tapahtuu,jos mies ei jaksa enää pilkkoa niitä puita ja lisätä niitä sinne nuotioon? ;)
Nainenko jatkaa siitä,pilkkoo ja lisää puita? ;)
Vai etsii uuden halonhakkaajan? ;)
Miten on?
Kokemuksesta voin sanoa,että jos mies ei jaksa,poru siitä tulee.Jos nainen ei heti etsi uutta pilkkojaa ja nuotion kohentelijaa,kyllä hänellä ainakin mielessä käy uusi halkokauppias. ;) - Mies-31v
yx-mies kirjoitti:
Kaikille hyvää itsenäisyyspäivääKun noin meuhkaat , taisi osua arkaan paikkaan.. Osu kai liian lähelle !
Tuollaisella asenteella et kovin pitkälle pääse naisasioissa.Onnea matkaan.Onnea tarvitsevat myös naiset,jos sinuun törmäävät. - naisellinen
yks ihminen myös kirjoitti:
Provo . Mutta kommentoin. Sinulla on lukutaito ja luetun ymmrtäminen hukassa.Kuten muukin. Anteeksi nyt vaan. Eihän alunperinkään ole kysymys onko nainen vai mies syyllinen johonkin.
MUTTA TÄSSÄHÄN on kyse siitä, että ei osata kommunikoida. KERTOA TOTUUTTA, jos vaan lopetetaan yhteydenpito selittämättä. Pupu menee pöksyyn.Miksi ei sitten voida sanoa suoraan? Voisiko joku "pierusaharaanhävinnyt"-tyyppi vastata?
- kysyy jotain
yks ihminen myös kirjoitti:
Provo . Mutta kommentoin. Sinulla on lukutaito ja luetun ymmrtäminen hukassa.Kuten muukin. Anteeksi nyt vaan. Eihän alunperinkään ole kysymys onko nainen vai mies syyllinen johonkin.
MUTTA TÄSSÄHÄN on kyse siitä, että ei osata kommunikoida. KERTOA TOTUUTTA, jos vaan lopetetaan yhteydenpito selittämättä. Pupu menee pöksyyn.kyseenalaistaa naista,ihanaa sellaista,tyyliin:
naisetko aina hyviä ja fiksuja?
nainenko ei ole koskaan väkivaltainen?
naisetko vain osaavat keskustella?
naisetko ei ole koskaan syyllisiä mihinkään?
onko se automaattisesti provo?
jos miestä taas arvostellaan,se on sallittua,eikä provoamista.
tasa-arvoako? - kerro
yx-mies kirjoitti:
Kaikille hyvää itsenäisyyspäivääKerroppa nyt , miksi mies ei sano totutta ?
Mielipiteesi kiinnostaa meitä naisia.
Vai etkö sinäkään osaa . Vaikenet. Jauhat ihan asian sivusta.
Kerroppa miksi miehen on vaikeaa sanoa, että rakastaako ? Haluaa lopettaa !?
Kerro . Jäämme odottamaan . Me naiset täällä jälleen . Odotamme ,mitä sinä vastaat tähän kysymykseen. KERRO. - voisi
kerro kirjoitti:
Kerroppa nyt , miksi mies ei sano totutta ?
Kerro . Jäämme odottamaan . Me naiset täällä jälleen . Odotamme ,mitä sinä vastaat tähän kysymykseen. KERRO.Kertoa.
- yx-mies
kerro kirjoitti:
Kerroppa nyt , miksi mies ei sano totutta ?
Kerro . Jäämme odottamaan . Me naiset täällä jälleen . Odotamme ,mitä sinä vastaat tähän kysymykseen. KERRO.Itse olen kertonut suoraan, muista en tiedä.
Itsellä on vaan kokemusta " varalla olosta "
useamman naisen osalta.
Miksi naiset tekee näin?
Kokemusta on kolmesta pidemästä suhteesta , josta kumpani lähtenyt " elämänsä rakauden mukaan" Tosin ne elämänsä rakkaudet on ollut aika lyhyitä.
Mutta naisethan saa mennä tuntidensa mukaan, mutta saako miehet? - kyllä mies saa
yx-mies kirjoitti:
Itse olen kertonut suoraan, muista en tiedä.
useamman naisen osalta.
Miksi naiset tekee näin?
Kokemusta on kolmesta pidemästä suhteesta , josta kumpani lähtenyt " elämänsä rakauden mukaan" Tosin ne elämänsä rakkaudet on ollut aika lyhyitä.
Mutta naisethan saa mennä tuntidensa mukaan, mutta saako miehet?tehdä ihan mitä vaan,vaimon luvalla ;)
mäkin olen herra talossa ja mulla on vaimon lupa sanoa niin :) - toimia
yx-mies kirjoitti:
Itse olen kertonut suoraan, muista en tiedä.
useamman naisen osalta.
Miksi naiset tekee näin?
Mutta naisethan saa mennä tuntidensa mukaan, mutta saako miehet?miehet ei taida kysellä,vaan vaihtavat ja yleensä aina nuorempaan vuosikertaan.
- mutta
kannattaisiko treffeillä keskittyä paremmin sinne normaaleihin vähän tylsempiin miehiin.
Vaikka se kirjoitus- ja mielistelytaito ei olekkaan niin liipattu, siitä saattaa seurata hieman vähemmän surua.
nimimerkki
Tavallinen ja vähän kömpelö kirjoittaja. - tylsät miehet ovat in
mutta kirjoitti:
kannattaisiko treffeillä keskittyä paremmin sinne normaaleihin vähän tylsempiin miehiin.
Vaikka se kirjoitus- ja mielistelytaito ei olekkaan niin liipattu, siitä saattaa seurata hieman vähemmän surua.
nimimerkki
Tavallinen ja vähän kömpelö kirjoittaja.ottajia tavallisille rehellisille,tylsille suomalaisille miehille riittäisi.
- kn minä
tylsät miehet ovat in kirjoitti:
ottajia tavallisille rehellisille,tylsille suomalaisille miehille riittäisi.
kirjoitan sitä tylsää lyhytä tekstiä ei siihen vastata.
Mitä kuuluu- kysymys voi tulla sydämestä.
Mitä kaunokainen- voi tulla liipatusta taidosta.
Ensimmäiseen ei kovin usein vastata, mutta jälkimmäinen saa poikkeuksetta vastauksen.
Kumman valitset, ratkaisee aika pitkälle sinun asemasi.
Pitääkö naisia aina imarrella saadakseen huomiota? - naisellinen
kn minä kirjoitti:
Ensimmäiseen ei kovin usein vastata, mutta jälkimmäinen saa poikkeuksetta vastauksen.
Pitääkö naisia aina imarrella saadakseen huomiota?tuo on varmaan totta.
- naisellinen
kn minä kirjoitti:
Pitääkö naisia aina imarrella saadakseen huomiota?siis ei pidä imarrella,keskustelun voi kuitenkin aloittaa ehkä hiukan mielenkiintoisemmin.
- suomalaiset
naisellinen kirjoitti:
tuo on varmaan totta.
körrikät olemme uskollisia ja aitoja ihmisiä vaikka se sana ei aina niin halussa olekaan.
Vähän karkeita ja liippaamattomia mutta rehellisä ja uskollisia. - naisellinen
suomalaiset kirjoitti:
körrikät olemme uskollisia ja aitoja ihmisiä vaikka se sana ei aina niin halussa olekaan.
Vähän karkeita ja liippaamattomia mutta rehellisä ja uskollisia.Ja vain yhden tuollaisen körrikän mie tarvitsisin,mutta pirskatti kun on vaikea löytää:-)))
- osaa
naisellinen kirjoitti:
siis ei pidä imarrella,keskustelun voi kuitenkin aloittaa ehkä hiukan mielenkiintoisemmin.
mutta jos etsii voi löytää kultaa.
Miksi sanojen perässä? Imartelun perässä?
Tosimies ei paljon imartele ja tositarkoituksessa etsivä ei ylisanoja viljele. Kertoo aidon totuuden ja katsoo riittääkö se. Yleensä ne "auervaarat" vievät voiton ja sitten....
Tapsimme suomi24.treffeillä- keskustelussa...
Ne miehet ovat sikoja... - Auervaaraa
naisellinen kirjoitti:
Ja vain yhden tuollaisen körrikän mie tarvitsisin,mutta pirskatti kun on vaikea löytää:-)))
se epttää.
Katso sitä tylsintä viestiä ja vastaa siihen. - naisellinen
osaa kirjoitti:
mutta jos etsii voi löytää kultaa.
Miksi sanojen perässä? Imartelun perässä?
Tosimies ei paljon imartele ja tositarkoituksessa etsivä ei ylisanoja viljele. Kertoo aidon totuuden ja katsoo riittääkö se. Yleensä ne "auervaarat" vievät voiton ja sitten....
Tapsimme suomi24.treffeillä- keskustelussa...
Ne miehet ovat sikoja...tämä keskustelu on antanut ainakin minulle paljon.tästä eteenpäin katse kohti tosimiehiä,köriläitä,joilta sana silloin,toinen tällöin!:-))) tuollaisten oikeiden köriläiden,aitojen ja ihanien pitäisi saada ylläpidolta joku sertifikaatti profiiliinsa,niin ne olisi helpompi tunnistaa:-)
- kyllä ihan
Auervaaraa kirjoitti:
se epttää.
Katso sitä tylsintä viestiä ja vastaa siihen.varmasti.
- Mies....
naisellinen kirjoitti:
tämä keskustelu on antanut ainakin minulle paljon.tästä eteenpäin katse kohti tosimiehiä,köriläitä,joilta sana silloin,toinen tällöin!:-))) tuollaisten oikeiden köriläiden,aitojen ja ihanien pitäisi saada ylläpidolta joku sertifikaatti profiiliinsa,niin ne olisi helpompi tunnistaa:-)
Niin, mitenkä käy sitten meidän: tälläisten tavallisten hieman erikoisten tapausten, jotka kuitenkin sitä tekstiäkin pystymme lurittelemaan, olematta kuitenkaan mikään pelimies tai auervaara. ;))
Taisi jäädä taas tämäkin mies laulelemaan yksin niitä laulujaan?! ;) Mutta mikäs siinä, kaikkeen tottuu...... - netissä tutustunut
Mies.... kirjoitti:
Niin, mitenkä käy sitten meidän: tälläisten tavallisten hieman erikoisten tapausten, jotka kuitenkin sitä tekstiäkin pystymme lurittelemaan, olematta kuitenkaan mikään pelimies tai auervaara. ;))
Taisi jäädä taas tämäkin mies laulelemaan yksin niitä laulujaan?! ;) Mutta mikäs siinä, kaikkeen tottuu......No tuossa edellä just kerroin "jörrikästä", jonka kuvittelin tosiaan olevan just semmonen rehellinen ja aito tosimies..ehkä olikin? En hänen ajatuksistaan perille päässyt, kun sanoi, että "parempi, etten nyt tästä kerro",,jne,
Summa summarum: Jollei ihminen kerro itsestään koskaan mitään henkilökohtaista, niin on kovin varuillaan ja valmis pakenemaan. Minusta se on pelkuruutta, voisi jopa raukkamaisuudeksi nimittää. Tyyliin:"Tee sinä kaikki työt, niin minä korjaan sadon."
