Ostin käytetyn kitaran ja vahvistimen mukana -90e. mut siin vahvistimes ei ollu säröö..nii onks jtn erillisiä säröjä, paljokohan ne maksaa ja mistä saa?
Helppii
6
382
Vastaukset
- holle
Saapihan noita efektiä jos jonkinlaista pedaalien muodossa. Käyppä musakaupasta kysymässä säröpedaaleja, tai jostain huuto.netistä kattelet. Käytettynäkin saapi usein hyviä. Kai ne jotain kolmesta kympistä ylöspäin maksaa, halvimmat on tietysti aika paskoja. Kannattaa kokeilla ensin. Ja toisen johdon tarttet siihen kans.
- mmmmmmm
Mutta jos koko kitara setin hinta oli vain 90 euroa en usko että kannattaa ostaa mitään 120 euron boss speduja. Melkeen suosittelisin kattelemaan danelectron FAB pedaaleja ne maksaa jotain parikymppiä jopa suomessa.
- asfca
Oikeesti särö lähtee sormista, niinkuin kaikki muukin soundi, et tarvitse välttämättä edes kitaraa.
- prkl
arvasin et ku se oli halppis kitara nii se on kuitenki paska ja niin oli!
Kävin musiikki liikkees kysyyn et onks se iha soitto kelpone ni sanottii et kaula oli joskus lähteny irti ja sit se ollaan laitettu ite kii huonosti ja kaula on vinossa...palautan tän kitaran mut vahvistinta en ku se oli iha hyvä...mut kai mun pitää alkaa kattella uutta skittaa oisko toi hyvä thomanilta: Yamaha
ERG121black - erg121
prkl kirjoitti:
arvasin et ku se oli halppis kitara nii se on kuitenki paska ja niin oli!
Kävin musiikki liikkees kysyyn et onks se iha soitto kelpone ni sanottii et kaula oli joskus lähteny irti ja sit se ollaan laitettu ite kii huonosti ja kaula on vinossa...palautan tän kitaran mut vahvistinta en ku se oli iha hyvä...mut kai mun pitää alkaa kattella uutta skittaa oisko toi hyvä thomanilta: Yamaha
ERG121blackon hyvä kitara!! mulla oli se ja se on helppo soittaa ja se piti vireen tosi hyvin ja muutenki tykkäsin tosi paljo... osta ihmees!
- kihjkljhkl
erg121 kirjoitti:
on hyvä kitara!! mulla oli se ja se on helppo soittaa ja se piti vireen tosi hyvin ja muutenki tykkäsin tosi paljo... osta ihmees!
Itse en ole ikinä omistanu sellasta, mutta olen kokeillu ja aivan asialliselta se tuntu(varsinkin hintaan katsoen)... Mutta tekee kuitenki mieli tyrkyttää esp-ltd kitaroita. 50 sarjalaiset ltd skebat on mun mielestä todella hintansa väärtejä. Pikkuveljelle laitoin EC-50 juuri pukinkonttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774