Se osoittaa, ettei ole valmis laittamaan itseään peliin, koska pelkää satuttavansa itsensä. Toki jonkin verran voi olla varuillaan, mutta pitää sielun ovea vähän raottaa.
Samanlaista keskustelua saa joskus käydä valokuvista, joita ei voi laittaa esille tai lähettää, kun joku saattaisi tunnistaa.
Yksin on paha kommunikoida, jollei toinen vastaa kuin "juu ja jaa"! On ihan turha kuvitella, että toinen ihminen voisi "vaistota" toisen tunteet ja ajatukset oikein, ellei niitä ääneen lausuta, ja silloinkin pienet tarkennukset ovat usein paikallaan!
Jos olet avoin ja rehellinen mies, olet kultaakin kalliimpaa ja harvinainen. Juuri Sinun kaltaisiasi tarvitsemme!
Hyvää loppuyötä!:) - pitäisi paikkansa
tylsät miehet ovat in kirjoitti:
ottajia tavallisille rehellisille,tylsille suomalaisille miehille riittäisi.
niin suurin osa profiileista voitais poistaa, mukaanlukien omani... Se on kyllä aivan totta, että ellei mies osaa viesteissään runoilla kuin ruuneperi, niin naisten mielenkiinto lopahtaa melko pian. Mihin sitä kirjoitustaitoa tarvitaan jos aletaan seurustella vakavasti ? Itse oon aina inhonnut ainekirjoitusta yms. koska olen enemmän käytännön ihmisiä...
- amanda
Mies.... kirjoitti:
Taisi jäädä taas tämäkin mies laulelemaan yksin niitä laulujaan?! ;) Mutta mikäs siinä, kaikkeen tottuu......Millaisia ne ovat?
- mutta millä se
pitäisi paikkansa kirjoitti:
niin suurin osa profiileista voitais poistaa, mukaanlukien omani... Se on kyllä aivan totta, että ellei mies osaa viesteissään runoilla kuin ruuneperi, niin naisten mielenkiinto lopahtaa melko pian. Mihin sitä kirjoitustaitoa tarvitaan jos aletaan seurustella vakavasti ? Itse oon aina inhonnut ainekirjoitusta yms. koska olen enemmän käytännön ihmisiä...
seurustelupäätös tehdään tai miten?Siis netissä tutustumisen jälkeen.
- tyhmä.
Mies.... kirjoitti:
Taisi jäädä taas tämäkin mies laulelemaan yksin niitä laulujaan?! ;) Mutta mikäs siinä, kaikkeen tottuu......mikä toi auervaara on?
- Mies....
tyhmä. kirjoitti:
mikä toi auervaara on?
Vakiintunut termi "auervaara" tarkoittaa yleensä henkilöä, joka petkuttaa naisia ja pahimmassa tapauksessa vie tai ainakin yrittää viedä heiltä koko omaisuuden.
Ruben Oskar Auervaara oli Suomalainen psykopaatti, joka Tuomittiin joskus 1960-luvulla useamman kymmenen naisen petkuttamisesta. Tapauksia taisi olla kuitenkin satoja. Että aika äijä. Taisi sitten vankilassa riistää itseltään kuitenkin hengen loppujenlopuksi. - Mies....
amanda kirjoitti:
Millaisia ne ovat?
Nyt heitit aika pahan kysymyksen! ;) Onpas sitä tullut taas kaikkea kirjoiteltua.
Saanko miettiä huomiseen nyt on tosi väsynyt ja poikki. - Mies....
netissä tutustunut kirjoitti:
No tuossa edellä just kerroin "jörrikästä", jonka kuvittelin tosiaan olevan just semmonen rehellinen ja aito tosimies..ehkä olikin? En hänen ajatuksistaan perille päässyt, kun sanoi, että "parempi, etten nyt tästä kerro",,jne,
Summa summarum: Jollei ihminen kerro itsestään koskaan mitään henkilökohtaista, niin on kovin varuillaan ja valmis pakenemaan. Minusta se on pelkuruutta, voisi jopa raukkamaisuudeksi nimittää. Tyyliin:"Tee sinä kaikki työt, niin minä korjaan sadon."
Se osoittaa, ettei ole valmis laittamaan itseään peliin, koska pelkää satuttavansa itsensä. Toki jonkin verran voi olla varuillaan, mutta pitää sielun ovea vähän raottaa.
Samanlaista keskustelua saa joskus käydä valokuvista, joita ei voi laittaa esille tai lähettää, kun joku saattaisi tunnistaa.
Yksin on paha kommunikoida, jollei toinen vastaa kuin "juu ja jaa"! On ihan turha kuvitella, että toinen ihminen voisi "vaistota" toisen tunteet ja ajatukset oikein, ellei niitä ääneen lausuta, ja silloinkin pienet tarkennukset ovat usein paikallaan!
Jos olet avoin ja rehellinen mies, olet kultaakin kalliimpaa ja harvinainen. Juuri Sinun kaltaisiasi tarvitsemme!
Hyvää loppuyötä!:)Mutta älä liota minua liian kauaa, muuten voi olla tuo nahka niin ryppynen hetken päästä, että pääsee jo kategoriaan "tosi erikoinen"! ;)
- vastaus kysymykseeni
Mies.... kirjoitti:
Nyt heitit aika pahan kysymyksen! ;) Onpas sitä tullut taas kaikkea kirjoiteltua.
Saanko miettiä huomiseen nyt on tosi väsynyt ja poikki.vastauksesi kiinnostaa.
- Mies....
Mies.... kirjoitti:
Vakiintunut termi "auervaara" tarkoittaa yleensä henkilöä, joka petkuttaa naisia ja pahimmassa tapauksessa vie tai ainakin yrittää viedä heiltä koko omaisuuden.
Ruben Oskar Auervaara oli Suomalainen psykopaatti, joka Tuomittiin joskus 1960-luvulla useamman kymmenen naisen petkuttamisesta. Tapauksia taisi olla kuitenkin satoja. Että aika äijä. Taisi sitten vankilassa riistää itseltään kuitenkin hengen loppujenlopuksi.Vähän täsmennystä eli siis taisi tämä Ruben saada niitä tuomioita jo 1940 ja 50- luvuilla.
- Mies....
vastaus kysymykseeni kirjoitti:
vastauksesi kiinnostaa.
Ei tuo runosuoni jostain syystä nyt oikein puhkea loistoonsa. Ehkä mä olenkin siis ihan tavallinen? ;)
Tyydytäänkö siihen. No joo hieman erikoinen olen ainakin varmaan ammattini puolesta.
Mutta nyt alkaa jokatapauksessa tuo uni painamaan silmään, että täytyy vieläkin miettiä asiaa. Heh - tuosta vastauksesta!
Mies.... kirjoitti:
Ei tuo runosuoni jostain syystä nyt oikein puhkea loistoonsa. Ehkä mä olenkin siis ihan tavallinen? ;)
Tyydytäänkö siihen. No joo hieman erikoinen olen ainakin varmaan ammattini puolesta.
Mutta nyt alkaa jokatapauksessa tuo uni painamaan silmään, että täytyy vieläkin miettiä asiaa. Hehaina pitää perustella väittämänsä!
- kyllä
metsä.. kirjoitti:
se merkitsisi paljon.
Rehellisyys kannattaa aina. Joskus se kirpaisee, mutta se on hetkellistä ja silloin toinen voi avoimin mielin jatkaa elämää , turhia odottamatta ja toivomatta,mikäli toinen ei halua jatkaa.juuri näin minäkin ajattelen,veit sanat suustani.
- Mies....
tuosta vastauksesta! kirjoitti:
aina pitää perustella väittämänsä!
Jaahas, vai että tuli sitten hylsy. ;)
Sinänsä ihan mielenkiintoista, että minun pitäisi perustella jokin esittämäni väittämä. Mielestäni en ole sellaista edes esittänyt, vaan alunperinkin esitin kysymyksen: että miten käy meidän tälläisten tavallisten hieman erikoisten....
Ymmärrät kyllä, etten minä voi, enkä halua alkaa täällä ruotimaan koko henkilöitymääni. Jonkun näköinen intimiteettisuoja kai tässä kaikilla kuitenkin on. - Oletpas hauska
Mies.... kirjoitti:
Jaahas, vai että tuli sitten hylsy. ;)
Sinänsä ihan mielenkiintoista, että minun pitäisi perustella jokin esittämäni väittämä. Mielestäni en ole sellaista edes esittänyt, vaan alunperinkin esitin kysymyksen: että miten käy meidän tälläisten tavallisten hieman erikoisten....
Ymmärrät kyllä, etten minä voi, enkä halua alkaa täällä ruotimaan koko henkilöitymääni. Jonkun näköinen intimiteettisuoja kai tässä kaikilla kuitenkin on.Toki suoja on,emme siitä puhu..Kirjoitat mielenkiintoisesti sekä vakavia,että puolihulluja tekstejä..Varmaan pystyt myös yhtä mielenkiintoisesti kuvailemaan itseäsikin,niin ettei edes naapurisi,tai paras ystäväsi sinua tekstistäsi tunnista..
- Mies....
Oletpas hauska kirjoitti:
Toki suoja on,emme siitä puhu..Kirjoitat mielenkiintoisesti sekä vakavia,että puolihulluja tekstejä..Varmaan pystyt myös yhtä mielenkiintoisesti kuvailemaan itseäsikin,niin ettei edes naapurisi,tai paras ystäväsi sinua tekstistäsi tunnista..
Enpä nyt tuosta hauskuudesta tiedä, mutta itse voisit nyt ottaa vähän rennomman suhtautumiskannan tähän asiaan. Eikös vaan. ;)
Niin no varmaan sitä puolihulluna, jossain määrin luovana ihmisenä tulee välillä kirjoiteltua niitä enemmän ja vähemmän hullujakin tekstejä. ;)
Kyllä minä varmaan pystyn kirjoittamaan niinkin itsestäni, ettei siitä kukaan saa tolkkua eikä tunnista. Toisaalta, mitähän järkeä siinä sitten olisi?
Omaan elämääni vaan kuuluu tietynlainen rehellisyys ja voin sanoa sen, että sillä olen vaan päässyt suhteellisen mukavasti eteenpäin elämässäni ja suurtenkin kivikoitten yli ja perseelleen tippumisista huolimatta.
Ainakin tähän mennessä olen myös aivan avoimesti vaihtanut ajatuksia täällä tapaamieni naisten kanssa ja kertonut: kuka ja mikä olen, mitä teen ammatikseni, mikä kiinnostaa, asioista mitä minulle on tapahtunut ja mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan elämässäni. Se on sitten jokaisen oma asia ja häpeä uskoako vai ei, eikä minun tarvitse kenellekään todistella mitään jollen itse halua.
Voinhan minä kertoa itsestäni vaikka näin: Olen noin 96-sormea pitkä, ammatissani joudun käyttämään kokoajan päätäni, kaikkia aistejani, jokaista lihasta ja hermoa, fyysisesti ja joskus henkisestikkin erittäin raskasta, mutta lopputuloksen onnistuessa myös erittäin palkitsevaa. Siinä pitää tuntea materialin ominaisuudet, fysiikkaa ja vähän kemiaa ja biologiaa, estetiikka kuuluu siihen huomattavavimpana osana ja vaikka se ammattina voi kuulostaa aika romanttiseltakin ja onpa siitä elokuvakin tehty, niin ammattina se on vaan sellainen, ettei sitä kovin moni osaa ei jaksaisi eikä koskaan oppisikaan.
No katsos tästäkin voi vähän älynystyröitä hieromalla päästä johtolangan jäljille.
Yksiselitteistä vastausta, et tule tällä palstalla minulta saamaan. :) - .............................
toimia kirjoitti:
miehet ei taida kysellä,vaan vaihtavat ja yleensä aina nuorempaan vuosikertaan.
ja joutuvat itse turvautumaan viagraan..ja tupeeseen..
- kunto kestää
............................. kirjoitti:
ja joutuvat itse turvautumaan viagraan..ja tupeeseen..
paskapuhetta!
- etusivulla..
Mies.... kirjoitti:
Saanko miettiä huomiseen nyt on tosi väsynyt ja poikki.Ei saa olla noin tyly..hyihyi!
- Mies....
etusivulla.. kirjoitti:
Ei saa olla noin tyly..hyihyi!
Den första, mä en ole ensinnäkään tyly. Että hyi hyi vaan itsellesi, vai tunnetko muka minut. Toisekseen, jos tietäisin, että se olisi minulle, niin yrittäisin kyllä selvittää asian. Että näin tänä iltana.
- amanda-rose
Mies.... kirjoitti:
Den första, mä en ole ensinnäkään tyly. Että hyi hyi vaan itsellesi, vai tunnetko muka minut. Toisekseen, jos tietäisin, että se olisi minulle, niin yrittäisin kyllä selvittää asian. Että näin tänä iltana.
Voi nenä...:-)
Harmi:-)
Ja kaikki muut vastaavat kommentit:-)
Minun piti sitten eilen ruveta nukkumaan niin aikaisin nukkumaan..Olet ollut kirjoituspäällä ja olisin toki mielelläni vastannut tai lisäargumentoinut väitettäni,että Mies....on peluri:-)
Nyt täytyy kiiruhtaa töihin...
amanda-rose
- leikkikö
Älkää leikkikö toisten tunteilla.
- mutta kuka uskaltaa vastata
Tämän ketjun kautta joku voisi saada vastauksia,miksi leikitään toisten tunteilla?Jos joku uskaltaisi rehellisesti laittaa itsensä likoon ja vastata!
- pitäisi kysyä
mutta kuka uskaltaa vastata kirjoitti:
Tämän ketjun kautta joku voisi saada vastauksia,miksi leikitään toisten tunteilla?Jos joku uskaltaisi rehellisesti laittaa itsensä likoon ja vastata!
tietävätkö ne,jotka tekevät väärin toisia ihmisiä kohtaan(nettirakkaudet-hylkäämiset ilman selittelyjä) tekevänsä väärin?
- Mies....
Tämä jo olikin tuossa ylempänä ja lainaan itse sen itseltäni ja jatkan täällä.
Niin, mitenkä käy sitten meidän: tälläisten tavallisten hieman erikoisten tapausten, jotka kuitenkin sitä tekstiäkin pystymme lurittelemaan, olematta kuitenkaan mikään pelimies tai auervaara. ;)) Taisi jäädä taas tämäkin mies laulelemaan yksin niitä laulujaan?! ;)
Ehkä hivenen huvittaa tämä stereotypioiden viljely ja muutenkin vastakkain asettelu mies vs nainen. Pitäisi ehkä enemmänkin puhua nykyään ihmisistä, kun tämä kyseinen käyttäytyminen on niin kotoisen tuttua, sekä miehille että naisille.
Olisiko jokaisella aika mennä itseensä ja miettiä, että mikä siinä sitten on, kun mikään ja kukaan ei tunnu riitävän ja kelpaavan. Minkä takia se kertakäyttökulttuuri pitää vetää näihin ihmissuhteisiinkin nykypäivänä?
Minkä takia ihmiset kuitenkin pelkäävät tuoda esille ne todelliset tunteensa?
Minkä takia pelätään puhua asioista?
Minkä takia pelätään kohdata ne asiat?
Ei vaan tarvitse välittää nykypäivänä kenestäkään siitähän se johtuu. Suhteet ja ihmiset ovat tänäpäivänä, kuin nykyaikainen kodin kone: kun se menee rikki niin sitä ei voi, eikä kannata korjata, vaan heitetään pois ja ostetaan uusi tilalle.
Pitää vaan saada kaikki, nyt ja heti!
Asia mitä todellakin ihmettelen, on se ettei kovinkaan moni pysty naisen ja miehen väliseen ystävyyteen.(Poikkeuksia toki löytyy) Täälläkin on vallalla se mentaliteetti, että jos ei suhdetta synny, niin eihän sitä sitten voi ystäkään olla. Eiköhän tämä kaikki ole hivenen liian tosikkomaista touhua ja ehkä voisi auttaa kun ottaisitte vähän rennommin koko touhun. Eihän tämä ole mikään kuoleman vakava paikka.
Vähän huumoria peliin ja sitä,... mikä se nyt teillä tytöillä olikaan: se pilkettä silmäkulmaan ja se rehellisyys taas siellä tulee väistämättä mieleeni, niin kaikilla olisi varmasti huomattavasti helpompi toimia ja olla. ;)
Hyvää yötä.- niin....
että kun kirjoittelu jatluu aksi tai kolme kuukautta, se hiipuu hiljalleen ja sitten ei enää vastausta tule vaikka kirjoittaa.
Eli pitkäaikaiseen yhteydenpitoon ei maltti riitä. Kuitenkin suhde rakentuu hiljalleen pitkän ajajn kuluttua. Jos pitää viikossa saada homma valmiiksi ei siitä taida mitään tulla. olisi parempi kirjoitella vaikka puoli vuotta ja sitten jos vaikuttaa siltä alkaa miettimään sitä tapaamista. Se aika osoittaa sen onko hommalla jatkuvuutta. Jos ei kirjoittelu jatku, on se osoitus siitä että se juttu ei toimi. Tulee vähemmän kolhuja. - mutta jos
niin.... kirjoitti:
että kun kirjoittelu jatluu aksi tai kolme kuukautta, se hiipuu hiljalleen ja sitten ei enää vastausta tule vaikka kirjoittaa.
Eli pitkäaikaiseen yhteydenpitoon ei maltti riitä. Kuitenkin suhde rakentuu hiljalleen pitkän ajajn kuluttua. Jos pitää viikossa saada homma valmiiksi ei siitä taida mitään tulla. olisi parempi kirjoitella vaikka puoli vuotta ja sitten jos vaikuttaa siltä alkaa miettimään sitä tapaamista. Se aika osoittaa sen onko hommalla jatkuvuutta. Jos ei kirjoittelu jatku, on se osoitus siitä että se juttu ei toimi. Tulee vähemmän kolhuja.puolen vuoden kirjoittelun jälkeen toteaakin,ettei toinen sovi,niin taas uusi puoli vuotta ja minä löydän sitten ehkä 100v.sen oikean.
- nainen*
Ihan järkevää puhetta tämä. Asiallista ja ajattelevaa, että tällaisia miehiä pitäisi olla enemmän, kuka tällaista ei haluaisi :-)
- Joulupukki
Käyppä laittamassa ylempänä olevaan aloitukseen "ihannenaisesta" vastaus.
Siellä joku kyselee tietoja sinusta :)
- woman...
Miehelle,joka miettii mitä sanoisi pitkän hiljaisuuden jälkeen, muutama avausrepliikki..
esimerkkinä.. jos auttaisi asiaa...;)
Itse varmaan näiden pohjalta keksit oman tilanteeseen sopivamman ,naisen ja myös omaan persoonaasi sopivamman. Pääasia on kuitenkin, OTA yhteyttä , selvitä tunteet , kerro totuus .
Tsemppiä, Onnea .
Avausrepliikki..esimerkkejä,jonka jälkeen sinun pitää selvittää asia kunnolla. Arvosta häntä. Kunnioita ihmisenä. Sopiihan nämä myös naiselle,jos on vastaavassa tilanteessa, että ei yhtäkkiä saa otetuksi yhteyttä mieheen.
-Meidän pitää puhua...soitellaanko ?
-Tavataanko "siellä ja siellä" minulla on puhuttavaa.
-Anteeksi, haluan aikalisän, miettimisaikaa..
-Anteeksi,tätä on vaikea sanoa,mutta..
Näkemiin Kulta, nyt ei ollut meidän aika vielä ainakaan..
-Ikävä Sinua ... soitan illalla...
-Anteeksi etten ole ottanut yhteyttä, soitan ja kerron kaiken illalla...
-En voi Sinua unohtaa, kaipaan Sinua...
-Haluan Sinut !! Tulen luoksesi/tule luokseni, jutellaan asiat...
-Soitellaanko ?
-Kultaseni...
-RAKAS - niin se vaan käy
...alussa kiinnostun miehestä,koska on kirjoitusten perusteella kiinnostava,hauska ja saa minut tuntemaan,että minäkin olen jotain arvokasta ja kirjoittelu jatkuu tulee tapaamiset ja taas kirjoittelut vaihdellen tapaamisien kanssa. Aikaa kuluu,tututustutaan kunnolla.
Mutta.. Niin sitten usein käy,että kaikki hiipuu..
Ja jos toinen haluaa kysyä,miksi/yleesäkin haluaa vain varmistua suhteen päättymisestä..niin MIKSI mies yhtäkkiä ei osaakaan enää sanoa mitään,ei myöskään kirjoittaa,ei perustella, ei mitään, häviää vaan kuin pieru Saharaan...
Jokainen tällaisen kokenut nainen kyllä tietää,että eniten satuttaa epätietoisuus,se repii sisintä,jos tunteet ja kiintymys ovat jo ehtineet liian pitkälle.. - saman kokenut
miksi mies yhtäkkiä ei osaakaan sanoa mitään,sitä ei voi ymmärtää. Ensin ollaan kyllä ruuneberia ja vaikka mitä. Kyllä ihmettelen myös minä. Saman kokenut.
- koska on tavannut...
Ehkä mies on mieluimmin hiljaa,jos on tavannut uuden naisen. Haluaa katsoa miten etenee uuden kanssa.Eikä katkaise välejä edelliseen,että on kuitenkin joku "varalla" jos aidan toisella puolella ei se ruoho ollutkaan vihreämpää.
- varattu
näin käyttäytyy myös avioliitossa olevat,tällaisen tapauksen tiedän ihan liiankin läheltä.Vieläkin on yököttävä olo.
- :-((
varattu kirjoitti:
näin käyttäytyy myös avioliitossa olevat,tällaisen tapauksen tiedän ihan liiankin läheltä.Vieläkin on yököttävä olo.
otan osaa!Sama täällä ! :-(
- samaa olen kokenut
varattu kirjoitti:
Veit sanat suustani
- voi viddu !;-(
Viddu, mä taidan sittenkin olla joku varanumero!`? Kiitti veetusti taas ! Kundi prle !
- niimpä
just,ensin ollaan niin runollista yms.plaa plaata ja kun tosipaikka tulee,menee pupu pöksyyn!Ei sais mennä liian vakavaksi.Mies pelkää sitoutumista ja pelkää menettävänsä vapauden,kait?
Monta naista pitää olla,varalla myös joku.- miksi?
Luulin löytäneeni sielunkumppanin.Kaikki oli niin täydellistä.Nautin jokaisesta kirjeestä,textarista,puhelusta,tapaamisesta.Tätä kesti monta kuukautta.Kumpikin tunsi syvästi.Kirjoittelimme melkein kilpaa,malttamattomina.Janosimme aina vaan lisää..ja lisää..
Sitten yhtäkkiä: - - - - - - tyhjyys,ei vastausta mihinkään , katosi *puf*
!!!!!!!!????????? miksi ? miksi ? miksi ? - utelias
Onko klisee?
- simbsalabim
utelias kirjoitti:
Onko klisee?
..moniparittelevaisuus takaa elämän jatkumisen maapallolla...
- ei helppoa
Mä olin toinen nainen.Sain tietää.Ei ole helppoa jaksaa. :-(( En edes jaksa nyt kertoa enempää.Kun saan voimia,kerron.Nyt olen sirpaleina.
- yrtdg
ei helppoa kirjoitti:
Mä olin toinen nainen.Sain tietää.Ei ole helppoa jaksaa. :-(( En edes jaksa nyt kertoa enempää.Kun saan voimia,kerron.Nyt olen sirpaleina.
PALJON VOIMIA sulle...Puhuminen ja aika helpottavat...
- sannarii
Mihin katosit jerkku-82 ?! Ikävä on !
Mikset vastaa maileihini ???- jerkku-82
Koska kyllästyin sinuun. Älä turhaan enää mailaa minulle. En kumminkaan vastaa sinulle.
- sannarii
jerkku-82 kirjoitti:
Koska kyllästyin sinuun. Älä turhaan enää mailaa minulle. En kumminkaan vastaa sinulle.
Et ikinä ole kyseinen henkilö ! Hänen tyyli kirjoittaa on aivan erilainen , turha yrittää !
Tosi Typerää !! - sannarii
Kuullut jerkku-82 tyypistä !? Mihin katosi ?
- frida kahlo
Kiitän nöyrästi viimeisestä vastauksestasi tänään.Todisti oikeaksi intuitioni ja se riittää minulle.Juuri tuollainen ajattelinkin sinun olevan..
..Jatkan edelleenkin ilolla ja syvällä mielenkiinnolla sinun kirjoituksiesi,niiden fiksujen ja vähän puolihullujenkin,lukemista..- Mies....
Ole hyvä!
Aivan tavallinen kiitos ja hymy riittää! :) - mieltä
Mies.... kirjoitti:
Ole hyvä!
Aivan tavallinen kiitos ja hymy riittää! :)olet etiikkasta?
- Mies....
mieltä kirjoitti:
olet etiikkasta?
Täällä minua taas kiusataan.
Mitä mieltä olen etiikasta?
Erikoisesti muotoiltu kysymys varsinkin kun en edes tiedä kysymyksen esittäjää. ;)
Itse etiikasta filosofian haarana en ole oikeastaan mitään mieltä, mutta mitä tulee taas omiin eettisiin näkemyksiin; niin omaan moraali- ja arvomaailmaani, ovat ne kyllä ainakin omasta mielestäni suhteellisen terveellä pohjalla. En kyllä usko varauksettomasti mihinkään yhteen totuuteen, koska sellaista ei kukaan kuitenkaan pysty esittämään.
No kysyt varmaan sitten seuraavaksi, että mistä tiedän että moralikäsitykseni ovat oikeat, jos en kerran usko yhteen totuuteen.
Ehkäpä se onkin se kasvamisen tulos, joka tässä on vuosien varrella saavutettu. Riittävästi kun kokee erillaisia asioita niin negatiivisia kuin positiivisiakin, niin sitä vaan oppii näkemään asioita. Kasvattavimpia ovatkin ne negatiiviset asiat ja tapahtumat, jotka pystyy kuitenkin kääntämään positiivisiksi ja eteenpäin vieviksi, voimaa antaviksi asioiksi.
Kun huomaat ja opit sen, että saat aivan samanlaista kohtelua kuin itse annat muille, sekin on mielestäni kasvamisen tulos.
Ehkäpä tämä oma elämäni onkin sitten enemmän tälläistä kovuuden ja pehmeyden onnistunutta symbioosia. - netissä tutustunut
Mies.... kirjoitti:
Täällä minua taas kiusataan.
Mitä mieltä olen etiikasta?
Erikoisesti muotoiltu kysymys varsinkin kun en edes tiedä kysymyksen esittäjää. ;)
Itse etiikasta filosofian haarana en ole oikeastaan mitään mieltä, mutta mitä tulee taas omiin eettisiin näkemyksiin; niin omaan moraali- ja arvomaailmaani, ovat ne kyllä ainakin omasta mielestäni suhteellisen terveellä pohjalla. En kyllä usko varauksettomasti mihinkään yhteen totuuteen, koska sellaista ei kukaan kuitenkaan pysty esittämään.
No kysyt varmaan sitten seuraavaksi, että mistä tiedän että moralikäsitykseni ovat oikeat, jos en kerran usko yhteen totuuteen.
Ehkäpä se onkin se kasvamisen tulos, joka tässä on vuosien varrella saavutettu. Riittävästi kun kokee erillaisia asioita niin negatiivisia kuin positiivisiakin, niin sitä vaan oppii näkemään asioita. Kasvattavimpia ovatkin ne negatiiviset asiat ja tapahtumat, jotka pystyy kuitenkin kääntämään positiivisiksi ja eteenpäin vieviksi, voimaa antaviksi asioiksi.
Kun huomaat ja opit sen, että saat aivan samanlaista kohtelua kuin itse annat muille, sekin on mielestäni kasvamisen tulos.
Ehkäpä tämä oma elämäni onkin sitten enemmän tälläistä kovuuden ja pehmeyden onnistunutta symbioosia."Kun huomaat ja opit sen, että saat aivan samanlaista kohtelua kuin itse annat muille, sekin on mielestäni kasvamisen tulos."
Tuohon täytyy kyllä sisältyä, että olet oppinut antamaan muille samanlaista kohtelua, mitä saat itsellesi tai olet oppinut kokemaan saamasi minkä tahansa kohtelun sellaiseksi kuin haluat!
Koska alistumaan taipuvaiset ihmiset yleensä löytävät itselleen sen alistajan...uhrit kyllä löytävät kiusaajan...hoivaajat satavaramasti löytävät hoivattavia jne. Itse asiassa hoivaajat usein toivovat saavansa muilta vastavuoroisesti hoivaa, mutta ei se heidän kohderyhmänsä ketään hoivaa!
Tässä vain muutamia esimerkejä...
Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita! - sanat suustani
"Kun huomaat ja opit sen, että saat aivan samanlaista kohtelua kuin itse annat muille, sekin on mielestäni kasvamisen tulos."
Tuohon täytyy kyllä sisältyä, että olet oppinut antamaan muille samanlaista kohtelua, mitä saat itsellesi tai olet oppinut kokemaan saamasi minkä tahansa kohtelun sellaiseksi kuin haluat!
Koska alistumaan taipuvaiset ihmiset yleensä löytävät itselleen sen alistajan...uhrit kyllä löytävät kiusaajan...hoivaajat satavaramasti löytävät hoivattavia jne. Itse asiassa hoivaajat usein toivovat saavansa muilta vastavuoroisesti hoivaa, mutta ei se heidän kohderyhmänsä ketään hoivaa!
Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita!..ensiksi rakasta itseä, sitten osaat rakastaa myös muita. Ja etiikan filosoofian tunteeminen niissä asioissa on hyvin tärkeä.
- Egoisti
"Kun huomaat ja opit sen, että saat aivan samanlaista kohtelua kuin itse annat muille, sekin on mielestäni kasvamisen tulos."
Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita!"Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita!" Ihan hyvä että hoivaat ja paijailet itseäsi.
Itse itseäsi kohtelet? Ei taida ihan kaikki olla elämässäsi kohdallaan. Elikkä sinulta puuttuu täysin niin sanottu vuorovaikutus taito.
Toisekseen toi sun tekstin ymmärtäminen ei taida edelleenkään olla niitä parhaimpia puoliasi. Se on kyllä ihan hienoa että yrität lukea sitä filosofiaa, mutta jos et siitä mitään ymmärrä, niin aika turhaahan se silloin on mitään yritää edes selittää. Katsos kun se totuus ei ole aina se mitä sieltä yrität sinne tajuntaasi ahmia.
Mä kuule luulen että meissä on onneksi se perustavan laatuinen eroavaisuus, että minä en ole vaan koskaan alistunut mihinkään kohtaloon en auktoriteetteihin enkä, muitten tahtoon. Luulenpa, että sen takia minä pärjäänkin elämässäni kaikilla osa alueiilla. Sinusta en olisi niinkään varma. Toisekseen minun saavuttamani arvostukseni ei ole koskaan kärsinyt niistä pehmeistäkään arvoista. - Kukka
sanat suustani kirjoitti:
..ensiksi rakasta itseä, sitten osaat rakastaa myös muita. Ja etiikan filosoofian tunteeminen niissä asioissa on hyvin tärkeä.
...kukkia vain. Heh heh hee. Pieni neuvo sulle: Rakasta elämääsi niin voit ehkä osata rakastaa muitakin. Ei taida mennä jakeluun . Ei muuta kuin kirja äkkiä käteen
- neuvostasi!
Kukka kirjoitti:
...kukkia vain. Heh heh hee. Pieni neuvo sulle: Rakasta elämääsi niin voit ehkä osata rakastaa muitakin. Ei taida mennä jakeluun . Ei muuta kuin kirja äkkiä käteen
rakastan myös sinua :)
- olla vielä
Egoisti kirjoitti:
"Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita!" Ihan hyvä että hoivaat ja paijailet itseäsi.
Itse itseäsi kohtelet? Ei taida ihan kaikki olla elämässäsi kohdallaan. Elikkä sinulta puuttuu täysin niin sanottu vuorovaikutus taito.
Toisekseen toi sun tekstin ymmärtäminen ei taida edelleenkään olla niitä parhaimpia puoliasi. Se on kyllä ihan hienoa että yrität lukea sitä filosofiaa, mutta jos et siitä mitään ymmärrä, niin aika turhaahan se silloin on mitään yritää edes selittää. Katsos kun se totuus ei ole aina se mitä sieltä yrität sinne tajuntaasi ahmia.
Mä kuule luulen että meissä on onneksi se perustavan laatuinen eroavaisuus, että minä en ole vaan koskaan alistunut mihinkään kohtaloon en auktoriteetteihin enkä, muitten tahtoon. Luulenpa, että sen takia minä pärjäänkin elämässäni kaikilla osa alueiilla. Sinusta en olisi niinkään varma. Toisekseen minun saavuttamani arvostukseni ei ole koskaan kärsinyt niistä pehmeistäkään arvoista.aika kolhiintumaton!
Maailman parantaminen kannattaa aloittaa yleensä itsestään.
Tässä maailmassa on olemassa asioita, joihin voimme vaikuttaa, mutta myös asioita, joihin emme voi vaikuttaa. Kutsuu sitä kohtaloksi tai sattumaksi, samantekevää.
Jos olet itseäsi kohtaan yhtä armoton kuin tuossa edellä, niin sääliksi käy sinua! - ......
Egoisti kirjoitti:
"Minun filosofiani lähtee siitä, että yritän kohdella itse itseäni samalla tavalla kuin kohtelen muita!" Ihan hyvä että hoivaat ja paijailet itseäsi.
Mä kuule luulen että meissä on onneksi se perustavan laatuinen eroavaisuus, että minä en ole vaan koskaan alistunut mihinkään kohtaloon en auktoriteetteihin enkä, muitten tahtoon. Luulenpa, että sen takia minä pärjäänkin elämässäni kaikilla osa alueiilla. Sinusta en olisi niinkään varma. Toisekseen minun saavuttamani arvostukseni ei ole koskaan kärsinyt niistä pehmeistäkään arvoista."Luulenpa, että sen takia minä pärjäänkin elämässäni kaikilla osa alueiilla. "
oletko varma, että AINA pärjäät ??
- juuri niin
itselle kävi juuri kuvaamallasi tavalla. vuosi sitten eronneena olen suuresti yllättynyt miesten puhekyvyistä. vaikuttaa siltä,että mitä ennemän kehuja tulee...olet helmi, herkku, ihana ja harvinainen nainen sitä varmemmin mies vaan haluaa sinusta yhden illan seksiseuraa. jotkut saattavat antaa ymmärtää muuta, kun alat kertomaan et olet kokenut vastaavaa myös aikaisemmin, ja et tiedät missä mennään. sitten alkaa vakuuttelut, että tottakai vielä tavataan ja otetaan silmänlumeeksi puhelinnumerot, ja spostiosoitteet..
ja sitten alkaa hiljaisuus.. ilmeistä on, että pitää pyrkiä siihen, että antaa itsestään vaikeasti tavoiteltavan kuvan, ja vaikka olisi tunteita pelissä pitää pokkansa niin kauan, että on selvillä missä homman suhteen menee. itsellä on ongelmia tämän asian suhteen mutta alan pikkuhiljaa oppia. kannattaa olla menemättä ekalla kerralla yöksi, koska se on mitä varmin tapa menettää suhde..? en ole vielä selvillä miksi? ei ole helppoja nämä nykyajan sinkkumiehet..vaan pirun itsekkäitä ja tyytyväisiä yksinäisyyteen ja seksiin silloin tällöin kun itselle sopii...
ei muuta kuin tsemppiä ja kylmiä jäitä hattuun miesten suhteen, niin jää sydänsurut vähemmälle..- - -eräs- -
- netissä tutustunut
- -eräs- - kirjoitti:
Pitäisikö meidän naisten muuttua samanlaisiksi, niin saisivat maistaa omaa lääkettään. Vaan miltä tuntuis elää laskelmoivan kivisydämen elämää...
parempi meditoida yksin, kaunista luontoa sentään vielä riittää meille kaikille!:))
Juu ja avantouinti kuulemma hyvinkin antaa samanlaisen rentoutuneen olon kuin orgasmi...kertoi eräs miehettömään elämään hyvin sopeutunut naisystäväni! - on....
Pitäisikö meidän naisten muuttua samanlaisiksi, niin saisivat maistaa omaa lääkettään. Vaan miltä tuntuis elää laskelmoivan kivisydämen elämää...
parempi meditoida yksin, kaunista luontoa sentään vielä riittää meille kaikille!:))
Juu ja avantouinti kuulemma hyvinkin antaa samanlaisen rentoutuneen olon kuin orgasmi...kertoi eräs miehettömään elämään hyvin sopeutunut naisystäväni!miellummin erakkon elämä kun ainostettu "muovirakkaus"
- sry
on.... kirjoitti:
miellummin erakkon elämä kun ainostettu "muovirakkaus"
mainostettu
- en ole ollut avannossa vielä
Juu ja avantouinti kuulemma hyvinkin antaa samanlaisen rentoutuneen olon kuin orgasmi...kertoi eräs miehettömään elämään hyvin sopeutunut naisystäväni!aijaa..tiedän kyllä erään hyvän ..:)
vaikeeta vaan saada loppumaan.. :))ainoa ongelma!
(sen verran voin paljastaa,että jotain joka liittyy G:hen).
..
mutta avantoa en ole kyllä vielä kokeillut,kiitti vinkistä !*hymy* - samaa mieltä
- -eräs- - kirjoitti:
siis täsmälleen näin!
- ootte
Juu ja avantouinti kuulemma hyvinkin antaa samanlaisen rentoutuneen olon kuin orgasmi...kertoi eräs miehettömään elämään hyvin sopeutunut naisystäväni!samanlaisii. Monesti vielä pahempii. Sehän täällä huvittaakin ainaisessa katkeroituneessa valitus virressä. Kantsuis kattoo peiliin!
- abloodien paikka !
ootte kirjoitti:
samanlaisii. Monesti vielä pahempii. Sehän täällä huvittaakin ainaisessa katkeroituneessa valitus virressä. Kantsuis kattoo peiliin!
tänne kertomaan nyt meille miksi te miehet käyttäydytte sillä tavalla , kuin äsken luit?!
Hienoa,että joku rohkea tuli tänne meidän keskelle!
Ole hyvä, avaudu ja kerro , meitä kiinnostaa !
Anna tulla , älä ujostele ! - saara
ootte kirjoitti:
samanlaisii. Monesti vielä pahempii. Sehän täällä huvittaakin ainaisessa katkeroituneessa valitus virressä. Kantsuis kattoo peiliin!
mies,rohkea.Kerro nyt mitä sinulta juuri kysyttiin.Vai menikö se kuuluisa pupu taas pöksyyn?
Ja tuli _ hiljaisuus _
jota me täällä ihmetellään jälleen.
Kerro meille ja muutkin miehet. - just
ootte kirjoitti:
kerro MIES se TOTUUS !!
- alussa luulet,uskot...
- -eräs- - kirjoitti:
joo,ei paremmin voisi asiaa ilmaista!
- No name
abloodien paikka ! kirjoitti:
tänne kertomaan nyt meille miksi te miehet käyttäydytte sillä tavalla , kuin äsken luit?!
Hienoa,että joku rohkea tuli tänne meidän keskelle!
Ole hyvä, avaudu ja kerro , meitä kiinnostaa !
Anna tulla , älä ujostele !Arvon daamit. Mistähän ihmeen kristallipallosta se teille pitäisi näyttää. Jokainen meistä miehistä toimii omalla tavallaan ja se, että sitten törmäätte siihen ei teitä tyydyttävään yksilöön, johtuu kyllä jostain mikä on siellä peilikuvassa. Ymmärtäkää nyt, että sitä miehen stereotypiaa ei ole olemassakaan.
No sanotaan nyt tämä sitten myös suoraan. Nykypäivänä monen naisen käytös on myös sitä luokkaa, että todellakin ihmettelen sitä, mitenkä kehtaatte.
Tällä palstalla edes mitenkään rakentavan keskustelun saaminen aikaiseksi tuntuu olevan myös yleensä aivan mahdoton ajatus.
Ennen nukkumaan menoa haluaisin esittää tälläisen helpon kysymyksen. Mitä te todellisuudessa odotatte ja haette siltä mieheltä. Minun täytyy vaan käsi sydämmellä sanoa teille, että ne unelmat ja todellisuus kun eivät vaan kohtaa. Luulen että nyt riittää tälle illalle/ yölle tämä tyhjän jauhaminen. - samanlaisii ollaan
ootte kirjoitti:
Kerro mielipiteesi kiinnostaa !
- odotat
samanlaisii ollaan kirjoitti:
Kerro mielipiteesi kiinnostaa !
hän jo kuorsaaaa ..
- samanlaisii ollaan
odotat kirjoitti:
hän jo kuorsaaaa ..
joten,ei ole myöhäistä.
Nimimerkki "ootte"
Vastauksesi kiinnostaa. - aikaa on
odotat kirjoitti:
hän jo kuorsaaaa ..
olisit sanonut suoraan:"En ole enää kotona." Vieläkö sinä kuorsaat? Aikaa on,ihan kaikessa rauhassa
- juo...
aikaa on kirjoitti:
olisit sanonut suoraan:"En ole enää kotona." Vieläkö sinä kuorsaat? Aikaa on,ihan kaikessa rauhassa
kaljaa
- amanda-rose
juo... kirjoitti:
kaljaa
Hyihyi!
- Kuka lie
aikaa on kirjoitti:
Kuulkaas nyt arvon leidit!
Miehenkin pitää nukkua välillä, tehdä töitäkin ja taas pitää lähteä hoitamaan tota fyysistä hyvinvointia. ;)) Käviskö mitenkään päinsä?! ;D
Mä en ala kenenkään Vihtoriksi, vai pitäsikö tässä ilmoittaa teille aina omat liikkeeni....;)))
Eli en ole taas kohta kotona! ;) Heh heh - Justiina
Kuka lie kirjoitti:
Kuulkaas nyt arvon leidit!
Miehenkin pitää nukkua välillä, tehdä töitäkin ja taas pitää lähteä hoitamaan tota fyysistä hyvinvointia. ;)) Käviskö mitenkään päinsä?! ;D
Mä en ala kenenkään Vihtoriksi, vai pitäsikö tässä ilmoittaa teille aina omat liikkeeni....;)))
Eli en ole taas kohta kotona! ;) Heh hehNo hei hei !
Tääl yks arvon Lady ainakin repee kohta liitoksistaan !!
Puh uh ...no jo ny on kumma
jooset sä ...
Hei siis koska olet taas kotona ?
Mitä? Hä?
Koska meinaat nukkua ,et kai vaan taas
kuorsaa ?
Elä sie Vihtori viitti.
Armoa ei anneta ! :)
Paitsi jos osaat väistää kaulimen,joka sua
vääjäämättä taas odottaa !
Joo ,että heh heh joo joo !!
Täällä ootellaan, asemissa nurkan takana.. - oooo
Justiina kirjoitti:
No hei hei !
Tääl yks arvon Lady ainakin repee kohta liitoksistaan !!
Puh uh ...no jo ny on kumma
jooset sä ...
Hei siis koska olet taas kotona ?
Mitä? Hä?
Koska meinaat nukkua ,et kai vaan taas
kuorsaa ?
Elä sie Vihtori viitti.
Armoa ei anneta ! :)
Paitsi jos osaat väistää kaulimen,joka sua
vääjäämättä taas odottaa !
Joo ,että heh heh joo joo !!
Täällä ootellaan, asemissa nurkan takana..No huhuu kotona ollaan! Men oo muutes mikään Vihtori. ;)
Mitä te nyt taas oikeasti haluatte tietää?
Sanoin mä sitten niin tai näin, niin siitä kaulimesta mä daijuun saan kuitenkin. Ja vaikka mä väännän sen asian sitten rautalangasta, niin annas olla, johan sen joku mistään mitään tietämätön tupa-uuno yrittää jälleen vääntää kuitenkin taas suoraksi.
Ja mikä parasta,... kas kas, johan tuolla joku omaa järjenjuoksua vailla oleva esittää ja leikkii jotain Kakadua, kun ei todellakaan rassukan oma järjenjuoksu ja verbaliikka tunnu riitävän mihinkään.
Niin, että mitä te haluatte tietää? Vastaus laitetaan harkintaan. Mur.... ;)) Hopi hopi tää menee kohta nukkumaan! - Vicky lee
oooo kirjoitti:
No huhuu kotona ollaan! Men oo muutes mikään Vihtori. ;)
Mitä te nyt taas oikeasti haluatte tietää?
Sanoin mä sitten niin tai näin, niin siitä kaulimesta mä daijuun saan kuitenkin. Ja vaikka mä väännän sen asian sitten rautalangasta, niin annas olla, johan sen joku mistään mitään tietämätön tupa-uuno yrittää jälleen vääntää kuitenkin taas suoraksi.
Ja mikä parasta,... kas kas, johan tuolla joku omaa järjenjuoksua vailla oleva esittää ja leikkii jotain Kakadua, kun ei todellakaan rassukan oma järjenjuoksu ja verbaliikka tunnu riitävän mihinkään.
Niin, että mitä te haluatte tietää? Vastaus laitetaan harkintaan. Mur.... ;)) Hopi hopi tää menee kohta nukkumaan!..tääl mää oon ollu jo hetki...emmää ainakaa koko aikaa kotona oo määkää...olin reenaamas spagaateja ja päälle juoksentelua.Nyt on kuuma..
Vihtorii ei oo näkynynnä, mutta mitäs siitä,kun mun sisko,Justiina hoitelee hänet antaumuksella kera pötkyläisen..kaulimen.
Jaa kysäriä? Jaa määkö?
No minkä väriset on sun.....hmmm...
hmmm....
....hmmmm...
..................hmmmmmm....
sukat? - oooo
Vicky lee kirjoitti:
..tääl mää oon ollu jo hetki...emmää ainakaa koko aikaa kotona oo määkää...olin reenaamas spagaateja ja päälle juoksentelua.Nyt on kuuma..
Vihtorii ei oo näkynynnä, mutta mitäs siitä,kun mun sisko,Justiina hoitelee hänet antaumuksella kera pötkyläisen..kaulimen.
Jaa kysäriä? Jaa määkö?
No minkä väriset on sun.....hmmm...
hmmm....
....hmmmm...
..................hmmmmmm....
sukat?No eiku se sun systäris tietenkin...
Sukkien väri... no voi hitsi... taas tuli paha! Siis miten mä pärjään taas tässä. Saanks mä miettii hei huomiseen?
Tai no joo mä oon nyt se rohkee kundi, mä yritän heittää tän tosta ihan lonkalta.
No jos mä olisin värisokee, niin ne tota,... vois olla silloin vaikka mustat. Mutta siis tota,... mul on kyl erivärisii sukkia, ja siis tota,... nythän on siis tota on niin, että mä siis tota oon tällä hetkellä ihan paljain jaloin. Mut siis tota, mul taitaa sit, siis tota,.... kuitenkin olla eniten noita sinisii sukkia.
Voihan viturainen, että tää oli taas tuskanen prosessi tuottaa ja muotoilla näin simppeli asia.
Ja kuuhullut hyppii kohta taas pitkin ja poikin.
Seuraava kysymys.... - Justiina
oooo kirjoitti:
No eiku se sun systäris tietenkin...
Sukkien väri... no voi hitsi... taas tuli paha! Siis miten mä pärjään taas tässä. Saanks mä miettii hei huomiseen?
Tai no joo mä oon nyt se rohkee kundi, mä yritän heittää tän tosta ihan lonkalta.
No jos mä olisin värisokee, niin ne tota,... vois olla silloin vaikka mustat. Mutta siis tota,... mul on kyl erivärisii sukkia, ja siis tota,... nythän on siis tota on niin, että mä siis tota oon tällä hetkellä ihan paljain jaloin. Mut siis tota, mul taitaa sit, siis tota,.... kuitenkin olla eniten noita sinisii sukkia.
Voihan viturainen, että tää oli taas tuskanen prosessi tuottaa ja muotoilla näin simppeli asia.
Ja kuuhullut hyppii kohta taas pitkin ja poikin.
Seuraava kysymys....Son sitte mun VUORO !!
Ja ei kuukaa tönitä siellä akat !!!
Ei yhtää tartte yrittää etuulla ..
Mä voitan aina rinnanmitalla ,jotta turha eres yrittää !!
Joo, Vihtorikos se kuitenki siinä.. voi voi herrantähären !!
Emää ny enää oo vihalaanen..
tuu tän vaan , niin mä annan kunnon syleelyn,
Ei tarvi pelijätä oot turvas mun sylis aina ku vaan ...
Mitä??? Älä ny karkaa.......!!!!!!
En mä oo erees viälä keriinny kysyä että...
...noooooh...mihin se Sälli oikeen katos..?
lipes ...
Multa jäi kuule kesken...
- pertsa
Miksi?Parempi liueta välillä areenalta,koska naisia on tyrkyllä koko netti täynnä.Ja sit on ainakin se yksi varalla.
- juuri
MIEHEILLE !!!
TULIHAN SE SIELTÄ , HYIhyi Pertsa !
- kävi näin !!!!!!!!!!!
No niin,mulle kävi just noin.Mies ei vastaa enää yhteenkään viestiini.
Olen aika kypsä!Kaikki oli niin hyvin ja jo monta kuukautta tätä on kestänyt.Yhtäkkiä on muka kiire aina.Eikä mitään vastaustakaan enää.
HITTO !!Tää on syvältä!- tää on syvältä
mulle kävi myös ust noin !!!!!!!!!!!!!
- amanda-rose
tää on syvältä kirjoitti:
mulle kävi myös ust noin !!!!!!!!!!!!!
Jos poikanen/mies lopettaa kirjoittamisen..lopettakaa siskot tekin!
- just ,hahah !!!
kuule KALLONKUTISTAJALLE !!!
- syvältä
just ,hahah !!! kirjoitti:
kuule KALLONKUTISTAJALLE !!!
sinulla ei ole mitään tietoa asiasta,anna olla nälvimättä !Miks täällä päätäs auot !?
- syvältä
amanda-rose kirjoitti:
Jos poikanen/mies lopettaa kirjoittamisen..lopettakaa siskot tekin!
Olen jo lopettanut, mutta silti sieppaa syvältä !
Ei auta, uskottava on........... nyyh
- postimyyntiluettelo
Tämän saman tarinan voi kertoa myös naisista.Ensin kaikki on upeaa ja mahtavaa....sitten se muuttuu kivaksi ja halutaan hiukan etäisyyttä.Sitten kelvataan kylästeleen jos pesukoneessa tiiviste vuotaa jne.Tätä storia voisi jatkaa vaikka ja kuinka.
Epäilyni on ja vaikuttaa hyvinkin siltä,että tästä netistä on tullut ihmisille ihmisiä postimyyntiluettelo.Kun tilataan yksi ja se on ihan yes niin ajatellaan,että varmaan sieltä löytyy vielä parempi ja jatketaan hakemista...pitäen tietenkin vanhaa varalla.Ei mene kauaa kun tähänkin "kierteeseen" pitää saada kallonkutistajalta apua.Sekä MIEHET että NAISET.- MNMN
Miehet...Naiset...
eipä juuri eroa paljonkaan soidinmenot ja yhtäkkinen hiljaisuus,kun lopettaa pitäis. - Olet
MNMN kirjoitti:
Miehet...Naiset...
eipä juuri eroa paljonkaan soidinmenot ja yhtäkkinen hiljaisuus,kun lopettaa pitäis.Netissä ei käytöstapoja tunneta.
- onnellinen
...nykyinen tyttöystäväni ei ole lukenut näitä juttuja!
Sillä vaikka varmasti moni mies täällä onkin kuvailemanne tapainen ja kehuu naisia vain päästäkseen sänkyyn, niin tahtoisin huomioida että on olemassa poikkeuksiakin!
Itselläni oli ilmoitus täällä noin 4kk:tta sitten, ja lopulta pädyin treffeille erään tyttösen kanssa. Oli ensimmäiset treffit ja jännitin hillittömästi. Mutta heti kun tapasin tämän naisen niin ihastuin häneen ja kehuinkin häntä jatkuvasti ja annoin hänelle kukkia ja lahjoja. Mutta tämä kaikki tapahtui todellakin vain sen takia että olin korviani myöten rakastunut!
Ja niin olen yhä vieläkin!- Blonde
Onnelliselle ,
rakastuneelle todelliselle Herrasmehelle !!
Oh,mikä Mies !!
Täällä me naiset melkein vihreinä.. ;))
...mutta niin hymyssä suin,
kun joku nainen on saanut sydämeensä
SINUT,
kultaakin arvokkaamman.. Rakkaan !!
Pidä hyvää,hellää huolta Aarteestasi ,
Toivotan
Aurinkoista mieltä ja Tähdenlentoja !
t.Blonde Woman
- Aihe tärkeä
Keskustelun soisi jatkuvan.
- ((((((())))))))
Oli suosituissakin välillä.Ilmestynee uudelleen?
lukijamäärä kuitenkin kohta 10 000.Joten aihe näyttäisi olevan tärkeä.
Miehetkin vosivat enemmän kirjoittaa omia näkemyksiään.Anonyyminä voitte rauhassa kommentoida. Asiallisetikin voi sanoa mielipiteensä,sekä negatiivisen että positiivisen.Ja siltä väliltä. - kertokaa
((((((()))))))) kirjoitti:
Oli suosituissakin välillä.Ilmestynee uudelleen?
lukijamäärä kuitenkin kohta 10 000.Joten aihe näyttäisi olevan tärkeä.
Miehetkin vosivat enemmän kirjoittaa omia näkemyksiään.Anonyyminä voitte rauhassa kommentoida. Asiallisetikin voi sanoa mielipiteensä,sekä negatiivisen että positiivisen.Ja siltä väliltä.odotamme täällä hiljaisuudessa,emme osaa lukea ajatuksianne,kertokaa niistä
- kertokaa
kertokaa kirjoitti:
odotamme täällä hiljaisuudessa,emme osaa lukea ajatuksianne,kertokaa niistä
kertokaa ...
odotamme...
- Peli- Nainen...
Kannattaa olla varovainen kaikkia naisia kohtaan.Varsinkin sellaisia kuin tää Peli-Nainen..
Nainen kirjoittaa joskus aika viettelevästi ja huumorillakin. Jos haluat astua
ANSAAN..
niin sillehän itse nainen itse ei voi mitään muuta kuin voihkaista värisevällä kiihkolla.;)
Ja..
Sinä mies,olet silloin keskellä soidintanssia,jota ohjaavat alkukantaiset voimat
saaden veresi virtaamaan kiivaammin,tuntemaan itsesi MIEHEKSI naisen voimakkaan
feromoni-kentän keskellä..
Vaarallistako ??!..
Ei aina välttämättä,mikäli itse osaat pelata sitä elämän kiihoittavaa leikkiä oikein ;))
Mutta pelaajilla olisi oltava samat säännöt..
Kun ajantaju alkaa hämärtyä,muu maailma kadota ympäriltäsi, olet antautunut
lumoavaan ihastukseen,
sydämesi syttyy hiilloksesta täyteen liekkiin..
Kohta onkin roihuava polttava palo .. sisimmässäsi, et saa hetken mielenrauhaa..
olet varma,että Hän on nyt siinä ,siinä sylissäsi ihanana , valmiina ja onnellisena.
Tunnet olevasi Onnesi kukkuloilla.
Tiedät ,että nainenkin on.
Vai tiedätkö sittenkään..? Älä hukkaa sydäntäsi, älä anna palasta siitä liian nopeasti,
sillä soidinmenon alku-aikana mielesi on vallannut niin suuri hyvänolonaalto ,
että et pysty järkevään ajatteluun.. ainakaan heti...
Nauti silti hetkestä...
nauti jokaisesta kiihottavasta hetkestä...
Et kuitenkaan voi koskaan olla varma... miten
kauan se jatkuu...
Hetken,päivän,viikon,kuukauden,vuoden,..
iäisyyden...
Varaudu aina myös siihenkin mahdollisuuteen,että voit polttaa siipesi, kaikki muuttuu
yllättäen sirpaleiksi..
Mutta aina on kuitenkin vielä joku uusi Kulta-Rakas jossain Sinua odottamassa...
Sinua..Mies..
poimimaan kuin kypsän mehukkaan..maukkaan hedelmän ;).. Naisesi...
Pilke silmissäsi ja hymy huulillasi kertoo sen,että ymmärsit.. ja osaat nauttia jokaisesta
kauniista hetkestä kuin se olisi viimeinen..
Mutta
Uskot ja Toivot, että se on Rakkautta ...
ja niinhän se onkin , jos Onni suo ;))- blondi
Kirjoitus pitäisi olla aina etusivulla päivittymässä ja muistuttamassa siitä,että "pelinaisilla tulisi tavata pääsääntöisesti vain pelimiehiä ja päinvastoin"...:-))))
- blondi
blondi kirjoitti:
Kirjoitus pitäisi olla aina etusivulla päivittymässä ja muistuttamassa siitä,että "pelinaisilla tulisi tavata pääsääntöisesti vain pelimiehiä ja päinvastoin"...:-))))
"pelinaisten tulisi...."
- Peli- Nainen...
blondi kirjoitti:
Koko elämähän peliä...
Sitä pitää osata vain pelata,juuri sitä elämänpeliä
arvaamatonta "leikkiä" oikein,
Samat säännöt...
helpottavat...
Janoat sitä lisää...
haluat jatkaa...
rehellistä peliä...
Molemmista tuntuu
hyvälle...
Mutta mukaan ihmislasten ...
aikuisten leikkikentälle mahtuu sitten aina sekaan niitäkin,
jotka valitsevat sivupolun
...sortuvat rikkomaan niitä sääntöjä ja peli muuttuu silloin...
- Peli-Nainen...
Missä on miesten kommentit ? Täällä on liuta naisia , jotka kaipaavat ......
Antaakaahan edes jotain elon merkkejä... ;))- Naikkonen 123
Ja vielä vaikeita kysymyksiä!
- Peli-Nainen...
Naikkonen 123 kirjoitti:
Ja vielä vaikeita kysymyksiä!
..haluavat... =) :))))))
Ehkä he miettivät ... ja raapivat päätään juuri tälläkin hetkellä.... ;))) !!!!????????
..niin..
............tai...hmmmm..
mitä lie raapivat... heh hehheh.. !!
Kukkuu.....Miehet... ei me Naiset purra.. ;)
ei
ainakaan purematta niellä .. ;) - Naikkonen 1234
..haluavat... =) :))))))
Ehkä he miettivät ... ja raapivat päätään juuri tälläkin hetkellä.... ;))) !!!!????????
..niin..
............tai...hmmmm..
mitä lie raapivat... heh hehheh.. !!
Kukkuu.....Miehet... ei me Naiset purra.. ;)
ei
ainakaan purematta niellä .. ;)Ei miehet osaa.
- peli- Mies....
Naikkonen 1234 kirjoitti:
Ei miehet osaa.
Nooh, ettei muka osata?!
Hyvinhän mäkin tänne pääsin...
Okei tunnustetaan, kyllä ehkä pienen hetken joutui kuitenkin miettimään. ;)
Olen playboy, liukas playboy.....
Niin ja kaupungin tavoitelluin poikamies.... ;-)
Pakkikin toimii oikein mainiosti, vaikkakin joskus josssain nimeltämainitsemattomassa mainoksessa heitettiin slogan: vain pakki puuttuu,
mutta kun nykyään on oikein pelimies niin, ei tämä aika tunnu riittävän joka paikkaan. :)
Minkähän informaatiota saisin teille arvon ladyt tälläkertaa julkistaa? - ghtz
peli- Mies.... kirjoitti:
Nooh, ettei muka osata?!
Pakkikin toimii oikein mainiosti, vaikkakin joskus josssain nimeltämainitsemattomassa mainoksessa heitettiin slogan: vain pakki puuttuu,
mutta kun nykyään on oikein pelimies niin, ei tämä aika tunnu riittävän joka paikkaan. :)
Minkähän informaatiota saisin teille arvon ladyt tälläkertaa julkistaa?ihan kaikki.
- Mike
Ei miehet osaa.
Et ollu oikeessa, ainakin minä annoin kuulua itsestäni tuolla ylempänä ketjussa. Vaikeeta on kuule niiden sanojen löytyminen joskus. Ei halua loukata tyttöö, mutta kai sitä loukaa enemmän olemalla hiljaa? Mietin miten kertoisin sen !!
- Naikkonen 1234
Mike kirjoitti:
Et ollu oikeessa, ainakin minä annoin kuulua itsestäni tuolla ylempänä ketjussa. Vaikeeta on kuule niiden sanojen löytyminen joskus. Ei halua loukata tyttöö, mutta kai sitä loukaa enemmän olemalla hiljaa? Mietin miten kertoisin sen !!
Hiljaisuus loukkaa aina eneiten!
- Peli-Nainen...
Nooh, ettei muka osata?!
Minkähän informaatiota saisin teille arvon ladyt tälläkertaa julkistaa?...TULIPUNAINEN ??!!
* Autooh ... Thuu..liii..phuu..naiii..neen *
;DDDDDDDDDDDDDDDD - peli- Mies....
...TULIPUNAINEN ??!!
* Autooh ... Thuu..liii..phuu..naiii..neen *
;DDDDDDDDDDDDDDDDOho!......
Tota joooooooooo....Mistä sä sen tiesit? ;)))
peli- Miehellä on muuten kaks...
Ei mikään turha...;DDD - Peli-Nainen...
Oho!......
Tota joooooooooo....Mistä sä sen tiesit? ;)))
peli- Miehellä on muuten kaks...
Ei mikään turha...;DDD..."Playyy boyyyy...liukas..........
autot TULIPUNAISET ...!!!
Olet Play boyyy...
olet... "
Tätähän laulo jo Herra4o ja risat...
eräässä ohjelmassa... Hällä oli sellanen
kunnon lakkikin päässä,jonka otti pois
aina,
kun arvon Rouvat ja Neidit osu kohille..
JA siihen...että...
"
* HYVÄÄ PÄIVÄÄ BÖÖNÄ ! KAUNIS ILMA TÄNÄÄN !
PÄÄSISKÖS SAATILLE ? JAA EI VAI ? KUMMIA OTUKSIA ,NO ONHAN NOITA NAISIA ..OLEN BLAYY
BOYYY...LIUKAS...P........ OOH...taas Nainen
kiikarissa... hetkonen sanoi Putkonen..
Nyt tais SAADA NEITO kunnon KYYTIÄ....AUTOT TULIPUNAISEEEEET.......OLEN..* "
...niin Sinähän se...
ilmiselvästikkin... ;DD - Mike
Hiljaisuus loukkaa aina eneiten!
Että super !? Joo yritän minä olla Super ;)
- peli- Mies....
..."Playyy boyyyy...liukas..........
autot TULIPUNAISET ...!!!
Olet Play boyyy...
olet... "
Tätähän laulo jo Herra4o ja risat...
eräässä ohjelmassa... Hällä oli sellanen
kunnon lakkikin päässä,jonka otti pois
aina,
kun arvon Rouvat ja Neidit osu kohille..
JA siihen...että...
"
* HYVÄÄ PÄIVÄÄ BÖÖNÄ ! KAUNIS ILMA TÄNÄÄN !
PÄÄSISKÖS SAATILLE ? JAA EI VAI ? KUMMIA OTUKSIA ,NO ONHAN NOITA NAISIA ..OLEN BLAYY
BOYYY...LIUKAS...P........ OOH...taas Nainen
kiikarissa... hetkonen sanoi Putkonen..
Nyt tais SAADA NEITO kunnon KYYTIÄ....AUTOT TULIPUNAISEEEEET.......OLEN..* "
...niin Sinähän se...
ilmiselvästikkin... ;DDPlayboy....olemma playboy...
Hitsi, mä kun yritin olla niin salaperäinen könsikäs. ;DDDDDD
Totaa...mitäs sä luulet noin niinku Peli- Naisena, antasko semmonen kotsa mulle vielä lisää sitä katuuskottavuutta, vai käviskö siinä sitten just päinvastoin, kun nimittäin asiahan on kyllä tällä hetkellä niin kuten Peli- Naisena tiedätkin, että mä oon kohta vähän pulassa tän koko mun naisiston kanssa. Niin mä siis meinaan vaan sitä, että kun tuntuu noita neitoja nytkin imeytyvän tohon kylkeen kyhnyttämään, eli oon näköjään kuin joku imupaperi mikä imee niitä mun luokse. Eli mikä sen kotsan vaikutus olis tähän tilanteeseen. Kyllä sä pelurina tiedät, mitä mä tässä yritän sulta kysyä.
Mut hei vastaa aikas varovasti, kun joku herkkä hipiäinen totinen torvensoittaja voi muuten ottaa taas hernukan nenukkaan.
No se on moro!;))))) Mun täytyy taas lähtee liukastelee.
Ps. Pikkuvinkkinä voin antaa samaisesta urasta haaveileville, että punainen pappa-tunska on muuten kovasana, vie todella jalat alta lähes jokaiselta neitokaiselta, viimeistään siinä vaiheessa kun sanoo neidolle että hyppääs pykälään eikun siis tarakalle... Siinä kun istahtaa sitsillä hetken ja kaasua kun väännät ja vibraatiot tekevät tehtävänsä niin .....on ikuisesti sun.
No nii nyt sitten asia linjalle takaisin... ettei vaan karkaa käsisitä! ;))))) - Peli-Nainen...
Playboy....olemma playboy...
Hitsi, mä kun yritin olla niin salaperäinen könsikäs. ;DDDDDD
Totaa...mitäs sä luulet noin niinku Peli- Naisena, antasko semmonen kotsa mulle vielä lisää sitä katuuskottavuutta, vai käviskö siinä sitten just päinvastoin, kun nimittäin asiahan on kyllä tällä hetkellä niin kuten Peli- Naisena tiedätkin, että mä oon kohta vähän pulassa tän koko mun naisiston kanssa. Niin mä siis meinaan vaan sitä, että kun tuntuu noita neitoja nytkin imeytyvän tohon kylkeen kyhnyttämään, eli oon näköjään kuin joku imupaperi mikä imee niitä mun luokse. Eli mikä sen kotsan vaikutus olis tähän tilanteeseen. Kyllä sä pelurina tiedät, mitä mä tässä yritän sulta kysyä.
Mut hei vastaa aikas varovasti, kun joku herkkä hipiäinen totinen torvensoittaja voi muuten ottaa taas hernukan nenukkaan.
No se on moro!;))))) Mun täytyy taas lähtee liukastelee.
Ps. Pikkuvinkkinä voin antaa samaisesta urasta haaveileville, että punainen pappa-tunska on muuten kovasana, vie todella jalat alta lähes jokaiselta neitokaiselta, viimeistään siinä vaiheessa kun sanoo neidolle että hyppääs pykälään eikun siis tarakalle... Siinä kun istahtaa sitsillä hetken ja kaasua kun väännät ja vibraatiot tekevät tehtävänsä niin .....on ikuisesti sun.
No nii nyt sitten asia linjalle takaisin... ettei vaan karkaa käsisitä! ;)))))Terskis kiss kiss !
Mitäh? Voi pikkuista Play-poitsukkaa.. voivoi..
Opettaako pittää ? Joo arvasinhan minä, että häs... siis hätiin taas.. ;)
Ai eiks sulla ookkaa sellasta kunnon kotsaa vielä? Mä kun luulin,että just se olis sun tavaramerkki...
Taatusti paratais imagoos;)..Ja suosittelen sitten hankkimaan useamman ,niinkuin
pelimiehellä aina pitää olla yks tai muutama varalla...(niin tiedät kyllä!?)
niin ei pääse kesken lopahtamaan..
Siis jumatsukka hei, onhan se koleeta,..pitkäsäärinen friidu sipsuttelee näköpiiriis.. Lakki pois päästä, pieni kumarrus
ja silmän isku päälle. Niin taatusti teet het lähtemättömän vaikutuksen..ja nainen sekoaa jo askeleissaan...
Ties vaikka kompurois ja arvaamatta lennähtäis suoraan syliis kuin kypsä etelän hetelmä .
Kai sä osaat ottaa kii naisen ja ottaa kiinni oíkeista paikoista?? Siis nainen on arvaamaton kapistus...Olet peli-miehenä tullut huomaamaan...?........
Ikuinen oppipoika ?...Joo oot varmana, sellainen on mulla aavistus.. Niin ja ...kyllähän tosi on , että.......
Naisen kanssa oppii aina uutta... ja harjoitus tekee mestarin... kertausharjoitus sitten...on oma lukunsa...
Vibraatiot...hmm...oh..oooh... ai vai on sellaine peli.....
tärinät,värinät..ja eri nopeudet..? Lämpenee hitaasti, kuumenee hetkessä,jos.....säädöt ovat kohillaan.....
* FiiwbbbraaattoooorrrrRRRRsssss * .......tuttu biisi...Peli-Naiselle..
- syvällä nyt taas
Tiedän tunteen.Eräs mies on vaan niin kumma taas.Kirjoiteltiin,tutustuttiin.Osaa kirjoittaa niin upeasti.Mutta,mutta,mutta,mutta.Sitten vähän väliä tulee täysi hiljaisuus.Piinaava.Tämä on syvältä,kun yhtäkkii ei mitään vastausta ei mitään.Kyllä on paska olo.Jotenkin tunnen taas olevani täysi idiootti,kun uskoin ja luotin.Tuntuu,että petän nyt jo itseäni uskomalla ihmeeseen.Mä en tajua,en tajua,miksi mulle näin taas kävi.
- merja
Rauhoitu ja unohda se tyyppi. Hän ei ole arvoisesi. Parempi siirtyä eteenpäin ja unohtaa.
Tsemppiä. - syvällä nyt taas
merja kirjoitti:
Rauhoitu ja unohda se tyyppi. Hän ei ole arvoisesi. Parempi siirtyä eteenpäin ja unohtaa.
Tsemppiä.Yritänhän minä.Mutta siellä kummittelee mielessä ja on rauhaton olo.Jatkuvasti tsekkaan,onko mailia,eikö textaria vieläkään!?Ja en kyllä kirjoita enää,olen jo monta viestiä laittanut.Saa riittää jo.
- Mietteliäs_mies
Kirjoitampa minäkin tähän yhden näkökulman, kun tuolla miespuolisten näkemyksiä kaipailtiin.
Eli, olen suht tasainen ja rauhallinen (tuon voi lukea myös tylsä ja ahdistava) tyyppi, joka on vakavalla mielellä liikkeellä. Suhtaudun elämään ja asioihin joltisellakin vakavuudella.
Treffipalstalla on hyviä ja huonoja puolia. Hyvä puoli on se, että voi valikoida henkilöitä jotka ovat jonkinlaisella todenäköisyydellä etsimässä jotain samankaltaista kuin itse on, ilman että tietämättömyyttää tarvitsee häiritä varattuja (ei toimi 100%, mutta paremmin kuin muualla). Huonona puolena pidän sitä, että voi tahattomasti, tai tahallaan, olla monta keskustelua meneillään. Omalla kohdallani koen tuon jollain tapaa vääräksi, mutta se miltei väistämättä kuuluu tämän tyyppisen paikan luonteeseen, mikä jokaiselle kai pitäisi olla selvää. Jos ei, kannattaa laittaa hakuun jotakuinkin omaa profiilia vastaava haku, tusin oma on ainoa, mikä löytyy.
Rehellisyys... voi olla vaikeaa, sanoa rehellisesti, tai kuulla sanottu. Milteipä missä tahansa. Todellinen rehellisyys, oli sen kanssa miten hienotunteinen tahansa on hyvin raakaa, useimmiten. Kuitenkin olen sitä oppinut arvostamaan, sillä se kirpaisee vain kerran, eikä jää kalvamaan, kuten epätietoisuus. Ehkä tuosta kirpaisusta johtuen siitä ei kuitenkaan loppujenlopuksi pidetä? Rehellisyys maan perii, mutta valhe taitaa omistaa sen juuri nyt.
Itse siis koetan olla rehellinen, joskin hieman valikoimalla sanojaan voi vaikuttaa siihen, miten teksti sävyttyy. Kun viestin treffipalstalla, pyrin kirjoittamaan kohtuudella ja asiallisesti, kertoen itsestäni ja huomioiden piirteen tai siitä kysyen, joka toisen profiilissa kiinnitti huomiota. Vastaan siis ajatuksella. Vastauksia kuitenkin tulee kovin vähän joten ymmärrän jotenkin hätäisempien turhautumisen ja sortumisen lyhyisiin "kunhan kokeilen" viesteihin.
Vastauksena "Et ole kiinostava." Tylynäkin, mutta rehellisenä, on minusta parempi, kuin täysi vaikeminen. Joskin voi olla että mikä tahansa vastaus voi olla joillekuille mielenkiinnon osoitus; naisen "ei" ei ole ei vaan vain vaikeasti tavoiteltavuutta tms?
Tuo vaikeneminen "varalla" pitämiseksi saattaisi hyvinkin olla toinen syy vaikenemiseen, sillä harvapa jaksaa kiinnostua henkilöstä joka ilmoittaa: "tapailen vakavammin nyt toista kiinnostavaa tyyppiä". Ainakin minulta menisi tällöin mielenkiinto, joskin rehellisyys tuossa jälleen poistaisi epätietoisuuden.
Niin... ja ilmoitustakin voi käydä vilkaisemassa jos haluaa poistamalla tuon "_mies" tuosta nimimerkistä. - blondimummo
Naiset uskovat näitä höpöhöpöukkoja?Miksi??Eikö rakkauden tulemista voi harkiten ja rauhallisesti odotella..silloinkin kun se jo kolkuttelee ovella....???
Tai tehdä rakkauden riskianalyysiä,ennenkuin heittäytyy täysillä mukaan?:-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261